Melia Tortuga Beach





Promocja
Itaka - zniżka na wycieczki fakultatywne w czerwcu
5% zniżki na wyc. fakultatywną. Po rabat wejdź tutaj, dodaj do koszyka wyc. z terminem czerwcowym i wpisz kod WAKJUN w podsumowaniu.
Opis oferty
Region
Wyspy Zielonego Przylądka /
Opis oferty:
Firmowany przez prestiżową sieć Meliá oferuje komfortowy wypoczynek i profesjonalny serwis. Hotel jest pięknie zaprojektowany, eleganckie, piętrowe wille otoczone są znakomicie utrzymanym, rozległym terenem z zielonymi trawnikami, który dochodzi do samej plaży. Do dyspozycji Gości są dwa baseny i duży brodzik dla dzieci. Jednym z mocnych punktów hotelu są też znakomite restauracje i bary. Bogate i urozmaicone bufety, kuchnia śródziemnomorska, sympatyczna restauracja przy basenie – duży wybór i znakomita jakość. Luksusowe, przestronne pokoje są nowocześnie wyposażone i gustownie urządzone. Hotelowe Spa YHI oferuje duży wybór zabiegów pielęgnacyjnych i masaży w estetycznym otoczeniu. Niedaleko hotelu znajduje się wspaniała, ciągnąca się kilometrami plaża Ponta Preta, raj dla miłośników sportów wodnych i długich spacerów.
Położenie:
Ok. 3km od centrum SANTA MARIA z barami, restauracjami i sklepami; ok. 17km od lotniska w Espargos; 2 razy dziennie bezpłatny bus hotelowy do Santa Maria.
Plaża:
Publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, kamieniste zejście do wody, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR); bar objęty all inlcuisve; Ponta Preta, ok. 600m od hotelu, polecana miłośnikom sportów wodnych: wind- i kitesurferom, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza.
Hotel:
Pięciogwiazdkowy, luksusowy, elegancki i nowoczesny, zbudowany w 2011 r., 288 pokoi, w tym kilkanaście 1-piętrowych willi, lobby, całodobowa recepcja, restauracje: główna Spices – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, O’Grille beach – dania w formie bufetu, Pasta Nostra – á la carte, kuchnia lokalna i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, swim-up bar przy basenie, bar przy plaży, late bar z DJ tylko dla dorosłych; wymiana walut; 2 sale konferencyjna dla ok. 200 os., bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: pralnia, łóżka balijskie w ogrodzie, wynajem samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
Suite:
2-os., ok. 55m², elegancki, nowoczesny, przestronny, indywidualnie sterowana klimatyzacja, sypialnia oraz część dzienna, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, sejf, lodówka; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka);
Suite b:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 60m², wyposażenie jak w suite, dodatkowo sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi;
Suite rodzinny:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 65m², wyposażenie jak w suite, dodatkowo sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi oraz łazienka;
Villa:
4-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 115m², wyposażenie jak w suite, dwupoziomowa, dodatkowo 2 sypialnie z łóżkami pojedynczymi oraz 2 dodatkowe łazienki; prywatny ogródek i mały basen; suite B, suite rodzinne i villa za dopłatą.
Sport i rozrywka:
2 baseny, słodka woda, 2 brodziki dla dzieci, słodka woda, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR), siłownia; miniklub (5-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: centrum YHI Wellness: ekskluzywne zabiegi pielęgnacyjne, masaże, salon piękności; sporty wodne na plaży.
All inclusive:
Śniadanie (7.00-10.30) w restauracji głównej, obiad (12.00-15.00), kolacja (19.00-21.30) w restauracji O’Grille Beach; przekąski (10.30-12.30 i 15.00-19.00), kolacja (19.00-21.00) á la carte w restauracji Pasta Nostra, wymagana wcześniejsza rezerwacja; napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole w wyznaczonym barze (9.00-0.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
Gratis:
Serwis plażowyWi-Fibus do centrum
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Suite 2 os.
2 dorosłych
Suite b 2 os.
2 dorosłych
Suite rodzinny 2 os.
2 dorosłych
Warto dokupić
Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
11 798 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Rodzina z dziećmi
Mapa

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
Mimo iż służba zdrowia i panujące w szpitalach standardy higieniczne są na dużo wyższym poziomie niż w innych krajach afrykańskich, warto przed wyjazdem wykupić ubezpieczenie zdrowotne.
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Od 2019 r. Republika Zielonego Przylądka zniosła obowiązek wizowy wobec obywateli UE, w tym także Polski. Osoby podróżujące do Republiki Zielonego Przylądka powinny zarejestrować się na specjalnej platformie: www.ease.gov.cv najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem podróży, podając wymagane dane z paszportu, planowany okres pobytu (od-do), nr lotu i miejsce pobytu. Wprowadzono jednocześnie obowiązkowy podatek lotniskowy (Airport Security Tax) w wysokości 3400 escudos (ok.31 Euro), który można opłacić online (do 5 dni przed lotem), przez pośrednika turystycznego lub na lotnisku po przylocie.
Z uwagi na możliwe nagłe zmiany przepisów wjazdowych i celnych, w sprawie aktualnych informacji na ten temat (również przepisów celnych) należy każdorazowo zwracać się do Ambasady Republiki Zielonego Przylądka.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.