6,1 / 10

Opinie o biurze Coral Travel / Wezyr

Coral Travel / Wezyr

Ocena na podstawie 1817 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,6
    Ocena
    Organizatora

  • 5,5
    Ocena
    rezydentów

  • 6,2
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,2
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 10 / 10

    Emi

    Pobyt: Maj 2018

    Byłam na Korfu hotelu Oasis , z opcją HB, to były nasze pierwsze wakacje,. Trafiliśmy wycieczkę za 2300 za wszystkich (2+dziecko) więc nie spodziewałam się rarytasów. Po przylocie na Korfu pani rezydent sprawdzała z kartką czy wszyscy są. uważam że to normalne też czekaliśmy ok.godziny . Pózniej z trwogą wyglądałam gdzie nas ulokują, wiedziałam że może być różnie, ale hotel mimo 3 gwiazdek okazał się super. Pani Rezydent pojawiała się rzadko ale nam to nie przeszkadzało, oczywiście byli tacy co byle czym by dzwonili do niej a potem skarżyli że jest nieuchwytna. Hotel miał złe opinie okazał się bardzo fajny z prywatną plażą, bezpłatnymi leżakami i wifi. Widok z balkonu bajeczny. Polecam Coral Travel jak na pierwszy raz było świetnie. A do TYCH co nie lubią zapachu zalatującego szamba to cała Grecja prawie tak ma, więc proszę wybierać inne kraje. Pozdrawiam

    Opinia dodana:
  • 7,0 / 10

    Aleksandra

    Pobyt: Listopad 2019

    Coral Travel nie wywiązał się z obowiązku opieki rezydenta podczas pobytu. Rezydent nie poczekał na nas na lotnisku i po prostu odjechał z resztą grupy podczas gdy my odbieraliśmy bagaż. Mało tego, nawet nie zorientował się, że kogoś brakuje i że może coś się stał. Po prostu odjechał. Musieliśmy na własny koszt dzwonić do ich biura, żeby ktokolwiek się skontaktował z rezydentem. Po 20 minutach uzyskaliśmy informację, że rezydent odjechał, bo uwaga "nie mogli dłużej czekać", i że mamy podejść do stanowiska autobusowego i tam razem z kolejną grupą turystów zostaniemy zabrani do naszego hotelu. Czekanie na kolejną grupę zajęło półtorej godziny!! Przy czym żaden inny polski rezydent po nas nie przyjechał. Zostaliśmy przetransportowani razem z wycieczką z Rosji. Od momentu przylotu do dotarcia do hotelu minęło dużo czasu. Nie była to należyta opieka rezydenta na miejscu, jakiej się oczekuje kupując wycieczkę. Sami osądźcie co myśleć o tym biurze podroży.

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Maja

    Pobyt: Lipiec 2019

    Część hotelu w jakiej przyszło nam nocować w wielkiej mierze odbiegała od standardów głównej części kompleksu hotelowego. Na zakwaterowanie czekaliśmy 5 godzin od momentu przyjazdu. Oficjalnym powodem była niedostępność naszego pokoju. W międzyczasie właściciel próbował nas przekonać do wybrania innego (droższego) pokoju, w głównej części hotelu - za który oczywiście musielibyśmy dopłacić. Oryginalnie zapłaciliśmy za pokój z aneksem kuchennym a dostaliśmy pokój gdzie nie działała lodówka i nie było podstawowego wyposażenia typu talerze czy sztućce. Świadomi imprezowej natury miasteczka Kavos dzieliliśmy domek z bardzo głośną i pijaną młodzieżą nad którą nie było żadnego nadzoru (recepcja/administrator). Cisza nocna w hotelu następowała przed północą, my nie zasnęłyśmy do 4 nad ranem. Po nieprzespanej nocy zgodziliśmy się dopłacić za pokój w głównym budynku hotelu. Rezydent pomimo otrzymania wielu skarg od kilkunastu wczasowiczów załamał ręce mówiąc,że nie może się porozumieć z właścicielem. Usłyszeliśmy, że "taka jest Grecja" i musimy to zaakceptować. Właściciel nie wydał nam żadnego potwierdzenia czy faktury za dopłacenie do pokoju. Po zakończonym pobycie dowiedzieliśmy się od pary innych wczasowiczów, że "umówili się z właścicielem" i nie dopłacili do pokoju, ale za to nie dostali trzeciego łóżka przez co jedno musiało spać na podłodze. Skandaliczne jest to, że biuro podróży współpracuje z tego typu hotelami i bierze za to pieniądze od nieświadomych turystów.

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Pawel Wirkus

    Pobyt: Grudzień 2019

    Sylwester w Egipcie okazał sie kilka razy drozszy niż zeczywiscie miał kosztować. Nie ze wzgledu na cene biura podrózy, a mianowicie pierwsze co nas zaskoczyło to mieliśmy droższe wizy od innych o 5 dolarów za osobe, wycieczki od rezydenta były prawie dwa razy drozszze niz od ludzi z hotelu. Ponad to rezydent wywierał presje na zakup wycieczek mowiac ze mozna je zakupic tylko teraz na pierwszym spotkaniu. Nie podpisano nam reklamacji na bardzo zle warunki w hotelu (widok z okna na śmieci, krew na poscieli, zniszczone wnetrze) Pierwszy raz mielismy do czynienia z ta firmą i NIGDY WIECEJ!!

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Katarzyna

    Pobyt: Wrzesień 2020

    Jak dla mnie padaka, pierwszy raz z Coral Travel i ostatni. Byliśmy w Turcji w hotelu Katya we wrześniu 2019. Co roku jeździmy na wycieczki i takiego niezorganizowania jeszcze nie widziałam. Transfer z lotniska ponad 4 godziny z niepotrzebna przerwa na zakupy , przyjechaliśmy o północy więc cały dzień już zmarnowany. Problem z pokojami w hotelu, rezydenci mają na wszystko wyważone, a w szczególności pożal się Boże rezydent Łukasz. Mieliśmy problem bo w hotelu podczas masażu został skradziony znajomy, nic nie dało się zrobić, z nami nie chcieli rozmawiać tylko z rezydrntem, który olal sprawę, nie odbierał telefonów, a ma wiadomości odpisywał że nie na czasu. 2 dni z rzędu.!! Wycieczki drogie, wykupilsmu rejs, beznadziejna organizacja, co chwila przerwa na pływanie, żadne BHP nie istnieje podczas tych wycieczek mam wrażenie. Zalalo nam dwukrotnie pokój, rezydent nie pomógł, sama musiałam wyklocac się o zmianę pokoju. Szczerze nie polecam, niczym się nie interesują oprócz zbierania kasy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Ewa

    Pobyt: Grudzień 2019

    Egipt hotel Mirage Bay, przedewszystkim zdjecia kture reklamuja hotel sa nie z tego hotelu. Zacznijmy od przylotu do Hurghandy, inne biura placily za vize 25,00 dolarow, ludzie z coral trawel placili 30,00 dolarow. Hotel masakra, dostalam pokuj brudny, meble sie rozlatywaly, brzydzilam sie wejsc pod prysznic, dopiero na nastepny dzien zmieniono mi pokoj to przy pierwszym myciu zalalo cala lazienke, smrod niedowyczymania. Jedzenie paskudne codziennie to samo, , mialy byc 3 restauracje ala card okazalo sie ze tylko jedna jest otwarta Orientalna, po zamowieniu jedzenia ludzie wychodzili , poniewaz to bylo niezjadalne, aby napic sie herbaty czy kawy to trzeba bylo szukac po barach bo ogulnie expresy nie czynne, ogulnie zebractwo na kazdym kroku jak by mogli to by wyrywali pieniadze z kieszeni. Nastepne rozczarowanie wigila, inne biura zaplacily za zorganizowanie wigili tylko coral tego nie zrobil, bylismy zdani na to paskudne jedzenie, poprosilismy o wino to kazano nam za placic. Wszystkie wycieczki organizowane na miejscu to zdzierstwo, wyprawa na zakupy miala byc do miejsca gdzie jest najtaniej, okazuje sie ze coral wspulpracuje z tamtejszymi handlarzami , okazalo sie ze w hotelu bylo o wiele taniej, ale nas ostrzegano wiec kazdy wybieral wyprawe z coralem na miasto. Porazka. Jest masa takich przykladow. Ja bede sie starala o zwrot kosztow. Mam zdjecia z pobytu jako dowod oszustwa.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Marcin

    Pobyt: Kwiecień 2019

    Unikajcie tego biura jak ognia! Wysłali nas do hotelu Doganay Beach Club, który zamienił nasz wyjazd w prawdziwy koszmar! Byliśmy całą rodziną 2+4. Zgubili nam na recepcji wszystkie 6 paszportów!!! (sic!) Zgłosiliśmy to na żandarmerię. A Ci oszuści jeszcze dodatkowo po naszym wyjeździe stwierdzili, że znaleźli je u nas w pokoju. Ciekawe, bo nigdy ich nie odebraliśmy z recepcji! Z powodu zgubienia paszportów nie mogliśmy wrócić terminowo do Polski, przepadł nam nasz lot powrotny. Musieliśmy jechać nocnym autobusem z czwórką dzieci do ambasady w Ankarze wyrobić nowe tymczasowe paszporty, kupić samodzielnie nowe bilety lotnicze do Polski itd. Całość kosztowała nas drugie tyle co całe wstępnie wykupione wakacje, mnóstwo nerwów i stresu. Tymczasem nikt z biura nawet nie raczył się zjawić w hotelu żeby nam pomóc!! Przez to musieliśmy jeszcze dodatkowo wynająć tłumacza przysięgłego polsko-tureckiego. Nie zaoferowali nam żadnej pomocy w dotarciu na posterunek policji, na dworzec autobusowy, do ambasady czy cokolwiek! Jedyne co nam zaproponowało biuro to lot po 3 dodatkowych dniach (bez noclegów) z innego miasta w Turcji (musielibyśmy znów dotrzeć tam na własną rękę, podobnie jak do Ankary) do innego miasta w Polsce niż to z którego wylatywaliśmy i gdzie mieliśmy auto. Wsadzili nas na minę proponując kompletnie niekompetentny hotel, a jak była potrzebna pomoc w absolutnie wyjątkowej i newralgicznej sytuacji, to ważniejsze było żeby rezydencji sprzedawali wycieczki nowo przybyłym turystom w innych hotelach niż udzielili nam pomocy!! Żenada!

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Anna

    Pobyt: Grudzień 2019

    CoralTravel niesamowite biuro podróży, bardzo pomocne. Rezydent i pracownicy CoralTravel w Egipcie pełen profesjonalizm, bardzo dbają o Polaków. Każda wycieczka dokładnie zaplanowana :) Jesteśmy pod wielkim wrażeniem:)

    Opinia dodana:
  • 2,8 / 10

    Marek

    Pobyt: Listopad 2019

    Biuro skraca pobyt - nie uwzglęnia reklamacji, powołując sie na podpisane klauzule. Mnie skrócono pobyt w Turcji o 12h, zamiast wylatywać o 19.oo kazano nam wstawać o 4.oo i lot odbył się o 7.oo nie wspomnę że wylot odbył się o 21.oo , na miejscu byliśmy rano dnia następnęgo a pobyt był opłacony od 14.oo

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Anna W

    Pobyt: Listopad 2019

    Bardzo słabe biuro podróży. Zdecydowanie odradzam i polecam, zapłacić niewiele więcej, ale jednak mieć pewność, że opis oferty zgodny jest z rzeczywistością. Przy naszym wyjeździe nic nie grało. Hotel miał mieć 5 gwiazdek i pewnie miał, ale jakieś 10-15 lat wcześniej(a miał być odnowiony). Pokoje śmierdzące, ze względu na problemy z kanalizację, meble w opłakanym stanie, tyle że obsługa sprzątająca dawała radę, ale biura to nie interesuje. Wyjazd z małym dzieckiem i ulokowanie w części dla palaczy, też nie jest przecież w gestii biura. Skrócenie wyjazdu o prawie 20 godzin, to wg biura, w dalszym ciągu zapewnienie pełnego okresu wypoczynku, bo "skorzystaliśmy z części usług". Zmieniają godziny wylotu z 12:40 na 5:40, po czym okazuje się, że podstawiona maszyna nie jest zdatna do lotu i kolejne 4 h oczekiwania na wylot. Reklamacje uznają za bezzasadne. Ja uznaję biuro za słabej jakości usługę i szczerze odradzam.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 183
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią