Odradzam, trzymajcie się z dala od tego biura, wpłaciłem zaliczkę, od kilku miesięcy nie mogę odzyskać pieniędzy pomimo ze impreza nie doszła do skutku. nie odpisują nie odbierają telefonu przestrzegam przed tym fatalnym biurem.
Brak
Brak
Mega profesjonalnie, wszystko dopięte na ostatni guzik
Brak
Brak
Biuro pobiera 30% zaliczkę i tyle podobno wynoszą koszty rezygnacji w terminie powyżej 45 dni do wyjazdu. Skandal. Ubezpieczeni byliśmy od kosztów rezygnacji. Spełniliśmy warunki ubezpieczenia ( wcale nas to nie cieszy ), ale towarzystwo ubezpieczeniowe AXA nie wypłaciło nam ani grosza. Nie wiem czy Coral ma jakieś układy z AXA. Nigdy więcej nie pojedziemy z biurem Coral, a na pewno nie skorzystamy z ubezpieczenia AXA. Teraz Uniqa. Może Uniqa rozliczy AXA ?
Brak
Brak
Wyjazd do Egiptu podczas panowania pandemii dlatego można sobie wyobrazić że będzie dobrze bądź źle(najlepiej żeby było dobrze,wiadomo).Udało się wszystko co Coraltravel i Odeon zorganizowały jako atrakcje.Świetny Ramy po polsku "wesoły Romek"to ktoś kto jest we właściwym miejscu i właściwym czasie(potrafi być wyrozumiały i bardzo bezinteresowny co się ceni bardziej od $,?.Thx Ramy(;-)).Reszta wyjazdu to już to co trzeba przeżyć żeby móc poznać smaki orientu(nie tylko gastronomiczne(:-))).Dziękuję za wszystko i polecam naukę języka Egipsko-Arabskiego.
Brak
Brak
Totalne dziadostwo!!!Wakacje wykupione we wrześniu 2019.Wyjazd miał być 1 lipca 2020.Odwolany z powodu COVID tydzień przed wylotem,a na zwrot pieniędzy czekam do dzisiaj.Formularz zwrotu kosztów na ich stronie oczywiście wypełniony już ponad miesiąc temu i do dzisiaj żadnej odpowiedzi.Pieniadze za wycieczkę (na które nie pojechaliśmy)leżą u nich już od ponad roku!!Nigdy w życiu nie chce nawet słyszeć o tym biurze!!I wszystkim przestrzegam i odradzam
Brak
Brak
Podczas rezerwacji urlopu doplacilismy do pokoju ok.400 zl. Na miejscu otrzymaliśmy pokoj ponizej opłaconego standardu, co potwierdzil rezydent. Złożyliśmy reklamację, ktora zostala odrzucona, ponieważ zgodnie z zapisami w przygotuj sie do podróży.. moze to być kazdy standard. Nie polecamy, z pewnością nie skorzystamy już z oferty tego biura. Taki sposob na oszukiwanie ludzi. Dla zainteresowanych ofertą, polecamy czytać szczegółowo i dokładnie warunki umowy z dużą rezerwą...
Brak
Brak
Witam, Chciałbym podzielić się swoją opinią na temat wycieczki do Grecji we wrześniu 2020. Wybraliśmy hotel Bali Mare na Krecie, kategoria lokalna oraz kategoria organizatora to 4 gwiazdki, natomiast według nas to jakieś 3 i to z dużym naciągnięciem. W odnowionej części niby są klimatyzatory, z których można skorzystać za dopłatą, ale i tak nie działają, o starej części hotelu szkoda gadać - PRL. Co do jedzenia, to bardzo skudne, nieświeże, często z dni poprzednich. W ofercie jest napisane, że są lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe, w rzeczywistości to było rozcieńczone piwo i napoje proszkowe rozpuszczone w wodzie typu "Jupi". Jednego dnia zgłosiliśmy się do Rezydenta z zapytaniem o te lokalne alkohole, dostaliśmy AŻ po kieliszku Rakii :D na tym to się skończyło. Co do atrakcji, to nie było nic co jest opisane w ofercie, czyli tenis stołowy, boisko itd, wszystko spisali na Covid, ale według nas, to po prostu pracownikom się nie chciało w to bawić. Basen był tylko do 19. Jak lecieliśmy do Grecji, to na lotnisku były otworzone i zniszczone nasze walizki, ani organizator, ani przewoźnik nie chcieli tym się zająć. Po przelocie do Grecji zwróciliśmy się do BOK, dostaliśmy informację, że trzeba się zgłaszać na miejscu odprawy, czyli w Warszawie, po powrocie kazali, że trzeba było się zgłosić w Heraklionie. Ok, wszystko rozumiem, jak dla Grecji + All inc, to może za taką cenę takie warunki do zniesienia... ALE, mieliśmy jeszcze kilka drobnych, nieprzyjemnych sytuacji, które były zgłoszone jak do rezydenta tak i po powrocie do organizatora. Na co dostaliśmy okropną odpowiedź. Nie oczekiwaliśmy na jakiś zwrot pieniędzy, czy coś w tym stylu. Ale na tyle chamskiej odpowiedzi na reklamację to jeszcze nie miałem. Nawet przeprosin nie było za zaistniałą sytuację. Ogólnie to już nigdy w życiu nie skorzystam z ofert Coral Travel.
Brak
Brak
Drugi raz wybrałam Coral Travel i ogólnie jestem zadowolona, pani na infolinii(p.Alicja) bardzo pomocna, chcę bardzo podziękować za interwencję w zmianie pokoju w hotelu Horizon na Krecie, nawet chcieli zmienić mi hotel już następnego dnia po zgłoszeniu reklamacji na pokój. Uważam że biuro całkiem dobre, ceny nie są wygórowane, bagaż duży w cenie, pomoc w postaci infolinii w języku polskim, Za każdym razem byliśmy zadowoleni. Polecam
Brak
Brak
Rola przedstawiciela biura podróży w Wołominie zakończyła się w momencie zakupu wycieczki, ktora nie doszła do skutku w związku z covid. Zostaliśmy pozostawienie sami sobie, bo Pani z biura podróży była nie była zorientowana w sposobie zwrotu pieniędzy. Więcej dowiedzieliśmy się z internetu niż od Niej. Porażka.
Brak
Brak
Uwaga, biuro nieuczciwe w związku z nieodbyciem się wyjazdu, coral travel oddał nam niecałe 70% wpłaty, resztę sobie przytulił. Sprawa jest skierowana na drogę sądową. Przestrzegam!!!
Brak
Brak
Nikomu nie polecam! Wakacje pełne nerwów i rozczarowania. Nie dajcie się oszukać, nie otrzymacie żadnej pomocy. Wyjechaliśmy do Hotelu Le Reve w Hurgadzie. Za 10 nocy -10.400 zł, ultra all inclusive. Miało być wszystko a nie było niczego. Śniadania podawane do stolika, 6 plasterków sera, mielonka, 6 plastrów ogórka, marchew pastewna i kapusta. Można było odmówić jajka o naleśniki z nitellą ale nutelli nigdy nie było. Na obiad przez 10 dni codziennie to samo- pizza z serem, frytki, ryż, zupa dnia, wysuszone lofty. Brak jakichkolwiek soków, importowanych wybranych alkoholi które były w tej opcji, przez cały pobyt nie było żadnych owoców, brak ciast. Na kolacje z karty te same dania - MASAKRA- o kawę trzeba było się prosić. Na talerzyku dostawaliśmy 1 mąkę masełko na 2 osoby. Przez 3 dni mieliśmy zatrucie, ( było nas sześcioro Polaków w hotelu, nie znaliśmy się wcześniej ) i wszyscy mieli zatrucie. Po monicie u rezydenta ten patrząc nam w oczy zaczął się śmiać i powiedział że musimy zgłosić to na egipską policję i zapytał czy pytaliśmy innych gości hotelowych czy mają zatrucie!!!! Przed otrzymaniem wyniku testu na koronawirusa rezydenci proponują wycieczki fakultatywne, kłamią przy tym o atrakcjach które czekają na turystów a których niestety nie ma. Pk monicie że nie było tychże atrakcji, rezydent patrząc nam w oczy ( czterem osobom) powiedział że to my kłamiemy że on mówił o tych atrakcjach. Żadnej pomocy z infolinii ani z Coral Travel. Byliśmy 10 raz w Egipcie i pierwszy raz z tym fatalnych Coralem. Byliśmy w wielu miejscach na świecie z innymi biurami. Ludzie nigdy nie wybierajcie Coral Travel.
Brak
Brak
Szanowni Państwo. Ochrona ubezpieczeniowa oferowana przez Coral Travel, w wersji rozszerzonej: wariant Optimum, MAX lub MAX Plus z opcją "Dodatkowe świadczenie na wypadek kwarantanny" do 1000 Euro, to fikcja i mistyfikacja. Sprawdziłem to na żywym organizmie.
Brak
Brak
Szanowni Państwo - korzystanie z usług firmy Coral Travel to szaleństwo - nigdy więcej. Na wstępie opiszę zaistniałą sytuację. Jestem w Egipcie na wyjeździe zakupionym w Coral Travel - certyfikat ubezpieczeniowy ...... - pakiet Optimum. Po przyjeździe do Egiptu 22.10.2020 na lotnisku pobrano od nas wymaz w celu przeprowadzenia testu na covid-19. 24.10.2020 zostaliśmy poinformowani przez obsługę hotelu, iż jeden z uczestników ma dodatni wynik testu. Administracja hotelu zastosowała wobec nas procedurę kwarantanny, zarówno wobec osoby z wynikiem dodatnim, jak i tej z wynikiem negatywnym. Zgodnie z zapisami umowy z Coral Travel, której integralną częścią jest Ubezpieczenie podróży zagranicznych - ERGO - Dla Coral Travel skontaktowałem się z Centrum Alarmowym. Załączyłem pismo, w którym jasno zostało sprecyzowane (co prawda w języku angielskim), iż kwarantanna będzie trwała w moim przypadku (test na lotnisku z wynikiem negatywnym) do momentu wykonania ponownego testu, którego wynik będzie także negatywny. Jedynie negatywny wynik ponownego testu może zwolnić mnie z kwarantanny. Innej możliwości hotel nie przewiduje. Otrzymałem informację, iż ubezpieczyciel odmawia wykonania dodatkowego testu w ramach wykupionego ubezpieczenia i ignoruje oczekiwania hotelu w stosunku do mojej osoby w zakresie pokrycia dodatkowych kosztów w zakresie kwarantanny ubezpieczonego. Biuro CoralTravel do chwili obecnej t.j. 26.10.2020 nie interweniowało u ubezpieczyciela aby zamówił powtóny test, zgodnie z polisą ubezpieczeniową zapłacił za niego i w konsekwencji umożliwił mi opuszczenie kwarantanny. Z poważaniem. J.G.
Brak
Brak
Biuro podróży spełniło nasze oczekiwania . Hotel super , natomiast rezydentka beznadziejna.Pani Agnesha Hosni bo o niej mowa zachowywała się jak to my bylibyśmy dla niej ,a nie ona dla nas . Robiła łaskę udzielając jakiejkolwiek informacji. Była bardzo niemiła .Na naszą uwagę że wystawimy jej odpowiednią opinię zareagowała lekceważeniem. Osoby które były z nami miały takie same odczucia. Ogólnie robi złą robotę dla biura. O Polakach wyrażała się bardzo niepochlebnie . Cały pobyt był udany tylko rezydent to porażka .
Brak
Brak
Omijajcie biuro podróży szerokim łukiem! Nigdy więcej wyjazdu z tym biurem! W dzień przyjazdu podczas transferu z lotniska kierowca pięciokrotnie wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle a na koniec jechał około 900 metrów pod prąd bo nie chciało mu się jechać kilka kilometrów więcej. Na moją skargę biuro nie zrobiło nic. Jak chcecie zginąć lub ucierpieć w wypadku to trzeba wykupić wycieczkę w Coral Travel. W życiu nie spotkałem się z taką postawą i zachowaniem biura. Mają gdzieś życie i zdrowie ludzi którzy wydają u nich kasę. Najważniejsza dla Coral Travel jest mamona i tyle. Nie wspomnę o braku wystarczającej liczby setapu plażowego dla gości hotelowych na plaży oraz wprowadzaniu w błąd kupujących ofertę, że bar na plaży jest darmowy w cenie al inclusiv.
Brak
Brak
Omijajcie biuro podróży szerokim łukiem! Nigdy więcej wyjazdu z tym biurem! W dzień przyjazdu podczas transferu z lotniska kierowca pięciokrotnie wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle a na koniec jechał około 900 metrów pod prąd bo nie chciało mu się jechać kilka kilometrów więcej. Na moją skargę biuro nie zrobiło nic. Jak chcecie zginąć lub ucierpieć w wypadku to trzeba wykupić wycieczkę w Coral Travel. W życiu nie spotkałem się z taką postawą i zachowaniem biura. Mają gdzieś życie i zdrowie ludzi którzy wydają u nich kasę. Najważniejsza dla Coral Travel jest mamona i tyle. Nie wspomnę o braku wystarczającej liczby setapu plażowego dla gości hotelowych na plaży oraz wprowadzaniu w błąd kupujących ofertę, że bar na plaży jest darmowy w cenie al inclusiv.
Brak
Brak
Wszystko ok. Punktualnie. Bez problemów. Rezydenci ok. Zgodnie z opisem.
Brak
Brak
Hotel Titanic w Turcji wyjątkowy. Doskonała obsługa gości, najwyższy standard, trudno o lepszy. Wyjazd w ostatnim tygodniu października okazał się bardzo udany. Rezydent Adam miły i pomocny. Mogłam na niego liczyć w dwóch kryzysowych sytuacjach kiedy zgubiliśmy ubrania oraz kiedy czekaliśmy na przyjazd busa. Wycieczki atrakcyjne. Połączenie bagów i raftingu bardzo fajne, nawet nie spodziewaliśmy się, że będziemy się tak dobrze bawić. Pammukale również fajne, niepotrzebna wizyta w fabryce skór (ktoś się chyba pomylił w łączeniu tych wycieczek ;) ) Jeśli chodzi o organizatora, to odejmuję za brak kontaktu przez wyjazdem przy jednoczesnej zmianie parametrów wycieczki oraz za organizację transferów. Zapłaciliśmy za tydzień tymczasem do hotelu przyjechaliśmy w sobotę po południu a w kolejną sobotę musieliśmy wstać na transfer o 2:30. Wątpliwym jest czy lot czarterowy naprawdę trzeba robić w takich godzinach, ale nie to jest największym problemem. Na samym lotnisku byliśmy dużo za wcześnie i można by spokojnie zrobić transfer później. Było jednak zapłacone jak za dobę a musieliśmy wstać w środku nocy. To nie było konieczne.
Brak
Brak
Dwutygodniowy pobyt w Tunezji od 13.09.2020. 1.Na samym początku po wylądowaniu dowiedzieliśmy się ze nasz hotel jest zamknięty i zostaniemy przeniesieni do innego hotelu o trochę lepszym standardzie.Oczywiscie nie zostaliśmy o tym poinformowani przed wyjazdem,lecz dopiero na miejscu.Gdyby informacja została przekazana przed wylotem zapewne odwołali byśmy wyjazd. 2.Jak się okazało nasz nowy hotel zamiast w Sousse znajduje się w Hammamet czyli ponad 100 kilometrów dalej.Wiec zamiast 10 min. od lotniska jechaliśmy ponad 2,5 godziny(bo trzeba było porozwozic innych gości).Bez wody bez jedzenia,dodatkowo żona źle się czuła jadąc autostradą na której co chwilę jakiś wypadek oglądaliśmy. 3.Zamiast hotelu z aquaparkiem,zwykly ale przyzwoity hotel. 4.I TERAZ HIT.pANI rezydentka o której widzę że już parę osób ma podobne zdanie.pANI AGNIESZKA H. Najgorsza najbardziej opryskliwa i niemiła osoba jaka może być rezydentem,rozkrzyczana i całkowicie bezkarna.Jak można kogoś takiego zatrudniać,ta pANI to kwintesencja słowa porażka. Nastawiona na sprzedanie wyvieczek fakultatywnych i tyle ja widziano.Zadnej informacji o dacie odlotu,rownie dobrze mogliśmy w tej Tunezji zostać i nikt by nie zauważył.Dramat organizacyjny. Sytuację uratowali trochę przesympatyczni animatorzy hotelu Phenicia. Nigdy więcej z tym biurem a jak kiedyś te "wredna babę "spotkam to nawet nie splune w jej strone. P.s.Mamy zamiar składać reklama je ale jak czytam w innych postach,marne szanse
Brak
Brak
Myślę, że to jedno z lepszych biur! Szczególnie na wyjazdy do Turcji ma bardzo kuszącą ofertę!
Brak
Brak