2 790 zł
/za wszystkich
Valeri Beach
5.7
2 opinie
5.7
2 opinie
Promocja
Anex Poland - LATO 2025
Zaliczka 15% (dopłata do 25% zaliczki 30 dni po zakupie, reszta 28 dni przed wyjazdem).
Opis oferty
Kategoria
Region
Kemer
Ważne informacje
Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2 - 3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2 - 3 godziny po południu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Zielony Kompleks Dwór Ostoya, Jasionka 58, 36-002 Jasionka
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 790 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 2
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
2.9
Obsługa ukradła z pokoju zegarek mojego męża! Nie mogliśmy w to uwierzyć bo w żadnym hotelu nam się to nie zdarzyło. Tłumaczyliśmy sobie że pewnie jest gdzieś w torbie lub w innym miejscu i dlatego nie możemy go znaleźć w pokoju. W pokoju zegarka na pewno nie było. Wróciliśmy do domu i wszystko sprawdziliśmy i zegarka nie ma. Zegarek od początku leżał w pokoju i nigdzie mąż go nie zabierał. Drzwi były zawsze zamykane dlatego wiemy, że to ktoś z obsługi. Chciałam napisać pozytywną opinię o hotelu ale nie mogę. Byliśmy na 6 dni w październiku 2024. Mieliśmy pokój na 2 piętrze. W hotelu wszędzie są kamery więc obsługa wiedziała kiedy jesteśmy w pokoju i kiedy wychodzimy. Poza tym to spaliśmy w budynku 2 ulice dalej od hotelu gdzie nie było żadnej recepcji, każdy mógł wejść o każdej porze. W pokoju nie działała klimatyzacja, nie działała lodówka ( nawet nie dało się jej zamknąć), podłoga była tak brudna że leżały na niej włosy i piasek. W końcu zamienili nam pokój ale musieliśmy grozić pracownikom że chcemy żeby oddali nam pieniądze że pobyt i zgłosimy to do firmy, która sprzedała nam wycieczkę. Obsługa od początku nas olewała i powtarzali że jak przyjdzie do pracy menager to nam pomoże czyli za 2 dni! W drugim pokoju podłoga była tak samo brudna. Wyczyściliśmy ją sami mokrymi chusteczkami. Poza tym było czysto. W nowym pokoju działała klimatyzacja ale lodówki nie było wcale. Załączam zdjęcia klimatyzacji, lodówki i hotelu. Jak przyjechaliśmy w sobotę wieczorem w pierwszy dzień w recepcji pracował starszy pan ( drugi jego zmiennik to był młody o imieniu Burak i Burak był ok ). Ten pan najpierw nie wydał nam reszty za opłatę za internet ale ok wiem że tam wszyscy chcą dostać napiwek. Następnie zabrał moją walizkę i pomógł ją zawieźć 2 ulice dalej do drugiego budynku za co też dostał napiwek i powiedział do mojego męża że lubi polskie papierosy i chciał żeby mój mąż dał mu całą paczkę. Nie 1 papierosa, całą paczkę! Na samym początku tak nas potraktowano że baliśmy się że wszyscy tam tak będą się zachowywać. Jedzenie w hotelu było czasami bardzo dobre a czasami nie jedliśmy nic poza ciastem bo były podawane dania typu żołądki z kury, kury były cięte w całości z kośćmi i skórą ale podobno w Turcji tak się je. Bardzo często ryby. Do śniadania była często jajecznica w której była kiełbasa której nie dało się zjeść. Byliśmy jedynymi Polakami w hotelu, reszta to byli głównie Rosjanie ale to nie jest dla nas problem. Goście zachowywali się spokojnie i głównie były to osoby starsze także o godzinie 21 praktycznie już większość opuszczała stoliki przy basenie. W basenie nikt się nigdy nie kąpał. Może to i dobrze bo tak śmierdziałoby środkami do dezynfekcji wody ( chlor) przy jedzeniu. Nie chodziliśmy na plażę hotelową bo była z dużych kamieni i była malutka i wąska. Rano już nie było żadnego leżaka nie zajętego przez innego gościa hotelowego. Na szczęście w Kemer z obu stron miejscowości są 2 piaskowe plaże. Szczególnie duża jest ta do której dochodzi się kierując się w kierunku Antalyi. Do wody polecam specjalne buty. Pływanie z maską i rurką jest bardzo satysfakcjonujące bo ryby pływają nawet w wodzie o głębokości 30 cm. Sama miejscowość Kemer jest dosyć duża, zadbana, są piękne rośliny i jest dużo miejsc na spacery i na wzgórzu jest park gdzie można się wspiąć i oglądać okolice z góry. Za hotel nie płaciliśmy dużo i nie spodziewaliśmy się niczego luksusowego ale było tak gorąco że nie dałoby się wytrzymać w pokoju bez działała. Naczynia i szklanki były często brudne i nie mam o to pretensji do obsługi bo było tak mało naczyń że obsługa robiła wszystko co mogła żeby tylko je jak najszybciej zabrać ze stolików i zabrać do zmywania bo inaczej goście nie mieliby jak jeść. Widać było że po prostu jest za mało naczyń. Wieczorami przyjeżdżał i jadł kolację ktoś samochodem drogim Porsche. Wyglądało że to chyba był szef. Smutno się patrzyło że szefa było stać na Porsche ale nie żeby dokupić 50 szklanek i talerzy. Jeśli nie mówisz po rosyjsku to w hotelu niewiele możesz załatwić z obsługą bez użycia translatora w telefonie. Przy posiłkach często obsługiwał nas Pan Safian/Szafran. Bardzo miły dla wszystkich bez wyjątku. Soki to woda z proszkiem o smaku owoców ale niektórzy lubią takie więc wcale nie były złe. Piwo i wódka były dobre. Kawa z ekspresu nie miała chyba kofeiny a napewno nie miała smaku kawy . Przyzwyczajona do włoskiej kawy tutaj musiałam iść do Starbucks. Nie smakowała mi też kawa zaparzona po turecku czyli kawa mielona z gotowana z wodą i tak samo herbata ale to jest kwestia tylko gustu. Hotel ma swoje dobre cechy ale niestety zdarzenia takie jak skradziony zegarek dla nas już kompletnie dyskwalifikują hotel i odradzam każdemu pobyt tam. Kemer jest bardzo dobrym miejscem na wakacje ale nie w tym hotelu.
Zalety
• Położenie
Wady
• Obsługa kradnie w pokoju, pan z recepcji ( ten starszy) chciał wymuszać dodatkowe napiwki i dostać paczkę papierosów, brudna podłoga, nie działająca klimatyzacja ani lodówka, internet dodatkowo płatny 80 zł za 5 dni, brudne naczynia przy posiłkach, śniadanie 7.30-9.00, kolacja 19.30-21.00. Brak balkonu w drugim budynku, w którym byliśmy ( ulice dalej od hotelu), obsługa nie zna angielskiego,
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Dowód osobisty - musi być ważny przez cały okres pobytu. Jeśli dokument utraci ważność w trakcie pobytu, przekroczenie granicy na jego podstawie, przy wyjeździe z Turcji, nie będzie możliwe.
Paszport musi być ważny co najmniej 60 dni dłużej niż dozwolony okres pobytu bezwizowego. Oznacza to, że paszport oraz paszport tymczasowy powinien być ważny jeszcze przez minimum 150 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.