Wyjazd do Domikany w grodniu tego roku - coś pięknego, wspaniałe hotele super ludzie, biuro stanęło na wysokości zadania, bezproblemowy wyjazd. Było pięknie, będę ten wyjazd wspominać długo!
Brak
Brak
Jesienna wycieczka do Egiptu - jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z wyjazdu, bardzo sobie chwalę organizatora - Rainbow, z którym byliśmy na tym wyjeździe. Duża dbałość o kwestie sanitarne i uczulanie również podróżujących. Hotel zgodny z opisem, pyszne jedzenie i wspaniałe słońce. Bardzo się cieszę, że zdecydowaliśmy się na ten wyjazd.
Brak
Brak
Uwaga, firma Rainbow Tours to oszuści, nie chcą oddać pieniędzy za niezrealizowaną przez pandemię wycieczkę. NIE POLECAM
Brak
Brak
Oszuści. Zrezygnowałem z wyjazdu, powiedzieli że rezygnacja będzie mnie kosztowała 7% wpłaconej kwoty i mają na zwrot 194 dni co jest horrendalnym okresem, ale przyjąłem do wiadomości a oni przyjęli mój numer konta do zwrotu. Po upływie tego czasu pieniędzy nadal nie ma, tłumaczą się tym że to przez rząd który realizuje zwroty za odwołane wyjazdy, ale co mnie to obchodzi skoro kiedy ja rezygnowałem to wyjazd miał się planowo odbyć? Zdecydowanie nie polecam tego biura. Znajomy korzystał z TUI i jego wyjazd rzeczywiście się nie odbył przez pandemię, a zwrot został zrealizowany przez biuro w ciągu 7 dni. Ja rezygnowałem normalnie, a oni wrzucili mnie do grupy poszkodowanych przez plandemię i kto wie ile jeszcze sobie poczekam o ile w ogóle kiedykolwiek odzyskam te pieniądze.
Brak
Brak
Wypoczynek w Tunezji w listopadzie: wykorzystalismy bon, kupiliśmy wycieczkę w lepszym hotelu niż w szczycie sezonu, dogrzaliśmy się. Za odwołaną wycieczkę dostaliśmy bon 110% i właśne na Tunezję go wykorzystaliśmy. Reżim sanitarny zachowany w 100%, ale goście nie odczuwają tego aż tak bardzo, chociaż są wymogi, wiadomo. Bezpiecznie i mało uciążliwie. Polecam organizatora, zwłaszcza w tych trudnych czasach.
Brak
Brak
Rainbow oferuje dobre warunki za odwołane terminy, dostałam bon z dodatkowymi 10% na następny wyjazd, który zrealizowałam na wycieczkę, która odbyła się 3 miesiące później do Grecji. Przepiękny hotel w dobrej cenie, który z resztą należy do Rainbow, bez tłoków, dbałość o kwestie sanitarne w każdym calu, ale bez uciążliwości dla gości. Polecam brać vouchery, zamiast czekać na zwrot, dostaje się fajny bonusik, a przecież świat się nie kończy, jest chyba 2 lata na wykorzystanie, więc do tego czasu jeśli meteor nie spadnie na ziemię to turystyka wróci na swoje dawne tory.
Brak
Brak
Tragedia!!! Od kwietnia czekamy na zwrot zaliczki za odwołaną wycieczke. 2 tyg temu uslyszałam ze w tym tyg rusza wypłata pieniedzy i do dziś pieniędzy nadal nie ma. Chyba nigdy nam ich nie wypłacą. Klienci z TUI juz dawno dostali zwrot pieniędzy.
Brak
Brak
UPRZEDZAM WSZYSTKICH, ABY TRZYMAC SIE OD NICH Z DALEKA!!! MOJA WYCIECZKA ZOSTALA ODWOLANA JEDNAK NA ZWROT OBIECANYCH KOSZTOW CZEKAM JUZ 7 MIESIECY!!! Z POBRANIEM PIENIEDZY NIE BYLO PROBLEMU, JEDNAK Z ODDANIEM JUZ JEST WIELKI! JESTEM ODSYLANIA OD JEDNEJ OSOBY DO DRUGIEJ I ZBYWANA NIC NIEZNACZYCYMI ODPOWIEDZIAMI. ZALUJE BARDZO, ZE ZDECYDOWALAM SIE NA SKORZYSTANIE Z USLUG TEGO BIURA
Brak
Brak
Już z nimi nigdzie nie pojadę! Są mierni i to nie licząc tego, że od 02.03.2020 do dzisiaj czyli do 02.11.2020 nie zwrócili za odwołaną z powodu pandemii wycieczkę. Przestrzegam innych !
Brak
Brak
Banda oszustów. Od marca 2020 czekam na zwrot pieniędzy. Ludzie zamiast pisać opinie zbierzmy się razem i złóżmy pozew zbiorowy bo bez tego będą naciągać innych
Brak
Brak
Jako, że wzięło mnie dziś na wspominki, w związku z pandemią i niemożnością swobodnego przemieszczania się do wielu krajów, chciałam wystawić notę biuru Rainbow za rewelacyjną wycieczkę do Peru i Boliwii: Cuda Świata. Mimo, że wyjazd miał miejsce przeszło 2 lata temu, do dziś bardzo ciepło go wspominam, jako jeden z najlepszych w moim życiu. Pilotka rewelacyjnie się spisała, zwracała uwagę na bardzo ciekawe rzeczy, rozbudzając naszą wyobraźnię, w kraju wymarłego ludu Inków. Oczywiście gwóźdź programu, czyli Machu Picchu wspominam jako jedną z najpiękniejszych rzeczy, jakie dane mi było zobaczyć w życiu.
Brak
Brak
Pobyt Turcja Kusadasi 10.04.2020.Cały wyjazd przebiegł wzorowo pomimo (dziwnej sytuacji cov-19).Chcieliśmy napisać kilka słów na temat rezydenta Pana Roberta.Człowiek niezwykle kompetentny,uczynny,empatyczny.Pomocny w każdej najdrobiejszej sprawie.Widać ze ta praca to jego hobby,wspaniale opawiadał o Turcji,ale również o innych kierunkach,przytaczał ciekawe anegdoty z czasów histarycznych.Odpowiedni człowiek na stanowisku swojej pracy.Zyczymy każdemu takiego rezydenta ,od razu wakacje na samym początku stają się niezapomnianą przygodą!!!!!!!!! Podziękowania Eliza i Darek=)
Brak
Brak
Opinia dotyczy tegorocznego wyjazdu na Rodos, na przełomie lipca i sierpnia, do hotelu Diagoras. Wyjazd bardzo dobrze zorganizowany, ciekawa oferta wycieczek fakultatywnych, chociaż nie zdążyliśmy skorzystać z żadnej, gdyż trochę zwiedzaliśmy wyspę na własną rękę. Piękne krajobrazy w okolicy hotelu. Sam hotel to sympatyczne miejsce, zarówno jako baza wypadowa jak i miejsce do wypoczynku urlopowego samego w sobie. Polecamy. Anna z mężem Stefanem.
Brak
Brak
W dniu 09.10.2020 wylot z Zakynthos godz. 18,45 wg. zapewnień rezydenta miał być obecny przy odprawie turystów , nikogo nie było. -Kierowca autokaru nie wypakował bagaży, każdy turysta musiał samodzielnie wyciągać swój bagaż. - Jeden z turystów w trakcie nadawania bagaży prawdopodobnie dostał ataku padaczki przy upadku rozbił głowę, zabrano go do szpitala. Pytanie gdzie rezydent, którego obowiązkiem jest opieka nad turystami do chwili odprawy bagażowej, gdzie rezydent którego obowiązkiem jest zaopiekowanie się małżonką poszkodowanego .
Brak
Brak
Nie polecam. Nie podali zmiany czasu odlotu ani sms ani nikt nie dzwonił.
Brak
Brak
Wycieczka została odwołana 12.03.2020.r. Wg. umowy biuro miało 14 dni na zwrot pieniędzy. Nie wywiązali się z umowy , poczekali na wejście w życie ustawy działającej wstecz. Wg. ustawy mieli 180 dni + 14 dni -> ponownie nie wywiązali się ze swojego obowiązku, twierdząc, że niedługo wypłaty będzie robił Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Minęło 212 dni od chwili odwołania wycieczki , a zwrotu pieniędzy nie ma. Na stronie funduszu widnieje informacja: oczekiwanie na wniosek i wpłatę przedsiębiorcy Turystycznego - biuro Rainbow nie raczy odpowiadać na pytania kiedy dopełni formalności ze swojej strony. Warto spisać sobie członków zarządu ... i pamiętać kto nie dotrzymuje umów.
Brak
Brak
Pierwszy i ostatni raz zero pomocy z biura , wiadomosci wysyłane z łaski , czekamy na zwrot kasy od 17.03 , co nas to obchodzi jakis UFG ja zawierałem umowe z biurem podróży a nie funduszem.W sobote udało mi sie wysłac wniosek teraz maja 30 dni na rozpatrzenie wniosku lub korekrte i kolejne 30 dni .Nie trzeba byc prorokiem zeby napisac dalszy scenariusz , po 29 dniach odeslą wniosek do poprawki i wszystko jest ok.Ciekawastką jest tez ze w piatek przy pierwszej próbie wypełnienia wniosku zadzwoniłem na infolinie oczywiscie nikt nie odebrał i tu dzisiaj niespodzianka dzwoni telefon z UFG z pytaniem w czym moge panu pomóc , żebym wiedział ze to tylko 6 dni to bym czekał . Z całym szacunkiem dla zarządzającym tym psedo biurem prosze brac przykła z innym biur podróży np.TUI , tam nie mają problemu bo im pomogło normalne państwo.
Brak
Brak
Nie przestrzegają obowiązujących ustaw i własnych umów. Nie wypłacają pieniędzy za anulowane wyjazdy. My czekamy już 220 dni na zwrot kasy za odwołany (covid) wyjazd. I choć ustawa o UFG jeszcze nie obowiązywała a termin 194 dni już minął - więc powinniśmy dostać pełny zwrot kasy, oni w dalszym ciągu nie zwracają pieniędzy.
Brak
Brak
Złodziejskie biuro podróży! A raczej nie podróży. Sprzedają wycieczki, na które finalnie nie można polecieć! I to wszystko w dobie koronawirusa. Sprzedają wycieczki last minute, na które nie mogą klienci wyrobić odpowiednich dokumentów, żeby polecieć do wybranego kraju. Przysięgam, że to złodziejskie biuro! Nikomu nie polecam.
Brak
Brak
Byliśmy około rok temu z biura Rainbow. Fatalne biuro (nie udziela istotnych informacji) i fatalny hotel Vrissiana Beach Cypr (brudno, stare ściany i meble, łazienka obskurna, jedzenie monotonne i niesmaczne). Kierownictwo hotelu to ludzie z wysokim poziomem chamstwa (jakby mogli to by nas pobili). Nie chcieli nas wypuszczać na kolacje w spodenkach (długość prawie do kolan ! ) i klapkach, bo mówili że to restauracja. Ja przyjechałam odpocząć z rodziną, a oni w upał do zaduchu i smrodu sali typu bar samoobsługowy kazali ubierać się w uniformy. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem i z siecią tych hoteli TSOKKOS !!! Biuro i rezydent w niczym Wam nie pomoże , przychodzi kłopot to trzymają stronę hotelu.
Brak
Brak