nie dostaliśmy pokoju, za który zapłaciliśmy - złożyliśmy reklamacje jeszcze podczas pobyty dopiero po prawie 2 miesiącach otrzymaliśmy odpowiedź, że dalej sprawę weryfikują, bo hotel sytuacji nie potwierdza i nie przyjmują naszego zgłoszenia nie polecam !!!!!!!! zła organizacja po przylocie jeśli chodzi o przydzielanie autobusów na transfer- trwa to zbyt długo, zamieszanie, okropne kolejki, nikt nic nie wie
Nic się nie odbyło w terminie z tą firmą. Do Egiptu wylot przesunęli nam z 13.30 na 19.45, lot jeszcze opóźniony o prawie godzinę w efekcie do hotelu dojechaliśmy o 3.00, czyli kolejnej doby. Powrót z Egiptu przesunięty na wcześniejszą godzinę i również opóźniony ponad godzinę. Rezydent spóźnił się na umowione spotkanie (znowu traciliśmy swój czas)... w dodatku dziwne zasady rezydenta... odgrażał się, że osoby nieobecne na spotkaniu zaznacza w systemie kolorem czerwonym i nie wrócą do Polski.
Od 8 do 15 września przebywaliśmy z żoną w Sunny Beach (Bulgaria) w hotelu Slavyanski. Brud, smród i PLUSKWY. Wakacje.pl nie poczuwa się do odpowiedzialności i odsyła do organizatora wycieczki....w takim razie po co kupować przez Wakacje.pl? Organizator Anex Tour/Orex Travel od 1,5 miesiąca nie może uznać reklamacji bo czeka na stanowisko zarządu hotelu w tej sprawie. Zapomnieli że żyjemy w XXI wieku i poza mailem istnieją jeszcze telefony. Jest po sezonie i jeszcze pewnie to potrwa. NIE POLECAM
Wszystko zgodnie z ofertą, pobyt w Hurghadzie, hotelu Pickalbatros, czyste pokoje, spore baseny, blisko do morza, interesujące animacje, dobre różnorodne jedzenie, nie zdążyliśmy wszystkiego spróbować, miła obsługa, wracamy bardzo zadowoleni, polecamy.
Byłam bardzo zdenerwowana przed wylotem czytając inne komentarze, jednak biuro okazało się rewelacyjne! Świetnie zorganizowany transport do hotelu, mega wygodne samoloty oraz całodobowy kontakt z rezydentem. Żadnych godzin nie mieliśmy zmienianych, po wymeldowaniu z hotelu mogliśmy nadal korzystać ze wszystkich atrakcji oraz restauracji hotelu. Także naprawdę z całego serca polecam to biuro !
Szerze nie polecam. Skusiłem sie niską ceną... obsługa na każdym kroku to porażka, nieprofesjonalni, nic nie wiedzą, nie znają się. Połowa rzeczy po rosyjsku pisana cyrylicą bo to w końcu rosyjskie biuro ktore udaje tylko tureckie. Rezydent - tragedia, infolinia - tragedia. Następnym razem wybiore sprawdzonego organizatora a nie szemrane
Właśnie wróciłam z wakacji w Turcji i już nigdy nie skorzystam z ofery biura Anex. Opóźnienie lotu o 22 godziny, godzina wylotu zmieniana 4 razy, stracona cala doba wakacji. Nikt nawet nie próbował wytłumaczyć co się stało. Bardzo słaba organizacja i brak rzetelnych informacji. Po dotarciu do hotelu wieczorem nie dostaliśmy nawet kanapki, pomimo wersji all inclusive.
Nie polecam,21.10.2023 lot z Alanyi do Poznania opóźniony 23 godziny 56 minut.Zapewnili nam hotel 5* ale kilkakrotnie zmieniali godziny wylotu.
Wyjazd do Turcji przez Anex to zmarnowane wakacje. Hotel zaoferowany fatalny , brudno, niewygodne łóżka , zepsuta klimatyzacja, kiepskie jedzenie , monotonne , ubogie i nieświeże. Mimo all inclusive stołowaliśmy się poza hotelem . Niedostateczna ilość łóżek plażowych . Nigdy nie trafiliśmy na wolne . Balkon za który dopłaciliśmy to nora z widokiem na dach . Nawet rezydentka przyznała że hotel i obsługa w nim( niemówiąca po angielsku) jest bardzo słaby . ODRADZAM
Jedno WIELKIE OSZUSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMIJAJCIE Z DALEKA TO buiuro
Biuro Podróży ANEX-TOUR to totalne dno. Stanowczo odradzam nie tylko wczasy, wycieczki czy inne imprezy z tym biurem. Oszukują na rzeczywistym czasie pobyt nam skrócili wczasy o 2/słownie: dwa/ dni przez opóźnienie, przestawienie godzin wylotu oraz skrócenie pobytu. Dodatkowo rezydentka (...) nie pokazała się przez cały czas mojego pobytu w hotelu. Nie odbierała telefonu, w dzień wylotu nie była w stanie określić jego godziny. Podobnie pod numerem alarmowym(...).
Tygodniowy pobyt w Turcji, wszystko ok. Samolot z Rzeszowa o czasie ,transfer do hotelu szybki i sprawny.W pierwszy dzień spotkanie z rezydentem wszystko szybko i na temat.Hotel zgodny z ofertą,droga powrotną czyli transfer na lotnisko i sam przelot bez najmniejszych uwag.Polecam.
Zero kontaktu z rezydentem. W hotelu Crystal aura w kemer faworyzowani tylko (...). Dramat. Syf kiła i mogiła. Nie wiem za co rezydent dostaje pieniądze...
Biuro podróży kompletnie nie przygotowane na Polskiego turystę. Brak jakiejkolwiek informacji po wejściu do autokaru na lotnisku, za to przystanek pod barem/sklepem obowiązkowy - oczywiście bez informacji o co chodzi (bo w jakim języku jak kierowca z Turcji?) Ludzie muszą się domyślać pod którym hotelem mają wysiąść bo nikt o niczym nie informuje. Rezydent w hotelu przychodzi tylko po to żeby sprzedać wycieczki. Nie polecam tego biura, ja już nie skorzystam z ich usług.
Wszystko zgodnie z opisem, rezydent egipcjanin mówiący po polsku, kontakt bezproblemowy, byliśmy na 1 wycieczce i wszystko zgodnie z opisem. Jedynie co mogę na minus: - linie lotnicze (...)- brak komunikatów w języku polskim, jedynie ukraiński i angielski (myślę że to nie jest problem, jak chce się coś zapytać idzie się dogadać po polsku, jak ktoś zna angielski to żaden problem) - przy odjeździe podali czas przyjazdu autobusu polski zamiast egipskiego.
Na chwilę obecną lot mamy przesunięty o ponad dobę. Przesywane już 4 raz. Jeszcze nie doleciałam na wymarzone wakacje, już szukam prawnika. Wakacje z 4 letnim dzieckiem. Raczej z tym biurem nigdy więcej. Totalna porażka.
Kupiliśmy wycieczke do Hiszpanii i BARDZO TEGO ŻAŁUJEMY !!!! NIE POLECAMY BIURA !!! BIAŁORUSINI KOMPLETNIE NIE POTRAFIACY ROZMAWAIC PO POLSKU !!! BESZCZELNI !!!! NIE DBAJACY O SWOICH KLIENTÓW
Najgorsze buro ever po przyjeździe do hotelu okazało się że mamy pokój bliżej drogi wjazdowej/ wyjazdowej a do recepcji 150m a do plaży z 400m. W pokoju pęknięta wanna, kable ze ściany, przemoczona ściana w sypialni, połamany blat sklejony taśma. I to hotel 5* A w usłudze all inclusive trzeba płacić za wino gofry i lody i espresso. I brak informacji na stronie. Omijać to biuro bo są to tylko złodziej. Menagera hotelu powiedziała że to winna Anex bo to ustalił co wchodzi w all inclusive
Nie polecam tego biura - przy locie powrotnym okazało się że nie ma nas na liście pasażerów (odprawa była bezbiletowa). Nerwy do ostatniej chwili czy przylecimy planowanym lotem do Polski. Bieganie po lotnisku-na pokładzie byliśmy 10minut przed odlotem. (Tak późno zostały zaktualizowane listy pasażerów) Jeśli chodzi o transfer powrotny mieliśmy śledzić status transferu na stronie moventis za pomocą numeru rezerwacji, a do ostatniej chwili nic się nie pojawiało.
Rada dla odpoczywających w Turcji,nie kupujcie wycieczek przez rezydentów,nie dość że są drogie to przewodnicy mają czasówki, ile czasu w danym miejscu możesz być. Zabierają wasz czas i wożą po miejscach gdzie nie masz ochoty być (jubiler,jakieś przydrożne stragany,sklepy z ciuchami itd) a rzeczywisty czas gdzie mógłbyś więcej spędzić jak w Pamukkale jest znikomy. Zapomniałem wspomnieć że jest w Pamukkale basen Kleopatry za który się płaci dodatkowo. W autobusie skasowali 12 euro, w kasie za 7.