Nigdy więcej na wakacje z Grecosem. Jedna wielka masakra i kpina. Z 11.dnia wakacji na wyspie Evia zrobiło nam się 10.Po prostu targedia. Nie polecam Ja i jeszcze troje moich przyjaciół....!!!!
Grecos zdecydowanie nie! W dniach 18-28. 06.2018r. przebywałam na wczasach w Grecji w hotelu Dolce Attica Riviera. Wylot który przy zakupie wycieczki był okolo godz. 11,przeniesiono na godz. 23:55..faktyczna godz. Wylotu 1:30 dnia następnego. Zaraz po przylocie rezydentka wsadziła nas do autobusu i kazała kierowcy jechać do hotelu. Niestety wśród grupy turystów były osoby, które nie mówią po angielsku i miały problem z zakwaterowaniem, na szczęście Polacy na obczyźnie sobie pomagają. Od przyjazdu prosiłam rezydentke o pomoc w załatwieniu przedłużenia pokoju w dniu wylotu, który był o 22:50. Dla mnie nie jest problem siedzieć na recepcji od godz. 12, ale ze mną i mężem była nasza córeczka która miała 9 miesięcy. Niestety Pani rezydent nic nie załatwiła, więcej sami wynegocjowalismy na recepcji niż ona. Podczas pobytu Pani rezydent opowiada nam osobom które są z Katowic jak to dobrze że w końcu warszawka ma gorzej niż reszta Polski bo muszą opuścić pokoje o godz. 12 a wylot maja dnia następnego o godzinie 5! Po prostu Pani rezydent przechodzi sama siebie.. Kawał bezczelnej kobiety, która nie potrafi nic zalatwic, nie panuje nad swoimi obowiązkami, leniwa, brak kontaktu z ludźmi z hotelu. Podczas pobytu jedna z turystek mocno poparzyla maduza, dziewczyna traci prawie świadomośc, jej siostra dzwoni do rezydentki a ta "gwiazda" mówi że jej nie po drodze jechać z nimi do szpitala.. Totalna olewka, zero pomocy!! Polacy z hotelu pomagają w kolejnych problemach które dziewczyny napotkaly po powrocie ze szpitala, ponieważ miały opuścić pokój do godz. 12 (wylatywaly). Jedna wielka masakra! Rezydentka tylko do sprzedaży wycieczek bo do niczego innego się nie nadaje. Hotel bardzo fajny, smaczne jedzenie, ludzie tam pracujący mili i pomocni.
Brdzo dobre biurze-super! obsluga w samoliote wspaniala,posilki,woda,soki,kawa,cherbata,cukerki.Pilot dobrze wylandowal.
Zdecydowanie nie polecam! Czerwiec 2018, Kreta, Agia Marina, z 8 dni wycieczki zrobiło się 6 dni... Przewoźnik Travel Service nieprofesjonalny, oczywiście opóźnienie w stronę Grecji ale do godziny, nie pozwolili wózka włożyć do rękawa więc spacerowaliśmy po lotnisku z dzieckiem na ręku... Na miejscu opieka rezydenta to kpina, nie istnieje coś takiego w Grecosie - trudno to nazwać \\\"opieką\\\". Pani wsiadła do autobusu na chwilę, powiedziała kilka oczywistych zdań nt. Grecji i wysiadła - do hotelu podróż z kierowcą-Grekiem, który całe szczęście trochę po angielsku potrafił się dogadać. Póżniej Pani Rezydent widziana raz przez cały pobyt - na \\\"spotkaniu\\\", gdzie na siłę próbowała wcisnąć wycieczki Grecosa, które były ok. 2 razy droższe niż w lokalnych biurach na miejscu i nie oferowały nic więcej!! To samo z wynajmem auta! Na pytanie - jak dojechać gdzieś na własną rękę, gdzie kupić to i tamto, gdzie rejs, jak zorganizować sobie wycieczkę - odpowiedzi zdawkowe lub brak! Ktoś miał problem z chorobą dziecka - również bez pomocy! Ale rezydenci to nie problem - problemem stała się organizacja wycieczki i kłamliwe, oszukańcze w oczy wmawiane 8 dni, które realnie Grecos zmienia w 6 dni świadczone na miejscu! Transfer do Grecji - ok. 21 byliśmy w hotelu, więc pierwsza doba już minęła. Potem pobyt i.. siódmego dnia na miejscu ktoś mi mówi, że mamy opuścić hotel do 11 rano, a wylot zaplanowany następnego dnia o 5:00!!! Nie wierzyliśmy to, że to może być prawdziwe, na wielu wycieczkach byliśmy i jeśli nawet wylot był w nocy, to po prostu w nocy się wstawało z łóźka, dziecko na ręcę, do autobusu i spać :) BYLIŚMY Z DWÓJKĄ DZIECI 2,5 roku i 6 lat i tak nas potraktowali! Mały zasnął o 11 na drzemkę w pokoju to zablokowali karty dostępu i nie mogliśmy do niego wejść do pokoju! Dopiero jak zadeklarowaliśmy dopłatę za koleją dobę to kartę odblokowali! Szok! Telefony do rezydenta, Grecosa i na infolinię bezskuteczne, nie potrafili nic pomóc i zdziałać w tej sytuacji, mówiąc, że wszystko jest pięknie i okej, że taka była umowa! Poprosiłem, żeby wynajęli mi pokój i wynegocjowali dobrę cenę z właścicielem w moim imieniu - nie było takiej możliwości! Stwierdzili, że to samo dostanę jak sam pójdę - 25 EURO stała cena. Rezydentka nie odbiera, odebrał jej kolega-Rezydent, nic nie pomoże, śmieje się do słuchawki (oczywiście nie ms mowy żeby przyjechał ktoś pomóc). Poszliśmy sami zapłacić za dodatkową \\\"dobę\\\" (od g. 12 do 2 nocy, czyli tak naprawdę pół doby!), a właściciel mówi, że nasz pokój już Grecos wynajął komuś innemu i proszę opuścić ten pokój i wyjść na hol! Możemy sobie wynająć nowy pokój (w piwnicy) za dodatkowe 45 EURO! 1,5 roku dziecko śpi, 6 lat dziecko w upale 30 st siedzi przed hotelem a rodzice na wariata się pakują do walizek!!! pod pokojem oscentacyjnie kręcą się sprzątaczki! Nie wierzyłem w to. Jesteśmy ludźmi spokojnymi i bezkonfliktowymi, niewymagającymi ale to przerosło nasze granice! Ze względu na małego wykupiliśmy dodatkowe pół doby za 45 E (ku uciesze właściciela hotelu). Transfer powrotny - kolejna masakra! Wylot planowo o godz. 5:00, lotnisko puste, zero innych wylotów i zakorkowania, a my mamy opóźnienie... 3h!!! na lotnisku koczowaliśmy od 3 do 8 rano z małymi dziećmi. Rezydent pewnie smacznie spał w domu - nas zostawił na etapie wydania bagażu. Podczas koczowanie na lotnisku był czas do rozmów z innymi wczasowiczami i wszyscy wkurzeni na Grecosa, taka sama sytuacja jak u nas! Także \\\"ósmy\\\" dzień jest bez świadczeń, luka w ofercie i wyjeździe, za to z dużą dozą stresu i zmarnowanego czasu (od 3-4 godz) na przeprowadzki, pakowania i przepychanki!!! Sam hotel nie był zły, basen czysty, ale pokoje i łazienki standardy typowo Greckie - studio bez wyposażenia, łazienki mokre i z grzybkiem, ale to naprawde nie jest problem. Problemem jest oszukaństwo i organizacja wycieczki przez Grecosa!!! PS. Wakacje.pl również się nie popisały, nic nie pomogły, przedstawiały takie same stanowisko jak Grecos. To moja pierwsza negatywna publiczna opinia na jakąś usługę w życiu, ale wkurzyli mnie strasznie.
Hotel według opisu w katalogu ok. Cena adekwatna do zakwaterowania. Z powodu opóźnionego lotu i wyjazdu w godzinach rannych (godz 11) urlop naprawdę trwał 6 pełnych dni. W pierwszy dzień przyjechaliśmy o 19. Niestety Pani Rezydent była dość "chłodna". Na spotkaniu mówiła jakby się jej nie chciało i to czekanie na jej "dyżury". Ciężki kontakt, wszystko trzeba wyciągać pytaniami. Średnio nas to zachęciło, samotne transfery z lotniska i na lotnisko z hotelu - z samym Panem kierowcą autokaru. Zero zainteresowania. Mamy porównania z innych biur i niestety jesteśmy zawiedzeniem podejścia.
Poznań-Korfu - planowany wylot 13 czerwca -najpierw 3 godziny czekania na lotnisku , później linie lotnicze porozwoziły ludzi do hotelu, ostatecznie lot się opóźnił o cały dzień. Podstawiono samolot greckich linii, na samolotach się nie znam, ale pilotowi nie udało się wylądować na Korfu za pierwszym razem , a jak już wylądował to porządnie uderzył kołami o ziemie. Dzieci płakały przez ból uszu na długo przed lądowaniem. Od GRECOSa ja nie dostałam ŻADNYCH INFORMACJI o nowej godzinie wylotu, ani żadnej rekompensaty za skrócenie wyjazdu.
Moim zdaniem Grecos jest jednym z lepszych biur podróży na rynku - praktycznie perfekcyjnie wszystko dograne - oczywiście nie ma wpływu na opóźnienie samolotów - hotel spoko , jedzenie smaczne choć dość monotonne ale ja osobiście chciałem spróbować kuchni lokalnej i zawsze cos sobie wybrałem - cały wyjazd oceniam na 9 - gorzej z firmą WAKACJE.PL !!! ( ale to już oddzielny temat )
wylot był zaplanowany na 19:25 nastepnie opozniony do 22:00 nastepnie opóźniony do 23:25 zero informacji z jakiego powodu za to kazdy dostał paczki na lotnisku (woda paluszki baton :/) powrót masakrycznie dlugi czas odprawy -bardzo słaba organizacja rezydenci powtarzyli tylko ze nie maja na to wplywu to na co maja ? nie nie i jeszcze raz nie !
Zapłaciłam za 11 dni pobytu na Rodos a byłam 9. Wylot z Poznania o 21,00, zameldowanie w hotelu o 3,00 nastepnego dnia (już jeden dzień do tyłu).Zmęczeni, spragnieni i głodni a w lodówce tylko swiatło Powrót - powtórka: Zbiórka w hotelu o 7,00 rano, przylot do Poznania o 12,30 (następny dzień stracony).Na drogę jedna kanapka z serem i szynką bez nawet małej buteleczki wody (stołówka czynna od 7,30) Czy tylko wielkopolanie są tak naciagani? Kto zwróci opłatę za niewykorzystane dni?
Trochę się bałam jechać z Grecosem czytając opinie, ale jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona. Majorka, hotel Piscis 17.06.18-24.06.18 wylot Katowice. Prylot 9 rano 17-go wylot planowany (opóźnienie) 15.45, a więc 7 i pół dnia na Majorce! Hotel zgodny z opisem, rezydentka Karolina wspaniała. Polecam 100%
Razem z moją dziewczyną właśnie kończymy wakacje na Krecie w Hotelu Gierianiotis Beach. Po prostu bajka! Wszystko zgodne z ofertą Grekos. Wspaniała kuchnia i przepiękna okolica. Na pewno tu wrócimy . Pozdrawiamy w szczególności Szumachera z Destination One oraz rezydentów obsługujących wycieczki objazdowe. Uwaga hotel bardzo ale to bardzo szykowny i elegancki,zdiecia z folderu nie oddają piękna okolicy. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami zapraszam do maila. Peres_men@wp.pl
Witam. Kochani jeżeli marzyliście o wspaniałych greckich wakacjach z Grecosem to proszę zastanówcie się kilkulrotnie czy wybrać to biuro podróży!!! Wycieczke od Grecosa na Zahyntos kupiliśmy już w grudniu zeszłego roku z powodu niższych cen niż w sezonie. Naszą wycieczkę na 11 dni zakupiliśmy z pełnym uśmiechem na twarzy myśląc iż będą to jak co roku wspaniałe wakacje. Niestety tak nie było, piszę teraz tą opinię w dniu 26.06.2018 czekając na wylot na Zakhyntos który planowany był na godzinę 11:40, mam już godzinę 17:05 i dalej nie wiem czy wogolóle dziś wylecimy :) Niby jest awaria samolotu, dziwne wczorajsze loty na Zakyntos opóźniały się o 10h :) Mniejsza z tym. Tydzień przed planowanym wylotem zostaliśmy poinformowani iż Grecos ma problem z wylotami i w bardzo chamski sposob odjęto nam jeden dzień z 11 dni wypoczynku. Na początku się na to nie zgadzałem i rządłem rekompensaty propozycja z ich strony była następująca, zwrot 577zł łącznie za 3 osoby a wycieczka była w cenie 10000 zł. W przypadku odmowy zwrócą nam całą kwotę należności w przeciągu 21 dni za wycieczkę. Gdzie znalazł bym w tej cenie obecnie wycieczke all inclusive??!! Kolejna rzecz którą chcę wymienić, nasz wylot jest o godzinie 7:00 :))) A więc o 5:00 odprawa na lotnisku czyli pobudka o 2:00 nad ranem!!! Kochani reasumujac: 1. Odjęcie 1 dnia z wycieczki 2. Rekompensata 570zł za 3 osoby do dziś z resztą mie otrzymaliśmy zwrotu należności. 3.Planowany wylot o 11:40 mamy już 17 i nadal nie wiemy czy wylecimy 4. Wylot na powrót o godzinie 7:00. Z 11 dni robi się tak naprawdę 8 ale najważniejsze iż hajsa na koncie Grecosa się zgadza. PROSZĘ ZASTANÓWCIE SIĘ NAD WBOREM WYCIECZKI W GRECOSIE, A JEŻELI JUŻ TO ZROBICIE TO SPRÓBUJCIE SIĘ NAJPIER DO NICH DODZWONIĆ!!! Nie polecam!!!
Oszuści! Proponują wczasy za niemałe pieniądze pisząc 8 dni a okazuje się, że to 6 niepełnych dni wychodzi. Wylot 21.40 w środę i powrót w środę za tydzień 1.40 w nocy tzn jakby rano. 8 dni? Niepełne 6 nocy. Uważajcie co kupujecie i patrzcie na godziny lotów, ktore niestety się zmieniają. GRECOS oszukał klientów!
Pierwszy raz korzystalam z oferty grecosa ale jestem zadowolona moge polecic z czystym sumieniem, na lotnisku zostalismy odebrani przez rezydenta i przydzieleni do busow pojechalismy do hoteli, standard hotelu Thalasea w Marmari oceniam na 2.5 * plus blisko morza przystanku biur turystycznych i wypozyczalni ogolnie cena dostosowana do jakosci poza malym opoznienieniem samolotu wyjazd oceniam pozytywnie
Byliśmy w hotelu RAMADA i Biuro podróży "GRECOS" stanęło na wysokości zadania. Byliśmy usatysfakcjonowani z tego Biura a zwłaszcza z młodziutkiej rezydentki pani Konstancji SZ. Zawsze była pod telefonem i nie tylko się starała ale rzeczywiście pomogła w problemach jakie tam nam się przytrafiły!! BRAWO..!! Oby więcej takich Rezydentów którym chce się pracować a nie tylko "odpoczywać".
Nie polecam biura Grecos. Kompletna ignorancja rezydentów. Już na początku przy transferze z lotniska rezydent nagle się ulotnił i tylko czysty przypadek sprawił, że wysiadlysmy przy naszym hotelu. Zero informacji. Hotel na Korfu, w Sidari, hotel Summertime Village. Standard hotelu pozostawiający dużo do życzenia. Ale najgorsze co może być to posiłki, które przypominają resztki po tych, którzy nie dojedli, jedna wielka bezsamkowa breja. Co powoduje, że all inclusive kosztuje dodatkowo gdyż trzeba się żywić w lokalnych tawernach. Co może i dobre bo przynajmniej można spróbować greckich smaków. Hotel serwuje głównie ziemniaki. W pokoju niedziałająca klimatyzacja, spanie przy otwartym oknie, w którym nie ma moskitiery powoduje, że pół nocy odbywa się walka z komarami. Pan rezydent stwierdził, że moskitiera nie jest w standardzie, natomiast nie działająca klimatyzacja???? tak być nie może i że to zgłosi, finalnie tego nie zrobił, nie odpowiada na telefony, nie odpisuje na smsy. Moje zgłoszenie w recepcji po mimo, że pani bardzo miła pozostaje bez odzewu. Hotelowa restauracja, basen, które stanowią jedną część są przepełnione, człowiek na człowieku, także o jakimkolwiek relaksie nie ma mowy. Okazało się, że właściciel w tej wsi ma jeszcze kilka ośrodków, każdy na ok 60 osób ale tam ma tylko noclegi i wszyscy ci ludzie żywią się i korzystają z hotelowego basenu. NIE POLECAM HOTELU SUMMERTIME VILLAGE ANI BIURA GRECOS. Chyba, że ktoś chce się cofnąć ze 30 lat i poczuć jak kiedyś czuli się Polacy traktowani jak najgorszy sort i cieszący z rzuconego im byle ochłapa. Ja
nie i jeszcze raz nie. piękny kraj ale organizacja biura, poziom kultury i zainteresowania rezydentów i całej firmy zerowy. uwzględnienie reklamacji- poziom zero- reklamacja - uwaga - dotyczyła prymitywnego zachowania rezydenta, na co firma odpowiedziała że "jest po czasie i reklamacji" nie uwzględni. czyli akceptacja chamstwa i jego nagradzanie. Nie po polecam
Lecieliśmy z tym biurem do Zakynthos Kalamaki i powiem że przerosło moje oczekiwania. Na lotnisku był człowiek z biura i czekaj na nas. W Grecji na lotnisku czekali na nas. Do hotelu i z hotelu na letnisko był bus który nas przywiózł i odwiózł. Hotel który mam zaoferowała Pani z biura był taki jak na folderach. Polecam z czystym sumieniem.
Kompletem rozczarowanie. Wakacje wykupione na czerwiec już w styczniu po długim poszukiwaniu idealnego hotelu. W dniu wylotu telefon, ze miał miejsce overbooking i propozycja innego hotelu niższego standardem, niekameralnego, z mniejszym pokojem i to bez rekompensaty finansowej, bez rabatu, gdzie zaoferowany hotel był tańszy o około 2 tys pln niż ten nasz pierwotnie wybrany. Zdecydowaliśmy wspólnie, ze zrezygnujemy skoro Grecos nie wychodzi naprzeciw swoim klientom i generalnie ma ich gdzieś. Tak czekaliśmy na ten wyjazd, tyle przygotowań, zalatwianie urlopów - zwłaszcza dzieciakom jest przykro i trudno im zrozumieć tę sytuacje. Nacieliśmy sie i nie zdecydujemy sie już na ofertę biura Grecos.
moja przygoda zaczyna się jutro a już dziś żałuje wyboru Grecos miał być bardzo dobry a okazuje się zerem . dziś o godzinie 11 pośrednik przesyła nam meila że mamy 2 godziny na decyzje czy startujemy z innego lotniska i w dodatku później o 9 godzin a powrót jest wcześniej o kolejne 14 godzin czyli w sumie w plecy dwa dni . Pomoc pośrednika zerowa ,kontaktu z Grecos brak zajęta infolinia .nie polecam choć jeszcze nie pojechałem