Beznadziejne !!! Naciąganie tylko na kasę ! Nigdy więcej z tym biurem.
Nigdy więcej z tym biurem podróży! To był pierwszy i ostatni raz. Będziemy walczyć o odszkodowanie! Godziny wylotu i powrotu w obie strony ok godz 13. Miesiac przed zmienił się przewoźnik i godzina wylotu na 8.40. Ok! Po otrzymaniu vouchera hotelowego okazało się że przylot do Polski to 4.20! A żeby tego było mało samolot który miał wystartować o 8.40 rano czyli bylismy na lotnisku o 6 z minutami wystartował ok 19.20!!! Cały dzień z dziećmi na lotnisku. Zero posiłków w samolocie łaskawie woda!
Nie polecam. Zostałam nie wpuszczona na pokład samolotu powrotnego do kraju będąc w ciąży. Biuro zostało już o tym poinformowane na lotnisku. Po czym nie doprosiłam się ich o istotne dokumenty w celu ubiegania się o zwrot kosztów za niewykorzystany bilet ponieważ... Za późno zgłosiłam zajście. Trudno wytłumaczyć pracownikom tego biura, że nie da się zgłosić sytuacji przed wystąpieniem zajścia.
Absolutnie nie polecam tego biura. Najgorsze z możliwych. Mieliśmy opłacony transfer.Samolot był opóźniony, dzwoniłam na infolinię dowiedzieć się, czy mimo opoznienia transfer będzie, zapewnili ze tak. Po wyladowaniu i szukaniu okazało się że transferu nie ma, mimo że na infolini wmawiali mi, że jest i trzeba szukać. Pan rzucił "z czym Pani ma problem?" A po zrobieniu afery zaproponowali transfer za 5 godzin. W drugą stronę zarezerwowali nam transfer na lotnisko do innego miasta, 10 h wcześniej
Oferta wakacyjna całkiem spoko. Hotel bardzo ładny w Chorwacji. Ale została zmieniona godzina powrotu. Z hotelu transfer był o 13.20 a samolot o godzinie 18. Gdzie z hotelu do lotniska to tylko godzinka drogi... Mamy półtoraroczne dziecko z którym na lotnisku trzeba czekać 4 godziny na lot... Porażka..
Wróciliśmy właśnie z Majorki . Obsługa nie do przyjęcia . Dziś czekaliśmy na transfer na lotnisko, miał być o 12:35 według informacji na stronie internetowej Po pół godzinie zaczęliśmy się denerwować więc wykręciliśmy po kolei numery alarmowe nikt nie odbierał .nic po godzinie dodzwoniliśmy się pod numer telefonów i podano nam numer do rezydentki . Na moje pytanie o spóźniony transport zaczęła krzyczeć i mieć pretensje że nie zadzwoniłam wcześniej!!! Masakra i skandal. Kazała jechać taxi 100e !
Najgorsze biuro z jakim miałam doczynienia. Jestem właśnie w Dubaju sama z dzieckiem bo nikt z biura ani razu nie poinformował, nie przypomniał, nie zasugerował że paszport musi być ważny 6 miesięcy żeby móc polecieć.Nie wiedzieliśmy tego.Maile były tylko z płatnościami, ubezpieczeniem dodatkowym i przepisach sanitarnych. Na lotnisku gdy zadzwoniliśmy do nich nawet się tym nie przejęli i powiedzieli że klient musi sam sobie takie rzeczy sprawdzać….. Ogólnie tragedia pod wieloma względami.
Sam pobyt w Hiszpanii super, ale rezydent okazał się być widmem. Ani razu się na oczy nie pokazał, a jak już udało się do niego dodzwonić to wprowadził nas w błąd co do miejsca zbiórki na transer na lotnisko. Rezultat był taki, że musieliśmy wziąć taksówkę. Ale to nie koniec- obiecali nam zwrot za taksówkę i do tej pory amba. Ni widu, ni słychu. Na infolinii kobita, która jest chamska, a przełożona rezydenta próbowała zwalić na nas winę. Porażka. Ludzie zcprzypadku, A wystarczyło przeprosić
Tragedia, jak już inni pisali zmiana lotów i ceny to małe piwo. Po przylocie na lotnisku w Stambule około 24 godz nikt nie czekał na transfer do hotelu. Czytając wcześniej opinie byłem przygotowany na takie kwiatki. Pojechałem TXI i posłałem im rachunek. Biuro nie widzi powodów do zwrotu bo kierowca z transferu niby czekał na mnie. Dobrze że byłem sam bez żony i dzieci to się ogarnąłem po nocy w obcym mieście i kraju. Sprawę kieruje do Sądu, nie chodzi mi o 45€ ale trzeba z takimi walczyć.
Dno! W umowie wczasow był zapisany wylot 9.50 na tym nam zalezalo by nie bujać się po nocach z córką.na 2dni przed wylotem informacja ze wylot jest 18.50!!! Na lotnisku obsuwa do 21.30 poczym wcisneli miedzylodowanie w Katowicach!!!! Nic takiego nie bylo w ofercie!!! reasumując do hotelu dotarlismy 6.20 w poniedzialek! Dno i żenada
Polecam jak najbardziej biuro podróży. Wszystko dopięte na ostatni guzik .Nic nie mogę zarzucić .Wszystko idealnie zorganizowane ,hotel cudowny Dziękuję bardzo za cudowny czas .
Oferta była super, hotel bez zastrzeżeń, ale obsługa rezydentki Beaty żadna. Kobieta po prostu nas olała, kolokwialnie mówiąc. Nie było z nią żadnego kontaktu, nie pofatygowała się, aby się przywitać, czy coś doradzić. Powinna zostać zwolniona!
Wszystko było ok do momentu transferu na lotnisko. Czekaliśmy w lobby 15 minut przed ustaloną godziną zbiórki Na transfer czekoło około 100 osób. Podjechały autobusy, pytaliśmy kierowcę i obsługę hotelu pokazujac bilet lotniczy, kazali wsiadać. Okazało się, że jedziemy na złe lotnisko. Kierowca autobusu zatrzymał się na 6 - cio pasmowej autostradzie. Finał - nie zdąrzyliśmy na samolot, po telefonie do rezydenta dowiedzieliśmy się, że mamy sobie sami na własny koszt zorganizować powrót.
Firma kazała sprawdzić godzinę transferu na lotnisko w recepcji. W recepcji nie dostali żadnej informacji plus telefon do firmy obsługującej transfer nie odbiera. Dziękuję za taki kontakt , jakby nie mogli smsa mi wysłać z godzina transferu . Odradzam to biuro ,jest niepoważne .
Odradzam tego biura . Wyjeżdżając na Majorkę , nie podali w ofercie godzin lotów. Na infolinii babka powiedziała, że są 4 loty z Berlina dziennie i będziemy mogli wybrać ,który chcemy. Po czym okazało się, że kupili bilety na najgorsze godziny czyli wylot późno i powrót wcześnie rano. Za zmianę godzin lotów chcieli 1900zl , mimo że nowe bilety by tyle nie kosztowały . Kpina z klientów
Byliśmy na wakacjach last minute w Egipcie. Nie mam żadnych zastrzeżeń do działania biura. Wszystko było poukładane- rezydentka, Pani Grażyna, bardzo pomocna i przede wszystkim zawsze dostępna.
Zerowe podejście do klienta! Odradzam!!! Wyjazd się nie odbył.
Pierwszy raz byłam z tym biurem, wyjazd na Cypr i wszystko w porządku dokumenty pokładowe wysłane na e-maila, odprawa przez biuro, rezydent na miejscu, hotel cudny, wszystko ok!
Przyszłe niedoszle(na tą chwilę) wakacje. Z 8 dni na Mauritiusie proponują 4 z przystankiem 24h na lotnisku w Paryżu. Hurra:( Nigdy więcej.
Cypr, pobyt, Avlida. Zakup dość uciązliwy, przez Wakacje. Stąd pełno maili, smsów i telefonów, ani się w tym połapać. Strony do druku - 2 linijki na stronie - nie szkoda papieru? Karty pokładowej na powrót nie dostalismy do wylotu i trzeba było prosić o nią rezydenta. Hotel ładny, czysty, baseny czynne, obfite i smaczne jedzenie. Mamy zastrzeżenie do oferty win na all - tylko "wina domowe" - cierpkie, żadnych lokalnych. I do wykluczenie ze względu na wiek - sauna i siłownia do 65 lat! Skandal!