Wspaniały18 opinii100% poleceń
9,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyMaltawyspa MaltaSt. Paul's BaySan Antonio & Spa (St. Paul's Bay)

db San Antonio & Spa (St. Paul's Bay)

Last minute
Kod oferty: WAK496882
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
obiekt, basen
zjeżdżalnia, dla dzieci
brodzik, dla dzieci
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Jeden z największych hoteli na Malcie, położony w centrum Qawry, w odległości krótkiego spaceru od plaży i Akwarium Narodowego.
  • Udogodnienia i atrakcje dla najmłodszych: mini klub (5-11 lat) czynny 6 dni w tygodniu, brodzik.
  • Dla aktywnych: dobrze wyposażona siłownia.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    06:3019.05.2021 Środa
    WAWWarszawa - Chopin
    11:4519.05.2021 Środa
    MLAMalta

    Powrót

    12:4026.05.2021 Środa
    MLAMalta
    22:2526.05.2021 Środa
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK496882Region: wyspa MaltaOrganizator: TOP Touristik

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - db san antonio hotel & spa

    Hotel znajduje się w pobliżu zatoki Saint Paul Bay, około 100metrów od piaszczystej plaży. Centrum miasta Bugibba, z licznymi sklepami oraz lokalami rozrywkowymi, restauracjami i barami, znajduje się około 400m od hotelu. W pobliżu hotelu znajduje się transport publiczny. Lotnisko Valletta (MLA) jest oddalone o około 20km.

    Adres - db san antonio hotel & spa

    Triq it-Turisti, Qawra, St. Paul’s Bay , SPB1024 – Malta

    Tel: +356 2158 3434 , Web: www.dbhotelsresorts.com/dbsanantonio

    Wyposażenie

    Hotel zbudowany został w roku 2002. Obiekt oferuje 281 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Przybywający goście poczęstowani zostaną drinkiem powitalnym. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (odpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. boccia, siatkówka plażowa, koszykówka, minigolf i golf. Do oferty sportów wodnych należą aqua fitness, jak również za dodatkową opłatą nurkowanie. Szeroka oferta rekreacyjna wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego i darta oraz odpłatnie aerobik. Hotel oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, miniklub, minidisco i kasyno.

    Uwagi

    Db San Antonio Hotel + Spa oferuje taras z basenem na dachu budynku . Obszar ten jest czynny od połowy czerwca do połowy września (przy sprzyjającej pogodzie) i jest dostępny tylko dla dorosłych (18+). Sztuczna plaża Sandy Beach - znajduje się naprzeciwko naszego hotelu i posiada leżaki, parasole, bar, toalety i chronioną strefę pływania.

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

    Podatki – malta

    Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    +++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

    • Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Malta - covid19

    Szanowni Państwo,

    Od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

    https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

    https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

    Lub

    https://www.visitmalta.com/en/covid-19

    Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update 23.11.2020 .

    Na wyspie Malta zostały wprowadzone nowe obostrzenia. Wszystkie restauracje i usługi dodatkowe w hotelach zostaną zamknięte i zapewniona będzie obsługa pokojowa, zamknięte również będą zewnętrzne restauracje i inne obiekty świadczące usługi. Liczba grup gromadzących się publicznie jest ograniczona do czterech z obecnych sześciu. Przeprawy na Gozo będą ograniczone do niezbędnych podróży (obostrzenia na tą chwilę obowiązują do 11 kwietnia br.) Update 11.03.2021 .

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    23°C
    Temperatura w nocy
    15°C
    Temperatura wody
    19°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
    Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Dawid i Magdalena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2020Para
    Hotel blisko centrum ,bardzo czysto,mila i pomocna obsługa, basen na dachu na duży plus ,posiłki obfite duzo owoców ,hotel bardziej dla rodzin z dziećmi, cisza i spokój, jedyn minus to brak hotelowej plaży. Jestesmy bardzo zadowoleni z wakacji
    ZaletyPołożenie, czysto ,pomocna i mila obsługa
    WadyBrak

    9.1
    Maciej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Para
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Hotel gwarantował wodę pitną z dystrybutora, co nie było typowe dla innych miejsc (rozmowy ze współpodróżującymi). Piękny widok z okna, więc warto za niego dopłacić.
    ZaletyHotel świetnie usytuowany. Wszędzie blisko, a zaraz obok pętla autobusowa, z której można dojechać praktycznie dowsząd. Hotel mimo wielu gości działa sprawnie.
    WadyNiemiłym zaskoczeniem było to, że odcięto nam opaski uprawniające do posiłków. Owszem, wymeldowywaliśmy się o 11:00, ale samolot był dopiero o 22:00, więc uważam, że dwie osoby na obiedzie, który je około 1000 osób nie powinny być problemem. W poprzednich hotelach nie spotkałem się z taką praktyką.

    9.6
    Barbara Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Singiel
    W kwestii hotelu wszystko super. Z biurem podróży Exim Tour.dużo gorze. 7 dni był mój 19 letni syn-pierwszy raz sam.Z lotniska odbierał Go nie polskojęzyczny Pan. Zostawił w hotelu i sobie poszedł-żadnej pomocy.Pani rezydentka w ciągu tygodnia w ogóle się nie pojawiła.Zadzwoniłam JA do biura podróży i dowiedziałam się,że jeżeli syn coś chce, to ma numer telefonu i może sobie zadzwonić do pani Sylwii.Pierwszy raz spotkałam się z takim lekceważeniem.Zero zainteresowania,zero informacji-masakra.NIE POLECAM tego biura.
    ZaletyPołożenie,hotel,obsługa,komunikacja,posiłki.Wszystko bez zastrzeżeń
    WadyBrak

    10
    alicia Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Rodzina z dziećmi
    Spedzialam z corka - 8 lat -11 dni w hotelu na przełomie stycznia i lutego 2020. Idealna baza wypadowa do zwiedzania Malty. Obsluga na wysokim poziomie, wszyscy bardzo uprzejmi, pomocni. POLECAM w 100%
    Zaletyblisko przystanku autobusowego, przestronne pokoje, smaczne jedzenie, swietna obsluga, animacje wieczorne
    Wadybrak

    9.9
    Andrzej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Rodzina z dziećmi
    Byliśmy całą rodziną (15-45 lat), w połowie grudnia 2019, pogoda była przyzwoita. Sama miejscowość raczej słaba, ale na przykład Valletta i wyspa Gozo bardzo ładna, hotel oferuje wycieczki w te i inne miejsca. Mieliśmy wyżywienie all inclusive, nie było na co narzekać. Jedzenie i picie było bardzo urozmaicone i smaczne. Było mało gości, co wprowadzało swobodną atmosferę. Wycieczkę organizowało Exim Tours. Załatwialiśmy tę wycieczkę w biurze w Tucholi, mogę śmiało polecić.
    ZaletyNiesamowicie miła obsługa, dbają o klienta.
    WadyNie znaleźliśmy.