Bardzo dobry103 opinie98% poleceń
8.1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Malhun

Last minute
Kod oferty: WAK206687
basen, obiektteren hoteluobiektrestauracjarecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrecepcja / lobbybasen, restauracja
basen, obiekt
teren hotelu
obiekt
restauracja

Promocja

Coral Travel - Turcja zmiany rezerwacji gratisNielimitowane i bezkosztowe zmiany rezerwacji jeśli 1 z osób zostanie skierowana na kwarantannę lub uzyska pozytywny wynik testu na COVID-19. Możesz zmienić: termin, kierunek, hotel i pokój na dowolną wycieczkę rozpoczynającą się do 31.12.2021.

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opis oferty

Region: Wybrzeże LikijskieOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK206687

Region

Fethiye

Lokalizacja

5km od centrum Fethiye, 30km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 6400m2.

Kategoria organizatora

3

Data otwarcia

1987 r. Odnowiony w 2019 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), baseny odkryte (2).

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą. Płatne: parasole, leżaki.

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje ekonomiczne dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracja a la carte/bar

śniadanie

• śniadanie (08:00-10:00) serwowane w restauracji głównej

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (20:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

Restauracje a la carte

• płatna, wymagana rezerwacja.

- Malhun Bar

Śródziemnomorska

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• bilard

Płatne

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 100m2mAX 25 GOŚCI

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ, KTÓRY WYKAZUJE OBJAWY ZOSTAJE ZABRANY DO SWOJEGO POKOJU. MIEJSCA GDZIE PRZEBYWAŁ ZOSTAJĄ ZDEZYNFEKOWANE. PERSONEL INFORMUJE O FAKCIE ODPOWIEDNIE SŁUŻBY. ZAPEWNIONA JEST KONTROLA LEKARZA. ZGODNIE ZE STANEM ZDROWIA PODEJRZANY KIEROWANY JEST DO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W PRZYPADKU ZAUWAŻENIA OBJAWÓW U GOŚCIA PERSONEL INFORMUJE O TYM KIEROWNIKA ZESPOŁU PANDEMICZNEGO, KTÓRY KOMUNIKUJE SIĘ Z LEKARZEM. POWIADAMIA SIĘ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY ZDROWIA, A GOŚĆ ZOSTAJE ODIZOLOWANY

Aktualizacja opisu

22.04.2021 10:06

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Serwis plażowy

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Poniedziałek, 31.05.2021
14:00
17:50
WAWWarszawa - Chopin
DLMDalaman

Powrót

Poniedziałek, 07.06.2021
18:50
20:45
DLMDalaman
WAWWarszawa - Chopin

Opinie

Opinie dodane przez

8.5
jaromir Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2019Grupa przyjaciół
byliśmy we czworo w lipcu 2019.mając zawsze na uwadze cenę,to hotel i miejsce położenia uważam za bardzo dobre .przy samym morzu masa knajpek .spokojne miejsce bez tłoku,na plaży wręcz pusto.dużo tanich wycieczek w zasięgu ręki.całodzienne rejsy z posiłkiem za 70 lirów.no i bliskość PIĘKNEGO OLUDENIZ gdzie można skoczyć z instruktorem z góry babadag na paralotni .żona skoczyła coś wspaniałego i bezpiecznego,Turcja jest dość dobrze zorganizowana.ale tu już drogo z kamerą w czasie lotu to razem ponad 400 złoty.polecam.jedzenie bardzo dobre choć monotonne.HB powoduje że nie jesteś uwiązany .byliśmy 2 tygodnie ale nie było czasu na nudy-dzięki tanim wycieczką.bardzo blisko sklepy i market.byliśmy w mniejszym budynku z własnym basenem miejsce pełne zieleni z klimatem.
Zaletypołożenie ,posiłki,bliskość Oludeniz

9.2
Anna
Pojechałam z mężem do tego hotelu w drugiej połowie września 2011r. Wróciliśmy bardzo zadowoleni i na niczym się nie zawiedliśmy. Owszem w tym terminie dużo starszych osób głównie z Niemiec i Wielkiej Brytanii, także chwilami czułam się jak w sanatorium, ale tego szukaliśmy. Ciszy, spokoju. Pokoje normalne standardowe, codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane, miły balkon. Hotel położony nad morzem, ma dwa wystarczające baseny, oraz dwa małe dla dzieci. Posiłki bardzo smaczne, urozmaicone, polecam ofertę wszystko w cenie, najbardziej opłacalne, nie martwimy sie o napoje do posiłków, do dyspozycji kawa, herbata, piwo, porządne drinki, ich raki, wino, cola itd. Kelnerzy weseli, mili, znają trochę polskich słów i chętnie uczą się nowych.Internet bezpłatny. Leżaki przy basenie bezpłatne na plaży płatne ok. 20 zł płacimy dla miasta na rzecz czystości na plaży i jej zagospodarowania. Hotel rodzinny, kameralny, wszyscy goście i obsługa się znają i do siebie kłaniają, uśmiechają. Pocelam wycieczkę do Pamukkale z biura seaside 30 Euro/os ze śniadaniem i obiadem, pojedźcie również busikiem miejskim do Błękitnej Laguny w Oludeniz i do miasta Fethiye.Z całą odpowiedzialnością polecam ten hotel osobom, które chcą się wyciszyć, poczytać literaturę, odpocząć od zgiełku i głośnych ludzi oraz poczuć klimat Turcji. Aha, pamiętajcie o napiwkach dla kelnerów, pań sprzątających, są jeszcze milsi. Pozdrowienia dla Pana Piotra rezydenta z biura Wezyr. Kiedyś tam wrócimy.
8.8
monika Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2010Rodzina z dziećmi
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Malhunie.Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel .Hotel składa się z dwóch części starej w której jest główna restauracja i jest praktycznie przy plaży, oraz nowej która jest bardziej kameralna. Co do opcji all inclusive gorąco polecam, do dyspozycji mamy dwa bary jeden w starej drugi w nowej części drinki naprawdę bardzo mocne jak dla mnie aż za bardzo piwo, wino ok. wszystko podawane w szkle ,żadnych plastików. kolejne maile poniżej
8.6
monika Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2010Rodzina z dziećmi
cd.Kelnerzy zawsze uśmiechnięci nie robią niczego z łaski. Jedzenie rewelacyjne na śniadanie 8-9:30 zawsze koś na ciepło np. parówki, jajecznica, jajka, omlety itp. oraz sery, oliwki, dżemy sałatki, płatki no i kilka rodzajów pysznego pieczywka. Lunch 12-13:30 kilka potraw do wyboru też na ciepło i na zimno,16-17:30 kawa i ciastka, kolacja 20-21:30 absolutnie nie do przejedzenia codziennie coś innego np. kebab, szaszłyki, malutkie klopsiki, kotlety, gulasze różnego rodzaju nie wspomnę o ilości świeżych warzyw, różnorodności sosów, zawsze jest również zupa oraz różnego rodzaju desery ,budynie ,wypiekane ciateczka, ciasta itd..
8.7
monika Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2010Rodzina z dziećmi
cd.Jak chodzi o czystość w pokojach to ręczniki były wymieniane codziennie pościel co jakieś trzy dni pobieżne ogarnięcie łazienki i balkonu, faktycznie nie używają odkurzaczy.. Leżaki przy basenach bezpłatne nie było problemu z ich ilością jeden basen ma głębokość 130 cm maleńki brodzik, drugi basen od 130cm do 230 cm maleńki brodzik ale moje cztero letnie dziecko świetnie sobie radziło i było bardzo zadowolone. Wielkim atutem hotelu jest jego odległość o tzw. centrum o każdej porze dnia można było po prostu wyjść tyłem hotelu i już było się na promenadzie która tętniła życiem. Naszą rezydentką z Wezyra była Małgosia bardzo miła i kontaktowa osoba zawsze służąca dobrą radą.

Mapa

Pogoda

24°C
14°C
19°C
10

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.

UWAGA:

W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane.