Pierwsze wakacje z tym biurem podróży i na pewno nie ostatnie. Żadnych komplikacji. Polecam.
Polecam! Cena dużo bardziej atrakcyjna niż w innych biurach. Kontakt online bardzo sprawny i szybki, wszystko zostało nam jasno przedstawione, każde pytanie wyjaśnione. Informacje o locie i transferze dostępne online przez łatwą w obsłudze aplikacje. Rezydentka na lotnisku przekazała wszystkie ważne aspekty. Oferta była w 100% zgodna z informacjami oraz zdjęciami umieszczonymi na stronie biura. Nie mam żadnych zastrzeżeń, chętnie skorzystam ponownie.
Polecam! Cena dużo bardziej okazyjna niż w innych biurach. Kontakt online bardzo sprawny i szybki, wszystko zostało nam jasno przedstawione, każde pytanie wyjaśnione. Informacje o locie i transferze dostępne online przez łatwą w obsłudze aplikacje. Rezydenta na lotnisku przekazał wszystkie ważne aspekty. Oferta była w 100% zgodna z informacjami oraz zdjęciami umieszczonymi na stronie biura. Nie mam żadnych zastrzeżeń, chętnie skorzystam ponownie.
NIE polecam pobyt HISZPANIA WRZESIEN 2023 PROBLEM ZE ZMIANA UCZESTNIKA AROGANCJA W STYLU JESLI KLIENT CHCE ZMIENIC UCZESTNIKA NA WLASNA REKE NASTEPNYM RAZEM NIECH SAM SZUKA LOTOW I HOTELU ZADNEGO REZYDENTA ZADNEJ OPIEKI NA LOTNISKU PO PRZYLOCIE DO HISZPANI DO TEGO STOPNIA ZE AUTOKAR KTORYM MIAŁ BYC ROBIONY TRANSFER Z LOTNISKA .NIE CHCIAŁ NAS ZABRAC BO NIE BYLO REZERWACJI KPINA PO PARUNASTU TELEFONACH I PRZEŁANIU PRZEZ BIURO WOUCHER W KONCU NAS ZABRALI . W HOTELU ZADNEGO SPOTKANIA Z REZYDEN
Tragedia biuro podróży to chyba żart myślę że samemu by człowiek szybciej ogarnął temat ostatni raz lecę przez biuro podróży nie dostaliśmy powrotnych biletów do Polski utknęliśmy na Majorce tragedia szkoda że wakacje.pl z nimi współpracuje tragedia i oczywiście rezydent to porażka nikt nie odpowiada na tel nic nie wiadomo o wycieczkach po Majorce dobrze że człowiek obyty to sobie poradził ale pytam za co 6 tys się płaci .
Biuro podróży które za nic ma swoich klientów. Za granica zostajecie sami, może ktoś ewentualnie łaskawie odbierze telefon ale i to nie jest pewne. Brak wsparcia, brak kontaktu, brak rezydenta na lotnisku przy przylocie, brak rezydenta przez cały pobyt, brak rezydenta przy powrocie .. najogólniej mówiąc po co płacić za biuro podróży skoro go nie ma... kpina ... unikajcie.
Wróciliśmy właśnie z Rodos, po przeczytaniu opinii byłam sceptycznie nastawiona, jednak na miejscu wszystko było ok. Autobus czekał na lotnisku, Pani rezydent wszystko wytłumaczyła i opowiedziała o tym co warto zwiedzić. Autobus powortny był 7 mimut szybciej, jednak Pan czytał listę obecności. W przyszłym roku również zamierzam lecieć z tym biurem podróży :)
Dramat to malo powiedziane. Dzieki temu ze Jestesmy ogarnieci z zona bylismy w stanie sobie ze wszystkim poradzic. Biuro to chyba jakis zart. Nie warto! Nie polecamy
Odradzam totalnie. To nie jest zadne biuro podrozy tylko jedna wielka pomylka. Ktos kto nie potrafi polaczyc lotow, w konsekwencji czego klient jest zmuszony spedzic Pol nocy na lotnisku, czekajac na kolejne polaczenie. Kolejny problem, zero ale to Dokladnie zero zainteresowania w razie problemow i telefonu do biura, wisienka na torcie to oplata za transfer z lotniska(nie z naszej winy nikt na nas nie czekal a zglaszalismy to i przewoznikowi i agentowi podrozy). Serio nie warto, szkoda nerwow😕
Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi tego biura. Kontakt z nimi tragiczny. Mimo wcześniejszych ustaleń nie otrzymaliśmy przez 2 pierwsze noce łóżeczek dla dzieci. Apartament miał być 35 m2 a mieliśmy może 20. Warunki tragiczne. Kontakt z biurem praktycznie żaden mimo licznych telefonów nic nie zrobili i nie załatwili, a rezydent na miejscu cały czas miał problem. Na pisemna reklamacje otrzymaliśmy praktycznie znikoma odpowiedz po 2 tyg po powrocie z wakacji. Najlepiej unikać tego biura
Na plus, że sporo przed wylotem i powrotem dostaje się info co i o której godzinie. Rezydent czekał na nas po przylocie na lotnisku. Dostaliśmy dużo wcześniej również zaproszenie do grupy na Facebooku, gdzie było sporo filmików co i jak przebiega, więc to też na plus. Jedno spotkanie w hotelu. Wszystko w sumie ok, ale pierwszy raz spotkałem się, że rezydent nie za bardzo oferował jakiekolwiek wycieczki. W sumie z niczego nie skorzystaliśmy i ogarnelismy to sami.
W hotelu w którym byliśmy nie działała klimatyzacja i chodziły karaluch. Poza tym łóżko miało być małżeńskie, a dostaliśmy dwa POJEDYNCZE! Dzwoniąc na infolinię podano nam maila, na który składać reklamację podróży. Wysłano ze 3 maile, na żaden nie dostaliśmy odpowiedzi. Złożyliśmy reklamację listownie i dalej brak odpowiedzi. Inne biura za brak klimatyzacji zwracały od razu w okolicach 1000zl, a to biuro ma gdzieś swoich klientów. NIE polecam! Jesteśmy niezadowoleni w podejścia do klienta.
Trudno to nazwać biurem. Opieka podczas pobytu tylko telefoniczna. Na wycieczki fakultatywne trzeba dojść pieszo w wyznaczone miejsce, pomimo to ,że zgłaszałam pobyt osób słabo chodzących (niepełnosprawnych). Transfer z lotniska i na lotnisko z przystanku autobusowego na który trzeba dojść pieszo. Napisałam reklamację i wysłałam pocztą, 7.06.2023 i do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Tak nie prowadzą firmy turystycznej profesjonaliści tylko banda amatorów. NIE POLECAM!!!
Bylem z rodziną w czerwcu 21do 28czerwca .Spotkałem raz rezydenta 3 dni przed wylotem na basenie po ubiorze logo nekera .Pani mowi ze ma dziś objazdowke wziąłem nr tel w razie czego .W pokoju myślę może jakieś wycieczki maja wiec napisałem odpowiedz była ze tak mamy.Moje pytanie czy to ja mam zabiegać o wycieczki czy rezydent ma zaoferawac wycieczki .Gdy wróciłem do Polski zadzwoniłem do Nekery pani powiedziała ze rezydent pracowal od 26 czerwca no dobra a co z wcześniejszymi dniami
Odradzam to biuro. Byliśmy z nimi na Majorce. Rezydent jest na wyspie, tyle że nie widzieliśmy Pani ani raz! Na szczęście odbiera telefon. Na lotnisku chaos, biuro ma małą karteczkę z logo w okienku innego dużego biura. Ludzie w nerwach biegali tam i z powrotem. Transfer shuttle bus, w hotelu byliśmy po 4 godzinach od wylądowania. Aby wykupić wycieczkę musiałam wydzwaniać do rezydentki, bo jedyna oferta to kartka na lotnisku. Bez znajomości angielskiego leżycie. Tak to można samemu lecieć
Jeśli jesteś osobą bez znajomości języka i mało ogarnięta nie wróżę nic dobrego. Po przylocie po krótkiej kłótni na loni pan w biurze nekera vs kierowca busa udało się dotrzeć do hotelu - mimo że według planu kierowca miał tam nie jechać 😂 w hotelu też same przeboje po trzech dniach przymusowa zmiana pokoju bo cytuje " pomylili się" w naszej rezewacji. Na koniec musieliśmy się dopraszać o informację nt godziny odbioru z hotelu - w sumie trzeba było się nie interesować tylko zostać i czekać🤦
Byliśmy na Krecie z tym biurem i powiem, że mieliśmy obawy po przeczytaniu poprzednich opinii. Na szczęście wszystko okazało się zgodne z ofertą jaką wybraliśmy. Hotel Marina Beach zgodny z opisem. Na lotnisku po odebraniu bagaży czekała wspaniała rezydent Pani Magda oddana turystom osoba, na którą można było liczyć. Zaraz w tym samym dniu spotkanie w hotelu (transfer nocny). Wszystkie inf. jakie otrzymaliśmy 100% sprawdzone wie o czym mówi. Inf. o transferze na lotnisko tel. Biuro na Krecie OK.
Wszystko przebiegało bardzo sprawnie i czytelnie, nie było żadnych problemów, a muszę przyznać że jeśli chodzi o podróże to jestem laikiem. Rezydent Pan Artur nieoceniony. Służył radą, zawsze był z nim kontakt, czuliśmy się dobrze zaopiekowani i bezpiecznie. Najlepszy rezydent jakiego spotkaliśmy dotychczas.
Całkowicie odradzam to biuro! Wyjazd na Zakynthos, na lotnisku po przylocie jakiś Grek miał nasze nazwiska na kartce, przekazał nam list od" posrednika" z jakiegoś greckiego biura w języku angielskim i ściągnął transport do hotelu. Z adresatka listu kontakt był przez watchsapa. Jedyny kontakt z biurem Nekera to informacja o godzinie teanferu na lotnisko. Godzina 20 a nadal nie ma dokumentów podróży powrotnej. Trzeba było dzwonić na telefon alarmowy Nekery. Bez znajoomosci języka ang. mogiła.
Ocena negatywna! Oferta mylaca, transfer docelowy zmieniony o 13 godzin, a powrotny nie w ostatnim dniu pobytu, ale kolejnego dnia! Wiec prosze uwzglednic dodatkowe koszta pokoju. Niestety, nie zawsze jest taka mozliwosc, hotel nie mial wolnych miejsc. Prosze miec na uwadze koczowanie od godz 11.00 w dniu transfersu do kolejnego dnia wylotu. Brak profesjonalizmu i sprzdewanie naciaganej oferty aby tylko zwabic klienta.