Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Jestem zdziwiona tak dużą liczbą negatywnych komentarzy na temat biura. Będąc w biurze Pani w wszystko starannie i zrozumiałe powiedziała, zachęciła do wycieczek przez nas preferowanych. Cała transakcja przebiegła bardzo szybko i bez problemu. Również finalna wycieczka na grecką wyspę Rodos odbyła się bez problemów. Na miejscu przygotowani już na nas rezydenci chętnie pomagali i utrzymywaliśmy z nimi stały kontakt. Hotel czysty, obsługa miła. Najlepsze wakacje w życiu. Polecam!
Nie polecam. Pojechaliśmy z tym biurem w podróż poślubną. Wybraliśmy mały zaciszny hotel. Na miejscu zostaliśmy poinformowani, że przenoszą nas do innego hotelu. Zamiast ciszy i spokoju mieliśmy balkon na bar, dyskotekę i basen. Non stop hałas i wrzaski ( do tego pleśń pod prysznicem, nie działający tv i sprzątaczki które loteryjnie wybierały pokoje do sprzątania ). Wszelkie reklamacje biuro ma w głębokim poważaniu.
Zakup oferty w Krakowskim biurze znajdującym się w CH M1 wydawał się ok, ale nie poinformowano nas o kilku ważnych rzeczach które później bardzo nas rozczarowały- trzeba na siłę wyciągać informacje. Wycieczka była ok, ale kilka rzeczy z oferty nie zgadzało się z rzeczywistością. Reklamacja złożona do Coral zaraz po powrocie do dzisiaj ma status przyjętej i zostaliśmy bez odpowiedzi. Jedyną odpowiedzią jaką uzyskuje to mail z wycinkiem z ustawy z dnia 24.11. 2017 sugerującym, że "mamy was gdzieś"
Nie polecam. Rezydentka biura podróży podała nam złe miejsce startu transferu na lotnisko w Grecji. Skutkiem tego autobus transferowy odjechał, a Pani rezydentka przez telefon krzyczała na nas że sami jesteśmy sobie winni i w żaden sposób nie pomogła nam się dostać na lotnisko. Musieliśmy wezwać taksówkę ( była 5 rano, a żadna komunikacja publiczna nie kursowała). Złożyliśmy reklamację wraz z żądaniem zwrotu kosztów, ale od 5 miesięcy biuro zbywa nas informacją że reklamacja jest procesowana.
Oferta sprzedana totalnie roznila sie od tego co zastalismy na miejscu. Zlozona reklmacja ktora wedlug OWU powinna byc rozpatrzona w ciagu 45 dni nie otrzymala nadal odpowiedzi ZADNEJ (minelo juz prawie 100dni). Nigdy wiecej Corala
Coraltravel należy omijać szerokim łukiem! Wrzesień 2022 powrót po 5 latach do Egiptu który pierwszy raz zwiedziliśmy z Itaka… i tym razem gorzkie rozczarowanie! Po transferze trafiliśmy do hotelu King Tut-dno! i od tego momentu mogliśmy liczyć tylko na siebie bo rezydent nie odbierał!Choć określenie tego egipskiego sprzedawcy wycieczek rezydentem to pomyłka. „Rezydent” powiedział ze Egipcjanie są ważniejsi- Polska infolinia alarmowa to pomyłka. Po złożeniu reklamacji czekam 4 miesiąc bez odp.
Jeśli chodzino zakup to pełen profesjonal8zm . Wszystko odbyło się super
Oferta niezgodna z rzeczywistością .Na początek otrzymaliśmy pokój o niższym standardzie, niezgodny z umową.Pokoj ciasny, brudny, w łazience grzyb. Dopiero po zgłoszeniu sprawy do rezydenta przyznano nam właściwy pokój.Kolejna niezgodność to o 12 godzin skrócony pobyt z uwagi na zmianę godz.wylotu.Reasumujac, straciliśmy urlop, czas, pieniądze, a przede wszystkim zdrowie.Od września oczekujemy na rozpatrzenie reklamacji ale niestety w tym biurze klient traktowany jest przedmiotowo.Nie polecam!!
Nie polecam zamiast allinclusive były 3 posiłki, firma nie reaguje na reklamacje, zero zainteresowania klientem
Witam, mieliśmy rezerwacje w październiku przez organizatora Coral Travel. Hotel na Krecie po przybyciu na miejscu recepcja powiedziała ze nie maja wolnych pokoju i szukają na innego hotelu. Reklamacja złożona zaraz po powrocie 3 miesiące dalej bez odpowiedzi ze strony organizatora nie polecam Coral Travel.
Niestety bardzo uprzejmy i sympatyczny rezydent firmy CORAL namówił nas na 2 wycieczki fakultatywne, które jednak bardzo odbiegały od zaprezentowanej nam oferty zarówno programem jak i jakością. Największy mam żal, że trzymano nas ponad godzinę w sklepie z alabastrowymi wyrobami (które są w prawie każdym sklepiku z pamiątkami) a nie zatrzymaliśmy się w Świątyni Luksorskiej. Poza tym na rejsie oferowano bezpłatną sesja w przebraniach faraonów, a następnie żądanie 60 USD.Pozostał niesmak i żal.
Biuro Coral Travel okazało się wysoce nieprofesjonalnym biurem podczas naszego pobytu na wyspie Phu Quoc na przełomie grudnia 2022 i stycznia 2023. Oferuje hotele o niskim standardzie, zero pomocy przy problemach z fatalnymi warunkami sanitarnymi w hotelu. Przelot czarterowy niskobudżetowy, posiłki marnej jakości, niewystarczające na 12-godzinny lot. Nigdy więcej wakacji z tym biurem.
Nie polecam biura podróży po powrocie złożyłam reklamację po dwóch miesiącach z łaski swojej odpowiedzieli. Byliśmy w Grecji hotel Delfinia a w odpowiedzi na reklamację biuro Coral nawet nie sprawdziło i napisało że byliśmy w Turcji masakra jakaś .Nasz 14latek dostał do spania łóżko piętrowe długości 140cm przy jego wzroście 173cm niestety pierwszą noc musieliśmy tak spać to była porażka i cały ten pokój przypominający jakiś magazynek nie miało to nic wspólnego z warunkami które były oferowane.
W ofercie plaża piaszczysta okazała się kamienista. Biuro nie uznało reklamacji, a w tym punkcie stwierdzili iż z powodu warunków atmosferycznych cały piasek z plaży wywiało, i tak się zdarza 😂😂 jak chcecie mieć wakacje jak z koszmaru to polecam pseudobiuro CoralTravel 😂😂😂😂
Tragedia! Zdecydowanie odradzam komukolwiek podróż z tym biurem!! Najpierw awaria samolotu. Prawie 3h opoznienia, wepchnęli nas jak bydło do korytarza byle nie minęły 3h bo musza wtedy płacić odszkodowanie. Bagażu nie przeładowano i 96 walizek nie wyleciało z Rzeszowa. P na hotline chamska i ogólnie mająca w głębokim poważaniu to ze zostawili niemal setkę ludzi na urlopie bez ubrań. Zero chęci pomocy czy prób rozwiązania tej sprawy. Patologia totalna!
Ludzie 100 razy sie zastanowcie przy zakupie oferty biura Coral.Naciagają ludzi na ultra all inclusiv,a warunki bardzo słabe. Naciągacze. ałam ostatnie zle opinie i zupelnie sie zgadzam. NIE POLECAM
Nie polecam nikomu biura. Dostaliśmy inny pokój niz wykupiony, dodatkowo kontakt z rezydentami jest praktycznie niemożliwy. Reklamacja została odrzucona, mimo iż po zgłoszeniu problemu jeszcze podczas pobytu dostaliśmy maila z biura, iż faktycznie mamy niewłaściwy pokój i rezydent ma pomóc w przeniesieniu do zakupionego. Biuro podaje błędne informacje w swoich ofertach, wiele z nich nie jest prawdziwe. Jest to biuro, na które jest najwięcej skarg i reklamacji. Pierwszy i ostatni raz.
Najbardziej lekceważące klienta biuro jakie znam. Niedociągnięcia mogą zdarzyć się każdemu, ale sposób reakcji dopiero świadczy o poziomie usług. W tym wypadku żenująca postawa obsługi.
Coral Travel szczerze odradzam, rezerwacja zrobiona 8 miesięcy wcześniej, tydzień przed wylotem zmiana terminu o 4 dni i do tego zmiana lotniska i propozycja Pani- albo sie Pani zgadza, albo do widzenia, prośba o propozycję w podobnym terminie innego wyjazdu, oczywiście może być ale koszt o 20 tysięcy większy. Lot w samolocie który był tak brudny, że dawno takiego syfu nie widziała, fotele nie działające, - przy 12 godziach lotu, brak zamówionych posiłków, obecnie reklamaja bez podstawna nigdy w
Moje doświadczenia z biurem Coral Travel do lipca były dobre, czar prysł po pobycie na Korfu. Odradzam pobyt ze względu na rezydenkte , która błednie wpisała na tablicy godziny transferów dotyczących wylotów, a co za tym idzie nie odebrano nas na lotnisko w drodze powrotnej.Od tamtej pory walczę o zwrot za taksówke ale dział reklamacji to jakaś kpina w ogóle nie interesuje ich Klient ale piszą za to formułke odmowną, sa niedbali ,nie czytaja tresci reklamacji