Opóźnienie w locie i brak informacji dla klientów, koczowanie na lotnisku to już standard w ich wykonaniu
)Wszystko było super zorganizowane. Rezydent (...) kompetentny. Posiada dużą wiedzę, ciekawie opowiada. Dyspozycyjny w każdej chwili. 3 X odwiedził hotel. Pozdrawiamy (...). Turyści ze Szczecina
Wszystko bezproblemowo. Lubimy to Biuro. Wczasy wykupujemy poprzez wakacje.pl z ul. Bronowickiej 27a w Krakowie
To biuro to totalna porażka, wykupiłem miejsca w samolocie-nie zrealizowano tego i nawet mnie nie powiadomiono, dopłaciłem do pokoju z widokiem na morze ,a z okna widziałem budynek przed nami , rezydent to tak jakby go właściwe nie było, wycieczki o połowę droższe niż w lokalnych biurach. Więcej z Itaki nie skorzystam i szczerze odradzam innym.
Wakacje na Korfu zakupiłem w Biurze Wakacje.pl w Stargardzie. Panie, które tam pracuja, rewelacyjnie znają ofertę, były w stanie omówić każdy z hoteli, które zaproponowały. Ogólne wrażenie z zakupu wycieczki 10/10. Po przylocie na miejsce, rezydent wskazał autokar transferu do hotelu, następnie dostępny był w każdej chwili pod telefonem (albo na WhatsApp). Kupując wakacje z Itaka, masz wszystko w cenie, nie jak w innych biurach (gdzie dodatkowo trzeba wykupić np. Transfer). Polecam
Opieka rezydenta w zasadzie żadna, Pani dostępna przez watsapp przez jedną godzinę dziennie i to nie codziennie. Walizka uszkodzona podczas transferu z lotniska - po zgłoszeniu rezydentka najpierw kazała nam przysłać zdjęcie i powiedziała, że pchnie to dalej, po czym jak już wróciliśmy do Polski to w odpowiedzi na nasze pytanie odnośnie zgłoszenia, pani odpisała że trzeba było odrazu zgłosić kierowcy. W autokarze śmierdziało stęchlizną z klimatyzacji, a hotel miał co najwyżej 3* a nie 5*
Itaka współpracuje z fatalnie działającą firmą lotniczą (...), która statystycznie ma 68 % lotów rozpoczynających się planowo, lub z kilkunastominutowym opóźnieniem. To oznacza, że co trzeci lot jest mocno opóźniony, co 10 ma opóźnienie parogodzinne. To nas spotkało przy wylocie z Warszawy na Korfu: ponad 4 godziny, bo samolot niesprawny. W drodze powrotnej opóźnienie 1.5 godziny. I okazało się, że nie załadowano żadnego bagażu 137 osób powracających z Korfu! Radzę zmienić przewoźnika!!!!
Biuro oceniam na bardzo słabe, to było zaskoczenie, ponieważ pierwszy raz mieliśmy z nim styczność i chyba ostatni, przynajmniej taką mam nadzieję. Opis hotelu był przekłamany, przy czym ukryty był najistotniejszy fakt, który wpłynął na nasze zdrowie i wypoczynek. Nie kontrolują swoich ofert i nawet po złożeniu reklamacji nie są w stanie się skontaktować z nami aby wyjaśnić sytuację. Nie polecam nikomu, bez posiadania konkretnych dowodów oraz sprytu wybierać się z tym biurem gdziekolwiek.
zostałam wykorzystana w związku z opłata calego wyjazdu na 7 dni do BUŁGARII ZAMÓWIENIE ZŁOŻYŁAM W LISTOPADZIE 2024 ZA DWIE OSOBY Z WYŻYWIENIEM OIL ZAPŁACIŁAM 7388 RAZEM Z UBEZPIECZENIEM . POWRACAJĄC DOKRAJU DOWIEDZIAŁAM SIĘ ŻE ŻE POBYT W TYM SAMYCH HOTELU I PRZEZ IAKĘ DLA DWÓCH OSÓB KOSZTOWAŁ O 2000 ZŁ MNIEJ. NIECH MI TO KTOŚ WYTŁUMACZY
Nie polecam biura Itaka. Polecieliśmy z mężem do Turcji na 8 dni do hotelu 5 gwiazdkowego, przynajmniej taki był w opisie oferty. (...) Rezydentka nastawiona tylko na sprzedaż wycieczek fakultatywnych po mocno zawyżonej cenie, bo jak się okazało lokalne biura miały te same wycieczki prawie 50% taniej. Szczerze odradzam Itakę.
ITAKA, pierwszy raz korzystaliśmy z biura Itaka . Wielkie rozczarowanie . Poprzednio korzystaliśmy z innych biur podróży ale nigdy nie byliśmy tak zawiedzeni jak z tego właśnie. Wyjazd nie daleko , Sardynia , Włochy. Wylot z Wrocławia o 2 w nocy przylot o 5 na wyspę. Pani opiekun od początku wprowadziła nas w błąd, mydląc oczy . Rzeczywistosc okazała sie być inna . Tragedia. Nie polecam .
Nie polecam biura Itaka. Zmiana godzin lotów na nocne (00:35 do Albanii), autokary stare, jechalismy dwoma: w 1 pękła szyba ochronna od TV raniąc Panią siedziska obok, w 2 Pan parkując rozbił szybę a mimo wszystko wpakował nas do autokaru, z jedną szyba rozbita a druga pekajaca jechaliśmy na lotnisko. W domu znalazłem kawałek szyby w pralce z rzeczy w których podróżowałem. Pani z ITAKI na lotnisku stwierdziła śmiało że to nie jej proble bo oni tylko zlecają to firmie transportowej.
Wyjechaliśmy na początku maja do Hiszpanii wyspa Gran Canaria (...) Dali nam pokój, spędziliśmy tam noc, obudziliśmy się zauważyli że jesteśmy pogryzieni myślielișmy że to komary , drugiego dnia gryznięć było więcej i poszedł poprosić o dezynfekcję pokoju wieczorem po dezynfekcji zauważyłem pluskwy pod łóżkiem, poszedłem do recepcji i ich o tym poinformowałiem. Zmienili nam pokój .Proinformował o tym pracownika ITAKI nie otrzymaliśmy żadnej pomocy . Masakra ! Nie polecam
Wakacje.pl polecam, miło, sprawnie. Itaki- NIE POLECAM, ODRADZAM !!! "Tureckie Smakołyki", to najtańsze zagrzybiale hotele z dala od centrum miast-po przybyciu od 18 nie ma co robić. Kolacja w hotelu w Milas to sucha pajda chleba zawinieta w stretch i woda. Pilotka wozi do miejsc tzw prezentacji, gdzie namawiają na zakupy po zawyżonych cenach. Obiad zdala od innych barów i nie ma wyboru, trzeba drozej zaplacić, np 20E/os+ napoje. Z gory zbierają po 20E na napiwki a obsługa ich nogdy nie widzi !
Autokar bez klimy na wycieczce objazdowej we Włoszech! Dyskwalifikacja biura podróży. Po reklamacji propozycja rekompensaty w postaci bonu 200PLN na wyjazd z Itaką. Imprezę uratowała Pani Pilot Beata. P. Beata zasługuje na najwyższe uznanie.
Organizacja podróży była po prostu okropna. Organizacja całej wycieczki to było 0 na 100 – nie mogę polecić biura podróży Itaka nikomu. To był po prostu koszmar.
Itaka wysłała nas do hotelu 5 gwiazdek w którym jest brud i śmierdzi grzybem. Dyr hotelu ktorego dorwalismy w holu sam przyznał ze warunki są źle ale itaka o tym wie.!!! Rezydentka na prośbę przeniesienia odesłała do biura obsługi, biuro do niej i tak w kółko. Na koniec zaproponowali zmianę za dopłatą 13000 zł za 6 dni gdzie wycieczka już kosztowała 46000. Rezydentka Ola to porażka jest tylko do sprzedawania wycieczek. Kiedy potrzebowałam pomocy bo syn musiał jechać do szpitala po 4 godz odpisal
Pani rezydentka Patrycja która obsługuje rodaków w Marsa Matruh, mało zainteresowana klientami, mało sympatyczna, na wycieczkę do Siwy która kosztowała 145 dolarów od osoby wysłała nas z przewodnikiem który w japonkach wprowadzał nas na Górę Umarłych, ale wiedział gdzie na targ do swoich znajomych nas zaprowadzić:)) mało do nas mówił, :) prawie wcale, :) nic nie opowiadał, bo pewnie nie umiał w języku polskim, lub nie znał historii tego miasta ...no zawiodłam się na biurze Itaka .
Nie polecam. Duże biuro i rozczarowanie. Pobyt w Turcji realizowany przez tańsze i mniej znane biuro, dużo lepszy. Nigdy nie myślałam, że bukując pobyt 19-26 października, mój błąd, biuro zakupiło nam hotel do 25 października, powrót także 25. Wylot z 7 rano na 19 wieczorem. Porażka. Trzeba bardzo sprawdzać dokumenty, a zapłaciliśmy naprawdę dużo, first minute to po prostu najdroższa opcja i nauczka na przyszłość, żeby organizować wycieczki samodzielnie lub z innym biurem. Jestem na NIE.
Samolot wyczarterowany przez Itakę jest bardzo niewygodny ( odległość między siedzeniami bardzo mała) Opłacony pierwszy dzień pobytu to : przylot z Katowic do Malagi 23,50, Dzień który spędziłam w Polsce potraktowany był jako 1-szy dzień wakacji Podobnie ,ostatni dzień pobytu,to dzień wolny do godziny 20, ponieważ przylatuje nowy turnus. Itaka dubluje pierwszy i ostatni dzień pobytu, zatem oferta powinna być na 6 dni a nie na 8. Mam uwagi do autokaru, w którym brak gniazd do ładowania tel.