6,4 / 10

Opinie o biurze Rainbow

Rainbow

Ocena na podstawie 2043 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,8
    Ocena
    Organizatora

  • 6,3
    Ocena
    rezydentów

  • 6,2
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,3
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    to ja ratuję branżę turystyczną

    Pobyt: Czerwiec 2020

    RR piszący o rzeczniku praw konsumenta proszę o kontakt. chcę zrobić dokładnie to samo, tylko z powodu rażącego wprowadzenia w błąd. mój mail gajduro@wp.pl ludzie mówcie, piszcie wszędzie gdzie się da o tym co was spotkało ze strony tego biura podróży. przestrzegajcie innych. przez takie Rainbow cierpią inne biura, które uczciwie pracują.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    to ja ratuję branżę turystyczną

    Pobyt: Czerwiec 2020

    "Przychody grupy Rainbow Tours w pierwszym kwartale 2020 roku wzrosły o 11,2 proc. rok do roku, do 274 mln zł - podała spółka w komunikacie." Jakim prawem więc przetrzymujecie moje pieniądze?! Żądam natychmiastowego zwrotu za odwołaną przez Was wycieczkę. Nie ma żadnego powodu żebyście korzystali z moich pieniędzy w formie nieoprocentowanego kredytu. Pomoc się mnie należy a nie wam! czerpiecie zyski z cudzego nieszczęścia i karma wróci do was.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Potem

    Pobyt: Luty 2020

    A co sądzić o procederze stosowanym w tym biurze polegającym na dopłacie np. 270 $ pilotowi w Indiach na tzw koszty napiwków i wstępów ? Ani razu nie dostałem rozliczenia. Wstępy kosztowały niewiele ,nawet dla turystów . Napiwki pilotka dawała marniutkie - byłem świadkiem. Taka kwota w Indiach to dużo pieniędzy. Bez rozliczenia (jak w innych biurach). Czy to nie jest przypadkiem nieopodatkowane wynagrodzenie dla pilotów , którym rainbow elegancko i bez podatku obciąża dodatkowo klientów?? chyba poproszę biuro o rozliczenie ????

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    agatens

    Pobyt: Luty 2020

    Moje ulubione biuro, zawsze znajde u nich wycieczkę dopasowaną pod siebie i opiekę pilotów pasjonatów!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Piotr

    Pobyt: Październik 2020

    Firma która myśli głównie o zarobku. Klient liczy się tylko do momentu podpisania umowy i wpłaty. Później w razie problemów zostaje sam sobie. Jak jest niewygodny zostaje blokowany w.mediach społecznościowych by nie psuć wizerunku Firmy. Celowo opóźniaja decyzje o wylotach by Klient jak najwięcej stracił na korzyść firmy. Nie polecam bo jak jest problem. R dla Klienta nie istnieje.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Piotr

    Pobyt: Październik 2020

    Rainbow to.obecnia maszynka do zarabiania pieniędzy dla.wlascicieli. Kompletnie nie interesuje ich Klient który wypłacił zaliczkę. Liczy się dla.nich tylko do chwili podpisania umowy. Do ostatniej chwili czekają z potwierdzeniem lub odwołaniem wyjazdu by Klient stracił jak najwięcej ale oczywiście na ich korzyść. Call mało profesjonalne i broniące portfela szefów. Jak jest problem wtedy blokuje się Klienta na FB by nie pisał negatywnych komentarzy bo szkodzi to interesowi firmy. Uważajcie na korzystanie z oferty R bo jak będzie problem zostaniecie z nim sami.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Seba

    Pobyt: Marzec 2020

    Wyjazd w marcu Argentyna i Chile. Chcieliśmy zrezygnować, że względu na sytuację z koronawirusem i to że nam zorganizowali lot przez Rzym w szczycie epidemii, ale odpowiedź biura negatywna i jedynie strata całej wpłaty w razie rezygnacji. Wyjazd przerywany w połowie, reklamacja odrzucona bo biuro nie mogło przewidzieć kłopotów. Ja mogłem i chciałem zrezygnować, a oni nie mogli? Byłem z ruin biurem na wielu wycieczkach i zwykle je chwaliłem, ale dopiero jak jest jakiś problem, to się okazało, że nie mają żadnej klasy i są zwykłymi oszustami. Co ciekawe biuro odmówiło nawet zwrotu pieniędzy wpłaconych na bilety występu, mimo że takie bilety nie zostały kupione, bo nie dojechaliśmy na miejsce...

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    RR

    Pobyt: Lipiec 2020

    W tym roku spółka zmieniła się w wyłudzarnię pieniędzy bez jakichkolwiek wartości moralnych. Tak pięknie mówią w mediach, że liczą na zaufanie klienta w tych ciężkich czasach a sami nie liczą się z tym klientem w ogóle. Pamiętajcie, że dla konsumentów to też są ciężkie czasy i nikt nie ma zamiaru udzielać pożyczki z terminem spłaty po 194 dniach. Po krotce, zarezerwowany wyjazd (przełożony z maja) na lipiec i na dzień przed terminem płatności potwierdzają że wyjazd oczywiście się odbędzie, a po zapłacie należności przychodzi wiadomość, że wyjazd został anulowany (bez podania przyczyny - zapewne bez podstawy prawnej). I nagle zapadają się pod ziemię....Ogólnie nie polecam jak i również ich pośrednika sprzedaży Travel Planet. Sprawa po konsultacji z prawnikiem zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów. Trzymajcie się z daleka ????

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Doroth

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Biuro bardzo w porządku. Jeździmy rodzinnie od kilku lat na wyjazdy właśnie z Rainbow i mam nadzieję, że w tym roku w sierpniu znów uda nam się wyjechać.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Agnieszka

    Pobyt: Lipiec 2020

    Jedyne słowo, które przychodzi mi do głowy, aby ocenić zaistniałą sytuację to DNO. Wczasy mieliśmy zarezerwowane na maj tego roku, z wiadomych względów wyjazd nie doszedł do skutku. Przełożyliśmy wakacje na lipiec, jeszcze w dniu płatności pani zapewniała nas, że wszystko odbędzie się zgodnie z planem - zapłaciliśmy resztę kwoty wynikającej z umowy, a po dwóch dniach (dokładnie po weekendzie) otrzymaliśmy informację, że wyjazd jest anulowany. Zaproponowali termin o kilka dni późniejszy i krotszy(!) w tej samej cenie, po czym stwierdzili, że nie ma już wolnych pokoi i możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy po 194 dniach lub voucher... Rozumiem ich aktualna sytuację, ale nie rozumiem sposobu w jaki traktują swoich klientów - nikt już do nich nie wróci, więc termin ich upadłości jest chyba kwestią czasu... Totalny brak szacunku dla klientów. Sprawa oczywiście zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 205
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią