Spedzaliśmy wakacjew Turcji w hotelu Water Planet i jesteśmy zadowoleni w 100%.Hotel czysty obsługa przemiła a jedzenie... Ulala pycha. Rezydentki świetne mile uczynne odpowiadały na wszystkie pytania służyły radami animatorka super uśmiech nie schodził jej z twarzy.Rezydentka czekała na nas na lotnisku, odwiozła do hotelu. Tak samo było jak wracaliśmy-była z nami do ostatniej chwili. Polecam to biuro i Turcję.
Oferta niezgodna z opisem, brak bezpłatnych (jak w opisie oferty/UMOWIE) czy jakichkolwiek parasoli na plaży. Po wykłóceniu się z opryskliwą Panią rezydent (na pytanie gdzie są parasole Pani odpowiada nie ma i nie będzie) możliwość pobrania parasola u Pani animatorki ( ma aż 15 szt???? na cały hotel) trzeba sobie zanieść/przynieść i znaleźć Panią żeby zwrócić parasol I TAK CODZIENNIE, dramat. Poza tym hotel w którym byliśmy ( Marina Sands w Obzor) był bardzo ładny i nowy,pokoje duże, jedzenie smaczne.
Bardzo polecam wakacje z biurem podróży PRIMA HOLIDAY. Jeśli chodzi o samo biuro podróży nie mam do niego zastrzeżeń. Wszystko zgadza się z opisem. Rezdydenci są bardzo pomocni, i o ile jest ktoś chętny można poznać Bułgarię nieco z innej strony niż samo plażowanie, czy leżakowanie przy basenie. Hotel Das Club oferował wiele atrakcji zarówno dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Jeśli chodzi o zakwaterowanie nie mam zastrzeżeń , pokoje były czyste . Jedzenie typowo Niemieckie, ale jesli chodzi o wybor jedzenia jest tego mnostwo- każdy znajdzie coś dla Siebie. Polecam YOGHURT !!!. Woda w basenach jest zimna, ale szczypie w oczy. Za duże PH . hah. Serdeczne podziekowania dla P.Pauli, która była animatorka w Klubie Misia Primusia. Patrząc na zadowolenie dzieci i ich usmiech po całym dniu zabawym, nie sposób jej pochwalić. Każde dziecko znajdzie coś dla siebie zaczynając od kolorowanek, zabaw sportowych itp. Dzieci nie chciały wracać do rodziców, tylko pytały cały czas o tą uroczą i uśmiechniętą Panią. Jeśli Mają Państwo dzieci i wybierają wakacje w Słonecznym Brzegu trzeba koniecznie wybrać ten hotel. Uśmiech na ustach dzieci gwarantowany i na pewno będą chcieć wrócić tutaj za rok . Więcej takich wspanialych animatorów jak w Das Club Hotel !!
Wykupiłam ofertę last minute do Albanii. Hotel Klajdi jest naprawdę godny polecenia, ładne nowe czyściutkie pokoje, przemiła obsługa, pyszne jedzenie , rezydentka Tatiana wszystkie potrzebne informacje przekazała na spotkaniu informacyjnym i w autokarze na transferze, zawsze była dostępna do pomocy. Było nam bardzo miło, wakacje udane.
Polecam wakacje z biurem Prima Holiday, wszystko przebiegło sprawnie, nie było żadnych rozbieżności. Rezydenci pomocni.
Niestety nasz wyjazd wakacyjny był zupełnie inny od obiecywanego i oczekiwanego... Hotel zupełnie niezgodny z opisem z oferty. W trzecim dniu po wielkich bojach nasza reklamacja została uznana i zmieniono nam hotel. Jakież było moje zdziwienie, gdy po powrocie do domu odkryłam że biuro w dalszym ciągu sprzedaje wycieczki do hotelu z niezmienioną ofertą. Wychodzi na to że mimo wiedzy o stanie hotelu (przecież uznali reklamację) jeleń na wycieczkę się zawsze znajdzie. Oferta jedno a rzeczywistość swoje. OMIJAĆ Z DALEKA!!!
Serdecznie polecam to biuro podróży. Wybraliśmy pobyt w Das Club Hotel Sunny Beach i był to strzał w dziesiątkę. Idealne wakacje dla rodziny z dzieckiem czy też z dziećmi. Hotel jak większość czterogwiazdkowych hoteli w Bułgarii. Wybierając opcję all inclusive zawsze można wybrać coś do jedzenia, co będzie nam smakowało. Jednak największą atrakcją jest klub w którym prowadzone są animacje w języku polskim. Animatorka p. Paula to bardzo miła, sympatyczna dziewczyna w pełni zaangażowana w swoją pracę. Widać, że praca sprawia jej przyjemność. Dzieciaki wolą spędzać czas z animatorką niż ze swoimi rodzicami. Trudno wyciągnąć je z klubiku. Myślę, że ze względu na tak wspaniałą opiekę nad dziećmi warto wybrać ten konkretny hotel. Polecam !
Serdecznie polecam to biuro podróży. Wykupiliśmy wakacje do Turcji Hotel Kleopatra Dreams Beach. Począwszy od informacji odnośnie wyjazdu, kończąc na przylocie do Polski, wszystko przebiegało perfekcyjnie. Wylot zgodnie z rozkładem , na miejscu czekała rezydentka, do hotelu jechaliśmy klimatyzowanym busem, po drodze Pani opowiadała co warto zobaczyć, a czego nie robić... . W hotelu pomogła zmienić pokój - zaznaczam ,że nie był zły tylko mieliśmy fanaberię widok na morze ;). Hotel był super, bardzo czysty, pokoje sprzątane codziennie . Jedzenie smaczne. Spotkanie organizacyjne z rezydentem w hotelu , Panie do naszej dyspozycji w razie potrzeby 24h (my nie mieliśmy takiej potrzeby). Wylot również zgodnie z rozkładem (Pani była z nami na lotnisku). Jesteśmy BARDZO zadowoleni. Dziękujęmy za udany pobyt w Turcji. Ala
Wszystko ok, spotkanie z rezydentem już na drugi dzień, wytłumaczone wszystko, pomoc jeżeli chodzi o dogadanie się czy problemy z pokojami. Szybki i dobry kontakt .
Również jestem zmuszona napisać, aby to biuro omijać szerokim łukiem. Wróciliśmy z urlopu w Bułgarii i była to tragedia, nie wypoczynek.Lot z Katowic z małym dzieckiem dopiero o 21. Od początku przyjazdu do Bułgarii organizacja i opieka rezydenta zerowa. Po przyjeździe na lotnisko wskazano nam jedynie stanowisko, gdzie czekała jakąś pani, która wręczyła nam jedynie kopertę z kartką i radźcie sobie ludzie w obcym kraju sami. Autokaru, który miał nas zawieźć do hotelu szukaliśmy conajmniej 30 min. Nie było oznaczenia żadnego, że to autokar biura Prima Holiday. Nikt z nami do hotelu nie pojechał. W hotelu wynikła pomyłka z pokojem i również nikogo nie było do pomocy. Rezydent Farid olał temat, jedynie powiedziano nam, że jak chcemy lepszy pokój mamy dopłacić 100 euro... Pomimo, że za wakacje zapłaciliśmy 7 tys. Mimo, że miałam zamówione łóżeczko dla dziecka, również go nie otrzymałam. Hotel Marlin Beach porażka maksymalnie 2 gwiazdki. Jedzenie tragedia, śniadania codziennie to samo, mimo opcji all inclusive. Rezydent tylko mówił o wycieczkach i opłacie klimatycznej, problemy i uwagi wielu ludzi kompletnie olał. W pokojach łóżka polowe (który ma niby 4 gwiazdki). Obsługa hotelu niemiła, nieuprzejma. Nigdy więcej nic z tego biura...
Omijać szerokim łukiem! Od momentu zapłaty za wycieczkę mają w nosie klienta. Przez cały wyjazd mieliśmy stres związany z nieprzekazywaniem informacji bądź przekazywaniem błędnych informacji prze biuro i rezydenta. Najgorzej zorganizowany transfer z lotniska jaki przeżyłam. Nie dość, że zmieniono godzinę wylotu na godziny nocne to po przylocie siedzieliśmy 2 godziny w starym śmierdzącym autokarze, bo jakiejś pani zaginął bagaż i cała wycieczka musiała czekać. Dodam tylko, że była 3 w nocy a autokar pełen rodzin z malutkimi dziećmi. Mogłabym tu wymienić jeszcze dużo innych sytuacji. Nigdy więcej nie skorzystam już z ich usług!
Wbrew niektórym opiniom(słabym i negatywnym)ja jestem bardzo zadowolony z oferty biura Prima Holiday za zgodny z opisem hotel i program. Obsługa pełniona przez rezydenta na Costa Brava pana Roberta jest na najwyższym poziomie jaki spotkałem do tej pory a wspomnę, że oprócz wypoczynku na którym byłem na co dzień pracuję w usługach turystycznych. Wielki szacunek- najwyższy poziom.Hotel w którym byłem to Caprici w Santa Susanna. Położęnie przy samej plaży, wycieczki fakultatywne super, posiłki dobre urozmaicone , pomimo powtarzalności codziennie można zjeśc coś innego, dobre połączenie z Barceloną i Gironą wystarczy wsiąść obok hotelu w kolejkę. Na pewno skorzystam w przyszłości z Prima Holiday gdy tylko będę wybierał się na wczasy. Pozdrawiam. Arkadiusz.Lublin
Nie polecam! Transfer hotel lotnisko w dniu wylotu to jakaś pomyłka... Pierw rezydent informuje że autokar przyjedzie pod hotel.. a okazuje się że autokar nieprzyjedzie bo... głupie tłumaczenie ma zły dojazd do hotelu.. Po długim dzwonieniu do rezydenta okazuje się że trzeba wsiąść w taksówkę i ma zawieść nas w jakieś miejsce gdzie podjedzie autokar. Rezydent informuje że taksówkarz wie gdzie ma jechać i że taksówka jest opłacona.. Taksówkarz zawozi w wyznaczone miejsce... Ale wy siadając z taksowki wola pieniądze! W trakcie wyjazdu problem z kontaktem z rezydentem i oszukiwanie że wycieczka się nie odbyła....
Całkowicie odradzam! Wycieczka do Francji "zwiedzanie Paryża i parki rozrywki" to jakaś kpina i nieporozumienie. Totalna dezorganizacja, niedopracowanie programu i rozbieżności między umową a wykonaniem. Przewodnik pobrał pieniądze na wstępy do obiektów po czym nie zrealizował części programu. Część wydatków, które miały być uwzględnione w tej kwocie musieliśmy pokryć z własnej kieszeni. Radzę trzymać się od tego biura podróży z daleka.
Wyjazd do Turcji z tym biurem to porażka. Pani rezydent Małgorzata nie umiejąca nic załatwić i słabo poinformowana na temat hotelu. Wycieczka przez nią zorganizowana na zachód słońca odbyła się tyle tylko że nikt nie widział zachodu. Nie polecam tego biura. Jedyną osobą która mam pomogła jest pani Karina którą serdecznie pozdrawiam.
Biuro podróży "do bani", brak organizacji, nikomu nie polecam. Trasę z lotniska pokonaliśmy w 4,5 godziny, a można było w 2. Wiem, bo kierowca po wycieczce do Barcelony wiózł mniej więcej tyle samo osób i zajeżdżał do wielu hoteli i miejscowości, a zajęło to ok 1,5godz.. Kierowca wioząc nas z lotniska kilka razy cofał się w te same miejsca, błądził po miejscowościach, bo nie mógł trafić do hoteli. 2 osoby wysiadły przy ulicy, bez dowiezienia do hotelu, bo miały dosyć wożenia, miały szczęście bo wiedzieli gdzie iść. My tej wiedzy nie posiadaliśmy, a kierowca wysadził nas o 05:30 w środku miasta i kazał szukać hotelu. W drodze powrotnej też wtopa, bo wysadzili nas przy innym terminalu i nikt nas nie poinformował, że wylatujemy z innego i będziemy musieli sami znaleźć swój transport. Okazało się, że jest oddalony o kilka kilometrów, a kierowca wysadził nas nie pod tym z którego był odlot. Dopiero po telefonicznej interwencji męża, Pani rezydent powiedziała jak się tam dostać na własną rękę. Jak dla mnie koszmar brrrr. W warunkach mieliśmy podobno zagwarantowany transport z lotniska do hotelu i z powrotem. Nikt nas nie poinformował o niespodziankach typu zwiedzanie Lyorette de Mar od 03:00 do 05:00 rano mimo, że to tak mała miejscowość. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd na wczasy poza granicę Polski i orientuję się jak powinien wyglądać transport z i na lotnisko. Dobrze, że chociaż hotel był ok.
Brak słów, program ułożony w celach marketingowych . Przewodnik realizował to co mu się opłacało i chciało, chyba że ludzie wiedzieli czego żądać ale to i tak była walka przegrana.. Wyjazd był planowany na 5 dni a trwał 3 dni bo pierwszy i ostatni dzień to były bezsensowne transfery. Odradzam z tym biurem Francję - parki rozrywki i wieża Eiffla oraz Paryż klasyczny.
Wszystko super pierwszy raz lecialem z tym biurem do Tunezji ,ale rzadnych zastrzezen pani rezydent ALEKSANDRA bardzo mila i bardzo pomocna SUPER napewno bez obaw skorzystam nastepnym razem z tego biura POLECAM
Zmienione godziny lotów zarówno tam i spowrotem co całkowicie dezoraganizuje zarówno pobyt ( zwłaszcza dla rodzin z małymi dziećmi jak my - wyjazd hotelu o 4 rano zamiast ok 11-12 jak i t4ansfery na lotnisko. Z Neckermann czy Rainbow tego problemu nie mieliśmy mimo bardzo promocyjnych cen. Rezydent bardzo w porządku. Świetna znajomość języka polskiego ale za nieścisłości biura nie można bo winić. Raczej nie skorzystamy z usług biura ponownie. Hotel ok. Zgodny z opisem na holidayheck.
W listopadzie/grudniu 2017 byliśmy z Prima Holiday na Bali. Z przyczyn NIE związanych z wybuchem wulkanu Emirates odwołało nasz lot. W konsekwencji musieliśmy spędzić noc na lotnisku w Dubaju, zamiast zgodnie z planem kilku godzin. O ile rozumiem, że lot odwołały linie lotnicze, to biuro Prima Holiday (choć wiedzieli o tej zmianie, bo sami nas poinformowali) nie kiwnęli palcem, żeby zorganizować nam nocleg na lotnisku, który należał nam się jak psu kość, na koszt Emirates Airlines. Gdyby nie to, że przypadkiem znam warunki stawiane przewoźnikom lotniczym koczowali byśmy CAŁĄ noc na lotnisku, bez jedzenia itp. CO to za organizator który nic nie organizuje, a podróżni są zdani sami na siebie? Zero informacji od Prima Holiday o tym, że zgodnie z przepisami od przewoźnika lotniczego nocleg nam się należy, że należy nam się posiłek itp. Tym bardziej, że nic ich to nie kosztowało, poza chwilą organizacji. Pewnie wielu innych klientów, którzy nocowali w innych hotelach i wracali w tym samym dniu musiało nocować na lotnisku. Pani z biura nie raczyła nawet odpisać na mojego meila z pytaniami o szczegóły i przyczyny odwołania lotu, totalna olewka. Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam z tego biura bo po co mi biuro, skoro i tak sama musiałam zająć się organizacją podróży.