Wspaniały3 opinie100% poleceń
8.8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Sunlight Garden

Kod oferty: WAK444366
Last minute
Kod oferty: WAK444366
obiekt, basenobiekt, basenobiekt, teren hoteluobiekt, basenobiekt, basenteren hotelu, basenteren hotelu, basenplac zabawdrink barpokójpokójpokój
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, teren hotelu
obiekt, basen
obiekt, basen

Nasi klienci docenili

  • Pamukkale - jeden z najwspanialszych cudów natury - słynne wapienne tarasy kształtowane już od 14000 lat.
  • Hotele z bogatą ofertą rekreacyjno-wypoczynkową, położone blisko plaży, świetnie skomunikowane z centrum miasta.
  • Plaże i zatoki tej okolicy są rajem dla plażowiczów i entuzjastów sportów wodnych.
  • Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK444366

    Region

    Side

    Opis

    Kameralny hotel z basenem, zjeżdżalniami i animacjami usytuowany 3km od miejscowości Side. To wszystko powoduje, że pobyt w tym miejscu będzie idealnym pomysłem na wakacje pełne wrażeń i relaksu.

    Lokalizacja

    3km od centrum Side, 65km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 20000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1997 r. Odnowiony w 2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych (działają w godzinach 10:30-12:00,13:30-15:30).

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    500m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 200m długości. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 34 budynkach: (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)

    Typy pokoi

    • pokoje rodzinne 1 dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne 2 dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje child friendly dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

    • podwieczorek (16:00-17:00) serwowany w barze

    • lody

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • animacje w nocy, w dzień

    Płatne

    • bilard

    • masaż

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 500m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:30-12:00 i 13:30-15:30)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - GOŚĆ KIEROWANY JEST DO IZOLATKI, PRZYPADEK ZOSTAJE ZGŁOSZONY DO NAJBLIŻSZEGO SZPITALA

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - KAŻDA RODZINA, W KTÓREJ JEST OSOBA ZAKAŻONA NA COVID-19 ZOSTAJE UMIESZCZONA W IZOLATKACH, PLACÓWKA MEDYCZNA ZOSTAJE POWIADOMIONA. KOLEJNE KROKI SĄ PODEJMOWANE ZGODNIE Z DECYZJĄ PLACÓWKI MEDYCZNEJ

    Aktualizacja opisu

    19.04.2021 14:03

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    Aquapark

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Pokoje 4 osobowe

    Pokoje 6 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Środa, 16.06.2021
    11:10
    15:10
    BZGBydgoszcz
    AYTAntalya

    Powrót

    Środa, 23.06.2021
    08:00
    10:10
    AYTAntalya
    BZGBydgoszcz

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.5
    MAGDALENA
    Pobyt - Sierpień 2017Grupa przyjaciół
    Super Hotel ! naprawdę smiało moge go polecic i mlodszym i starszym, a przede wszystkim rodzinom z dziecmi ( dla których jest bardzo duzo zabawy, animacji) Dobre jedzeenie, urozmaicone, każdy cos na siebie znajdzie. Oblsuga hotelu pomocna, zyczliwa i komunikatywna. Do plazy spacerkiem jakies 10-15min z górki, a z powrotem juz gorzej bo idzie się pod górkę, co Nam nie przeszkadzało- ale 3 razy z rana i po poludniu jezdzi bus hotelowy na i z plazy. Bardzo czysty i zadbany hotel, pokoje, kuchnia, restauraja, bar. Wszystkiego pod dostatkiem, nie ma sie do czego przyczepic, naprawdę. Bylismy 9 dni i tak sie Nam spodobalo ze chcielismy przedłużyć pobyt. Moj to byl 3 raz w Turcji i jak na 3 * najleepszy, dalabym 4*. Jest to hotel angielski także na wysokim poziomie. Dużo Rusków w tym czasie to prawda jak i w całej Turcji. dobry hotel na wypoczynek, zwiedzanie czy tez wieczorami na wypad na dyskoteki które są ok 2km- ale przyjemnie sie idzie spacerkiem a z powrotem bardzo tanie taxi. Byłam (27l( z rodzicami ale poznalam ludzi w swoim wieku także pisze to co widzialam. POLECAM !!!!
    Zaletybardzo dobre i urozmaicone jedzenie, mila pomocna obsługa,czyste i duze pokoje i basen,plaza ok 800m
    Wadybrak

    8.0
    golfik
    to prawda, hotel 3gwiazdkowy,ale jak komuś nie chce się siedzieć całymi dniami w pokoju to więcej nie potrzeba. w side dużo się dzieje, można wypożyczyć auto i pojechać zwiedzać okolicę (ciekawą i malowniczą)
    8.8
    Wandzia
    fajni,ze plaża i sam hotel polozony w samym centrum Side. dużo sie dzieje, pokoje byly wyremontowane...bardzo przyjazny hotel, cena adekwatna do warunkow

    Mapa

    Pogoda

    30°C
    19°C
    23°C
    12

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form
    zobacz więcej
    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Dodatkowo, pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróżą lub negatywny wynik szybkiego testu antygenowego z ostatnich 48 godzin przed przylotem. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy.

    Z wymogu wykonania testu zwolnione są poniższe osoby:

    - dzieci poniżej 6 roku życia,

    - Ozdrowieńcy, którzy przeszli COVID-19 maksymalnie 6 miesięcy przed wejściem na pokład samolotu, pod warunkiem przedstawienia zaświadczenia lekarskiego wydanego przez właściwe organy,
    - Podróżni zaszczepieni wymaganą dawką (tj. minęło 14 dni od podania ostatniej dawki szczepienia) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia,

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Brazylii, Indii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:
    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.