SUPER. Byliśmy z mężem w Tunezji. (...) Pani (...) zaprowadziła nas do hotelu, powiedziała, co dalej zrobić. Rezydentka Pani (...) - przemiła osoba i ma naprawdę duża wiedze. Pani z Biura Podróży Wakacje.pl poleciła nam ten hotel. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Alanya hotel Xoria deluxe. Ogólnie organizacja wycieczki ok. Coral travel wywiązał się organizacyjnie. Zastrzeżenia mamy tylko do wycieczki fakultatywnej i wyjazdu na zakupy do chyba najdroższych sklepów/outletów w Turcji. Wycieczka fakultatywna to też przede wszystkim zakupy pod przykrywką degustacji. (...)
Do ostatniego dnia pobyt przebiegał bez zarzutu ale na kilkanaście godzin przed lotem powrotnym wydarzyło się coś co absolutnie jest niedopuszczalne.Pobyt w Egipcie hotel Hilton Plaza.Na dzień przed wylotem powinna znaleźć się informacja, o której transfer powrotny na lotnisko. Nie było takowej ani w teczce ani w recepcji, rezydent zbywał recepcje. Przeciągał w czasie do późnej nocy.niepotrzebnie nas stresowało. gdyby nie znajomość języka ang. jednej z osób naprawdę nie wiem jakby to się skończy
Nie polecam transferu Coral Travel z Alanyi do Antalyi. Podróż zamiast 3 trwała 5 godzin, bus miał zepsute hamulce i bagażnik, pasażerowie trzymali walizki na kolanach. Czekaliśmy przy ruchliwej ulicy, doszło do niebezpiecznej sytuacji z butlą gazową, kierowca uciekł. Drugi bus też niesprawny (ABS, olej). Fatalny stan pojazdów, brak informacji od rezydentki. Skandaliczna organizacja!
Sam zakup wycieczki byl bardzo szybki i konkretny.Panie w biurze mile uprzejme.I tu już koniec . Dzień przed wyjazdem wydarzyła się kontuzją nogi na basenach .Rezydentka ,która miała nam pomóc po przez rozmowę telefoniczną zaczęła wygadywać że narobiliśmy tylko problemów i najlepiej nie zgłaszać nic do ubezpieczalni bo nam pobyt się przedłuży na co nie mogliśmy sobie pozwolić .Kazała nam sobie radzić samemu.Nie polecam
Co do samego biura nie mam większych zastrzeżeń, nie miałam w sumie z nimi kontaktu. Jedynie bardzo dziwna rezydentka nam się trafiła w Turcji Pani (...) o ile się nie mylę. Była bardzo zdziwiona że w ogóle przyszłam na spotkanie jak zapytałam o jakąś wycieczkę to mi pow. „Że to nie jest tania wyprawa” miałam wrażenie że jest na mnie obrażona niewiadomo o co. Wytłumaczyła z laską co musiała jak za karę. Zdziwiona, że nie notuje.
Jestem bardzo rozczarowana zachowaniem rezydentki Coral Travel na Dżerbie. Spóźniła się na spotkanie, była niemiła i arogancka. Zamiast przeprosić, stwierdziła, że to my mamy się do niej dostosować, bo „ona jest w pracy”. Jej uwaga, że „tak to tylko Polacy potrafią się zachowywać”, była obraźliwa i nie na miejscu. Takie zachowanie jest nieprofesjonalne i nie przystoi przedstawicielce biura podróży. Coral Travel powinno lepiej dobierać swoich pracowników.
Ania Pobyt w hotelu Hilton Plaza w Egipcie przebiegł bardzo dobrze . Niestety rezydent nie wywiązał się ze swoich obowiązków . Nie otrzymaliśmy żadnych informacji dotyczących transferu powrotnego na lotnisko. Informacje o godzinie i miejscu zbiórki nie zostały przekazane, ani przez wiadomość w recepcji , ani w segregatorze czy na tablicy ogłoszeń. Dopiero po licznej interwencji pana w recepcji udało nam się późnym wieczorem otrzymać niezbędne informacje. Proszę zwrócenie uwagi na lepszą komu .
Podczas wyjazdu zorganizowanego przez firmę Coral zostały skradzione pieniądze z hotelowego pokoju. Po poinformowaniu o tym obsługi hotelowej ta poleciła aby skontaktować się z rezydentką. Od niej otrzymaliśmy informację, że ona to nie jest tłumaczka przysięgła a właściwie to mają zakaz tłumaczeń i mam sobie poszukać gościa, który nagabuje Polaków na wyjazdy do sklepów z galanterią skórzaną bo on mówi po Polsku i będzie tłumaczyć rozmowę z policją.
Dotarliśmy do hotelu o godzinie 5 rano, po czym na miejscu usłyszeliśmy, że zakwaterowani zostaniemy dopiero o 15. Po rozmowie z biurem Coral i prośbie o zapytanie czy możliwy będzie wcześniejszy check-in dostaliśmy odpowiedź, że zaistniała sytuacja jest naszą winą, a samo biuro nie ma zamiaru nic zrobić. Po raz pierwszy spotkała mnie sytuacja, kiedy przyjeżdżam do hotelu wcześnie rano i nocleg nie jest opłacony na dobę wstecz, tak aby po podróży człowiek mógł odpocząć i cieszyć się resztą dnia.
WYJAZD 11-18.09.25 TURCJA AKYALAR hotel Armonia Holiday Village . (...) . Rezydent (...) to klęska ..najważniejsze sprzedać najdroższe wycieczki i wyjazd do Bodrum bo tam ma znajomości w sklepach .Na zwróconą uwagę zachował się arogancko "ja z panem nie będę rozmawiał , bo przez pana straciłem klientów ".
Oferta była zgodna z rzeczywistoscią ale; jakość świadczenia była zaskakująco niska, transfer zdezelowanym busem z walizkami w przejściu bo nie mieściły się w bagażniku, rezydent nie poinformował kierowcy o nieobecności osób i czekaliśmy niepotrzebnie pół godziny przed wyjazdem z lotniska, rezydent rozpoczął spotkanie w sali wcześniej niż zapowiedział i połowa gości czekała w recepcji nie uczestnicząc w spotkaniu, rezydent nie wywiesił informacji o lotach powrotnych.
Wróciłam z Bułgarii. Hotel zgodny z opisem. Transfer do hotelu bardzo sprawny. Na lotnisku był nasz rezydent (...) . Od razu na lotnisku "do łapy" dał nam koperty z informacjami. Dodatkowo na kopercie był bezpośredni numer do niego, a nawet zapisany numer autobusu do którego mamy wsiąść i gdzie stoi. Hotel też sprawnie nas zakwaterował (Esperanto). Natomiast przy transferze na lotnisko, autokar przyjechał wcześniej niż miał być. Od bułgarskiego przedstawiciela biura dostaliśmy reprymendę srogą.
Zakup oferty bardzo prosty . Wszystko ok. Jednak w ofercie biura jak i hotelu nie ma faktycznych zdjęć pokoi standard. Nie wybrałabym tej oferty gdybym wiedziała jak to realnie wygląda. W jakim stanie są te pokoje, a na dodatek tam gdzie ten niższy standard tam animacje do 24:00 bardzo, bardzo głośne. Płacisz mniej to słuchaj chcesz czy nie.
Polecieliśmy z Coral travel do Tunezji.Z całego samolotu jedyni do hotelu.Pani rezydentka sama nie wiedziała co ma w wycieczkach fakultatywnych.Raz mówiła że coś jest,później że nie ma.Poinformował o infolinii alarmowej ale nie wspomniała,że wezwanie lekarza jest płatne.ze względu na zdrowie chcieliśmy odwołać wycieczkę na Saharę.To nie da się.Lepiej jechać, dostać udaru lub umrzeć i biuro podróży będzie zadowolone.Rezydentka mało pomocna.Ważne żeby zadrzeć hajs.A w hotelu była tańsza wycieczka
Czujemy się oszukani przez to biuro, niestety. Wylot na nasze upragnione wakacje nareszcie bez dzieci, sami dorośli, miał być luz, zabawa i brak zmartwień. Niestety po zapłaceniu zaliczki zaczynają się schody. Na początek zmiana godziny wylotu z 5:50 na 18:00. Po wykonaniu telefonu i wyrażeniu dezaprobaty kolejna zmiana na godzinę 14:00 co i tak nic nie zmienia ponieważ w hotelu byliśmy prawie na 20:00. Powrót lotem o godz. 10:25, transfer 5:50 i 5 godz. na lotnisku i dwa dni z 8 w plecy. Wstyd
DJERBA, TUNEZJA Przejdę do słabej strony Corala - wycieczki. Coral odradza wycieczek z miejscowymi, ja w kontrze powiem iż więcej nie kupię wycieczki organizowanej przez Coral. Czemu? - większość atrakcji na wycieczce (mimo opłaty 150EU/os.) jest dodatkowo płatna (w cenie jezda autokarem i pokój w hotelu), oczywiście ani słowa od tym od rezydentów -jazda na koniu na asfalcie jest humanitarna gdy płacisz Coralowi, inaczej to nie okey -okropne opowiadanie ze strony przewodniczki Ms. Wikipedia
Byłem z córką i powiem tyle : biuro super organizacja super,rezydenci ok ,nie naciagają ,miałem styczność z dwiema Paniami i szczerze pozdrawiam(...),polecam Coral Travel -zadnych problemów
Rezydent był tylko na lotnisku. Transfer Do Hotelu z kierowcą Egipskimi, zakwaterowanie zrobiliśmy sami. W umowie i ofercie ( każdy pokój z balkonem lub tarasem) Pokój dostaliśmy na parterze tylko okna z moskitiera zabetonowana. Zero widoku miał być boczny ma morze lub basen. Katastrofa.
Wielkie ostrzeżenie przed zakupem wycieczek z CORALA w sharm el szejk. Wykupując wycieczkę do Kairu zostaliśmy poinformowani przez rezydenta o podróży autokarem z WC-miało być komfortowo, (6,5h jazdy w jedną stronę), parę godzin przed wyjazdem zmieniono nam transport na małego busika - podróż była istnym koszmarem. Syf !111