Pobyt 7-15 października. Voucher na pokój wystawiony od 7 do 15 października. 14 października prośba od hotelu, żeby opuścić pokój. Przy kontakcie telefonicznym z biurem niemiła osoba powiedziała, że w umowie w nawiasie widnieje zapis o 7 noclegach. I owszem, ósmego noclegu nie oczekiwałem, ale możliwości korzystania z pokoju do czasu transferu na lotnisko już tak. Gdybym chciał się wyprowadzać o 11, szukałbym ofert do 14, nie 15 października. Dodatkowo obiecana informacja o lotach i transferze nie dotarła na obiecane 24h przed lotem. Nie polecam.
0 zamykane bramki). Byłam spokojna, ze wszystko idzie zgodnie z planem. Byliśmy przed hotelem o 03:30, w razie gdyby autokar przyjechał wcześniej. Czekamy ?? 04:20 panikujemy. Autokaru brak, pan w recepcji nic nie wie. Noc z piątku na sobotę, infolinie nieczynne. Zamawiamy taksówkę i dostajemy info z recepcji, ze mamy zapłacić za Taxi - około 100?, a biuro zwróci nam koszty. Wsiadając do taksówki, kierowca pyta mnie o nazwisko i gdzieś dzwoni. Przekazuje informacje, ze nie musimy płacić, ponieważ rozmawiał z firma obsługująca biuro NEKERA na Rodos i zwrócą jego firmie za kurs na lotnisko. OK, fajnie, ale dlaczego taksówka nie przyjechała po nas, np. o 04:00??? Dlaczego, dopiero po naszej interwencji otrzymaliśmy jakiekolwiek info?? Gdyby nie nasze działania, prawdopodobnie nie zdążylibyśmy na samolot. Wpadliśmy na lotnisko godzinę przez zamknięciem bramek. Naprawdę niepotrzebny stres. Niby wszystko ok, ale więcej nie skorzystam z usług tego biura. PS. Czytaj szczegółowo opis oferty
Na stronie oferty były niezbyt precyzyjne informacje o hotelu - było lepiej niż się spodziewałam. Brak było też dokładnych danych o transferze z i na lotnisko ale wszystko przebiegło bardzo sprawnie. Generalnie bardzo udany wyjazd, a obsługa w biurze sympatyczna i skuteczna.
Trochę stresu w oczekiwaniu na transfer z lotniska. W dokumentach podróżnych podano informację, niby precyzyjnie, ale trochę nam zajęło odnalezienie przedstawicielki biura, która wskazała nam właściwy numer autokaru. W dokumentach brak było również informacji o konieczności wypełnienia online formularza potwierdzającego posiadanie szczepień (nie wystarczył nasz, wydrukowany z e-pacjent) i adresu pobytu na miejscu . My nie doczytaliśmy, a biuro nam nie przypomniało, że taki obowiązek jest, więc po przylocie na ostatnim stanowisku musieliśmy wypełnić go w formie papierowej (w drodze na Majorkę w samolocie nie rozdawano formularzy). W drodze do Polski już pamiętaliśmy o wypełnieniu karty lokalizacji podróżnego i nie było problemu (dla zapominalskich druki rozdawano do wypełnienia w czasie lotu powrotnego). Poza tym nie mam zastrzeżeń do obsługi przez biuro z wyjątkiem organizacji wycieczki - objazd Majorki (pociąg, tramwaj, statek, autobus). Autobus spóźnił się pół godziny. Kolejne grupy zabierane były przez inne autokary, zostaliśmy sami na przystanku, w końcu odjechaliśmy jako ostatni, z półgodzinnym opóźnieniem. Przewodniczka Karolina nie popisała się wiedzą. Druga przewodniczka w tym autokarze, mówiąca po węgiersku była bardziej zaangażowana w przekazywanie wiedzy i kontakt ze swoimi klientami.
Nie polecam tego biura. Ceny mają niższe ale niestety kryją się za tym dodatkowe koszty i w efekcie wychodzi dużo drożej niż u konkurencji. Mimo dopłaty do pokoju dostaliśmy pokój ekonomiczny. Rezydenta brak na miejscu, nawet nie skontaktował się telefonicznie. Brak wliczonego bagażu, w ofercie nie było nic napisane ze przelot nie uwzględnia żadnego bagażu, nikt nas o tym nie poinformował. Trzeba było na szybko kupować bagaż dodatkowy. W zasadzie lepiej byłoby lecieć na własną rękę, na lotnisku miał czekać ktoś mówiący po polsku, niestety Pan nawet nie mówił po angielsku, dogadywanie się na migi. Biuro nie chciało odpowiadać na żadne pytania.
Witam wszystkich, chciałabym tą drogą wyrazić swoją wdzięczność Pani Darii Szałkowskiej za bardzo miłą i profesjonalną obsługę. Byłam trudnym klientem , a Pani Daria spisała się super, była miła, cierpliwa i bardzo pomocna. Życzę wszystkim biurom podróży tak wspaniałych pracowników! Brawo Pani Dario!
Wakacje z zorganizowane przez Nekera były udane,hotel był super,wszystko zgodnie z opisem,dokumenty poprzychodziły na czas,w zasadzie nie mam nic do zarzucenia jeżeli chodzi o obiekt i ofertę,jest jednak małe ale,a mianowicie rezydent widmo,który jest w Polsce pod telefonem i dzwonić do niego tylko w sprawach alarmowych,nie było nikogo ,kto udzieliłby wskazówek co warto zobaczyć,wycieczki organizowaliśmy sobie sami,było trochę po omacku,nie wymagam nawet rezydenta polskojęzycznego,ale nie było żadnego.Cena wycieczki była bardzo korzystna,byliśmy jedyni w tym hotelu z Nekera,i zapłaciliśmy prawie 1000 zł mniej od osoby niż ludzie z innych biur za podobne warunki.Myślę że jeszcze wybiorę się na wakacje z tym biurem, istnieją niedługo,chyba jeszcze nie zorganizowali sobie do końca pewnych spraw.
Nekera to jakaś pomyłka. Obwiniają wakacje.pl że nie aktualizują strony z ofertami. Wakacje.pl twierdza ze Nekera nie poinformowało o zmianach w ofercie. Na miejscu okazuje się że hotel do którego trafiliśmy jest częściowo nieczynny ocsym poinformował Nekera. Nekera twierdzi że takiej informacji z hotelu nie miał. Istny burdel. Nie wspólne już o tym że impreza sprzedana przez wakacje.pl nie była zgodna z zamówieniem. Wylot i hotel miał być inny okazało się że wylot jest z Warszawy a nie z Gdańska (rezerwacja parkingu w Gdańsku została). W efekcie jesteśmy na dwuch hotelach po małej awanturze.NNastępni nniezetelni organizatorzy u których zakupiliśmy wycieczki fakultatywne to seeplaces.com. Wycieczki kupione przez stronę wakacje.pl w miejscu zbiórki okazuje się że pilot odjechał bo była wcześniejszą godzina odjazdu o której nas nie poinformowano. To co wyprawiają operatory to czysta kpina. Nie polecam żadnych wyjazdów z wymienionymi w poście operatorami.
Zazwyczaj staram się nie wystawiać nigdzie ocen, Jak jestem zadowolona, to jest ok. Mój wyjazd z tym biurem był jednak bardzo udany i uważam, że wiele opini poniżej mija się z prawdą. Ja po pierwsze dostałam wszystkie informacje od wakacje.pl, po drugie wiedziałam gdzie lecę i kiedy dostanę wszystkie dokumenty. Wystarczyło zapytać przemiłą konsultantkę z wakacji.pl - pozdrawiam Panią Paulinę i wszystko było super! Leciałam linią Wizzair, kupiłam dodatkowo bagaż 10 kg, najpierw dostałam bardzo szybko link do odprawy, bilety i dokumenty do hotelu też dostałam na czas. Po przylocie czekał na mnie Pan z tabliczką Nekera, który zawiózł mnie do hotelu. Sam hotel super (może jedynie ręczniki nie były wymieniane codziennie), ale i jedzenie i standard był bardzo dobry. Wypoczełam i ja i mój mąż. Będziemy wracać do Nekery - wszystko było zgodne z tym co zamówiłam . Jestem bardzo zadowolona i polecam!
Nie polecam nikomu!!! Naprawdę przestrzegam. Byliśmy pierwszy raz z tego biura wraz z mężem i córką! Po przylocie na Fuertaventure ok godziny 22 nikt na nas nie czekał na lotnisku!!! Poprostu skandal, żadnej informacji!!! Musiałam biegać między busami i prosić, aby któryś z kierowców zabrał nas do hotelu, na szczęście się udało. Po kontakcie telefonicznym z opiekunem ?biura? okazało się ze miałam mieć voucher na transport, który otrzymałam dzień po przylocie wiec o dobę za późno i dopiero wtedy dowiedziałam się że na lotnisku miało nikogo nie być, pomimo tego że w papierach była informacja że będzie ktoś kto mówi albo w języku polskim albo angielskim! Przy powrocie to samo?. Podany był numer telefonu, trzeba było zadzwonić i umawiać transport pod hotel w dniu wyjazdu? w życiu z czymś takim się nie spotkałam!!! Pan na infolini jeszcze miał do mnie pretensje, że ja mam pretensje?ogólnie żenada ta cała organizacja, tak naprawdę ?biuro? zapłaciło tylko za pobyt w hotelu a całą resztą czyli transferem z lotniska i z powrotem zajmowałam się sama? gdybym wiedziała że tak będzie to mogłabym sobie zamówić hotel przez booking com bo przynajmniej połowe pieniędzy zostało by w kieszeni! Nie polecam, naprawdę proszę uważać na to ?biuro?. Nigdy więcej nie chce o nich słyszeć!!!
Zakupiłem wczasy na stronie wakacje pl organizator neker po zapłaceniu całej kwoty przyszły wszystkie umowy i bilety. Po godzinie informacja, iż organizator nie jest w stanie za tą kwotę zorganizować wycieczki chyba że dopłacę po 1050zł od osoby. Żenada, pieniądze oddali ale to wakacje pl. A biuro ani przepraszam ani pocałuj mnie w d.... Uważajcie to naciągacze i oszuści
Pojechaliśmy z tym biurem na wycieczkę do Bułgarii w lipcu 2021 roku. Było fantastycznie, bardzo nam się podobało i będziemy długo wspominać. Przelot liniami LOT był dość wygodny, bagaż mieliśmy w cenie, a jak sprawdzaliśmy w innych liniach to trzeba było dopłacać. Na miejscu bardzo dobrzy rezydenci z biura Nekera: czekali na nas lotnisku: młodzi, uśmiechnięci, odwiedzili nas w hotelu. Śniadania były smaczne, każdy mógł coś sobie wybrać. Mieliśmy wykupione kolacje i generalnie jesteśmy z nich zadowoleni, choć niektóre smaki nam nie pasowały. Za to widoki i atrakcje podczas posiłków bardzo fajne. Zobaczyliśmy też wiele pięknych miejsc - poczuliśmy bułgarski klimat. Ten wyjazd na długo pozostanie w naszej pamięci. Polecamy wycieczkę wszystkim, którzy chcą zaczerpnąć tradycji, kultury i smakołyków. Już planujemy kolejne wyjazdu, pani Dario: będziemy do pani dzwonili na jesieni po kolejne oferty wakacyjne, dziękujemy :)
Jeśli zastanawiali byście się nad wyborem wycieczki z tego biura podróży, to zdecydowanie odradzam. Poniżej opiszę sytuację, jaka spotkała mnie i moją dziewczyne, podczas urlopu w Bułgarii i oferowanej pomocy ze strony biura: Na wycieczkę wyjechaliśmy dnia 18.07, dotarliśmy na miejsce bez zastrzeżeń, chociaz kontakt i dowiadywanie się z kimkolwiek ze strony biura był bardzo ograniczony (tym bardziej było to nie na miejscu, ze względu na to, że wycieczka była kupiona "last minute" 2 dni przed wylotem). Dotarliśmy na miejsce. Transport z lotniska do hotelu był bez zastrzeżeń, chociaz mimo pustych miejsc w samolocie w jedną jak i drugą stronę, nie mieliśmy z partnerką miejsc obok siebie, lecz byliśmy po nim rozrzuceni, jak obce sobie osoby. Pomijając to, że nikt nas nie zawiadomił o oczywiście banale, jakim jest to, że na plaże nie zabieramy ze sobą żadnych dokumentów, zrobiliśmy to w pierwszy dzień z myślą, że będziemy mogli użyć karty w barze. Niefortunnie z naszej winy, mimo wielu osób siedzących wokół naszych ręczników, nikt nie zauważył kompletnie nikogo biorącego nasze rzeczy, przez co straciliśmy dokumenty, pieniądze, rzeczy takie jak : zegarki, telefony, biżuterię oraz w moim wypadku nie tanie okulary. (wszystko w okolicach 3000 zł). Prosząc o pomoc w sprawie kradzieży, najwięcej otrzymaliśmy jej ze strony hotelu, oraz bardzo pomocnych ludzi (Polaków) spędzających swoje wakacje na miejscu. HOTEL ZAWIADAMIAJĄC NASZEGO REZYDENTA POINFORMOWAŁ NAS, ŻE POWIEDZIAŁ ON, ŻE BĘDZIE NA MIEJSCU ZA 10-15 MIN. ŻEBY ZAJĄĆ SIĘ NASZĄ SPRAWĄ I NAS WESPRZEĆ. Jak możecie się domyślać NIGDY NIE DOTARŁ, a linia awaryjna wycieczki, oraz jakikolwiek kontakt z nimi był niemożliwy (pomijając, że nie mieliśmy do tego zbyt wielu opcji, bo straciliśmy wszystko, co mogło by nam w tym pomóc). W skradzionych rzeczach były także moje buty, przez co przez 7 km w stronę komisariatu, żeby zgłosić kradzież, jak i powrót, musiałem iść po rozgrzanym do 42 stopni asfalcie na boso, dzięki czemu doro
Najgorsze biuro z jakim miałem doczynienia. Oczusci! Po przyjedzie do hotelu okazało się że nie mamy zapewnionych posiłków, basenu oraz zabiegów spa które mieliśmy w umowie. Nekera nie zaproponowała nam nic w zamian. Przestrzegam przed tym biurem! Szkoda nerwów na wakacjach. Nigdy więcej!!!! Oszukują i nie pomagają w rozwiązaniu problemu!!!
Po raz pierwszy i mamy nadzieję ostatni wyjeżdżamy z takim biurem. Wpłaty. dokumenty i inne sprawy z opóźnieniem. Trzeba dzwonić. pisać i dopominać się o wszystko. Brak przedstawicieli na lotnisku. Rezydenta na miejscu. Tylko na telefon i nie po polsku. Porażka.
Jeżeli emocjonalnie miałbym wyrazić opinie o samym tzw. biurze podróży NEKERA to obawiam się, że nie zostałaby tu zamieszczona. Zakup wycieczki (LIPIEC 2021) i wygenerowanie dokumentów podróży był jedynym kontaktem online z tym biurem (nie licząc SMSa na cztery godziny przed wylotem z Grecji o treści: \"nie mamy Państwa kart pokładowych na powrót i niestety nie możemy Państwu pomóc, pozdrawiamy Zespół Nekera\" ). W sytuacjach krytycznych jakikolwiek kontakt z NEKERA = offline , nawet pracownikowi Wakacje.pl w naszej obecności nie udało się połączyć z kimkolwiek z tego \"biura podróży\". Dość powiedzieć, że przy wszystkich przykrych perypetiach podróżnych w pierwszą stronę (m.in. brak naszej trójki na pokładzie samolotu i w pierwszych dniach w hotelu), które były zbyte totalnym milczeniem NEKERA, zafundowanie nam stresu i ogromnego niepokoju w postaci powyższego SMSa przelało czarę goryczy. Pani na lotnisku w Chania w biurze Swiss Office (ku pamięci dla pozdrawiającego SMSami \"Zespołu Nekera\": Ryanair nie ma stanowiska informacji na tym Porcie Lotniczym) problem, który nas mógł powtórnie uziemić, a \"Zespół Nekera\" ewidentnie przerastał, rozwiązała w 5 minut będąc przy tym bardzo życzliwa, opanowana, pomocna i rzeczowa czyli uosabiająca te cechy, które są obce \"Zespołowi Nekera\". NIE POLECAM tego biura podróży chyba, że ktoś zrobi założenie, że wszystko będzie przebiegać bezproblemowo, a niestety nastały takie czasy, które raczej wykluczają takie założenia.
Wakacje w Egipcie to doświadczenie jak żadne inne! Starożytna kultura i historia jest fascynująca, a Egipcjanie są tak przyjaźni i gościnni. A pogoda też była piękna! Bardzo podobała mi się wycieczka do Kairu i piramid. Czuliśmy się jak w filmie, a przebywanie w grobowcach pierwszych faraonów jest nie do zapomnienia. Biuro podróży było bardzo sprawne i pomocne. Moja obsługa była doskonała. Udało im się znaleźć dla nas świetny hotel z pięknym widokiem, a cena mieściła się w naszym budżecie. Chętnie odwiedzę Egipt ponownie!
Oszuści i naciągacze. Kupiłem wycieczkę i dzień póżniej zażądali dodatkowych 650 PLN, żeby potwierdzić rezerwacje. Oczywiście zrezygnowałem i trzeba było wszytko odkręcać. Po wielu mailach pieniądze oddali dopiero po 2 tygodniach. NIE POLECAM!!!!! SZKODA NERWÓW
Witam byliśmy z biurem podróży Nekera w Bułgarii w hotelu Zefir Beach. Opis oferty zgadzał się z rzeczywistością, nie mogliśmy się do niczego przyczepić, smaczna kuchnia, blisko do lokalnych atrakcji. Pierwszy raz byliśmy z biurem na wakacjach. Transfer odbył się kameralnym niewielkim busem. Na lotnisku odebrał nas Pan z tabliczką Nekera. plusy - szybki transfer - sprawna obsługa - standard zgodny z opisem - informacje o serwisie i wycieczkach przed wylotem minusy - brak rezydenta fizycznie (obsługa telefoniczna po polsku lub angielsku) - wycieczki fakultatywne przy tak małej liczbie klientów były tylko po angielsku - szkoda - skorzystaliśmy z jednej wycieczki innego TO my wypożyczyliśmy auto i to był świetny pomysł. Biuro ok.
Miałam przyjemność pojechać z Nekera do Chorwacji. Profesjonalność w każdym calu i detalu. Sprawnie przeszedł cały proces rezerwacji i nie musiałam się o nic martwić. Wycieczkę zdecydowanie uważam za udaną :)