Dramat to malo powiedziane. Dzieki temu ze Jestesmy ogarnieci z zona bylismy w stanie sobie ze wszystkim poradzic. Biuro to chyba jakis zart. Nie warto! Nie polecamy
Odradzam totalnie. To nie jest zadne biuro podrozy tylko jedna wielka pomylka. Ktos kto nie potrafi polaczyc lotow, w konsekwencji czego klient jest zmuszony spedzic Pol nocy na lotnisku, czekajac na kolejne polaczenie. Kolejny problem, zero ale to Dokladnie zero zainteresowania w razie problemow i telefonu do biura, wisienka na torcie to oplata za transfer z lotniska(nie z naszej winy nikt na nas nie czekal a zglaszalismy to i przewoznikowi i agentowi podrozy). Serio nie warto, szkoda nerwow😕
Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi tego biura. Kontakt z nimi tragiczny. Mimo wcześniejszych ustaleń nie otrzymaliśmy przez 2 pierwsze noce łóżeczek dla dzieci. Apartament miał być 35 m2 a mieliśmy może 20. Warunki tragiczne. Kontakt z biurem praktycznie żaden mimo licznych telefonów nic nie zrobili i nie załatwili, a rezydent na miejscu cały czas miał problem. Na pisemna reklamacje otrzymaliśmy praktycznie znikoma odpowiedz po 2 tyg po powrocie z wakacji. Najlepiej unikać tego biura
Na plus, że sporo przed wylotem i powrotem dostaje się info co i o której godzinie. Rezydent czekał na nas po przylocie na lotnisku. Dostaliśmy dużo wcześniej również zaproszenie do grupy na Facebooku, gdzie było sporo filmików co i jak przebiega, więc to też na plus. Jedno spotkanie w hotelu. Wszystko w sumie ok, ale pierwszy raz spotkałem się, że rezydent nie za bardzo oferował jakiekolwiek wycieczki. W sumie z niczego nie skorzystaliśmy i ogarnelismy to sami.
W hotelu w którym byliśmy nie działała klimatyzacja i chodziły karaluch. Poza tym łóżko miało być małżeńskie, a dostaliśmy dwa POJEDYNCZE! Dzwoniąc na infolinię podano nam maila, na który składać reklamację podróży. Wysłano ze 3 maile, na żaden nie dostaliśmy odpowiedzi. Złożyliśmy reklamację listownie i dalej brak odpowiedzi. Inne biura za brak klimatyzacji zwracały od razu w okolicach 1000zl, a to biuro ma gdzieś swoich klientów. NIE polecam! Jesteśmy niezadowoleni w podejścia do klienta.
Trudno to nazwać biurem. Opieka podczas pobytu tylko telefoniczna. Na wycieczki fakultatywne trzeba dojść pieszo w wyznaczone miejsce, pomimo to ,że zgłaszałam pobyt osób słabo chodzących (niepełnosprawnych). Transfer z lotniska i na lotnisko z przystanku autobusowego na który trzeba dojść pieszo. Napisałam reklamację i wysłałam pocztą, 7.06.2023 i do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Tak nie prowadzą firmy turystycznej profesjonaliści tylko banda amatorów. NIE POLECAM!!!
Bylem z rodziną w czerwcu 21do 28czerwca .Spotkałem raz rezydenta 3 dni przed wylotem na basenie po ubiorze logo nekera .Pani mowi ze ma dziś objazdowke wziąłem nr tel w razie czego .W pokoju myślę może jakieś wycieczki maja wiec napisałem odpowiedz była ze tak mamy.Moje pytanie czy to ja mam zabiegać o wycieczki czy rezydent ma zaoferawac wycieczki .Gdy wróciłem do Polski zadzwoniłem do Nekery pani powiedziała ze rezydent pracowal od 26 czerwca no dobra a co z wcześniejszymi dniami
Odradzam to biuro. Byliśmy z nimi na Majorce. Rezydent jest na wyspie, tyle że nie widzieliśmy Pani ani raz! Na szczęście odbiera telefon. Na lotnisku chaos, biuro ma małą karteczkę z logo w okienku innego dużego biura. Ludzie w nerwach biegali tam i z powrotem. Transfer shuttle bus, w hotelu byliśmy po 4 godzinach od wylądowania. Aby wykupić wycieczkę musiałam wydzwaniać do rezydentki, bo jedyna oferta to kartka na lotnisku. Bez znajomości angielskiego leżycie. Tak to można samemu lecieć
Jeśli jesteś osobą bez znajomości języka i mało ogarnięta nie wróżę nic dobrego. Po przylocie po krótkiej kłótni na loni pan w biurze nekera vs kierowca busa udało się dotrzeć do hotelu - mimo że według planu kierowca miał tam nie jechać 😂 w hotelu też same przeboje po trzech dniach przymusowa zmiana pokoju bo cytuje " pomylili się" w naszej rezewacji. Na koniec musieliśmy się dopraszać o informację nt godziny odbioru z hotelu - w sumie trzeba było się nie interesować tylko zostać i czekać🤦
Byliśmy na Krecie z tym biurem i powiem, że mieliśmy obawy po przeczytaniu poprzednich opinii. Na szczęście wszystko okazało się zgodne z ofertą jaką wybraliśmy. Hotel Marina Beach zgodny z opisem. Na lotnisku po odebraniu bagaży czekała wspaniała rezydent Pani Magda oddana turystom osoba, na którą można było liczyć. Zaraz w tym samym dniu spotkanie w hotelu (transfer nocny). Wszystkie inf. jakie otrzymaliśmy 100% sprawdzone wie o czym mówi. Inf. o transferze na lotnisko tel. Biuro na Krecie OK.
Wszystko przebiegało bardzo sprawnie i czytelnie, nie było żadnych problemów, a muszę przyznać że jeśli chodzi o podróże to jestem laikiem. Rezydent Pan Artur nieoceniony. Służył radą, zawsze był z nim kontakt, czuliśmy się dobrze zaopiekowani i bezpiecznie. Najlepszy rezydent jakiego spotkaliśmy dotychczas.
Całkowicie odradzam to biuro! Wyjazd na Zakynthos, na lotnisku po przylocie jakiś Grek miał nasze nazwiska na kartce, przekazał nam list od" posrednika" z jakiegoś greckiego biura w języku angielskim i ściągnął transport do hotelu. Z adresatka listu kontakt był przez watchsapa. Jedyny kontakt z biurem Nekera to informacja o godzinie teanferu na lotnisko. Godzina 20 a nadal nie ma dokumentów podróży powrotnej. Trzeba było dzwonić na telefon alarmowy Nekery. Bez znajoomosci języka ang. mogiła.
Ocena negatywna! Oferta mylaca, transfer docelowy zmieniony o 13 godzin, a powrotny nie w ostatnim dniu pobytu, ale kolejnego dnia! Wiec prosze uwzglednic dodatkowe koszta pokoju. Niestety, nie zawsze jest taka mozliwosc, hotel nie mial wolnych miejsc. Prosze miec na uwadze koczowanie od godz 11.00 w dniu transfersu do kolejnego dnia wylotu. Brak profesjonalizmu i sprzdewanie naciaganej oferty aby tylko zwabic klienta.
Akurat hotel znałam. Zawiodłam się w kwestii bagażu, lot Wizzerem i tylko bagaż podręczny ale taki malutki, mniejszy od małej walizki mieszczącej się w półce samolotowej. Koszt dokupu dodatkowego bagażu mała walizka ponad 500 zł, duża ponad 900 zł. Jakiś kosmos!
Witam. Byłem pierwszy raz z neckera na santorini dla mnie prefecto owszem było małe nieporozumienie z transferem z lotniska lecz juz o tym zapomniałem 🙃. Gorąco polecam fajny kontakt wakacje marzeń polecam hotel Aqua blue szkoda ze tak szybko ten czas leci🤣
Jak chcesz wszystko samemu ogarniać już na lotnisku będąc za granicą to wybierz sobie to biuro. Jak dla mnie wielka porażka. Po wylądowaniu zero opieki. Chodzisz i szukasz jak tu dostać się do hotelu i tak do punktu do punktu z kartką jaką otrzymałeś od Nekera. Jak jeszcze nie znasz angielskiego to współczuję .. A jak myślałeś że ktoś się Tobą zajmie po wylądowaniu to nic bardziej mylnego. I moja opinia nie jest odosobniona. Nikomu nie polecam tego biura !!
Jeszcze tak biednej oblugi klienta nie doswiadczylam. Rezydenta na miejscu brak, pan przez telefon odklada sluchawke bo ma drugi telefon i oznajmia ze sami musimy zorganizowac sobie czas. Brak oferty fakultatywnej a proces reklamacyjny wrecz niemozliwy do rozpoczecia. Hotel niezgodny z oferta (ktora celowana byla w najmlodszych). Nie polecam!
Nie polecam wrogowi najgorszemu........ rezerwowalismy wyjazd do Turcji dla 4 dorosłych osób (2 pary) było oczywiste , że potzrebujemy 2 pokoi dwuosobowych w dokumentach przesłanych dzień przed wyjazdem pojawił sie opis " pokój dwuosobowy , dwa pomieszczenia " ten twór okazał sie pokojem czterosobowym z dwóch bardzo małych pomieszceń przedzielonych ażurowymi drzwiami z jedną łazienką ...... na skargi nasze Nekera nie reagowała, zadnej pomocy..... musieliśmy zapłacić hotelowi za dodatkowy pokój .
Nera nie informuje, że napoje do obiadokolacji są płatne i uważają że nie muszą tego podawać,gdyż standardem w Polskich hotelach jest to, że napoje są płatne. Byłem w wielu hotelach zazwyczaj z travelist i zawsze napoje były w cenie, a jeżeli były płatne to była informacja. Nigdy więcej z tym biurem.
Jestem bardzo zadowolona z biura Nekera. Kupiłam wycieczkę przez portal wakacje.pl. Wszystko odbyło się przez internet, nie wymagało telefonowania do biura. W odpowiednim czasie przychodziły maile lub smsy z informacjami. Instrukcje przejrzyste. Na miejscu czułam się jak gwiazda, miałam indywidualny transfer do hotelu z przemiłymi kierowcami. Na miejscu wszystko wyglądało nawet lepiej niż w ofercie. Nie było żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. Z pewnością skorzystam ponownie z usług Nekery.