Oferta jak oferta, ale kontakt z burem to porazka. Na miejscu rezydent tylko of wycieczek fakultatywnych. Mimo choroby udokumentowanej przez klinike medyczną odmowili oddania pieniędzy, pod tym względem odradzam ich.
Jestem bardzo zadowolona z biura podróży Anex. Byłam z nimi w Turcji. Przebieg wyjazdu, organizacja, kontakt z rezydentem bez zarzutu. Rezydent polskojęzyczny, również wycieczki obsługiwane przez polskojęzycznego przewodnika.
Nie polecam tego biura , biorą kasę za wycieczkę a klienta mają w (...) . Lot przesunięty o 9 h do Hurgady i straciliśmy 1 dzień wycieczki wylot był następnego dnia o 00:01. A Pieniędzy nie chcą zwrócić za skórcony czas pobytu , stracenie dnia atrakcji itd. Rezydenci to tylko namawiają na swoje wycieczki i do tego służą na spotkaniu następnego dnia w sali konferencyjnej to tylko gadał o wycieczkach . NIE POLECAM !!!
Witam, jeżeli jeszcze ktoś się zastanawia nad zakupem wycieczki, to jak najbardziej możemy polecić te biuro i osoby które je reprezentulaja. Pani (...) jako rezydentkę, czysto jasno i przyjemnie przedstawi warunki co do pobytu aaa pan (...) z resztą ekipy zrobi wszystko aby ten czas umilić i poznać miejsca z innej perspektywy. Pozdrowienia od Miłosza ✌️
Osobiście nie spotkaliśmy się z żadnym problemem. Tranfer z lotniska i do - bez przeszkód. Rezydentka bardzo konkretna i życzliwa. Polecamy.
Bardzo polecam to biuro podróży..elegancko ubrani wyróżniający się z tłumu panowie czekali na lotnisku w Egipcie..widoczni ..pomocni..wszystko wytłumaczone.. szybki transfer z lotniska..rezydent pomocny i dostępny.. 10/10😉
Pierwszy i ostatni raz. Nie polecam! Kontaktu z rezydentem brak, kontaktu z biurem brak .. przy wylocie z Egiptu okazało się, że nie ma nas na liście pasażerów na lot do Polski - kontakt z biurem zerowy, numer alarmowy nie odpowiada.
Biuro tragedia. Mieliśmy mieć wylot o godzinie 15:20 z Wrocławia a informacje o przesunięciu lotu na 22:20 otrzymaliśmy o 11:45 gdzie zostało nam 100 km do Wrocławia. Na lotnisku fakt dali nam voucher na 80 zł na jedzenie (starczyło na jeden posiłek) 2 h przed wylotem opóźnienie się zwiększyło o kolejne 2 h finalnie po 9 h opóźnienia(i innym numerem lotu jak i samolotem) wylecieliśmy do sharm el shalkin. Na miejscu rezydent był nastawiony wyłącznie na sprzedaż wycieczek. Sam pobyt był przyjemny
Zacznę od tego że lot 3.10 8.50 mieliśmy odwołany I polecieliśmy 4.10 14.00 (finalnie o 16wylecielismy). Do tego tragiczna obsługa Pana pracującego na lotniskh chopena przedstawiciela Anex który nic nie wiedział nie pomógł nam w niczym. Anex na miejscu w hotelu sprzedawało wycieczki fakultatywne kompletnie nie zgadzające się z faktyczną wycieczka w Turcji. NIC SIE NIE ZGADZAŁO! firma anex nie pomogła nam w momencie odwołania lotu. TRAGEDIA
W przedzien powrotu informacja o odlocie pojawila sie poznym wieczorem. Mieli nas odebrac z hotelu o 07.25 . Recepcja zadzwonila okol 9.00 do rezydenta Anex, ktory poinformowal nas ze autokar na lotnisko bedzie o 10.00 , godziny lotu sie zmienily a wogole to ona nas o tym informowala WCZORAJ,chyba telepatycznie. Drugi telefon odebrala osoba mowiaca po angielsku. To mi akurat nie przeszkadzalo, pani po moim pytaniu rozlaczyla sie. Ostatecznie pojechalismy o 11 a nasz lot byl 7 opozniznienia
Porażka ! Otrzymałam wieczorem w dzień przed wyjazdem informację o transferze ,odjazd 5,25 mimo,że do lotniska jest 14 km ,a odlot samolotu jest o 9.30,bez śniadania,rezydentka zaproponowała nam taxi -tylko 30 euro
Nie polecam. Najgorsze biuro podróży. Wciskają oferty wycieczek, które nie mają pokrycia w rzeczywistości. Rezydent porażka. Bardzo nie kompetentne osoby tam pracują. Nigdy więcej Anex.
Zarówno Anex jak i wakacje.pl to totalne dno. Będąc już na naszych wakacjach dowiedzieliśmy się, że według Anexu nasz lot powrotny nie istnieje, nikt nie chciał udzielić nam pomocy. Pożal się Boże rezydent stwierdził, że to wina wakacje.pl, a nie jego, a wakacje.pl pomimo wielokrotnych prób kontaktu nie zrobiło absolutnie nic, oprócz odsyłania mnie do działu reklamacji, gdzie od tygodnia nie otrzymałam informacji zwrotnej. Dodatkowo pomimo połączenia rezerwacji ze znajomymi mieliśmy osobne loty.
Moja opinia dotyczy głównie rezydenta (...) , rezydent który lubi to co robi, pełny kontakt co do załatwienia spraw, pomocny w każdej sytuacji i załatwienia spraw z pozytywnym skutkiem, pierwszy raz od moich wyjazdów spotkałem człowieka tak pozytywnie nastawionego na drugiego, nawet po moim powrocie jeszcze mam z nim kontakt odnośnie nabycia zdjęć jednej z wycieczek.Odnośnie pobytu w hotelu mogę to obsługa hotelowa również życzliwa i empatyczna, mój pobyt to w Blend Club .
Wycieczka zgodna z opisem, kontakt z rezydententką bardzo dobry. Wielki minut dotyczący transferu i tego ze nie zostaliśmy poinfomowani ze w trakcie mamy sie przesiadać do innego busa, gdzie był z nami 19 letni syn poruszający sie na wózku i trzeba było go 2 razy wsadzać i wyciągać . Pierwszy raz sie spotkaliśmy z takim czymś. Do tego bus powinien przejść jakis przegląd bo kierowca musiał wyłączyć klimatyzację , zeby światła działały normalnie. Raczej już nie skorzystamy z ofert tego biura
Jedyne co się zgadzało to hotel i jego standardy jeżeli chodzi o rezydentkę panią (...) pozostawia wiele do życzenia lepiej żebyś się nie potrzebowali pomocy i uważajcie na zmiany lotów oraz transferów bo owa pani o niczym nie informuje
Zakup oferty bez niespodzianek. Wszystko zgodne z opisem i bez zaskoczeń. Po przylocie do Egiptu oczekujący polskojęzyczny przedstawiciel biura. Szybki i dobrze zorganizowany transfer z lotniska do hotelu. Bezproblemowy kontakt z rezydentem (szybko i sprawnie odpisuje na wiadomości). Przedstawiciel biura i kierowca bardzo uprzejmi elegancko prezentujący się w stroju Anex.
Hotel w Egipcie (...) Po zgłoszeniu problemów do rezydenta otrzymaliśmy odpowiedz że nic się nie da zrobić. Inne pokoje były ale nie dla klientów Anex Polska. Korzystaliśmy z państwa usług po raz drugi, ale chyba ostatni, szczególnie że wyjazd nie był tani
Stanowczo odradzam biuro podróży Anex! Pierwszy raz korzystaliśmy z tego biura i jest to na pewno ostatni, warto dołożyć do renomowanych tour operatorów te „kilka” zł. Rezydentka w kwestii problemów z pokojem umyła ręce w sposób poniżej krytyki, a spotkanie informacyjne zamieniła na kilku zdaniową wiadomość whatsapp, bo jej się widocznie nie chciało ruszyć dla jednej pary. Brak poinformowania przez touroperatora o konieczności oczekiwania 8h po podróży na pokój! Zgłaszam reklamację
Witam nie polecam nasz resident (...) Nic nie robi aby oddac nam pieniadze za wycieczke na ktora nie pojechalismy z powodu choroby i mamy udokumentowane wszystko pomimo to nie zwrocil nam pieniedzy , I Tak na przyszllsc nie kupujcie wiecej niz jednej wycieczki na raz bo pozniej bedzie problem ze zwrotem pieniedzy jak zachorujecie i nie pojedziecie. My kupilismy 3 od razu no I na ta jedna sie rochorowalismy I teraz problem w Taki sposob okradaja ludzi