Przestrzegam przed tym biurem. Duża nieprawdomówność, zakłamane oferty. Po złożeniu reklamacji, ciągnie się sprawa 8 miesiąc. Rozmowa z "Director of Quality & Administration" wygląda jak z dzieckiem 10 letnim. Nie odpisują na maile po kilka-kilkanaście tygodni tłumacząc się że ich skrzynki pocztowe nie miały wystarczająca miejsca. ŻART I KPINA !
Biuro wywiązało się ze swoich zadań w Hurghadzie bardzo dobrze,rezydent komunikatywny ,autokary i przewodnicy na czas informacja o zmianie godzin wylotu,w przeddzień.Jestem zadowolona. Zastanawia mnie tylko jeden fakt czemu zapłaciłam za wizę 27 dolarów a inni 25 naganiaczy odbierający opłatę z biura anex
Najgorsze biuro z jakim jechałem. Już na początku 3 razy musiałem prosić o przesłanie mi załącznika do wyjazdu. Lot był ukraińskimi liniami. Totalna zgroza. Nie dbali o podstawowe normy bezpieczeństwa na pokładzie. Również nie serwowali jedzenia a w drodze do Marsa Alam Polakom ne podawali gorącej herbaty. Mimo że ci oczywiście chcieli zapłacić. Na koniec przysłali pod hotel busa podobnego do tureckich dolmuszy. Kierowca nie miał pojęcia po kogo przyjechał więc zabrał ludzi z innego biura.
Byłam w marcu 2024 z tym biurem w Egipcie i jestem bardzo zadowolona, wszystko zgodnie z ustaleniami, pracownicy (rezydent, przewodnicy na wycieczkach) posługują się językiem polskim, mili, sympatyczni. Wszystko punktualnie, sprawnie i zgodnie z ustaleniami. Ceny korzystniejsze niż u innych i godziny wylotów korzystne (wylot do Egiptu zaraz po północy więc mogliśmy skorzystać w pełni z całego pierwszego dnia i w ostatni dzień wylot w godzinach wieczornych więc też cały dzień do dyspozycji).
Zakup przez stronę wakacje.pl więc przebiegał bez problemowo. Jednak nie było informacji o tym, że samolot leci z Katowic do Radomia (sic!) czeka 2 godziny i dopiero leci dalej. Podobnie w drodze powrotnej. Rozumiem kalkulacje biura ale powinno to być podane w opisie oferty. My nie dostaliśmy o tym informacji do momenty odprawy w Katowicach o 4:30 rano. Podobno część podróżnych dostało info w piątek (wylot był w niedziele), tylko co mieli zrobić z ta informacją. wakacje.pl też nie są bez winy.
W lutym 2024 uczestniczyłem w wycieczce do Luxor z firmą Anex. Zamiast obiecanych 4h, podróż trwała 6h, w tym zbieranie gości po hotelach. Polskojęzyczny przewodnik okazał się słabo mówić po polsku. Dano nam 30 min na zwiedzanie samodzielne świątyni w Luxorze, zbyt mało na tak wielki obiekt. Musieliśmy dopłacić 20$ za wizytę na wyspie bananowej, która była rozczarowaniem. Byliśmy także nagabywani do zakupu drogich produktów.
Jestem bardzo niezadowolony z tego biura. Już po przylocie do Marsa Alam na lotnisku oszukiwał na wizach o dwa dolary od osoby nagabywacz z Logo tej firmy. W ostatni dzien pobytu - wylot około 23 zostaliśmy bez obiadu i kolacji. Koło 12 po zdaniu pokoju obcinają opaski i chcesz to sobie dokup. W tym czasie inni Polacy z innych biur All Inclusive do momentu wyjazdu na lotnisko. Rezydent nawet nam nie odpisał na pytania w tym temacie. Ważne że był śmieszny w trakcie transferu. Ostatni raz !!!
Bardzo polecam. Świetna obsługa. Wszystko bardzo punktualnie. Pan rezydent bardzo pomocny. Moja córka gdy wyjeżdżaliśmy zostawiła drogą firmową kurtkę w hotelu , opamiętała się dopiero na lotnisku .Przy wielkiej pomocy rezydenta z którym był świetny kontakt nawet z Polski ,kurtka wróciła do nas. Fajne też wycieczki lokalne z tym biurem.Tak że bardzo polecam😊
Transfer z lotniska. Jechaliśmy 2,5 godziny do hotelu. 30 minut przed przyjazdem postój na stacji benzynowej ze sklepikiem po to, abyśmy nie zdążyli na kolację i kupili bułę z jakimś mazidłem mięsopodobnym. A co najciekawsze, przy wylocie, podstawili autokar co najmniej 4 godziny za wcześnie (4 rano), tylko po to, by po 30 minutach, zatrzymać się na tej samej stacji, aby coś kupić. Bo przecież na śniadanie w hotelu było za wcześnie. Potem błąkaliśmy się po lotnisku przez 3 godziny bez sensu...
Skusiła mnie cena i hotel. Do tego nie mam w ogóle uwag. Natomiast pani rezydent, to porażka. Wyglądało to tak, jakby była tam dla celów reprezentacyjnych, a klienci, którymi miała się na miejscu "opiekować", są tam tylko po to, aby kupić od niej wycieczki fakultatywne. I w ogóle innymi sprawami nie powinni zawracać jej głowy. Telefon "alarmowy", który podali nam w czasie transferu z lotniska do hotelu, nie odbierała o 21.20, tłumacząc dnia następnego, że ona też musi się wyspać....
Wszystko zgodnie z opisem. Przejrzysty i dokładny opis samego wyjazdu
Jestem bardzo zadowolony z opieki, wycieczek oraz oferty. Polecam! Jedyny minus to ukraińska linia lotnicza - przelot był bardzo niekomfortowy, a załoga niemiła.
Zakupione wczasy do Hurghady, przez portal wakacje. Wylot i powrót zgodny z opisem oferty, rezydent od samego początku do końca był do naszej dyspozycji. Wycieczki fakultatywne zakupione u rezydenta, zgodne z programem. Oceny po jednej gwiazdce to chyba konkurencja!
Obsługa biura anex to tragedia! Dbają jedynie o sprzedaż wycieczek na miejscu a nie o klienta. Pobyt w sharm el sheikh, dahab. Hotel dreams beach. 3 osoby, 2+1. O planowanym wylocie dowiedzieliśmy się dopiero od innych Polaków podróżujących tym samym lotem bo biuro anex uważa, że jak się nie bywa na spotkaniach z rezydentem w hotelu to nie trzeba informować swoich klientów. Brak informacji na recepcji, bark wiadomości na adres email. Zupełnie nic! Totalna porażka!
Wszystko było ok rezydentka bardzo fajna , byłyśmy w listopadzie w Sharm el Sheik
Jeżeli chodzi o sam pobyt było super, aż do dnia wylotu gdzie przekładano co chwilę godz odbioru o której nas nie informowano ale nie to byli najgorsze przewieziono nas na lotnisko gdzie spędziliśmy ponad 3 h potem poinformowano nas że nasz samolot nie odleci załoga szybko się ulotniła rezydenci nie odbierali nic nie wiedzieli itd itp niektórzy wyłączali tel przewieziono nas do hotelu w którym były karaluchy dosłownie dramat do jedzenia dali resztki woda smakowała chlorem naprawdę długo by -100
Jedna wielka porażka… Lot opóźniony o 4,5, o którym poinformowano nas w lobby w hotelu 10 minut po planowanym wyjeździe… Między lądowanie w Warszawie, w której na lotnisku spędziliśmy 1,5 h zanim mogliśmy wystartować do Katowic! Nie polecam
Biuro Anex OMIJAĆ Z DALEKA. Byliśmy w Hurghadzie w 4 osoby i zostaliśmy przy powrocie do polski zawiezieni na inny terminal na lotnisku i zostawieni na pastwę losu. Odlot samolotu za godzinę ,a do właściwego terminalu około 4km. Nie mając wyjścia skorzystaliśmy z lokalnego taxi który za przejazd skasował 30 dolarów. Anex nie poczuwa się do jakiejś rekompenstaty i nie potrafią przeprosić za zaistniałą sytuację. W mailu tylko sucha informacja ,że dołożą starań by to zmienić.
Bardzo polecam biuro. Atrakcyjna cena. Wszystko zgodnie z opisem. Wylot i przylot punktualnie. Organizacja transferów klasa! Hotel zgodny z opisem, obsługa miła przyjazna, chętnie pomagają w razie potrzeby.
Zakup wycieczki ,lot, opieka rezydenta na odpowiednim poziomie. Rezydent Alla bardzo pomocny. Duża widza jako przewdonik po Luksorze. Polecam.