1 304 zł
za wszystkich
The Topaz





Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - the topaz hotel malta:
Hotel znajduje się w Bugibbie, w pobliżu ścisłego centrum, ok. 7 km od piaszczystej plaży Golden Bay, blisko miejsc rozrywki, ok. 21 km od lotniska, ok. 17 km od Valletty, ok. 300 m od przystanku autobusowego.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1982. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 326 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny. Dostępna jest powierzchnia biznesowa z faks i projektor.
Wyposażenie:
Hotel oferuje 326 pokoi. Do dyspozycji gości jest dostępna recepcja czynna 24h oraz winda. Na miejscu znajduj się sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można skorzystać z internetu oraz WiFi. W Hotelu znajduje się restauracja, sala śniadaniowa , kawiarnia, bar i pub, a także sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Na terenie hotelu znajduje się sklep z pamiątkami. W obrębie hotelu znajduje się ogród, plac zabaw i sklepy. Goście mogą skorzystać z serwisu pokojowego, pralni i fryzjera.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, adapter zasilania i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach komplet ręczników. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego, boccię i golfa. Jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, rejsy katamaranem, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard, dart, joga, zajęcia gimnastyczne i aerobik. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa, łaźnią parową i salonem piękności. Doskonałą formą relaksu i urozmaiceniem czasu wolnego będzie program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i kasyno.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Podatki – malta:
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. >>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. +++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280 - 450 PLN.
• Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji. ++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.
Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Twin
2 dorosłych
Twin
2 dorosłych
Standard room
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Smile, Komitetu Obrony Robotników 32, 02-148 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
1 304 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 66
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2025
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
5.2



Hotel odwiedziłam pod koniec listopada. Otrzymałam pokój trzyosobowy: dwa łóżka zsunięte w jedno oraz trzecie pod ścianą. Całkiem wygodne. W pokoju znajdował się stolik z telefonem i lampą, szafa z sejfem zamykanym na klucz oraz pusta przestrzeń na dole, gdzie można wstawić walizki, żeby nie przeszkadzały. Do tego biurko z krzesłem, lustro, mini lodówka i telewizor. Zestaw do parzenia herbaty, tj. trzy kubki, łyżeczka i czajnik. Na mini balkoniku, z którego był widok na budynek po przeciwnej stronie ulicy, były dwa plastikowe krzesła. W łazience była umywalka, dwie szklanki, toaleta i wanna ze szklaną ścianką. Z kosmetyków były dwa podajniki na ścianach, jeden z mydłem obok zlewu, drugi chyba też nad wanną. Do tego zestaw trzech ręczników, wymieniany codziennie (serwis sprzątający jeździł ok. 10). Papier toaletowy również był uzupełniany. Suszarka do włosów była, jednak znajdowała się w pokoju nad lodówką. W łazience był jeden kontakt nad lustrem.
Cały hotel bardzo duży, pięciopiętrowy, wystrój korytarzy, pokojów, pokoju gier, basenu dosyć podstawowy. Nie znajdzie się tam luksusów, chociaż samo lobby przestronne i ładne w porównaniu do reszty hotelu. Windy były na pewno minimum trzy, możliwe, że więcej, jednak często się zacinały, więc trzeba było używać wąskich i dosyć stromych schodów.
Na pierwszym piętrze była restauracja hotelowa, nie skorzystałam z niej, więc nie mogę ocenić. Na parterze był pokój gier, w którym znajdowały się jakieś dwie randomowe maszyny fitness i kilka automatów (część nieaktywna, pusta bez nagród) i płatne piłkarzyki. Wyjątkowo nie zachęcający widok. Obok był basen wewnętrzny, nad którym stało kilka plastikowych leżaków i krzeseł. Były również natryski i oddzielona strefa do przebrania się. Sam basen przydałoby się jednak odświeżyć, dodatkowo nie wiem, czy to brązowe coś widoczne na zdjęciu, to brud czy uszkodzenie, ale wyglądało to wiadomo jak.
Z racji, że było dosyć zimno, nie byłam przy basenie zewnętrznym, jednak domyślam się, że był zamknięty. Basen wewnętrzny działał w godzinach 9-18.
Przechodząc do lobby, w korytarzu były jeszcze toalety publiczne i zamykany na klucz pokój na bagaże, co było zaletą (zwłaszcza, że teoretycznie doba hotelowa kończy się o 12, a pan z obsługi odwiedził mnie o 10.45, ponaglając mnie do opuszczenia pokoju do 11). Pani z recepcji otwiera pokój na bagaże na życzenie.
W lobby podzielonym na dwie części znajdowały się dwa stoliki z fotelami, dwa automaty z jedzeniem i napojami, automat z kawą i jakieś automaty dla dzieci z zabawkami. Dalej, w głównym lobby była recepcja (obsługa była dosyć uprzejma), kolejne kilka stolików z fotelami i bodajże automat z papierosami. Z lobby można było przejść do części spa na masaż, bo była wystawiona tabliczka z cennikiem (30-60€).
Nie miałam żadnych posiłków podczas mojego pobytu. Żadnego baru nie widziałam, możliwe, że był w tej restauracji.
Lokalizacja hotelu to obrzeża Bugibby, jakieś dwie minuty piechotą do przystanku autobusowego. Autobusy kursują bardzo często, ale niezbyt według rozkładu, więc jeśli nie przyjedzie Twój, to przyjadą w ciągu pięciu minut trzy inne, jadące do danego miejsca. Poza sezonem bilet w jedną stronę kosztuje 2€ niezależnie od ilości przystanków, w sezonie 2,5€, ale można kupić karty na kilka dni lub przejazdów.
Do najbliższego sklepu minuta drogi, jest tam właściwie wszystko, ale nie jest to supermarket.
Do plaży było około 800 metrów krętymi uliczkami. Chodniki i ulice na Malcie są bardzo wąskie, co trzeba mieć na uwadze. Na ulicach było też notorycznie sporo śmieci.
W Bugibbie jest Narodowe Akwarium (w pokoju były dwa kupony zniżkowe po 2€ na bilety normalne). Nad morzem dużo knajp, w tym McDonald's, Costa, Starbucks. Dużo lokali oferuje happy hours na drinki, nawet poza sezonem. Stoisk z pamiątkami też trochę było, więc jeśli ktoś lubi kupować magnesy, to znajdzie dla siebie miejsce.
Samych plaż do opalania i kąpania się nie znalazłam w Bugibbie, jednak z powodu pogody też ich nie szukałam. Na pewno jadąc w stronę Ćirkewwy wzdłuż brzegu są plaże z piaskiem (i można jechać z tego przystanku obok hotelu właściwie dowolną linią). Dodatkowo w Bugibbie jest też Maltańskie Muzeum Czekolady, gdzie można zjeść lub wypić coś dobrego, kupić słodkie pamiątki, a także odbyć godzinne warsztaty z robienia figurek z czekolady, podczas których bardzo miła pani opowiada o historii czekolady (tylko po angielsku).
Poza tym w Bugibbie nie było zbyt dużo ciekawych rzeczy, natomiast Malta nie jest dużą wyspą, więc zachęcam do odwiedzenia na pewno stolicy. Podróż autobusem z Bugibby do Valetty autobusem zajmuje jakieś 50 minut.
Bugibba jest zdecydowanie mniej zatłoczona, więc jeśli chce się mieć spokój, to będzie dobrym wyborem.
Podsumowując, jeśli szukacie hotelu budżetowego, będącego raczej bazą wypadową do zwiedzania reszty wyspy, i chcecie się stołować również poza miejscem noclegu, to uważam, że jest to dobry wybór.
Zalety
• W pokojach były uniwersalne gniazdka, nie trzeba więc kupować przejściówki (w lobby już takich nie ma)
• Codziennie pojawiał się serwis i wymieniał ręczniki
• Dobrze skomunikowany
• Budżetowy hotel dobry na bazę wypadową
Wady
• Wifi dostępne tylko w częściach wspólnych, co nie jest opisane w ofercie. W pokojach słaby zasięg, więc nawet prywatny internet działał bardzo słabo
• Biegające i krzyczące nastolatki
• Cienkie ściany
• Brak kołdry
• Kiedy było dosyć chłodno i deszczowo na zewnątrz to bardzo ciągnęło od balkonu i w pokoju było zwyczajnie zimno
Mapa



Atrakcje w okolicy The Topaz
Zobacz więcej

Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.































