Byliśmy z Grecosem na Krecie i uważa, że to były nasze najlepsze wakacje. Wszystko było super zorganizowane. Rezydentka na miejscu była bardzo dobrze przygotowana. Polecam każdemu.
Wszystko ok. Wakacje spędziliśmy bez żadnych problemów z biurem podróży, czy hotelem. Jesteśmy zadowoleni. Polecamy.
Do wszystkich, którzy kupili wakacje w hotelu SENTIDO Sun Beach na Krecie : HOTEL TEN ZOSTANIE OTWARY DOPIERO WIOSNĄ 2016 a nie w tym roku. Jako, że Grecos nie zamierza informować swoich klientów o tak istotnych kwestiach jak to, że hotel jednak nie zostanie otwarty, robię to ja. Zaniepokoiło mnie to, że ze strony Grecosa zniknęły wszystkie oferty wakacji w tym hotelu. Na infolinii dowiedziałam się, że (uwaga!) zostały już wyprzedane. Oczywiście w to nie uwierzyłam i zadzwoniłam na infolinię sieci Sentido, gdzie okazało się, że zostałam przez Grecos okłamana, a hotel nie zostanie otwarty w tym roku. Po ponownym kontakcie z infolinią Grecosa, kiedy zarzuciłam firmie okłamywanie klientów dowiedziałam się, że Grecos jeszcze nie został poinformowany o przesunięciu otwarcia hotelu na następny rok i dlatego nie przekazał informacji. Skoro nie został poinformowany, to dlaczego wszystkie oferty do tego hotelu zostały usunięte?? Jak to możliwe, że sieć Sentido podała tę informację do wiadomości publicznej, a Grecos wypiera się i dalej twierdzi, że nic nie wie?
BIURO GRECOS MY ŻĄDAMY OD BIURA GRECOS ODSZKODOWANIA ZA SZKODĘ POWSTAŁĄ W WYNIKU NIEŻETELNOŚCI PRACOWNIKÓW - LUZAKÓW ORGANIZATORA NA RODHOS, A TAKŻE SAMEGO ORGANIZATORA. PREZES BIURA ODSZEDŁ I NIE ODPOWIADA, A BIURO REKLAMACJI PISZE OSZCZERSTWO POD NASZYM ADRESEM, JEST TO SKANDALICZNIE NIE ETYCZNE. LUZAK ORGANIZATORA ZAPOMNIAŁ SOBIE O NAS I NIE DOKONAŁ TRANSFERU NAS ZE STEGNY DO RODHOS. DRUGI HOTEL NA RODHOS MITSIS LA VITA 4*OKAZAŁ SIĘ TOTALNĄ PORAŻKĄ. NIE MIAŁ CZYNNEJ WINDY. ORGANIZATOR USPRAWIEDLIWIA, IŻ WINDA BYŁA NIE DLA GOŚCI,W POKOJU NIE BYŁO TV I RADIA. BALKON NIE NADAWAŁ SIĘ DO UŻYTKU,BYŁO TAK WIETRZNIE I ZIMNO, ALE SPRAEDAJĄC IMPREZĘ NIK NAS O TYM NIE POWIADOMIŁ. ŚNIADANIA- W TYM HOTELU TO TOTALNA PORAŻKA. POMIESZCZENIE ZA MAŁE, STOŁY BRUDNE PRZEŁADOWWANE BRUDNYMI NACZYNIAMI. ŻYWNOŚĆ STARA I ODPADY Z POMIDORÓW. PLAŻA ODDZIELONA OD HOTELU DROGĄ, WIETRZNA I ZIMNA, CZEGO NIE MÓWI SIĘ NAM PRZY SPRZEDAŻY I NIE MA TAKIEJ WZMIANKI W KATALOGU GRECOSA. REZYDENTKA - LUZAK,"..NO SŁUCHAJCIE.."? TAK SIĘ ZWRACAŁA DO KOGO ? MOŻE CZEGO ? ZAMIAST PRACOWAĆ TO ODPOCZYWAŁA ZA NAS I NASZE PIENIĄDZE. GRECOS ZAMIAST ZAPŁACIĆ NAM ODSZKODOWANIE TO PRZYSYŁA NAM PISMA,W KTÓRYCH ŻEBŻĄ O LITOŚC "..A ICH WYJAŚNIENIA ZOSTANĄ PRZYJĘTE Z NASZĄ AKCEPTACJĄ..." TO SKANDALICZNIE NIE ETYCZNE
Zdecydowanie nie polecam biura! Hotel poniżej standardu określonego w ofercie. Na odpowiedź na reklamację czekalam 4 miesiące, rekamacja udokumentowana zdjęciami odrzucona. Zero empatii, chęci przyznania się do niekompetencji, zadośćuczynienia za zepsute wakacje . Bardzo słabe podejście do klienta po powrocie! Przyznana rekompensata poniżej wszystkiego, 100 zł za 5 osób. Zdecydowanie nie polecam! Będę unikać Grecosa jak ognia!
Nie polecam biura podróży Grecos. W 2014 r. wybraliśmy się na Rodos w Grecji. Już sama podróż jest długa a moje dziecko ma chorobę lokomocyjną. Najgorszy jest start i lądowanie samolotu. Jest to bardzo męczące dla wielu ludzi. I dopiero na lotnisku okazało się, że samolot ma międzylądowanie w Katowicach (lecieliśmy z Warszawy). Oczywiście kolsuntanci Grecosa o tym nie wspomnieli ani w inny sposób nie zostaliśmy o tym poinformowani a zależało nam na jak najszybszym i spokojnym locie (jeden start i jedno lądowanie). Wracaliśmy czarterem wynajętym przez inne biuro podróży i nawet załoga samolotu była zdziwiona, że pytam o ewentualne międzylądowanie. Dla nich "oczywistą oczywistością" było to, że lot jest bezpośredni do Warszawy bez żadnych międzylądowań. Kilka razy już latałem na wakacje z innego biura podróży (także z last minute) i nigdy nie spotkała mnie taka "przygoda". Kilka rodzin poznanych na miejscu powiedziało zgodnie, że gdyby wiedzieli o międzylądowaniu to nie wybraliby tej oferty. Nigdy więcej biura podróży Grecos
bylo bardzo milo i napewno tam wrocimy.Bioro Grekos bardzo solidnie zadbalo o organizacje naszego wypoczynku i nasze bespieczenstwo
Biuro Grecos zawyża gwizdki w hotelach i co za tym idzie ceny (zapłaciłem za wyjazd około 200 EURO więcej niż niemcy czy belgowie}. Dostałem okropny pokój a rezydentka zamiast pomóc to mnie "opieprzyła" pomocy zero ,tylko namawiają do kupna wycieczek bo z tego mają prowizję ,na moja skargę biuro odpisało mi że nie ponosi odpowiedzialności za hotel bo przedrukowuje opis dostarczony przez Greków (ciekawe za co ponosi odpowiedzialność) więc uważajcie bo w Grecji 5* hotel to jak w Europie 3* więc uważajcie.
Bardzo slabe podejscie do kiljenta po reklamacji wakacji za 6200 zlotych za 7 dni ( pokoj z widokiem na smietnik i zaplecze hotelu halas o 6ej rana przez personnel hotelu,zmiana pokoju po 4 dniach) GRECOS proponuje rekompensate w wysokosci 195 zlotych zenada ZAKHINTOS hotel STROFADES pokoj 312
Dwukrotnie byłem na wakacjach z biurem Grecos i nigdy nie było żadnego problemu.Rezydencji czekali przy wylocie, na miejscu i byli dyspozycyjni w hotelu, mili grzeczni i pomocni.Wszelkie formalności i informacje przekazywane na bieżąco a wycieczki fakultatywne ciekawe i naprawdę dopięte na ostatni guzik.Polecam
NIE POLECAM biura podróży GRECOS !!!! pierwszy i ostatni raz ! spóżniony lot o jakies 10 godzin ! Po reklamacji na zwrot pieniędzy za cały dzień za 5 osób czekaliśmy 3 miesiące z czego otrzymaliśmy voucher w wysokości 400 zł na wszystkich!!! a voucher oczywiście obejmuje tylko i wyłącznie kolejne wakacje z tym biurem !!! NIE POLECAM !!!! p.s. obsługa hotelowa za to była bardzo miła ! :) Grecja - wyspa Kos, hotel Mitsis Norida Beach
Biuro beznadziejne, rezydenci również nie wykonują swoich obowiązków i nie liczą się z klientem absolutnie. Wszystko jest OK do momentu wykupu skierowania. Mam bardzo złe wrażenia z tego biura, jak również moja koleżanka. Sprzedają skierowania na czas kiedy jest jeszcze zimno do hoteli bez ciepłej klimatyzacji w skutek czego w pomieszczeniach jest zimniej aniżeli na dworze. W hotelu niektórzy nie dostali nawet kocy bo zabrakło. Hotel miał być z basenem był BEZ. I jeszcze olewający rezydencji- SZOK. Tak było na Korfu zarówno w moim przypadku jak i koleżanki.Nie polecam.
Tragiczne biuro podróży. Jedno wielkie nieporozumienie. Zmiana hotelu na gorszy, brak opieki rezydenta, kontakt z biurem pozostawia wiele do życzenia. Terminy rozpatrywania reklamacji zdecydowanie wydłużone. Z wakacji wróciliśmy pod koniec czerwca a rekompensatę od biura za: 17 godzin opóźnienia lotu, zmianę hotelu, całkowity brak opieki rezydenta, komplikacje przy powrocie (zapomniano o nas i nie przyjechał autokar na lotnisko)otrzymaliśmy na 3 osoby w sumie 240 zł!!! Tragedia, zdecydowanie nie polecam, pierwszy i ostatni raz z tym biurem
nigdy więcej wycieczek z tym biurem. Oszuści!!! Omijać szerokim łukiem.
Bylismy z rodzina na Rodos z biurem Grecos. Jesteśmy bardzo zadowoleni Hotel Mirki Poli gorąco polecamy. Rezydent oraz polskie animacje wielki, wielki Plus !! Nic dodać nic ująć. Wakacje na piątek !
NIE POLECAM GRECOS HOLIDAY!!!!!!!! OFERTA SIĘ NIE ZGADZAŁA Z OFERTA KATALOGOWĄ ZGŁOSIŁEM REZYDENTCE TO KAZAŁA MI BYĆ CICHO BO MNIE WYRZUCA Z HOTELU. SMIESZNE BIURO PO PROSTU. WRÓCIŁEM DO POLSKI ZGŁOŻYŁEM REKLAMACJE BIURO PRZYZNAŁO SIĘ DO BŁEDU ZAPROPONOWALI MI 5% RABATU NA NASTĘPNE WAKACJE HAHAHA ZGŁOSIŁEM SPRAWĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA PO JEGO INTERWENCJI BIURO ZGODZIŁO SIĘ NA ZWROT 130pln WYCIECZKA KOSZTOWAŁA 3800ZŁ URLOP POPSUTY I 130ZŁ NIE CHCIALEM ROBIC WIECEJ PROBLEMOW WIEC SIE ZGODZILEM NO I TUTAJ ZASKOCZENIE MIJA 4 MIESIAC A BIURO NADAL NIE WYPŁACIŁO 130PLN POWIEDZIALEM ZE NIE DARUJE I WNIOSŁEM POZEW DO SĄDU.
Byliśmy we wrześniu na Korfu.Hotel w porządku, ale na pewno nie zasługiwał na 5* jak to u u siebie podawał Grecos.Obsługa rezydentów słaba.Chodziło głównie o sprzedaż wycieczek, na których zarabiali, a te same wycieczki można było w miejscowym biurze kupić znacznie taniej.Kiedy potrzebowaliśmy pomocy lekarskiej rezydent był raczej przestraszony, że będzie musiał się czymś zająć.Zapomniał nas poinformowć, że w Grecji apteki wieczorem raczej nie są otwarte co naraziło nas na bezsensowne jej szukanie do późnych godzin. Firma oszukała nas i wielu innych klientów odlatujących do Poznania, ponieważ zmieniła godzinę odlotu z 16.30 na 10.00.Praktycznie cały dzień.Ciekawe, że klienci do innych miast odlatywali normalnie i to nawet wieczorem. Jeszcze dziwniejsze, że mała grupa klientów o tej wcześniejszej godzinie odlotu wiedziała jeszcze przed rozpoczęciem imprezy, większość natomiast poinfomowano o tym dopiero w przeddzień wylotu.
Byliśmy we wrześniu z Alfa Star w hotelu Kolymbia San .All inclusive ful wypas,obsługa super.czysto.Rezydent z Grecosa pan Marcin Szymocha bardzo miły a przede wszystkim kompetentny i zawsze służący radą i pomocą.(rezydentka z Alfa Star miała wszysko w d....e.I Nigdy jej nie było w hotelu,kontakt jedynie tel.)
Biuro kompletnie nie godne polecenia nikomu. Brak organizacj,nikt nie czeka na turystów na lotnisku o czym zapewniają w biurze podróży, rezydenci nieuprzejmi, nie pomagają w zakwaterowaniu bo i jak mają pomóc jak ich nie ma w dzień przyjazdu!!! Pani Aleksandra S. kompletnie nieuprzejma osoba, nie chcąca załatwić niczego w imieniu urlopowiczów. Na pytanie dotyczące standardu pokoju nie odpowiedziała na pytanie,udając że go nie słyszy. Brak łóżka małżeńskiego tłumaczyła że w Grecji nie ma takich łóżek. w Folderze dostępnym w biurze Grekos jednak takie łóżko jest.Przed wyjazdem do kraju brak informacji bieżących na temat wylotu. Zdjęto tablicę, wywieszając w to miejsce kompromitującą Was zwykłą,pogniecioną,napisaną odręcznie kartkę. Następnego dnia kartka zniknęła,nikt nie wiedział co się z nią stało,nie poinformował nikogo o zmianach dotyczących odlotu!!!Skandal. Dopiero późnym wieczorem została przyniesiona do pokoju informacja o zmianie godziny lotu. W żaden sposób nie polecimy Waszego biura nikomu. Biuro i rezydenci nie interesują się swoimi podopiecznymi ŻENADA
Voucher (20 euro od osoby ) we wczesnej rezerwacji nie mogłam zrealizować. W umowie nic nie pisał że wycieczkę na Meteory nie obejmuje dopłata. Reklamacje którą złożyłam wyjaśniła że to była wycieczka morska i w tym przypadku nie przysługuje voucher.