Baia Azul





Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Opis oferty
Id
16966
Opis hotelu
Obiekt Bahia Azul to elegancki, 4-gwiazdkowy hotel usytuowany na szczycie klifu w miejscowości Funchal, skąd rozciąga się malowniczy widok na Ocean Atlantycki. Atutem hotelu jest jego położenie – zaledwie w kilka minut spacerem można dojść zarówno do plaży jak i do promenady czy do kompleksu kąpielowego Lido. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się również wiele lokali rozrywkowych, restauracji oraz sklepów. Hotel oferuje do dyspozycji Gości 215 nowoczesnych pokoi o błękitnych wystrojach, z widokiem na ocean, basen lub góry. W każdym pokoju znajduje się łazienka z zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, minibar, czajnik oraz sejf. Bezpłatne WiFi jest dostępne we wszystkich pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych. Goście hotelu mogą korzystać z zewnętrznego lub krytego basenu z ogrzewaną wodą, centrum SPA, sali fitness lub udać się na masaż. Hotel zapewnia również sezonowe programy rozrywkowe dla całej rodziny, które obejmują m.in. występy folklorystyczne. Na terenie hotelu działają trzy restauracje oferujące menu włoskie oraz tradycyjne dania regionalne. Między miastem a hotelem codziennie kursuje regularny autobus.
Adres
Quinta Calaca, 1
9004-530
[Funchal
Pt]
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole *
Piaszczysto-kamienista
Piaszczysto-żwirowa
Plaża kamienista
Publiczna
Rozrywka i sport
Basen kryty
Basen x3
Basen zewnętrzny
Baseny
Bilard
Brodzik
Centrum fitness *
Łaźnia turecka *
Masaże *
Plac zabaw
Pokój gier
Sauna *
Spa&Wellness *
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców *
Wyżywienie
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Wyżywienie info
Bar
Bar przy basenie
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Specjalne opcje dietetyczne
Udogodnienia w pokoju
Klimatyzacja
WiFi
Balkon
Telewizor z płaskim ekranem
Telewizja satelitarna
Minibar
Czajnik elektryczny
Zestaw do parzenia kawy/herbaty
Sejf
Prywatna łazienka
Prysznic
Suszarka do włosów
Bezpłatne przybory toaletowe
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 215
Całodobowa recepcja
WiFi
Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu
Parking *
Winda
Sala fitness
Pokój gier
Basen zewnętrzny
Basen kryty
Basen prywatny
Taras
Taras Słoneczny
Ogród
Leżaki
Parasole
Przechowalnia bagażu
Room Service
Sejf *
Centrum SPA *
Masaże *
Łaźnia turecka (hamam) *
Sklep *
Usługa prania *
Suszarka do ubrań *
Sala konferencyjna *
Bar
Bar z przekąskami
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Brodzik
Plac zabaw dla dzieci
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Zwierzęta nie są akceptowane
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 12:00
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Odległość
Lotnisko Madera – 17km
Port - 3km
Plaża - 300m
Centrum miasta – 2km
Atrakcje turystyczne
Ogród Tropikalny - 10km
Wodospad Anjos - 25km
Jaskinie Sao Vicente - 30km
Ponta do Rosto - 37km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 150 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 180 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 330 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09
WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 395 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 530 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 760 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 650 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 875 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt.
Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg.
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.
Tap
Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x20cm) o wadze do 8 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 23 kg.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po potwierdzeniu rezerwacji.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez click&go w cenie
149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy JetW takim przypadku zostanąPaństwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a takżeobywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numer 1000580, które obejmuje:
•
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR,
•
Następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN,
•
Koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR,
•
Ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok lub pogrzebu za granicą.
•
Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL),
•
Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Podatek turystyczny płatny w hotelu (wysokość opłaty jest zależna od regionu i kategoryzacji obiektu).
Opinie
Para
Para
Grupa znajomych
Rodzina z dziećmi
Mapa

Pogoda
Lipiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
Portugalia kontynentalna:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Madera:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Azory:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.