oferta biura zgodna z prawda,moje rozczarowanie dotyczy rezydenta ktory w moim odczuci byl zainteresowany tylko sprzedaza wycieczek,ja potrzebowalam lekarza ale rezydent zbyt sie tym nie zainteresowal zoatalam zostawiona sama sobie
Biuro podróży, które wprowadza swoją ofertą w bład klienta. Jest to jawne oszustwo. Inna rzeczywistość pokazana jest na miejscu jeśli chodzi m.in. o serwis plażowy i transfer z lotniska, który był niezgodny z umową. Do tego dochodzi opieszałość ze strony rezydenta, który w ogóle nie rozwiązuje problemów na miejscu, tylko zależy mu na sprzedaniu wycieczek. Przestrzegam przed tym biurem jeśli chcecie w nerwach spędzać zapłacony za ciężkie pieniądze wyjazd. Sprawa skończy się i sądem z naszej strony.
Słuszna glownie grecos active zdecydowałam się na wczasy z grecosem na Korfu. Przeciez to biuro znane wszem i wobec. Po urlopie jestem rozczarowana. Zajęć z P. Chodakowska nie było. Rezydentka w hotelu nie potrafiła nic załatwić, w niczym pomoc. Moje 12 mączne dziecko spało na kołowym lozku otoczonym materacami 3 noce- ja z automatu czytałam aby któryś z materacy przypadkiem sie na nią nie przewrócił. Nawet tego rezydentka nie potrafiła załatwić.. Po powrocie do kraju, zgłoszeniu reklamacji na niegodne warunki dziecka dostałam odpowiedź ze grecos nie widzi problemu. Przy zakupie wczasów bylo zgłaszane malutkie dziecko tymczasem oni używają rece.. uwazam ze biuro jest przereklamowani. Zapłaciliśmy mase pieniędzy za wczasy, na których przez połowę pobytu nie miałam szans na odpoczynek. Na pewno.nigdy więcej nie skorzystam z ich ofert.
Pierwsza wycieczka z Grecos i wszystko udało się bardzo dobrze. Opieka po wylądowaniu pozwalała poradzić sobie nawet bez znajomości języka. Rezydent zawsze dostępna i chętna do pomocy. Hotel zgodny z opisem. Żadnych problemów.
Beznadziejni. Koczowalismy 14 godzin z małymi dziećmi bo znowu (jesteśmy drugi raz w Grecji z tym biurem) lot nie był wtedy gdy miał być a różnica wyniosła raptem 24 godziny (za pierwszym razem było dokładnie tak samo - 16 godzin czekania. Jak się pytam - co mam robić z dwójka małych dzieci - dostaje odpowiedz - niestety tak się zdarza czyli nic nas to nie obchodzi. Dziwne ze jak jeździłem z innymi biurami do Hiszpanii, Włoch czy tez Grecji to tak sie nie zdarzało (2-4 godziny czekania a nie 14 czy 16 jak przy pierwszej wycieczce z nimi). Ich wycieczki - drogie i po ?zaprzyjaźnionych? miejscach. Ostatni raz z tym pseudo biurem i zdecydowanie nie polecam. Zgadzam się z innymi komentującymi - wszystkie pozytywy to są ich opinie bo każdy kto był z nami miał taka opinie jak my.
Wczasy z Grecosa oceniam na 5 pomimo 16 godzinnego opoznienia samolotu lecacego z Aten do Warszawy.Rezydentka poinformowala nas ,ze w zwiazku z opoznieniem samolotu zostajemy w hotelu 4 godziny dluzej z mozliwoscia korzystania z opcji all inclusiv co bylo o wiele korzystniejsze niz czekanie na lotnisku.Po przyjezdzie na lotnisko otrzymalismy vouchery/10euro/na osobe.Po ok.godzinie okazalo sie ze samolot nie wyleci z Aten i na noc zostajemy w Atenach.Duzy plus dla Pani rezydent,ktora bardzo szybko zorganizowala autokary dla ok.200 osob.Zostalismy zakwaterowani w hotelu Mariott w Atenach,rano wykwintne sniadanie i punktualnie podstawiony autokar,ktory zawiozl nas na lotnisko.Mimo tak wspanialej opieki mysle .ze i tak znajda sie malkontenci.My jestesmy bardzo zadowoleni z opieki rezydentow zarowno w hotelu jak i na lotnisku.
Oceniam wszytko na pozytywne pierwszy raz jestem z grecosem w grecji peloponez kalamata rezydentka super, dostepna otwarta usmiechnieta osoba a przy okazji zalapalismy sie na club oppa dzieki nim mieliśmy gry zabawy oraz opieke i pomoc dziekujemy ;) club delfinki pani Klaudia suppeerrr idealna osoba dla dzieci ;) Mimo ze hotel mial opinoe mieszane glownie dotyczyl ze dla francuzow polacy mniej obslugiwani itp. Mysmy tego nie odczuli porzadek w pokoju jedzenie dobre barmani sympatyczni kucharze swietni wiekszosc umie po polsku :) ( survinal village beah mysle ze nie popelnilam błędu idealne miejsce dla rodzin z dziecmi )
Jestem bardzo zadowolona z biura podróży. Tak naprawdę ofertę wybieraliśmy pod kątem hotelu, plaży itp. a nie biura podróży. Nadmienię, że był to nasz pierwszy wyjazd za pośrednictwem biur. Od samego początku- lądowania Panie rezydentki oferowały swoja pomoc, na drugi dzień spotkanie organizacyjne z miłą opiekunką, Panią Małgorzatą. w czasie pobytu zdecydowaliśmy się na dwie wycieczki fakultatywne (było ich więcej, ale niestety forsy nie:)) świetny pomysł zważywszy na to, iż opiekunki wycieczek przez całą drogę opowiadały o kulturze, tubylcach, obrzędach, lokalnych ciekawostkach itd. szczególnie Pani Anita/Aneta, która mieszka na Krecie 15 lat. jeden minus to kierowca - Grek, niejaki Janis, który na oby dwie wycieczki spóźnił się o godzinę z autokarem, jednak jak nas poinformowano, Grecos rezygnuje z jego usług, więc powinno już być 100% zadowolenia. Także w dniu wylotu Panie rezydentki stały i oferowały swoja pomoc, także przy odprawie, w razie, jakby turysta miał problem ze zrozumieniem pytań pracowników odpraw (jak zauważyliśmy tylko rezydentki Grecosa stały ze swoimi klientami do samego końca). Było to bardzo miłe i co ważne zauważalne dla innych turystów. Nasz pobyt: Kreta, Agia Marina, hotel Thudorou Jednym słowem Grecos na 5! Asia
Nasz pierwszy wyjazd zagraniczny na wakacje (Kreta) z dziećmi okazał się całkiem udany, choć jak widzę inne komentarze to wygląda na to, że to loteria. Nie obeszło się jednak bez zgrzytów. Po przyjeździe okazało się, że klimatyzacja w pokoju nie działa... (w pokoju było ok 30 stopni). W recepcji wiele razy nas zbywali twierdząc że to awaria jakiegoś ultra skomplikowanego wymiennika ciepła i czekają na dostawę części z Aten. Ale najlepszy był rezydent (Pan Pomykała). Generalnie sprzedawał horrendalnie drogie wycieczki i głównie na tym się skupiał. Na telefony zazwyczaj nie odpowiadał i nie oddzwaniał. Żeby z nim porozmawiać na dyżurze trzeba było sporo odczekać, aż skończy sprzedawać wycieczki. Z rozmów z innymi Polakami w hotelu wynikał dokładnie taki sam obraz rezydenta. W kwestii niedziałającej klimy butnie stwierdził, że jak on porozmawia z hotelem, to na pewno sprawę potraktują poważnie, po czym porozmawiał chwilkę po angielsku z recepcjonistką i to by było na tyle jego pomocy w temacie. Sprawę finalnie załatwiliśmy sami, bezpośrednio z managerem hotelu, który okazał się bardzo pomocny i problem dało się rozwiązać jeszcze tego samego dnia... Rezydent nie zainteresował się sprawą i kiedy rozmawialiśmy z nim dwa dni później, nawet nie spytał nas czy udało się coś załatwić. Jak się później okazało, rezydent miał niezbyt duże pojęcie o tym co i gdzie można zobaczyć. Sugerował, że jadąc na Spinalongę sami (tzn. nie z wycieczką) nic nie zrozumiemy... Agios Nikolaos, które nam polecał odwiedzić jako super miejsce bez tłumu turystów, gdzie można zrobić tańsze zakupy, okazało się drogie i pełne turystów. Internet WiFi w hotelu który miał działać na jednym urządzeniu dało się uruchomić na trzech. Generalnie mieliśmy wrażenie, że ten człowiek nie ma pojęcia o czym mówi. Dobrze że mieliśmy możliwość skonsultowania się z kimś innym, kto polecił nam naprawdę fajne miejsca do zobaczenia na wyspie. Mimo wyżej opisanych problemów wyjazd się udał. Hotel St. Constantin w Kato Gouves był super jeśli chodzi o jedzenie (duży wybór) i pokój (duży, czysty i nowy).
Wszystko dobrze zorganizowane. Dodatkowe informacje w hotelu i możliwość skorzystania z wielu wycieczek. Nieoceniona pomoc.
Oszukują ludzi. Na miejscu wylądowaliśmy w innym hotelu niż mielismy. Początkowo tylko na jedna noc, gdzie później okazało się ze i tak nie pojedziemy do wykupionego hotelu tylko znowu do innego. Ciagle na walizkach. Nie polecam
Każdego roku wybieram się na wakacje z Grecosem. Zawsze jestem zadowolona z usług tego biura. Katalog jest doskonałym odzwierciedleniem rzeczywistości. Cudowni i pomocni rezydenci.
To był nasz pierwszy zagraniczny wyjazd .Wybraliśmy się z biurem podróży Grecos ponieważ znamy języka więc oczekiwaliśmy jakiejkolwiek pomocy .Niestety po opuszczeniu lotniska w Heraklionie pani która czekała na klientów Grecosa pospiesznie przekazała nam kopertę z ulotkami i kazała wsiąść do autokaru. Poinformowaliśmy ją że jesteśmy pierwszy raz nie znamy języka i chcielibyśmy żeby nam pomogła ,po czym pani powiedziała że wszystko wyjaśni w autokarze .Jej wyjaśnienie sprowadzało się do powiedzenia tego co było na ulotkach .Nie wiedzieliśmy czy dostaniemy już pokój ,jakieś śniadanie i jak mamy się zameldować nie znając języków.Na szczęście jest translator i była pomocna Greczynka .Spotkanie z rezydentką nie odbyło się przy recepcji tak jak nas poinformowano , pani rezydent nie informując nikogo udała się w inne miejsce nie informując nikogo (byliśmy z przyjaciółmi ).Nie odpowiadała na telefony bo właśnie sprzedawała wycieczki. Gdy przez przypadek ją znaleźliśmy,ze wzburzeniem powiedziała że nie ma czasu powtarzać wszystkiego jeszcze raz i sobie poszła .Wycieczki fakultatywne tego biura były najdroższe (na ścianach były wywieszone wycieczki i ceny innych zagranicznych biur ).Tak właściwie byliśmy pozostawieni sami sobie
Właśnie wróciliśmy z 10 dyniowego pobytu na Chalkidiki. Wszystko zgodnie z ofertą samolot był punktualnie, z lotniska zabrał nas autokar do hotelu. Hotel zgodny z opisem, a nawet lepszy. Znajdował się na klifie więc po wyjściu z autokaru busem podwiózł nas do niego właściciel. Rezydentka bardzo miła i pomocna. Wycieczki nie były najdroższe opłacały się bardziej od naszego już wcześniej wynajętego samochodu. Droga powrotna do Polski również odbyła się zgodnie z planem na lotnisku czekała Pani Rezydent, którą wskazywała gdzie mamy się udać. Samolot linii Small Planet był podstawiony planowo i co do minuty przyleciał do Warszawy. Bardzo przyjemnie będziemy wspominać te wakacje :)
Byliśmy w lipcu 2018 w Kinetta Beach Resort and Spa, hotel super, położony praktycznie przy samej plaży, jedzenie smaczne. Jeśli chodzi o Grecos to czujemy się zawiedzeni. W hotelu oprócz nas byli też goście z francuskiego Tui i czeskiego Exim Tours. Dla francuskich gości ich biuro zorganizowało mnóstwo atrakcji, animacji (joga, aerobik w wodzie, rowerki w wodzie, występy, dla dzieci -zabawy, animacje, teatrzyk. Czeski Exim zagwarantował opiekę nad dziećmi. Ze strony Grecosa totalnie NIC. Pani rezydentka Małgorzata S. co prawda pojawiała się na dyżurach i zrobiła 1spotkanie w celu sprzedaży wycieczek fakultatywnych (które swoją drogą były bardzo drogie) i tyle. Nie mówiła o atrakcjach oferowanych przez hotel (statek). Nie towarzyszyła nam podczas przyjazdu do hotelu, nie mieliśmy nawet co liczyć na coś do jedzenia czy picia w nocy ( francuscy goście byli witani przez rezydentów zimnymi sokami, rezydenci pilnowali tez czy wszyscy trafią do pokoju). Radzimy aby Grecos wprowadził w tym hotelu chociażby klub Delfinki bo Polacy czują się tam jak goście ?gorszego gatunku.
Po przeczytaniu opinii o Grecosie byłam przerażona. Ale wszystko odbyło się bez problemu. Wylot, przylot, hotel, rezydentka Pani Natalia N. wszystko na plus.
Bardzo dobra organizacja. Dostępność rezydenta przez cały dzień.
Nie polecam nikomu Grecosa!!! Wróciłem z wakacji 7 czerwca i poprosiłem o fakturę Dosłownie walczyłem z nimi żeby szanowny Grecos wystawił fakturę o która poprosiłem i się należy, nagle mamy 17 lipca kiedy łaskawie wystawili fakture po moich 5 wizytach w biurze podróży oraz 20 telefonach proszących i przypominających ze muszę zamknąć kwartał w firmie, Dostałem fakture wystawiona kompletnie źle!!! Oraz z data Lipca!!!! Prośba o to aby poprawili blednie wystawiona fakture, graniczy z cudem, mówią ze wystawili i *****Nie polecam i sam nigdy nie skorzystam z usług Grecosa
Nie polecam nikomu Grecosa!!! Wróciłem z wakacji 7 czerwca i poprosiłem o fakturę Dosłownie walczyłem z nimi żeby szanowny Grecos wystawił fakturę o która poprosiłem i się należy, nagle mamy 17 lipca kiedy łaskawie wystawili fakture po moich 5 wizytach w biurze podróży oraz 20 telefonach proszących i przypominających ze muszę zamknąć kwartał w firmie, Dostałem fakture wystawiona kompletnie źle!!! Oraz z data Lipca!!!! Prośba o to aby poprawili blednie wystawiona fakture, graniczy z cudem, mówią ze wystawili i ***** Nie polecam i sam nigdy nie skorzystam z usług Grecosa
wszystko dobrze zorganizowane, byłam z biurem dwa razy i nie mam zastrzeżen. Hotel zgodny z opisem, loty bez opóżnień, pewnie jeszcze skorzystam. POlECAM!