Tajlandia Pattaya od 31 stycznia 2015- 10 lutego 2015 wszystko pięknie i super, gdyby nie brak kontaktu z rezydentem. Można było się z nim tylko przez internet skontaktować, bo jak mówił rozmowy są tam drogie. Nie po to leciałem 10 tyś. km żeby z tabletem chodzić i w internecie siedzieć. Jak pojechał z grupą do Kambodży to już w ogóle brak kontaktu. Abstrahując od powyższego impreza była super
Nie polecam nikomu, panie zero informacji o miejscu, Nie polecam, Napewno już nie polece więcej z wezyrem!!! Wielce mieli sie nami opiekować, nie wszyscy rozmawiaja w jezyku obcym, wydaje mi sie ze to one sa od tego zeby pomagac starszym osoba na lotnisku czy w recepcji hotelu podczas przyjazdu!!!!! PORAZKA!!!! Nie kompetetne osoby!!!! Ja po tygodniowym przygotowaniu wiedziałem wiecej niż pani rezydent!!!
Problem zanim jeszcze wyjechaliśmy. Przyjmują rezerwację, podpisują umowę, otrzymują przelew i znikają. Piszą i mówią, że nie ma miejsc w tym hotelu mimo, że 30 minut wcześniej nam je sprzedali. Totalna porażka i brak profesjonalizmu. Oszuści! O przelew upominali się od razu a oddać pieniędzy nie potrafią oddać!
Wszystko byłoby pięknie ,gdyby nie fakt ,że rezydent nie potwierdził godziny odjazdu na lotnisko(nie było żadnej informacji,co według mnie jest niedopuszczalne),nie odbierał też telefonu. Pani Katarzyna ,która przyjechała po nas do hotelu była wobec nas wręcz niegrzeczna ;cytuję \"przyjechaliście z Wezyrem,odjeżdżacie z Wezyrem,szybciej nie ma czasu\",szkoda wystarczyło zwykłe \"przepraszam\",bo trochę stresu nam to przysporzyło.
Na pewno jeszcze skorzystamy :) Świetni rezydenci. Adam&Oskar Rewelacyjna cena!
Wszystko było O.K., poza jednym z rezydentów -Panem Robertem, który w oszukańczy sposób przedstawił ofertę darmowego Hamamu, w zamian za wykupienie 2-ch ze wskazanych wycieczek. Miał być pełny, a okazał się zwykłym umyciem i do tego w bardzo prymitywnych i niehigienicznych warunkach. Do tego strata ok. 3-godzin na dojazdy (zbieranie ludzi z innych hoteli) Pozostałe osoby - Pani rezydent i przewodnicy jak najbardziej na poziomie.
Byliśmy na Teneryfie w Puerto de La Cruz w Hotelu Trianflor 30.04- 07.05.2015. Nr rezerwacji 449049 organizowanej przez biuro"Wezyr". Wielokrotnie wyjeżdżaliśmy na wycieczki organizowane przez różne biura podróży i po raz pierwszy spotkaliśmy się z sytuacją, że przedstawicielka "Wezyra" nie przedstawiła się,zaprowadziła nas do autokaru a na pytanie o spotkanie informacyjne z rezydentem oraz wycieczki fakultatywne, odpowiedziała, że na północy nie ma Polaków, nie ma spotkań ani rezydentów, nie ma również, żadnych wycieczek fakultatywnych, oraz,że jeśli będzie jakiś problem to możemy do niej zadzwonić na numer podany w prawym rogu na wydrukowanych przez nas voucherze. W środę zadzwoni kiedy będzie transfer na lotnisko. Dodała, że jest jakaś jedna wycieczka na Gomerę i ewentualnie możemy dzwonić i dowiadywać się. Zero kontaktu, zero pomocy, zero informacji. Sami dzwoniliśmy ponosząc koszty z naszego telefonu komórkowego by dowiedzieć się o wylocie. Do Puerto de La Cruz jechaliśmy z turystami biura Itaka, którym wręczono informatory o spotkaniach, wycieczkach i różnych przydatnych informacjach. Przy powrocie, przedstawicielki "Wezyra nie było. Były przedstawicielki Itaki i Necermana. Gdyby nie one, musielibyśmy dłużej szukać właściwych bramek (poinformowały nas jak się poruszać, zanim wyświetliły się informacje na tablicy,co znacznie przyspieszyło nadanie bagażu). Gdyby jechali turyści bez doświadczenia (które my na szczęście posiadamy) "zginęli by". Gdybyśmy wiedzieli, że tak będzie wyglądać "opieka biura podróży" to mogliśmy załatwiać wyjazd bez żadnego pośrednictwa. Wycieczki, które załatwiliśmy sobie sami w mieście były ciekawe, ale mniej skorzystaliśmy, gdyż przewodniczki mówiły po hiszpańsku, niemiecku i angielsku po kolei, co przedłużało czas i mniej mogliśmy skorzystać.Jesteśmy oburzeni taką organizacją. Jeżeli nie mają ochoty zajmować się turystami to po co proponują imprezy,których nie mają zamiaru obsługiwać i za co biorą pieniądze...
Organizacja nawet w miarę OK. Trafiłam na całkowitą rozbieżnosć sprzedawanej mi wycieczki ponieważ we wszystkich dokumęntach mi przesłanych nazwa hotelu to Family World Sunland a na kopercie powitalnej na lotnisku miałam napis Blue Bay. Zaczęły się problemy .Trudno w nocy 22 w autokarze weryfikować wszystkie dokumenty, Pilot w autokarze przedstawił trasę hoteli i przeczytał nazwy gdzie Family World Sunland był wyczytany wiec spokojnie sobie jadę z 8 letnim synem.Po rozwiezieniu wszystkich turystów okazało się że zostałam tylko ja wraz z synem. I nagle było wielkie zdziwienie pani pilotki że faktycznie mam niezgodność dokumentów i Family World Sunland to był Blue Bay gdzie inni goscie wcześniej tam wysiedli.Pani Pilot(Magda) poczuła sie do pomyłki biura i odwiozła nas do hotelu swoim samochodem. Rezydent który nam został przydzielony to porażka Pani Agnieszka powiedziała na spotkaniu pare spraw i tyle nie potrafiła powiedzieć nic co nam przysługuję jako gościom w opcji all inclusive. Obiecana była tablica informacyjna ze wszystkimi danymi ale nie doczekaliśmy się do dnia wyjazdu. W zwiazku że mielismy opóżniony samolot nie otrzrymaliśmy posiłku poniewaz nie było juz a na pytanie czy możemy liczyc na obiad w dniu wyjazdu w ramach rekompensaty to udzielono nam informacji że w tym hotelu nie ma takiego czegoś i musimy dopłacić sobie 30Euro do pokoju i obiadu. Pani pilotka bendaca równiez rezydentką w tym hotelu mająca pod opieką inną grupę udzieliła mi informacji że postara się porozmawiać abyśmy mieli obiad i udało się :).Pani Agnieszka nie była widoczna w hotelu a podanie ustnie dni rezydowania i telefon do siebie to żaden kontakt nikt na wakacjach nie robi sobie notatek. W korytarzu hotelu były tablice innych biur gdzie były napisane wycieczki gdzie są oferowane i za ile jak równiez dni i godziny rezydenta . Pani Pilotka i Rezydenta pełny profesjonalizm i kontakt oraz podejście indywidualne do turysty bardzo -bardzo tej pani dziękuje!!!
Oferta zgodna z opisem, wylot i przylot bez zmian godzin w stosunku do oferty. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego biura. Polecam!
Bardzo dobra organizacja. P. rezydentka była obecna kilkakrotnie podczas naszego tygodniowego pobytu w hotelu i podkreślała, że jeżeli ktoś chciałby się z nią spotkać chętnie przyjedzie. Polecam wycieczkę dookoła wyspy z rezydentem podczas, której można uzyskać całą masę b. ciekawych informacji i kompleksowo uzupełnić swoją wiedzę. P. Rezydentka przez całą drogę ciekawie opowiadała o Teneryfie. Dziękujemy i Pozdrawiamy Ania i Wanda.
Najgorsze BP z jakim byliśmy na wakacjach w ciągu 20 lat podróżowania. Piękne zdjęcia w ofercie a brud,zniszczone meble, pleśń, nieżyczliwość i niekompetencja obsługi hotelowej na miejscu - w hotelu 5* ! Po złożeniu reklamacji popartej fotografiami - aroganckie odpowiedzi i brak chęci porozumienia się z klientem. Nikomu nie polecam BP Wezyr - działają wg zasady \"klient nasz Pan - do momentu wpłaty\".
Najgorsze biuro turystyczne z jakim miałam do czynienia , dziwię się że te oszukiwanie klientów płazem im uchodzi .Kompletna niezgodność usługi z ofertą ,sprzedadzą wycieczkę i nie biorą odpowiedzialności za stan faktyczny . Reklamacje można pisać ,ale i tak z tego nie ma żadnych efektów . Oszuści wyłudzają pieniądze narażają ludzi na nieprzyjemne sytuacje zmieniają godz wylotu , rezydent niedostępny . człowiek by musiał cały czas robić zdjęcia albo chodzić z kamerą a póżniej włóczyć się po sądach . Marnują ludziom wakacje !
Najgorsze biuro pod niebem. Niekompetencha, chamstwo, zbywalstwo. Jak sprzedadza wycieczke nie ma pozniej kontaktu z biurem w razie reklamacji. Obietnice oddzwobienia, kontaktu ze strony biura - zero. Na maile reklamacyjne zero odpowiedzi. Ignorancja w wydaniu Polskim, a Pani Sylwia ktora jest ponoc supervisorem jest nie na miejscu. Jak nie ma kompetencji do kierowania zespolem powinna makarony ukladac w sklepie.
Pierwszy mój wylot z tym biurem i muszę powiedzieć iż nie miałem żadnych zastrzeżeń.Organizacja jak i rezydent super.Polecam
Oferta wycieczek fakultatywnych nie zgadzala się z rzeczywistością. Obiecali nam większość dnia w Pamukkale a byliśmy tam max 3 godziny a cena 130euro. Rezydenci oszukują, mówili że wycieczki odwołane a jak się później okazało odbyły się. Zła organizacja. Brak kontaktu z biurem. Po przyjeździe do hotelu rezydentka nie chciała pomóc, chciała za wszelką cenę się ulotnić nie polecam
Wyjeżdżamy di Egiptu, a organizoator tydzień przed wyjazdem skraca nam pobyt o 21 gozin co przekłąda się 2 praktyce na 2 dni na miejscu. Wybraliśmy tę firnę tylko ze względu na na ranne godziny wylotu do,a z powrotem wieczorne przez co mieliśmy mieć 7 dniowe wczasy,a wyszło 5. Inne biura co sprawdziliśmy nie dokonały takich zmian. Zdecydowanie nie polecam tej firmy, chyba że ktoś po wykupieniu wakacji chce sczuć się oszukany.
Polecamy gorąco :) Od początku do końca wszystko dobrze dograne. Rezydenci oczekują na lotnisku i rozdzielają do odpowiednich autokarów - całkiem niezłej klasy. Wszystko jasno i przejrzyście przekazane. Rezydentka na miejscu też ok. Wycieczki trochę drogie, ale Kapadocja - bomba. Głównie ze względu na super przewodniczkę - pozdrawiamy znającą odpowiedź na wszystkie pytania Magdę G. z Białegostoku:) Miło, że są jeszcze ludzie, którym się chce -i to jak :) Może i trochę przepłaciliśmy za tą wycieczkę, ale nie żałujemy. Powrót też ok - wszystkie informacje otrzymaliśmy na czas. Polecamy Wezyra, no i całą Turcję - szczególnie jak ktoś ma dzieci, tam je kochają i pomagają ze wszystkim:) Agata i Wojtek
Pierwszy raz podróżowałam z Wezyrem i jestem zadowolona z usług biura .
Witam, wszystko zgodne z ofertą. Mam tylko jedno \"ale\". Mieliśmy wyjazd z grupą znajomych z Poznania bo brakło miejsc we Wrocławiu, a w dniu wylotu ( w samolocie) dowiedzieliśmy się że mamy między lądowanie we Wrocławiu bo wypełnić samolot....
NIE POINFORMOWANO NAJ ,IŻ PIERSZĄ NOC SPĘDZAMY GDZIEŚ INDZIEJ ALE ZREKOMPENSOWANO TO DARMOWĄ WYCIECZKA