Overbooking- dostaliśmy inny hotel. Wyjazd w czerwcu, wycieczka zarezerwowana na początku grudnia więc trochę dziwnie. Ale organizator się poczuł, dostaliśmy darmo wycieczkę na Meteory. Choć hotel w którym byliśmy nie spełnił oczekiwań ale z winy hotelu, firma w sumie OK.
drodzy Panstwo, wlasnie z mezem wrocilismy ze wspamialych wczasow we Wloszech.Nasza wycieczka to objazdowka po Italii od wenecji az po wyspe Capri.WSPANIALY PILOT PANI OLA WASILEWSKA,WSPANIALI PANOWIE KIEROWCY PAN WALDEK I PAN KRZYSIEK a do tego bogaty program i opieka ludzi z ktormi bylismy.Zobaczylismy mase dodatkowych atrakcji i to z czystej woli pani Oli,ktora przez 10 dni opowiadala nam historie i ciekawostki tych pieknych miejsc.Bardzo polecamy biuro Rainbow,wycieczke wlochy klasyczne,panow kierowcow a pani OLI z calego serca DZIEKUJEMY ZA WSZYSTKO, magda i pitrek kloc z lodzi
Byliśmy 2 razy z tą firmą i za każdym razem spotkały nas przykre niespodzianki: 1) W Tajlandii, na pobycie, dostaliśmy pokój, który był tak mały, że, w celu wstawienia dostawki, trzeba było wynieść meble na balkon. Skutek: w pokoju nie było gdzie stopy postawić (dosłownie), a my spaliśmy "pokotem" z 16-letnią córką (od tego czasu wykupujemy 2 pokoje!). Wydarzyło się to mimo, że w momencie rezerwacji wycieczki, z braku możliwości wykupienia apartamentu, a nawet dopłaty do jedynki, prosiliśmy o informację - przy wyborze hotelu na pobyt- w którym hotelu są większe pokoje, aby we trójkę nie było nam za ciasno i zgodziliśmy się na hotel zaproponowany przez firmę. 2) W Kenii ulokowano nas w hotelu o niższej kategorii, niż wykupiliśmy. Mieliśmy opłacony najlepszy z oferty hotel, dostaliśmy najgorszy. W takiej sytuacji postawiono również inną rodzinę, przy czym im zaproponowano w zamian hotel o równorzędnej kategorii. Może jednak nadal zostałabym klientką tej firmy, gdyż doceniam różnorodność ofert wyjazdowych oraz rozumiem, że tego typu przypadki zadarzają się wszystkim, ale sposób załatwienia reklamacji przez Rainbow był skandaliczny - prawie rok zwracano mi różnicę za nieotrzymane świadczenia, przy czym do wyliczeń firmy miałam wiele uwag, które nie zostały uwzględnione, a odszkodowanie za straty moralne było symboliczne, w stosunku do wartości całej wycieczki i ogromu przykrości, które nas dotknęły. Nie sposób tutaj szeroko rozpisywać się o szczegółach - korespondencja z nimi trwała kilka m-cy i była obfita w argumenty z mojej strony, jednakże stosunek firmy do mnie był poniżej krytyki - żadnych ustępstw z ich strony, żadnych propozycji ugodowych, ogólnie: "olewanie". A przecież za oba wyjazdy zostawiłam u nich ponad 40 tys. zł - najłatwiej wyciągać pieniądze, trudniej o rzetelne wywiązanie się z oferowanych świadczeń i odpowiednie potraktowanie klientów, dzięki którym egzystują. Uważam, że sprawa nadawała się do sądu, ale w porównaniu z jakością naszego sądownictwa przeważyła troska o własne zdrowie i czas, który przeznaczyłam na załatwienie kolejnego wyjazdu - z inną firmą. Mam jeszcze negatywna opinię, dot. rezydentów i pilotów, chociaż doceniam wiedzę tych drugich n.t.krajów, w których przebywaliśmy. Jednak nie tylko wiedza ma znaczenie, a również sposób jej przekazywania oraz stosunek do klientów - zdolność logicznego myślenia i udzielenia pomocy w sytuacjach krytycznych. W kontaktach z nami trafiły nam się osoby, żeby nie rzec, prymitywne. Firma straciła we mnie dobrego klienta ( wyjeżdżam wielokrotnie w ciągu roku) i propagatora swoich usług - nikomu ich nie polecę!
nie radzę korzystać drożej za tą samą usługę nie solidni
Brałam udział w wycieczce do Paryża w dniach 08.06-14.06. Przewodniczki Pani Agnieszka i Pani Maja bardzo kompetentne i uczynne. Jeżeli każda wasza wycieczka ma takie przewodniczki i takich kierowców, którzy nam wtedy towarzyszyli w Paryżu, to wróżę wam wspaniałą przyszłość. lisica1969@wp.pl
Właśnie wróciłem z 2 tygodniowego pobytu na Chalkidiki /hotel Petridis/Pefkochori/ .Byłem juz drugi raz z tym biurem i organizacyjnie tj :przeloty transfery ok !! Rezydenci różnie .Na poczatku sezonu pani z Pefkochori już była zmęczona i w dodatku potczas naszego pobytu podniosła ceny za wycieczki fakultatywne o 3 eurasy na sztuce /W Salonikach wycieczka skończyła się o 15 bo pani już musiała załatwić swoje sprawy i zostaliśmy samopas przy okazji niewiele zwiedzając ./33euro+6bilet do muzeum/ Polecam wypożyczyć samochód za 35 euro i pojechac samemu ,lub z innych biur np Serbskie oferowało te same wycieczki co Rainbow ale o 10 euro tańsze każda :( Ale ogólnie było ok !!!!!! Za rok raczej znów pojedziemy z Rainbow bo po co ryzykować zmiany ????
Oprócz tego, że zawieźli nas na lotnisko za wcześnie cztery godziny, było bardzo dobrze
Wszystko zgodne z opisem katalogowym. Opieka Rezydento-pilota WYŚMIENITA - tu wielkie ukłony w kierunku Pani Pauliny Sołtysiuk, która swoją wiedzą i zaradnością oczarowała ogromną większość naszej grupy.
Rainbow Tours zasługuję na ocenę dobrą. Warunki na miejscu są zgodne z opisem. Zapewne jeszcze skorzystam z oferty tego biura. Najsłabszym punktem jest obsługa ze strony rezydentów.
Pobyt na Kubie w październiku 2008r. Rezydentki reprezentują interesy Kuby a nie nie polskich turystów i swojego biura. Nie są uczciwew swoim postępowaniou. Przed wyjazdem już były wpadki przedstawicieli biura w Łodzi. Hotele nie odpowiadają standardom opisanym w katalogu.
Wycieczka "Dookoła Grecji" świetnie zorganizowana .Wszystko zaplanowane i zapięte na ostatni guzik.Wielkie dzięki dla pilota -Pana Rafała
Super naprawde polecam!!
Wszystko zooranizowane bardzo dobrze, dopracowane w kazdym szczegole (sposob pakowania bagazy w autokarze, pobudki, wyjazdy na tyle wczesni aby zwiedzac mozliwie jako pierwsi przed najazdem innych wycieczek, informacje podawane o danym dniu na dzien przed aby sie nic nie mieszalo, wskazywane zawsze bardzo czyste toalety). Pilotka (P.Iwonka) miła, ale nie dająca sobie wejśc na głowe. Przwodniczki: w Kairze P.Rosita - bardzo zabawna, w Aleksandrii P.Mariola - z pasją opowiadała o ukochanym mieście.
Pobyt w Egipcie w okresie 20.02.-06.03.2009 wycieczka Hurghada-Kair-Asuan-Hurghada,jestem pod wrażeniem,wycieczka zorganizowana profesjonalnie,zgodnie z przedstawioną ofertą.Na szczególną ocenę zasługują przewodniczka po Kairze-Rosita oraz bardzo dobrze przygotowany,miły,kontaktowy rezydent Artur Kamiński.Z podziękowaniem i pozdrowieniami Halina
Jestem zadowolona z organizacji wycieczki objazdowej Wiedeń - Budapeszt. Wszystko odbyło się wg. programu. Kompenentny pilot Pan Bednarek, lokalni przewodnicy interesującą oprowadzali po obektach. Serdecznie polecam Agnieszka z Dąbrowa Górniczej
Byłem na objeździe Izraela od 19.03 a nastepnie na pobycie w Eilacie w hotelu Lagoona.Nie mam najmniejszych zastrzezeń co do oferty i jej realizacji w Izraelu.Wszystko dopracowane i zgodnie z opisem w katalogu,wyżywienie super.Wrażeń tak dużo,że ciężko jest tu opisać w kilku zdaniach.Zainteresownym osobom chętnie odpowiem w szczegółach
BRAWA ZA PARYŻ ! - 2009-04-09 22:27:31 Dzisiaj wróciliśmy z paryskiej 6-dniówki. Wielkie słowa uznania dla Pana "Parasola" - czyli naszego super pilota Mateusza oraz jego dzielnej załogi Mariana i Wiesława. Potrafili w dowcipny , interesujący a nawet porywający sposób zrealizować przebogaty program wycieczki w tak krótkim czasie. W imieniu ogólnopolskiej grupy turystów WIELKIE DZIĘKI I SZACUNEK DLA RAINBOW TOURS przekazuje MAREK Z KATOWIC
Polecam gorąco! Solidna firma, bogata oferta i co najważniejsze - kompetentni ludzie na stanowisku rezydentów. Jakiś czas temu w Tajlandii musiałem poddać się natychmiastowej operacji - pilot wycieczki p. Włodzimierz Skubisz uratował mi życie i opiekował się mną, dzięki czemu wyszedłem cało z opresji. Polecam raz jeszcze!
Wszystko co było opisane w katalogu oraz zawarte w umowie zostało w 100% zrealizowane i odzwierciedla rzeczywistość
Świetne biuro:) Zawsze z niego korzystam:) Goraco polecam:)