Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
9
obiekt, budynek główny
basen
basen
recepcja / lobby
pokój, apartament, balkon / taras, pokój z widokiem na morze

Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.

Opis oferty

Region: MaderaBiuro podróży (przedsiębiorca): Click&GoKod oferty: WAK745010

Id

16966

Opis hotelu

Obiekt Bahia Azul to elegancki, 4-gwiazdkowy hotel usytuowany na szczycie klifu w miejscowości Funchal, skąd rozciąga się malowniczy widok na Ocean Atlantycki. Atutem hotelu jest jego położenie – zaledwie w kilka minut spacerem można dojść zarówno do plaży jak i do promenady czy do kompleksu kąpielowego Lido. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się również wiele lokali rozrywkowych, restauracji oraz sklepów. Hotel oferuje do dyspozycji Gości 215 nowoczesnych pokoi o błękitnych wystrojach, z widokiem na ocean, basen lub góry. W każdym pokoju znajduje się łazienka z zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, minibar, czajnik oraz sejf. Bezpłatne WiFi jest dostępne we wszystkich pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych. Goście hotelu mogą korzystać z zewnętrznego lub krytego basenu z ogrzewaną wodą, centrum SPA, sali fitness lub udać się na masaż. Hotel zapewnia również sezonowe programy rozrywkowe dla całej rodziny, które obejmują m.in. występy folklorystyczne. Na terenie hotelu działają trzy restauracje oferujące menu włoskie oraz tradycyjne dania regionalne. Między miastem a hotelem codziennie kursuje regularny autobus.

Adres

Quinta Calaca, 1

9004-530

[Funchal

Pt]

Kategoria click&go

4 gwiazdki

Plaża

Leżaki i parasole *

Piaszczysto-kamienista

Piaszczysto-żwirowa

Plaża kamienista

Publiczna

Rozrywka i sport

Basen kryty

Basen x3

Basen zewnętrzny

Baseny

Bilard

Brodzik

Centrum fitness *

Łaźnia turecka *

Masaże *

Plac zabaw

Pokój gier

Sauna *

Spa&Wellness *

Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców *

Wyżywienie

Śniadania

Śniadania i obiadokolacje

Wyżywienie info

Bar

Bar przy basenie

Bar z przekąskami przy basenie

Kawiarnia

Restauracja

Specjalne opcje dietetyczne

Udogodnienia w pokoju

Klimatyzacja

WiFi

Balkon

Telewizor z płaskim ekranem

Telewizja satelitarna

Minibar

Czajnik elektryczny

Zestaw do parzenia kawy/herbaty

Sejf

Prywatna łazienka

Prysznic

Suszarka do włosów

Bezpłatne przybory toaletowe

Udogodnienia w hotelu

Liczba pokoi: 215

Całodobowa recepcja

WiFi

Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu

Parking *

Winda

Sala fitness

Pokój gier

Basen zewnętrzny

Basen kryty

Basen prywatny

Taras

Taras Słoneczny

Ogród

Leżaki

Parasole

Przechowalnia bagażu

Room Service

Sejf *

Centrum SPA *

Masaże *

Łaźnia turecka (hamam) *

Sklep *

Usługa prania *

Suszarka do ubrań *

Sala konferencyjna *

Bar

Bar z przekąskami

Bar z przekąskami przy basenie

Kawiarnia

Restauracja

Brodzik

Plac zabaw dla dzieci

Udogodnienia dla niepełnosprawnych

Zwierzęta nie są akceptowane

Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00

Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 12:00

W hotelu obowiązuje zakaz palenia

Odległość

Lotnisko Madera – 17km

Port - 3km

Plaża - 300m

Centrum miasta – 2km

Atrakcje turystyczne

Ogród Tropikalny - 10km

Wodospad Anjos - 25km

Jaskinie Sao Vicente - 30km

Ponta do Rosto - 37km

Dodatkowe informacje

• Usługa płatna

Bagaż

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda

Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 150 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 180 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)

• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 330 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09

WizzAir

Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 395 PLN/szt.

• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 530 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 760 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);

• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 650 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 875 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);

Easyjet

Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt.

Smartwings

Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg.

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.

Tap

Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x20cm) o wadze do 8 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 23 kg.

Rezerwacja miejsc obok siebie

Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po potwierdzeniu rezerwacji.

Odprawa

W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.

Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez click&go w cenie

149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy JetW takim przypadku zostanąPaństwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a takżeobywatelstwo.

Cena wyjazdu zawiera

• Przeloty,

• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,

• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,

• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,

• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numer 1000580, które obejmuje:

Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR,

Następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN,

Koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR,

Ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok lub pogrzebu za granicą.

Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL),

Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.

Rezydent

Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.

Podatki lokalne

Podatek turystyczny płatny w hotelu (wysokość opłaty jest zależna od regionu i kategoryzacji obiektu).

Warunki uczestnictwa

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 4 z opinii
Małgorzata
Wrzesień 2022 ·

Para

Dodano: 02.10.2022
5.0
Śniadania monotonne ale dobre. I to by było na tyle z tych pozytywów. Nie przyjechaliśmy tu jeść, ale po całym dniu zwiedzania chciało by się zjeść coś smacznego. Niestety obiadokolacje to jakaś tragedia , a nie jesteśmy z tych osób co wybrzydzają. Ewidentnie kucharz tutaj nie ma smaku i nie umie przyprawiać ziołami czy choćby papryką , pieprzem czy czosnkiem ! To najgorszy hotel z jedzeniem z pośród ok. 20- tu innych w jakich byliśmy. Na obiadokolacje do wyboru zwykle tylko jedno mięso i na dodatek niesmacznie doprawione. Ryż zawsze z owocami morza , makarony również ( próbowaliśmy - bez szału, ledwo zjadliwe) zwykłych ziemniaków czy puree brak .Do jedzenia nadawały się tylko frytki ,które były ręcznie krojone i zupa krem .To tyle i aż tyle ! Ciasta smaczne, ale tylko nieliczne. Z dodatków do obiadu to sałata, pomidor, cebula i ogórek, czasami papryka, oliwek ani fety tu nie zobaczysz. Jeżeli ktoś się tu wybiera , to opcja ze śniadaniami będzie najlepszym rozwiązaniem, a kolacje poza hotelem , bary są wszędzie , można dobrze , tanio i smacznie zjeść. Wyjdzie w sumie taniej niż przy opcji HB , wiemy z to od Polaków , których poznaliśmy w naszym hotelu .
ZaletyPokoje czyste, ładnie urządzone z ładnym widokiem na Ocean, chociaż my akurat mieliśmy widok boczny.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
Andrzej
Klient Wakacje.pl
Marzec 2018 ·

Para

Dodano: 18.04.2018
8.6
Hotel bardzo przyjemny. Obsługa pomocna. Duży wybór na śniadaniu. Polecam.
WadyPodczas całego pobytu nie wymieniono ręczników
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Monika
Klient Wakacje.pl
Grudzień 2017 ·

Grupa znajomych

Dodano: 28.12.2017
10
Wspaniały hotel położony w hotelowej części Funchal. Pokoje czyste, przestronne, ładnie urządzone. Z pokoju z widokiem na ulicę widać ocean. Smaczne jedzenie. Gorąco polecam!
ZaletyPołożenie, obsługa, posiłki
Wadybrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Edyta
Klient Wakacje.pl
Styczeń 2017 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 29.01.2017
10
Polecam i to bardzo ten hotel. Super lokalizacja, serwis, bardzo smaczne jedzenie i ten widok. Z pokoju na Ocean :)
ZaletyPołożenie, serwis, obsługa, wystrój pokoi, widok z pokoju na ocean
WadyBrak wad
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Pogoda

22°C
19°C
21°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
Portugalia kontynentalna:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.


Madera:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.


Azory:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.