Świetna organizacja pod każdym względem - czarter, transfer z/na lotnisko, opieka rezydenta, hotel i pobyt. Jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy
Obsługa na najwyższym poziomie. Od wylotu z Polski do powrotu do kraju, zawsze na czas , obsługa \"top class\". Generalnie nie było do czego się przyczepić. Polecamy z czystym sumieniem biuro Wezyr jako organizatora wyjazdów.
Rewelacyjna opieka od wyjścia na lotnisko po transfer do hotelu i z powrotem, polecam! Rezydentka Marlena cudowna!pomocna, rzeczowa!
Nie chce mi się nawet o tym pisać... Nędza, nieszczęście i kompromitacja.
pierwsze wakacje z wezyrem,mieliśmy nadzieję ,ze nie ida wzorem za mistrzami obcinania dni pobytowych za swoją konkurencja Alfą,ale niestety zmian lotu na powrocie o 9 godzin zabrała dzień leżakowania;-(( reszta ok,ale nie kozystaliśmy z żadnych wycieczek więc nie mamy zdania w temacie.
Jeśli chcecie w środku nocy iść pół miasta z bagażami podróżując z dwójka 2 małych dzieci czyli z 2 wózkami plus 3 walizkami to polecam to biuro a w szczególności hotele La Pamera & SPAw Lloret de Mar. Gdyż przyjechaliśmy późno to nie było nikogo kto by nam przewiózł bagaże do hotelu a ze nasz hotel był na wąskiej ulicy autobus tam nie dojechał .Wiec jak już dotarliśmy do hotelu łatwo domyśleć sie jako ostatni ani rezydent ani recepcjonista nie pomyśli by dać nam klucz do pokoju a byliśmy jedynymi osobami z dziećmi. Młodsza córka płakała bo była głodna a jakoś nie mam zwyczaju karmić jej piersią na widoku gapiów może powinnam !!Wiec jak już cala 30 osoba grupa otrzymać klucze do pokoju to my mogliśmy go dostać wreszcie. Informacje odnośnie ordynowania rezydenta tez były błędne wiec nawet nie mieliśmy zaszczytu sie z nim spotkać bo napisał ze spotkanie jest w pon o 11 a to miała być niedziela no cóż taki mały błedzik. W powrotna drogę zostaliśmy dowiedzeni busikiem bo tym razem Pan pracował ! do przystanku skąd miał nas zabrać autobus na lotnisko szkoda tylko ze godzinę przed czasem i staliśmy tam godzinę w upale z bagażami na ulicy jak bezdomni ... a wycieczka nie należała do tanich wiec spodziewałam się lepszej obsługi także jak ktoś jest głodny wrażeń polecam z całą pewnością WEZYRA !!!!
brak opieki rezydenckiej, rezydencji oprócz sprzedaży wycieczek z błędami nie spełniali żadnej roli. transport na lotnisko i z lotniska zorganizowany dobrze. Miła pani rezydentka Jola , która obwiozła nas po Bodrum -głównie po sklepach ale gest biura miły.
Witam :-) podzielę się z Wami wrażeniami z wycieczki na Rodos z Wezyrem. Dwie panie rezydentki. Wspaniała Pani Beatka Dalla Valle!!!! Naprawdę przesympatyczna,ciepła, elokwentna, otwarta, z sercem na dłoni. 21 raz na wyspie, zna wszystkie tajemice Rodos ;-) W ostatni dzień pobytu po zwolnieniu pokoju a w czasie oczekiwania na samolot (pokoj zwalnialśmy o 12.00 a samolot o 24.00), bardzo źle się czułam, coś na kształt udaru cieplnego. Pani Beatka zabrała mnie do swojego pokoju, pozwoliła skorzystać ze swojego prysznica- co było ogromną ulgą i dobrodziejstwem!!! Ogólne wrażenia jesli chodzi o organizację pozytywne. Urlop spędziliśmy od 30.05 do 7.06 br. Hotel Medblue Kremasti 4* na Rodos. Pokoje czyste, sprzątane codziennie, posciel niezmieniana - ale powiedzmy sobie szczerze ile razy zmieniamy posciel w ciągu tygodnia w domu? Ręczniki co było miłym zaskoczeniem zmieniane codziennie. Duży negatyw za łazienkę, która w pierwszym momencie zachwyca jednak w prysznicu brakowało 1 drzwi i syfon pod umywalką dziurawy co skutkowało"prawie powodzią" podczas korzystania. Taki chyba urok Grecji gdyż pod umywalką kratka ściekowa-być może po prostu tak mają zgodnie z ich powiedzeniem "siga siga" :-D Jedzenie w hotelu pyszne!!! Mnóstwo warzyw pieczone, gotowane, mnóstwo surówek, sałatek, makarony, ryże (różne!!!) sosy, pyszne mięsa, mega gulasz wołowy, pieczone i faszerowane cukienie, musaka ach mniam mniam na samą myśl slinka juz leci!!!! Pyszne lokalne wino półwytrawne do każdego posiłku w beczce :-) Mały mankament - brak herbatki do kolacji, ale kto by się przejmował? Jedyne niemiłe wspomnienie - beznadziejna barmanka w barze żeglarskim-odpychająca, nieuprzejma, niemiła, z kamienną twarzą!!! Brrrrrr Piekny i duży jak na Greckie hotele basen. Duuużo leżaków i swego rodzaju "fok" czyli ogromnych "leżanek" wypełnionych styropianem. Plaża niestety kamienista-same otoczaki więc stopek nie ranią ale warto wziąść buty-wygodniej się chodzi. Woda w morzu kryształowa, turkusowa!!!
Wezyr zorganizował wszystko dobrze, nie było spóżnień. Rezydent w hotelu kompetentny, sympatyczny, wycieczki ok.
Jak dla mnie tragedia. Nic sie nie zgadzalo ani opisy ani zdjecia w katalogu i na stronie. Hotel za grube pieniadze okazal sie nedza. Rezydentka niedoinformowana i niedostepna . Reklamacje chyba z zasady odrzucaja bo nawet w Warszawie w ministerstwie turystyki nie maja ochoty z nimi wspolpracowac . Źenada. Jesli chcecie fajne wakacje to omijajcie Wezyr z daleka !!!
Biuro Wezyr to tragedia ,wróciłem z Turcji 10 czerwca .Poniosłem koszty hotel 5 g Park hotel.raczej to kolonia letnia dla dzieci z Rosji.Brudno w hotelu ręczniki nie wymieniane problem z wymiana łącznie bzdura z ręcznikami na plaże Ciasnotą na płazy jak przy baseniev,nikogo nic nie interesuje.Do pokoju zamki prymitywne ,każdy szpilką może otworzyć .Sa "skubacze " kasy zginęło nam z ogólnej kwoty 120 E ,podobni przypadek był uczestników z Poznania zginęło 50 E z ogólnej kasy .Zainteresowanie Biura to tylko wycieczki i usługi np.masaze .Na wejściu do hotelu oczywiście pokój na zapleczu.Dopiero za 20 dolcow zmieniono nam pokój w pokoju nic nie działa woda z kranu cieknie ,tv dziala tylko sposobem .Fontanna w holu robi za śmietnik ,tez nie działa .Z czego jestesmy zadowoleni to uśmiechniętej obslugi ,która na nic nie ma wpływu Nigdy więcej z Wezyrem.
Wszystko OK. Bez zastrzeżeń. Dobra organizacja. Polecam. W TUI te same wakacje dużo droższe.
Przed tygodniem wróciłam z Turcji,Mahmutlar,hotel Happy Elegant.Hotel piękny, widoki przecudne, ale...to wszystko. Byliśmy 22 osobową grupą emerytów.W pokojach czekały na nas dziurawe ręczniki, brudna podłoga.Przez tydzień panie sprzątające raz zmieniły pościel i ręczniki.O papier toaletowy trzeba było prosić. Na początku dziwiło nas, że przed posiłkami ustawiała się wielka kolejka przed drzwiami jadalni,ale szybko zrozumieliśmy skąd ten pośpiech.Po kilku minutach po otwarciu jadalni brakowało co lepszych kąsków i nie były już donoszone.Słynna kuchnia turecka w hotelu Happy Elegant to sałata,malutkie ryby grubości żyletki,usmażone na piętnastym oleju lub gotowane i śmierdzące.Barman poproszony przez kobietę o drinka z raki-tureckim alkoholu anyżowym, krzyknął na nią, że żeńszczyny raki nie piją.W kraju owoców,dostawaliśmy pastewne pomarańcze, twarde i kwaśne oraz jabłka, o arbuzach można było pomarzyć,albo kupić sobie na bazarze. Mieliśmy ptzecież opcję all inclusive! Wezyr! Wstydź się.
06.06.2015 wróciliśmy z Krety miejscowości Kavros wyjazd organizowało biuro Wezyr. Odlot samolotów był zgodny z danymi zawartymi w umowie. Na miejscu hotel i wyżywienie all Inclusive na bardzo wysokim poziomie. Mieszkaliśmy w hotelu Kavros-Garden ale wyżywienie mieliśmy w hotelu Kavros-Beach. Obsługa na miejscu bardzo miła. Pozytywnie nas zaskoczyli pozwalając zostać w pokoju do wyjazdu wieczorem na lotnisko. Polecam to miejsce napewno przed sezonemgdyż jest spokojnie i można odpocząć. Bałam się skorzystać z oferty biura podróży Wezyr gdyż przeczytałam o nim wiele negatywnych opinii. Biuro podróży zaskoczyło mnie pozytywnie podejściem do klienta. Uważam swój wyjazd z biurem podróży za bardzo udany.
Panie w biurze na Ławicy wspaniałe, bardzo się starają o opinie dla Wezyra i w 100% jest tak jak obiecywały. Dziekuję. Ale... na lotnisku w Hurgadzie porażka obsługujących po przylocie turystów przez obsługę Wezyra - załatwianie wizy już nie 25$ tylko 2$ więcej, nie wiem czy tak wypada, wstyd Panowie!!! Zdziercy bez twarzy!!! Za wakacje zapłaciłam bez żadnego \"ale\" bo chciałam wypocząć, a po powrocie czuję się wykorzystana, bez godności. Egipt - Hurgada - mówię NIE!!!! PS. Wystarczyło podnieść cenę o te 2$ za szybsze załatwienie wizy - a w między czasie padł im system na lotnisku i to całe szybsze załatwianie wizy nie miało sensu....
Biuro Wezyr to klamcy, sprzedają coś czego nie ma, zdjęcia i opisy ofert są tak przekoloryzowane , rezydenci Wezyra straszni! Dla nich liczy się tylko żeby sprzedać wycieczkę w momencie kiedy potrzebujemy pomocy nie odbierają telefonów!
Brak opieki rezydenta. Plan podróży niekorzystny - klient traci praktycznie na podróż dwa dni. Oferowana opcja ultra all inclusive - jest nie zgodna z ofertą. Ogólnie hotel godny polecenia. Piękne położenie, miła obsługa, jedzenie - bez szalu, ale zawsze można coś dla siebie wyszukać. Byliśmy za znajomymi (dwie pary) - zgodnie podsumowaliśmy wyjazd jako udany, pomimo drobnych uwag np. w kwestii braku opieki rezydenta, którego praktycznie przez 10 dni pobytu nie udało się spotkać, czy np. bardzo ograniczonego rodzaju serwowanych alkoholi w barach - pomimo, że mieliśmy wykupioną opcję ultra all inclusive. Jeżeli chodzi o animacje-też nie urywało D. - mało interesujące i prowadzone jakby z musu. Wieczorki - codziennie zaczynały się od disco dla maluszków-co u ludzi bez dzieci raczej mówiąc oględnie euforii nie wywoływało, a helikopterssss do dziś jeszcze dzwoni w uszach... Bar disco z nocnymi imprezkami trzeba szukać na poziomie -1 (my dopiero tam trafiliśmy po kilku dniach). Na kilka słów zasłużył pan Robert, który nas odbierał z lotniska i przez cały transfer do hotelu bajerował i opowiadał o atrakcjach, z których warto i trzeba skorzystać w czasie pobytu w La Blanche.... Wkręcił sporo osób w rejs na wyspę Kos,a innych na masaż hammam w Budrum - niestety ludzie, którzy za Kos zapłacili-więcej pana Roberta nie widzieli i kasa przepadła, my natomiast po wielu interwencjach telefonicznych w ostatnim dniu hamam zaliczyliśmy - dobra rada-nie nabierajcie się na takie bajery, bo pozbędziecie się waluty bez sensu. Może teraz kilka słów pozytywnych-tak jak wspomniałem położenie hotelu fajne, ładny kawałek plaży, fajny bar tuż przy basenie,a drugi na drewnianym molo. Warto korzystać z kolacji w formie a\"la carte - polecam kuchnię chińską i meksykańską.....
Poza jedną wycieczką, wszystko było tak jak w opisie. Rezydenci (pan Bartek, pan Robert, pan Serkan oraz dwie panie rezydentki z YachtTour - imion niestety nie zapamiętałem, pani Dorota z transferu na lotnisko) bardzo sympatyczni, rzeczowi i uczciwi. Także jestem bardzo zadowolony.
Zamierzałem wyjechać do Egiptu z kolegą-emerytem. Opłaciłem 3.000 zł, gdy kolega się wycofał z powodu choroby. Moje pieniądze w 80% przepadły, gdyż biuro WEZYR zabrało je, jako odszkodowanie za rezygnację kolegi. Ale ja przecież nie zrezygnowałem i chciałem wyjechać!WEZYR obrabował mnie z trudem zaoszczędzonych pieniędzy nie oferując nic w zamian. To skandal.
Biuro nastawione na ilość nie na jakość.Przekłamania w ofercie.Opieka rezydenta to żenada,sprowadza się do zebrania kasty za wycieczki.Brak rzetelnych informacji od biura na miejscu.