Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
15

Promocja

Itaka - zniżka na wycieczki fakultatywne w czerwcu

5% zniżki na wyc. fakultatywną. Po rabat wejdź tutaj, dodaj do koszyka wyc. z terminem czerwcowym i wpisz kod WAKJUN w podsumowaniu.

Opis oferty

Region: SalBiuro podróży (przedsiębiorca): ItakaKod oferty: WAK441921

Region

Wyspy Zielonego Przylądka /

Opis oferty:

Firmowany przez prestiżową sieć Meliá oferuje komfortowy wypoczynek i profesjonalny serwis. Hotel jest pięknie zaprojektowany, eleganckie, piętrowe wille otoczone są znakomicie utrzymanym, rozległym terenem z zielonymi trawnikami, który dochodzi do samej plaży. Do dyspozycji Gości są dwa baseny i duży brodzik dla dzieci. Jednym z mocnych punktów hotelu są też znakomite restauracje i bary. Bogate i urozmaicone bufety, kuchnia śródziemnomorska, sympatyczna restauracja przy basenie – duży wybór i znakomita jakość. Luksusowe, przestronne pokoje są nowocześnie wyposażone i gustownie urządzone. Hotelowe Spa YHI oferuje duży wybór zabiegów pielęgnacyjnych i masaży w estetycznym otoczeniu. Niedaleko hotelu znajduje się wspaniała, ciągnąca się kilometrami plaża Ponta Preta, raj dla miłośników sportów wodnych i długich spacerów.

Położenie:

Ok. 3km od centrum SANTA MARIA z barami, restauracjami i sklepami; ok. 17km od lotniska w Espargos; 2 razy dziennie bezpłatny bus hotelowy do Santa Maria.

Plaża:

Publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, kamieniste zejście do wody, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR); bar objęty all inlcuisve; Ponta Preta, ok. 600m od hotelu, polecana miłośnikom sportów wodnych: wind- i kitesurferom, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza.

Hotel:

Pięciogwiazdkowy, luksusowy, elegancki i nowoczesny, zbudowany w 2011 r., 288 pokoi, w tym kilkanaście 1-piętrowych willi, lobby, całodobowa recepcja, restauracje: główna Spices – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, O’Grille beach – dania w formie bufetu, Pasta Nostra – á la carte, kuchnia lokalna i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, swim-up bar przy basenie, bar przy plaży, late bar z DJ tylko dla dorosłych; wymiana walut; 2 sale konferencyjna dla ok. 200 os., bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: pralnia, łóżka balijskie w ogrodzie, wynajem samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

Suite:

2-os., ok. 55m², elegancki, nowoczesny, przestronny, indywidualnie sterowana klimatyzacja, sypialnia oraz część dzienna, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, sejf, lodówka; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka);

Suite b:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 60m², wyposażenie jak w suite, dodatkowo sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi;

Suite rodzinny:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 65m², wyposażenie jak w suite, dodatkowo sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi oraz łazienka;

Villa:

4-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 115m², wyposażenie jak w suite, dwupoziomowa, dodatkowo 2 sypialnie z łóżkami pojedynczymi oraz 2 dodatkowe łazienki; prywatny ogródek i mały basen; suite B, suite rodzinne i villa za dopłatą.

Sport i rozrywka:

2 baseny, słodka woda, 2 brodziki dla dzieci, słodka woda, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR), siłownia; miniklub (5-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: centrum YHI Wellness: ekskluzywne zabiegi pielęgnacyjne, masaże, salon piękności; sporty wodne na plaży.

All inclusive:

Śniadanie (7.00-10.30) w restauracji głównej, obiad (12.00-15.00), kolacja (19.00-21.30) w restauracji O’Grille Beach; przekąski (10.30-12.30 i 15.00-19.00), kolacja (19.00-21.00) á la carte w restauracji Pasta Nostra, wymagana wcześniejsza rezerwacja; napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole w wyznaczonym barze (9.00-0.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

Gratis:

Serwis plażowyWi-Fibus do centrum

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Suite 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotEnter Air, ENT 5555
15:10
19:25
WAW · 09.06 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 09.06 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5556
20:20
06:10
SID · 16.06 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 17.06 (Sob.)Warszawa - Chopin
11 798 zł
za pokój

Suite b 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotEnter Air, ENT 5555
15:10
19:25
WAW · 09.06 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 09.06 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5556
20:20
06:10
SID · 16.06 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 17.06 (Sob.)Warszawa - Chopin
12 398 zł
za pokój

Suite rodzinny 2 os.

2 dorosłych

All inclusiveRodzinny
WylotEnter Air, ENT 5555
15:10
19:25
WAW · 09.06 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 09.06 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5556
20:20
06:10
SID · 16.06 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 17.06 (Sob.)Warszawa - Chopin
12 798 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa

350
za 1 auto
1 auto
Data od
09.06.2023
Data do
17.06.2023
350
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

280
za wycieczkę
280
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka11 798

Cena całkowita

11 798
Do zapłaty teraz11 798

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiPara
Czas podróży
DowolnyWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 2 z opinii
K
Październik 2017 ·

Para

Dodano: 02.10.2017
9.4
Ładne pokoje w domkach, optymalna wielkość terenu hotelowego, 2 zróżnicowane baseny - 1 z pool barem i 1 spokojniejszy, bezpłatny serwis, przyjazna atmosfera. Kuchnia międzynarodowa, ale bez lokalnych potraw i alkoholi. Lokalna, kabowerdyjska kuchnia raczej w restauracjach w mieście. Plaża przy hotelu piaszczysta i szeroka.
ZaletyŁadne pokoje w domkach, optymalna wielkość terenu hotelowego, 2 zróżnicowane baseny - 1 z pool barem i 1 spokojniejszy, bezpłatny serwis, przyjazna atmosfera.
WadyKuchnia międzynarodowa, ale bez lokalnych potraw i alkoholi. Lokalna, kabowerdyjska kuchnia raczej w restauracjach w mieście.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

CompetitionDesktopBanner
Mariusz Lesiczka
Klient Wakacje.pl
Styczeń 2014 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 12.04.2014
8.8
Pobyt 14-dniowy w idealnym miejscu do odpoczynku w styczniu. Natomiast zgrozą było to co wydarzyło się na lotnisku w drodze powrotnej. Byliśmy z dwójką dzieci (10 i 8 lat). Dodam, że nie pierwszy raz lecieliśmy w tym składzie samolotem. W trakcie odprawy otrzymaliśmy 4 miejscówki, każda w innym miejscu samolotu. Pomimo interwencji u rezydentki, która moim zdaniem jest główną winowajczynią zaistniałej sytuacji, oraz u załogi samolotu jak próśb o zamianę miejsc (żebyśmy mogli lecieć obok dzieci) pozostałych ok. 180 pasażerów, niewiele udało się uzyskać. Dzięki tylko jednemu małżeństwu (serdecznie im dziękujemy) żona mogła siedzieć obok syna. Uważam, że to skandal i złamanie przepisów, żeby w ciągu 8,5 godziny podróży samolotem dzieciak 10-letni był zmuszony siedzieć obok obcej osoby.
Zaletysuper pokoje, duże, czyste, klimatyzacja w każdym pokoju w apartamencie, cisza
Wadyzimna woda w basenie, mało urozmaicone posiłki
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
2
1

Mapa

Pogoda

22°C
22°C
23°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane, natomiast od turystów podróżujących przez Senegal lub inny kraj afrykański jest wymagany wpis do międzynarodowej książeczki zdrowia, potwierdzający szczepienie przeciw żółtej febrze. W związku z ryzykiem zarażenia malarią zaleca się także szczepienie przeciw żółtaczce typu A i B, tężcowi oraz durowi brzusznemu.

Mimo iż służba zdrowia i panujące w szpitalach standardy higieniczne są na dużo wyższym poziomie niż w innych krajach afrykańskich, warto przed wyjazdem wykupić ubezpieczenie zdrowotne.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Na Wyspy Zielonego Przylądka Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Wysp.
Od 2019 r. Republika Zielonego Przylądka zniosła obowiązek wizowy wobec obywateli UE, w tym także Polski. Osoby podróżujące do Republiki Zielonego Przylądka powinny zarejestrować się na specjalnej platformie: www.ease.gov.cv najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem podróży, podając wymagane dane z paszportu, planowany okres pobytu (od-do), nr lotu i miejsce pobytu. Wprowadzono jednocześnie obowiązkowy podatek lotniskowy (Airport Security Tax) w wysokości 3400 escudos (ok.31 Euro), który można opłacić online (do 5 dni przed lotem), przez pośrednika turystycznego lub na lotnisku po przylocie.

Z uwagi na możliwe nagłe zmiany przepisów wjazdowych i celnych, w sprawie aktualnych informacji na ten temat (również przepisów celnych) należy każdorazowo zwracać się do Ambasady Republiki Zielonego Przylądka.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.