Wszystko było o.k. Rezydenci zaangażowani w pracę z gosćmi, wycieczka na wulkan super.
Wczasy na Corfu w Gelina Village wykupiłam już w marcu, kierując się głównie klubem delfinka dla dzieci - animacjami od 01.06.2015 r. Niestety animacji żadnych nie było - pani animatorka pojawiła się raz na godzinę od 16:00 do 17:00 - dała dzieciom kredki i kolorowanki i tyle ją widziałam. Na pytanie o atrakcje i rozkład animacji na kolejne dni - odpowiedziała, że nic nie będzie, bo jedzie na rejsy i tak będzie prowadzić animacje. Na owym rejsie byliśmy, ona też była, ale głównie sama się dobrze bawiła z kapitanem i marynarzami. Na pytania klientów a animacje, powiedziała, że może po lunchu, a po lunchu w ogóle się zwinęła i tyle ją widzieliśmy. Sam hotel niby 5*, ale góra 3,5*, ręczniki miały być za kaucją 10 eur, a kasowali po 20 eur, miały być dwie kolacje w restauracji a'la carte - ale takiej restauracji w ogóle nie ma, transfer na lotnisko był dość kiepski. Rezydent w ogóle nie zorientowany, kazał nam czekać na słońcu przed lotniskiem i poszedł coś niby załatwiać. W końcu sami się odprawiliśmy, bo nawet nie wiedział gdzie i jak wygląda ta cała odprawa. Ogólnie biuro Gercos mnie rozczarowało. Godzina wylotu z Poznania(czyli pierwszy dzień) zaczął się o 20.10, czyli cały dzień w plecy, bo dotarliśmy do hotelu w środku nocy.
Byliśmy z firmą Grecos na Rodos w czerwcu 2015. Rezydenta widzieliśmy dwa razy w przeciągu całego pobytu. żadnego zainteresowania czy wszystko jest dobrze, czy jestesmy zadowoleni. kompletne dno. nie dość, że już zaraz na początku wyjazdu doszło do spięć, gdyż nikt nas nie poinformował gdzie DOKŁADNIE odbywa sie "spotkanie organizacyjne", to sami musielismy odkryć gdzie mamy posiłki itp. Rezydent napisał o sobie, że "kocha podróżować, a grecja to jego drugi dom", ale nie wiedział czy da się wejść na górę oddaloną od hotelu o zaledwie 1km. Informacje o transferze z hotelu na lotnisko mieliśmy dostac DZIEŃ przed - wyjeżdżaliśmy o 1 w nocy, a informacje dostalismy o 15, na pytanie dlaczego tak późno, otrzymałam prostą odpowiedź od nieznanej mi kobiety (adwokat Pana rezydenta) "TRZEBA BYŁO ZADZWONIĆ" . Uważam, że skoro płace "za opiekie rezydenta" to nie w moim interesie jest dzwonić i dowiadywać się takich rzeczy. Przez takie osoby opinia firmy bardzo traci. NIE POLECIŁABYM FIRMY GRECOS NIKOMU. Pomimo tego, że pobyt był udany, przedstawiciele firmy zszargali jej opinie. Nie chcę przylepiać łatek wszystkim rezydentom z Rodos, dlatego podaje, iż chodzi o rezydenta Mateusza L.
Z biurem Grecos byłam na Korfu na przełomie maja i czerwca. Wycieczkę kupowałam z oferty Last minute - nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do rezydenta - p.Błażeja - bardzo nastawiony na sprzedaż wycieczek (duuuużo droższych niż w lokalnych biurach - standard). O okolicy hotelu powiedział że jest jedna tawerna i generalnie nie warto wychodzić poza obiekt hotelowy, tymczasem lokalnych tawern w okolicy było co niemiara. Jeżeli chodzi o biuro na miejscu - transfer z hotelu na lotnisko (ok godz)odbywał się w autokarze bez klimatyzacji - pełen autokar ludzi + 35 st - MASAKRA!!!! kilka dni wcześniej tym samym autokarem (również bez klimatyzacji) odbywała się wycieczka po wyspie - bez komentarza. Pani z Grecos, która była na lotnisku nawet nie przeprosiła....
Chcę podziękować panu Błażejowi Czwojdzińskiemu za ułatwienie mi przejazdu na Korfu z lotniska do hotelu i z powrotem. Są jeszcze mili rezydenci którzy spieszą z pomocą .Bardzo dziękuję jeszcze raz! Firma ma wspaniałych ludzi! Doceńcie ich, ! Warto!
Pani rezydentka z biura Grecos- Pani Ewa- fatalna !!!!!! Podczas spotkania organizacyjnego przytaczała mit o nici ADRIANNY, chyba nie uważała na lekcjach.Niby taka zakochana w Grecji- jak twierdziła- a nie wie, że mit jest i nici ARIADNY.Hotel beznadziejny, pani nie ułatwiała i tak tragicznego pobytu, który w dużym stopniu nie był zgodny z ofertą i podpisaną umową z Grecosem.Na miejscu nic się nie zgadzało.Unikajcie hotelu Elysium na Krecie - fatalne jedzenie, totalny brak przekąsek, mały basen, brud, smród, opieka rezydentki na niskim poziomie.
Marna obsługa posprzedażowa, słabi rezydenci, ale wyjazd się odbył, hotel ten, co zamawialiśmy i z pobytu jesteśmy zadowoleni. Jedynie kontakt z Grecosem jest słaby. Nie kompetentni pracownicy pod mailem sprzedaz@, ale całość jakoś hula, Korzystaliśmy dwa razy, znajomi też kilka razy, za każdym razem nie do końca zadowoleni, rezydentka beznadziejna, ale armagedonu nie było, jeśli ktoś wybierze last i nie musi kontaktować się z ich biurem a na miejscu sam organizuje wycieczki i rezydenta ogląda tylko na lotnisku, jest szansa, że będzie zadowolony. Nie wiem czy dam im jeszcze szansę, obecnie rozglądam się za ofertami w innych biurach.
Zaangażowani młodzi ludzie. Obecni przy przylocie i wylocie. Organizują fajne wycieczki, dostarczają dużo informacji, pomocni.
Beznadziejna obsługa po sprzedażowa. Za trzecim razem udało mi się doprosić o fakturę (której jeszcze nie otrzymałem). Zmiana hotelu na dwa dni przed wylotem (wycieczka zakupiona w styczniu 2015 - termin 11-18 maja 2015) Nieprofesjonalne podejście do składanych reklamacji: planowy czas zbiórki 13:30, planowy wyjazd 13:40, wg informacji rezydenta uzyskanych od przewoźnika autobus odjechał 13:43 a "ilość osób zgodna z listą" - a brakowało TRZECH osób !!!- telefon do rezydenta z recepcji hotelu był wykonany wcześniej. Wystarczy sprawdzić biling rezydenta lub poprosić o wydruk z hotelu który nie potrafił wydrukować wykazu rozmów.
Katastrofalne podejście do klienta, z którym się nie liczą. Sprzedawali wycieczki z wylotem z Gdańska wiedząc, że w danym terminie wylotu z tego miasta nie będzie (dalej sprzedają) - już w 2014 lotnisko ustaliło termin zamknięcia lotniska na jeden konkretny weekend. 2 tygodnie przed wylotem informują klienta, że zmienili wylot na Bydgoszcz:)i jak Ci się nie podoba, to rezygnuj, bo od nas nic nie dostaniesz poza ewentualnym miejscem w autokarze i przesuniętą godziną lotu na noc, a co za tym idzie, zabranie całego dnia z twoich wakacji.Cytuję otrzymanego maila: Jako organizator Grecos Holiday zapewnia Państwu wszystkie świadczenia, zgodnie z zarezerwowaną ofertą (transfer z lotniska w Gdańsku do Bydgoszczy) W związku z powyższym nie przewidujemy rekompensaty dla Klientów." A byłam przekonana, że kupę kasy zapłaciłam za wakacje w Grecji, a nie usługę PKS relacji Gdańsk-Bydgoszcz. Mają w nosie, że każą klientowi być w podróży ok4h dłużej, lot zamiast po południu o 21, a na miejscu mamy być ok 2-3 w nocy.Czyli od 15 do 2 w nocy kliencie radź sobie sam i martw się sam o 2 małych dzieci. A zapłaciłam za hotel i wyżywienie już od 14 czerwca, a nie dopiero od 15! W zeszłym roku oszukiwali klientów na voucherach, które niby dawali za wczesną rezerwację - na miejscu nie można było ich wykorzystać na rezerwację jednej wycieczki, tylko kazali wykupić 2-3 (naciąganie), żeby móc wykorzystać ten niby prezent, co oczywiście nie było zgodne z ich regulaminem promocji. Chciałam dać im szansę, ale nigdy więcej-jedna wielka porażka. Proponuję się zastanowić 3 razy, zanim cokolwiek z Grecosa będziesz chciał kupić, bo 7 dni w rzeczywistości to tylko 5, zmiany terminów wylotów to także standard.
Wróciliśmy właśnie z mężem z Krety - 7+7 - Kreta Wschodnia + Kreta Zachodnia. Wszystko było super zorganizowane. Rezydentki uwijały się aby wszystko było jak należy. Z jednego do drugiego hotelu mieliśmy zamówioną taksówkę którą podjechaliśmy pod sam hotel. Pierwszy raz jechaliśmy z Grecosem i polecam to biuro z pełnym przekonaniem. Elżbieta
Jesteśmy bardzo zadowoleni z Grecosa , rezydenci zawsze pomocni, kontakt świetny, super rezydent Michał! Wszystko zgodnie z opisem!
jeszcze nie wyjechałam a już czuje się oszukana ,wycieczke wykupywałam w styczniu miała być 7 dniowa a teraz wyjezdzam 9 czerwca z gdanska i mam wycieczke praktycznie 5 dniowa
Wszystko od momentu wylotu z Warszawy na Korfu do powrotu na Okęcie zorganizowane bardzo dobrze, punktualnie. Nie było jednej rzeczy do której można by się przyczepić.
Byłem z biurem Grecos, kompletna katastrofa, od przelotu przez hotel, rezydenta
Na wycieczce objazdowej Grecja Klasycznie żle zorganizowano czas,więcej czasu spędza się w autobusie i na czas wolny niż na zwiedzanie. Dwie wycieczki fakultatywne do Navplio i Aten nocą to wyciąganie pieniędzy ponieważ odbywa się to kosztem czasu już zapłaconego a jakość tych wycieczek jest bardzo niska.
Bardzo słaba opieka rezydentów. Córka podczas wczasów trafiła do szpitala, rezydentka ani razu się z nami nie skontaktowała, nie pomogła w rozmowach z lekarzami (wbrew temu co mówiła), nie odbierała telefonów...i najważniejsze powiedziała,że woda z kranu jest pitna...przez co prawdopodobnie córka się zatruła. Ubezpieczenie z firmy EUROPA, które proponuje GRECOS nie umiało się dogadać z szpitalem i gdyby nasz upór pewnie z własnej kieszeni musielibyśmy zapłacić ponad 500 euro.
opieka rezydenta i przedstawicieli biura na lotnisku, w hotelu "niezauważalna" cześć informacji błędnych
Zdecydowanie nie polecam wakacji z Grecos! Hotel inny niż,w katalogu...Hotel poprosu był koszmarny! Ciężki kontakt z rezydentkami,jak j z firma po powrocie z nie udanych wakacji:(
Polecamy wakacje z Grekosem... Nasza opinia jest taka że warto wybrać się na wakacje z tego biura. Z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni.