Było ok, my akurat nie korzystaliśmy z wycieczek (organizowalismy sobie na własną rękę) wiec ocena dotyczy tylko transferu - bez problemów.
Wyjazd do Paryża "Paryż i Disneyland" oceniam bardzo dobrze. Nasz pilot pan Michał - rewelacja. Zawsze obecny, uczynny, pomocny i opowiadający o ciekawostkach Paryża. Pani przewodnik również z wielką wiedzą i pasją- super kobieta. Dużo zwiedzania więc trzeba mieć wygodne buty, ale dostosowane do możliwości uczestników. Jedynym minusem może być hotel - nie za duży pokój. Ale codziennie był sprzątany przez personel i wymieniali ręczniki. W rezultacie tylko tam się spało, bo cały dzień zwiedzaliśmy. Śniadanie kontynentalne - codziennie maślany rogalik, bułka, 1 plasterek wędliny, jajko, ser topiony i dzemy. Soki, kawa, herbata, kakao. Dla nas ok i wystarczająco. Warto dokupić - Paryż nocą - było wesoło (dużo niespodzianek) i cudne widoki. POLECAM.
Cała organizacja wyjazdu , pobyt i powrót bez żadnych problemów . Polecam !
W tym roku wyjeżdżając do Turcji do Alanya skorzystałam z oferty Biura Prima Holiday i się nie zawiodłam. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. Pani Małgosi G. stawiam ocenę najwyższą, jaka tylko jest możliwa. W przyszłości chętnie skorzystam z oferty tego biura.
Bardzo pozytywna opinia. Od przylotu na lotnisko do wylotu z Tunezji pełna opieka. Wszystkie informacje czytelne i konkretne. Hotel Sahara Beach ogromny z wieloma atrakcjami i przemiłą obsługą. Rezydentka Ola do pełnej dyspozycji. Przy tygodniowym pobycie było spotkanie organizacyjne na którym Pani Ola wyjaśniła wszystko. Niesamowity przewodnik Nurii ( o ile dobrze napisałam imię:) W podróży na Saharę zagwarantował nam super zabawę i bezpieczny objazd. To było super przeżycie, a Nurii był jak nasz przyjaciel a nie tylko przewodnik:) Serdecznie polecam biuro Prima Holiday !
Wszystko fajnie zorganizowane, bez problemów (nawet z odnalezieniem rezydenta na lotnisku) :) Jedyne, malutkie zastrzeżenie mamy do jednej z wycieczek fakultatywnych, które zakupiliśmy u rezydenta - jeden z punktów programu nie był zrealizowany. Rezydent na miejscu pomocny, zawsze dostępny pod telefonem (nawet przez WhatsApp). Wszystkie informacje przekazane jasno i zrozumiale. Fajny stosunek ceny do jakości. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Polecam :)
To była nasza pierwsza wycieczka. Przed wylotem komplet dokumentów i bez problemów na lotnisku. Po przylocie, problem ze znalezieniem rezydenta (brak oznaczenia) przypadkowo natknęliśmy się na Panią. Po odstawieniu do hotelu, przedstawiono nam wycieczki - uważam, że trochę za drogie. Nie skorzystaliśmy. Pobrano od nas opłatę klimatyczną, której nie pobierano od innych osób z innych biur mimo, że również mieli to zapisane w ofercie. Dziwne. Ogólnie oceniamy pozytywnie ale... o godz. 12.00 było zdanie pokoju. Powrót? Godz. 5.20 z Burgas. Dla rodziny z dziećmi katorga. Wzięliśmy pokój na własny rachunek by móc położyć dzieci spać. Wg mnie biuro powinno zadbać o to, żeby goście nie czekali prawie 15 h na odlot z wakacji.
Wróciliśmy z Tunezji tydzień temu. Wczasy w hotelu Sahara Beach bardzo udane. Trochę się martwilismy przed wyjazdem że 3* tunezyjskie i różnie może być. Ale to było bardzo miłe zaskoczenie. Hotel idealny pod każdym względem. Obsługa biura Prima Holiday na wysokim poziomie!
wszystko bylo ok !! rezydentka odebrala gości z lotniska po czterech dniach pokazała sie ledwie na godzinę póżniej w dzień wyjazdu żeby odwiezć nas na lotnisko
Bylam mile zaskoczona! Wycieczka była niedroga wiec nie spodziewalam sie fajerwerkow. Bylo super. Od momentu wejscia do samolotu az do powrotu. Hotel jedzenie zabawy atmosfera animatorzy
Wycieczka nie warta ceny (ponad 10 tys. za 2 dorosłych i 2 małych dzieci). Wycieczka z biura Prima Holiday - fatalne biuro. 2 dni przed wylotem zmienione godziny - wylot wieczorny z Poznania,w hotelu byliśmy o 3.30 w nocy (a doba liczona od 14:00). natomiast wyjazd -transfer już o 4.20 rano (a doba opłacona do 10.00) czyli z 7 dniowego wyjazdu zrobiło się 5 dni. Rezydent z biura Prima Holiday - nic nie powiedział o hotelu tylko naciągał na prywatne wycieczki. Prima Holiday odrzuca reklamację pisząc o moich roszczeniach. nawet nie ma słowa przepraszam. w takim wypadku wycieczka warta 70% ceny. Hotel OK, biuro PRIMA HOLIDAY - NIE POLECAM ! pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem.
Wszystko byłoby by ok gdyby nie zmienili godzin powrotu i wylotu
z pewną taką nieśmiałoscią ;-) skorzystałem z biura Prima Holiday.. nie zawiodłem się.. opis oferty doskonały... nieprzerysowany..zgodny z faktami.. i co najwazniejsze w doskonałej cenie... a Pan Kamil ... rezydent?!? rewelacja... miły sympatyczny usmiechnięty.. zawsze pod reką jesli była potrzeba.. nigdy nie zawiódł .. Fajnie... naprawdę jestem pod wrazeniem. Polecam!!!!
Mimo lekkich obaw (upadłość biur podróży) wszystko wypadło zgodnie z planem. Wylot i powrót, rezydenci na miejscu, super zorganizowane wycieczki.
Biuro Prima Holiday całkowicie nierzetelne. Przy ponad 12 godzinnym opóźnieniu samolotu nikt nie raczył poinformować nas o sytuacji, zagwarantować noclegu lub wykazać chociaż odrobinę zainteresowania klientami przebywającymi na lotnisku prawie 15 godzin, a dodzwonienie się do rezydenta było nie lada wyzwaniem. Stanowczo nie polecam.
Byliśmy z rodziną w Bułgari Złote piaski hotel Exotica .Wszystko w najlepszym porządku . Wyjazd był bardzo udany . Rezydentka bardzo sympatyczna i pomocna, punktualnie była na dyżurach. Polecam Prima Holiday.
Po przylocie czekała na nas Pani rezydent z informacją o zmianie hotelu, nie było by nic w tym złego gdyby nie Hotel który wygląda jak ostatni syf brud smród i ubóstwo. Oferta przekreślona markerem na kartce, Pani rezydent twierdzi że błąd jest po Polskiej stronie i ona nic z tym nie zrobi. Od kiedy tak się postępuje z klientem?!!! Jesteśmy porażeni tym co nas tutaj spotkało, smród papierosów w całym hotelu i pokojach, leżące papierosy na korytarzach. Grzyb na ścianach!! (jestem alergikiem i dostaję duszności oraz wysypki) warunki zagrażają mojemu zdrowiu i życiu!!! Wszędzie grzyb i pleśń. lodówka w pokoju nie działająca telewizor również, jedzenie nie jadalne!!!! Przeżyliśmy szok przyjeżdżając do tego czegoś Posiadam cała fotorelacje warunków panujących w hotelu szkoda że nie można ich tutaj opublikować bo chętnie pokazałbym Państwu do czego można trafić. O zmianie Hotelu usłyszałem że nie ma szans. to mój problem mogę sobie dopłacić:))) Odradzam wszystkim to biuro, jednak jak wakacje to tylko z dużych znanych biur które nie mogą pozwolić sobie na takie rzeczy. Relacja z zakończenia sprawy będę opisywał na bieżąco w opiniach na odpowiednich stronach.
wszystko świetnie zorganizowane i dopięte na \"ostatni guzik\"
W czerwcu bylam na Mauritius z rodzina. Samolot byl opozniony i w zwiazku z tym, ze mielismy miedzyladowanie musielismy leciec 8 godzin pozniejszym samolotem. O odszkodowanie musialam sama sie starac, bo firma sie tym nie zajmuje. Na szczescie linie Air France wspolpracowaly bez problemow i wyplacily nalezne nam sie odszkodowanie. Na miejscu okazalo sie, ze pokoje wygladaja zupelnie inaczej niz te na zdjeciach oferowanych. Maja duzo gorszy standard niz 4 gwiazdki. Niestety nie moglam wymienic na lepsze poniewaz musialabym zmienic umowe z firma. Gdybym zalatwiala sama to byloby o wiele latwiej aby otrzymac pokoj o wyzszym standardzie. Pania rezydent widzialam tylko raz gdy zawiozla nas do hotelu. Inaczej mielismy tylko kontakt mailowy. Wyslalam reklamacje do biura. Po uplywie 30 dni nie otrzymalam odpowiedzi. Firma twierdzi, ze wyslala mi odpowiedz ale nie chce przedstawic dowodu na wyslana odpowiedz. Nigdy wiecej nie bede zalatwiac wyjazdow przez jakiekolwiek biuro podrozy bo w rezultacie za nic nie odpowiadaja.
Wszytko w porządku. Oferta zgodna z opisem. Pozostają na liście moich touroperatorów.