Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2222 zł/os.
5 215 zł
Havana (Kemer)
8.2
8 opinii
3.5
121 opinii
8.2
8 opinii
3.5
121 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie:
Ośrodek położony jest w centrum Kemer, w którym znajduje się wiele sklepów, restauracji, barów i lokali rozrywkowych. Kamienista lub piaszczysta plaża znajduje się około 400 metrów od hotelu, a hotel oferuje bezpłatny autobus kilka razy dziennie. Przystanek autobusowy i postój taksówek są również dostępne w okolicy. Odległość między hotelem a lotniskiem w Antalyi wynosi około 60 km.
Wyposażenie:
Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, pobudka na życzenie i usługi fryzjerskie. Obiekt oferuje gościom płatny transport wahadłowy. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się sejf. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, zestaw stereo i Wi-Fi (odpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Pasjonatom sportu proponujemy rower / rower górski. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Obiekt zaprasza do skorzystania z szerokiej oferty Centrum Wellness. Oferowane zabiegi to łaźnia turecka, jak również za dodatkową opłatą spa, sauna i zabiegi masażu. Dyskoteka, miniklub i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 10:00 - ok. 22:00 (więcej informacji w recepcji).
Turcja - wjazd i pobyt:
Miło nam poinformować, że obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy
2 dorosłych
Pokój, standardowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 215 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 13
Opinia z serwisu Tripadvisor
Para
2.0
Wątpliwy hotel 4*.
Mam tak wiele pytań dotyczących tego, jak ten hotel jest uważany za hotel „4*” na podstawie naszych doświadczeń. Wyjaśnię moje powody poniżej. Po długim wieczorze podróży ja i mój partner byliśmy bardzo rozczarowani zarówno obiektami, jak i otrzymaną obsługą. W standardowym pokoju były dwa pojedyncze łóżka. Łóżka były najbardziej niewygodne, na jakich kiedykolwiek spaliśmy. Dostaliśmy także tylko jedną poduszkę każdy, która była płaska jak naleśnik. Kiedy poprosiliśmy o kolejną przy recepcji, powiedziano nam „standardowy pokój, tylko jedna”. Nagłość i nieuprzejmość nie były najlepszym początkiem naszego tygodniowego pobytu. Podczas naszego tygodniowego pobytu otrzymaliśmy świeże ręczniki raz, ale przez cały czas nie było świeżej pościeli. Drzwi szafy odpadły. Drzwi balkonowe nie zamykały się (balkon jest tak mały, że tylko jedna osoba mogłaby tam usiąść). Przez cały tydzień pobytu w tym hotelu „4*” udało nam się wziąć prysznic tylko raz, ponieważ nie było ciepłej wody. Pomimo zgłoszenia tego kilkakrotnie, ciągle słyszeliśmy tę samą odpowiedź, żeby poczekać „5 godzin; brak konserwacji” albo mówili, że nie rozumieją angielskiego. Ogólnie rzecz biorąc, żadnej pomocy. Jedzenie było po prostu okropne. Ponieważ mieliśmy all inclusive, spodziewaliśmy się jeść w hotelu na posiłki. Jednakże wybór jest słaby. Zalecam, aby osoby z alergiami lub nietolerancjami unikały jedzenia tutaj, ponieważ żadne z potraw nie jest oznaczone, więc nie można wiedzieć, co to jest. Jedzenie zdecydowanie nie przypomina tego, co twierdzą, że jest. Dostajesz podstawowy i mdły wybór 4 dań gorących, które zazwyczaj to ryż i jakiś rodzaj mięsa w sosie lub ryba. Reszta to sałatka. Wybór napojów jest również słaby, wódka, białe wino, czerwone wino lub piwo. Które również kończy się o 22:00. Zapewniana rozrywka to tureckie tańce raz w tygodniu. Miałem wrażenie, że ten hotel nie lubi Brytyjczyków. Było to jasne na podstawie naszych wcześniejszych spotkań i także w barze, ponieważ pomimo dłuższego stania w kolejce niż inni, zostaliśmy obsłużeni jako ostatni. Personel restauracji był zastraszający i nieuprzejmy. Ten urlop był absolutnie szokujący i mogę powiedzieć, że nie wrócimy do tego hotelu, ani nie polecamy go naszym przyjaciołom czy rodzinie. Jedynymi zaletami tego hotelu była lokalizacja, która była około 5 minut spacerem od sklepów, barów i restauracji oraz 10 minut spacerem od plaży, oraz klimatyzacja.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej