10 300 zł
Hipotels Mediterraneo (ex Blau Mediterraneo)
9.8
1 opinia
4.5
1977 opinii
9.8
1 opinia
4.5
1977 opinii
Opis oferty
Kategoria
4
Region
Majorka
Opis
Hotel Hipotels Mediterraneo otoczony jest pięknym śródziemnomorskim ogrodem. Obiekt zlokalizowany jest tuż przy jednej z najatrakcyjniejszych plaż na Majorce, co więcej - blisko centrum turystycznej, wakacyjnej miejscowości Sa Coma. Pokoje zostały komfortowo urządzone, hotel jest elegancki i posiada fantastyczny basen. Polecamy szczególnie pokoje ze zjawiskowym widokiem na morze. Słońce, hiszpański klimat, piękna okolica i ciepłe morze - to recepta na błogi relaks.
Lokalizacja
100 m od centrum Sa Coma, 67 km od lotniska w Palma De Mallorca-PMI. Hotel usytuowany na powierzchni: 21000 m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
1989 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen kryty, basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
30 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Bezpłatne: ręczniki plażowe (depozyt).
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku:
• Budynek główny (liczba pięter: 8, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
• Pokoje double room dla max. 2 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (płatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• Pokoje double sea view dla max. 2 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (płatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• Pokoje double premium dla max. 2 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (płatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• Restauracja główna, bar
Śniadanie
• śniadanie (07:00 - 10:00)
Śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:00 - 10:00), kolacja (19:00 - 21:00)
W cenie
• Tenis stołowy
• Siatkówka plażowa
• Miniboisko do piłki nożnej
• Siłownia
• Animacje
• Sauna
Płatne
• Bilard
• Centrum SPA
• Masaż
• Salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Hotel tylko dla dorosłych! OPŁATA TURYSTYCZNA
Na Balearach obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5 - ok. 4 €/os/doba, 4 - ok. 4 €/os/doba, 3, 2 oraz 1 - ok. 3€/os/doba, apartamenty i hostele – ok. 2 €/os/doba. Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.
Uwaga!
Zgodnie z hiszpańskim rozporządzeniem nr. 1/2020, dotyczącym limitów dostępności alkoholi, obowiązującym od dn. 17.01.2023 w hotelach na Majorce w regionach: Magaluf, Playa de Palma oraz Arenal będą serwowane maksymalnie 3 napoje alkoholowe na osobę do obiadu i kolacji, a w godzinach 21:30 - 08:00 będą serwowane tylko napoje bezalkoholowe.
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tylko dla dorosłych
Serwis plażowy
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
10 300 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
5.0
Bardzo dobre doświadczenie, wyjątkowe udogodnienia hotelowe, lokalizacja i personel.
Podróż w ostatnim tygodniu marca 2024 roku. Dotarcie na miejsce. Rezerwacja, z lokalnym agentem Hays Travel, sprawna obsługa. Nigdy wcześniej nie byłem w Sa Coma, opinie znajomych mówiły, że jest bardzo płasko. Lotnisko Palma, 1800 kroków od samolotu do odbioru bagażu. Pomimo że dość nowoczesne, część lotniska jest w trakcie budowy, a część jest przebudowywana. Bardzo zatłoczona kolejka na 400 metrów do kontroli paszportowej, w spokojny dzień zajęło nam to 40 minut. Pasażerowie przybywający i odlatujący mieszały się na hali przed odbiorem bagażu. Czas transferu 90 minut, ale czekaliśmy 30 minut w autobusie na grupę, która dłużej opuszczała lotnisko. Sa Coma. Było bardzo cicho, co można było się spodziewać na początku sezonu, a sklepy/restauracje/hotele przygotowywały się do otwarcia lub otwierały się podczas naszego pobytu. Hotel. To duży, nowoczesny hotel z doskonałymi udogodnieniami. Znajduje się na promenadzie, a większość, choć nie wszystkie pokoje, ma widok na morze lub boczny widok na morze, choć niektóre z tyłu wychodzą na sklepy detaliczne i inne hotele. Architektura hotelu jest zdominowana przez gołe betonowe filary i ściany, co nadaje mu brutalistyczny styl. Przy zameldowaniu, recepcja znajduje się na piętrze -1, nie w głównej części baru, rozrywki, restauracji, która znajduje się na poziomie 0 i jest dość mała. Hotel zaoferował nam płatny upgrade do pokoju z wyższymi/dodatkowymi udogodnieniami. Otrzymaliśmy dwie karty do odbioru ręczników ze spa, jeśli nie oddasz karty, naliczana jest opłata, co pozwala uniknąć wpłaty kaucji i jej zwrotu. Winda, mimo że liczna, długo się zatrzymuje, więc większość osób korzysta z schodów. Jeśli znajdujesz się na najwyższym piętrze po płaceniu za upgrade, może to być irytujące. Korytarze są dość wąskie, ale nie przepuszczają dźwięku, co może być spowodowane izolacją dźwiękową z betonu. Pokoje. Nasz pokój miał boczny widok na morze, duży taras i wygodne krzesło z stołem. Na tarasie znajduje się składany stojak do suszenia mokrych ubrań. Są ciche, czyste i przestronne, sprzątanie było wykonane na bardzo wysokim poziomie, bez opłaty za sejf w pokoju. Łóżka są duże, z pianką pamięciową i bardzo wygodne. Dużo miejsca w szafie na wieszaki i złożone, z dodatkowymi wąskimi szufladami w meblach sypialnianych. Lodówka miała problem z całkowitym zamknięciem, ponieważ drzwi zaczepiały się o zawias w jednostce, która ją trzymała, więc zawsze była mokra, a wszystko w środku nie było zimne. Łazienka była duża z podwójnym umywalką. Umywalki nie są głębokie i mają wypinany korek pośrodku. Korki są dość wysokie i łatwo jest uderzyć się w ręce podczas mycia. Prysznic sprawiał problem, ponieważ styl deszczownicy był bardzo szeroki i na wejściu tworzyła się kałuża o długości około 60 cm. Woda odpływała po pewnym czasie. Sterowanie klimatyzacją znajdowało się obok łóżka i było aktywowane ruchem ręki, wyglądało bardzo prosto w obsłudze. Wi-Fi w pokoju było stabilne, ale słabe i lepsze w recepcji. Restauracja. Pozostaliśmy na półpensji, jedzenie było dobre, zawsze dużo do wyboru, były kilka tematycznych kolacji wieczornych i rano. Wybór był ogromny i zawsze wystarczająco gorący, chociaż w bufecie jedzenie stygło, jeśli nie było zabrane od razu. Bardzo podobały mi się opcje gorących i zimnych dań, nigdy nie miałem problemu z wyborem interesującego i smacznego menu, próbując kilku rzeczy, których wcześniej nie jadłem. Chociaż oznakowanie było czasami brakujące/mylące/niepoprawne, hotel mógłby przejść z ręcznie pisanych na cyfrowy wyświetlacz, który jest szybszy w aktualizacji. Personel pracował ciężko, aby szybko uzupełniać jedzenie, a obsługa kelnerska sprawnie sprzątała stoły. Śniadanie było szczególnie dobre. Chociaż owsianka nie była w moim guście. Omlety na zamówienie były świetne. Było wiele interesujących rzeczy do wypróbowania, na przykład bezcukrowe dżemy i marmolady do tostów. Kolacje wieczorne były tematyczne i miały niesamowity wybór, dobrze podane, co najmniej dwie stanowiska kuchenne były aktywne, przygotowując świeże makarony/pizzę i mięsa gotowane. Szczególnie podobały mi się sałatki, chociaż nie byłem fanem zup. Koszt napojów nie był wygórowany, butelka wody 50cl niegazowana/gazowana kosztowała 3 euro 30 centów. Basen. Główny basen jest duży i zimny podczas naszej wizyty, więc samotni pływacy mieli go dla siebie. Leżaki były liczne, wygodne i głównie niezajęte. Duże miejsca do siedzenia były dostępne bliżej hotelu, z miejscem na występy na zewnątrz. Codziennie dyżurowało dwóch ratowników. Spa. Spa było genialne, ale nie skorzystaliśmy z żadnych płatnych zabiegów. Basen był doskonały z dwoma jacuzzi i strumieniem. Prysznice były liczne i duże. Sauna i pokój parowy były ciche i świetne w użyciu. Główny bar. (bar przy basenie nieczynny). Prawie brak kolejek i bardzo dobra obsługa kelnerska, rozsądne ceny i szeroki wybór napojów. Rozrywka wieczorna. Nie Londyńskie Palladium, ale wystarczające, niektóre lepsze niż inne. Zespół animacyjny. Prawie anonimowy. Personel. Nie mogę wystarczająco pochwalić personelu, absolutnie wybitny. Wszyscy pracownicy bardzo ciężko pracowali, aby zapewnić wspaniałe doświadczenie dla gości. Wszyscy wydawali się troszczyć o hotel i gości, przykładem jest członek personelu restauracyjnego idący do baru, prostujący poduszki na sofach w drodze do i z baru. Sprzątanie. Standard sprzątania bardzo dobry. Wzmianka dla reprezentanta Jet 2 w miejscu wypoczynku, Tracy, która była zawsze dostępna i pomocna. Lokalizacja. Można było przejść do centrum Sa Coma, przez Cala Millor i Cala Bona, idąc w drugą stronę do Sa Illot. Pojechaliśmy autobusem do Porto Cristo i Manacor, myślałem, że autobus był drogi, około 4 euro 50 centów od osoby. Autobusy były również niezawodne, nie pojawiały się lub tylko zatrzymywały się na twoim przystanku, nie poleciłbym podróży autobusem. Dużo możliwości dla entuzjastów turystyki rowerowej. Powrót. Lotnisko Palma, odlatując z terminalu A, który właśnie kończył swoją renowację, więc otwarty był tylko Burger King. Wczesny lot dla nas, ale o 0
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej