Rezerwacja wycieczki nie została zakończona, masz na to jeszcze kilka minut wróć do rezerwacji
6,8 / 10

Rainbow
Biuro podróży

Rainbow

Ocena na podstawie 1386 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,0
    Ocena
    Organizatora

  • 6,5
    Ocena
    rezydentów

  • 6,4
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,5
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Rainbow
  • NAMIBIA Śniadania i obiadokolacje
    8 970 zł 10 dni / os. Sprawdź
  • Argentyna Śniadania
    12 550 zł 14 dni / os. Sprawdź
  • Malediwy Śniadania i obiadokolacje
    8 807 zł 8 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Rainbow

Opinie

 
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Biuro podróży bez zarzutu, Zgodność oferty z opise, świetni rezydenci, szczególnie p. Kasia, profesjonalnie podchodząca do swojej pracy.

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Jeździłem wiele razy na wycieczki z Rainbow, Itaką, Eximem i innymi biurami. Wszystkie tak samo mają w d... swoich klientów, chwilę po tym jak wpłacili pieniądze. Ludzie, zamiast teraz płakać, że przepłaciliście za imprezy, siądźcie przy internecie, zarezerwujcie sobie jakiś lot, hotel, nawet samochód na miejscu. Wyjdzie Wam prawie za darmo. Na przykład czarter w Rainbow do Rio de Janeiro, można było kupić za 1600 zł w dwie strony, hotel ze śniadaniem na Copacabanie w booking.com to wydatek 2000 zł za 10 dni dla dwóch osób. Wycieczki można wykupić na miejscu w lokalnych agencjach za grosze w porównaniu z Rainbow. W sumie zamiast 6000 zł z "last minute" (plus 100$) za Egzotyka Light - Rio de Janeiro zapłacicie około 3000 zł. Nawet imprezy pobytowe w Grecji, Chorwacji czy Hiszpanii lepiej załatwiać samemu. Wystarczy minimalna znajomość angielskiego (lepiej zainwestować w jakiś kurs - zwróci się na pewno), a rezydent biura i tak Wam nie pomoże. W przypadku jakichkolwiek kłopotów i tak będziecie musieli sami załatwiać sprawy na lotnisku, recepcji czy u lekarza, a o reklamacjach zapomnijcie, chyba że będziecie się procesować -no i te stracone nerwy, które zepsują cały urlop. Pozdrawiam, życzę udanych wyjazdów na własną rękę i czekam na ostrą reakcję pracowników Rainbow Tours wypisujących hymny pochwalne o swoim biurze. P.S. Jeśli już musicie korzystać z Polskich biur , nie korzystajcie nigdy z żadnych promocji typu "first minute", Kupujcie w ostatniej chwili i jedźcie tam gdzie jest okazja np zamiast na Kubę do Wietnamu czy na Sri Lankę. Może w następnym roku "Kuba się uda".

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Nie polecam..... wybraliśmy się z rodziną na Kretę ... po przylocie już na miejscu zmienili nam hotel na jakąś spelunę summer beach, po calym dniu z telefonem w ręku zdecydowali sie nas przenies do innego....ale ile kosztowalo nas to nerwow , rezydentka wogole nie zainteresowana tematem nie odbierała telefonów!!!! dopiero kontakt z biurem w polsce i biurem wakacje pl cos dało. kazali się wymeldować i czekac przed hotelem na kierowce było to ok 22 auto spoznilo się ponad 3 godziny a my staliśmy jak głupki z małym dzieckiem w wozku w środku nocy.... po powrocie do kraju złożyliśmy reklamacja. w odpowiedzi przyznali nam 200 zł odszkodowania... za zmarnowany urlop i stres... nie przyleliśmy na żadne pismo już nam nie odpowiedzieli..... czekamy na Sąd... naprawdę nie polecamy, skandaliczne zachowanie biura, próba zbycia 200 zlotymiale najgorszey byl stres . nikt nie jest w stanie wiedzieć jąk czuje się rodzić z małym płaczącym dzieckiem w środku nocy przed hotelem nie mając pewności czy ktoś po was przyjedzie... na Kretę wróciliśmy miesiąc później ale już z innym biurem....

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    unikajcie jak ognia . bo szkoda waszych nerwów. nam zmarnowali urlop a w zamian zaproponowali 200 zł zadośuczynienia !!! tak 200 zł to nie żart. wykupiliśmy wczasy na krecie w hotelu który znaliśmy Kavros Beach po przylocie okazało się że zmnienili nam zakwaterowanie na Summer Beach, hotel o owiele gorszych opiniach i standardzie tragedia!!! grzyb na scianie brak poduszek nawet dla dziecka i pościeli , reczniki to luksus :) nastepnego dnia żażadałam zmiany hotelu rezydentka odmówiła działo się wielwe , zadzwonilam do prawnika i pod jego naciskiem 0 22 zdecydowano się że nam zmienią poraz kolejny hotel. a podróżowaliśmy z małym dzieckiem. szkoda tylko ze kierowca o nas zapomnial i po moich kilku telefonach pojawił si epo nas po 24 !!! staliśmy z dzieckiem w nocy przed hotelem , nikomu tego nie życzę,, złożyłam reklamację ... zaproponowali ugodę i 200 zł...szok. na kolejne pisma nie odpisują, czekamy na drogę sądową .. na krete wracamy ale już z innym biurem podróży!!!! odradzam zwłaszcza rodziną z dziećmi bo ta stresująca wyprawa strasznie odbiła się na naszym dziecku!!!!!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    grecka tragedia dosłownie.....po raz kolejny kupiliśmy wycieczkę w hotelu na krecie w którym byliśmy już wcześniej ale.................. po przylocie na miejsce na Kretę w nocy dowiedzieliśmy się ze zmieniono nam hotel. w zamian zakwaterowano nas w jakiejś spelunie z grzybem na scianie, kolejny dzien spedzilam z placzacym dzieckiem na kolanach w pokoju bez reczników, poduszek i poscieli..rezydentka nie chciala nam pomóc dopiero 0o 22 po interwencji prawnika zdecydowali się nas przewieź do innego hotelu.. kazali się wymeldować i czekać przed hotelem po czym o nas zapomnieli.... po naszej interwencja pojawił się kierowca i zawiózł nas do innego hotelu.. było to o24 00 nasze dzieckoialo 3 lata . druga zarwana noc a dziecko przerażone. po powrocie do kraju złożyłam reklamację zaproponowali ugodę i uwaga 200 złotych zadośćuczynienia!!!!! skandal zmarnowany urlop i stres sprawę oddamy do sądu. szkoda waszych nerwów i czasu. odpowiedzieli tylko na pierwsza reklamację reszta pism bez odzewu. omijajcie z daleka. co roku latamy do Grecji ale z Rabinowem już nie polecimy nawet za darmo :)

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Nie polecam biura Rainbow Tours - szczególnie na kierunku Czarnogóra - hotel Montenegro w Canj. Zakwaterowanie w pokojach o niższym standarcie, brak aneksów kuchennych - a to było w ofercie, higiena na stołówce pozostawiała wiele do życzenia a nie jestem wielce wymagająca. W odpowiedzi na reklamację Rainbow Tours odpisuje, iż remonty i wiercenie piętro wyżej czy mrówki - to rzecz normalna.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Dwa razy pojechałem z tym biurem PIERWSZY I OSTATANI RAZ. Biuro sprzedaje wycieczki w terminach ktorych nie ma zamiaru zrealizowac. Wysylaj wszytski informacje ze sie zmienił termi wylotu i upychala 3 terminy w 1 lot zamiaz bezposredniego jest miedzylądowanie . Nam zmienili termin powrotu o 12 godzin nie informujac nas wcale. Zero pomocy od rezydenta i biura w najdrobnieszych sprawch. NIGDY NIGDY WIECEJ NAWET ZA DAROM

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Nie jest to pierwsza moja wycieczka z Rainbow, nie mamy powodów do krytyki, wszystko zgodnie z opisem. Rezydentka Pani Paulina poproszona o pomoc zajęła się tematem aczkolwiek nie musiała. dzięki. Ponieważ wykupiłem w ostatniej chwili stosunek jakości do ceny wręcz rewelacyjny.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    nie będę się wypowiadal na temat tego biura totalna porazka !!! 2 lata z rzedu rezerwowałem czarnogore na czerwiec 2017/2018 pobyt niestandardowy 11 dni 2 lata z rzedu odwołali wyjazd !!! wstyd ,porazka. jeśli cos się organizuje a niewypali powinno się mieć alternatywedla klienta !!! a oni klienta mają w d...e !!!!! wole jechać z z jakims biurem które nie ma jeszcze pozycji na rynku chociaż zadba o klienta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Wypoczynek na Mauritius z Rainbow - wyjazd pochłaniający sporo pieniędzy, ale każda złotówka włożona weń jest warta przeżyć na miejscu. Mauritius jest podręcznikowym wręcz rajskim miejscem. Dużą w tym zasługę ma samo biuro, a zwłaszcza rezydentka, uśmiechnięta i uczynna, z prawdziwego zdarzenia, oddana temu co robi.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 139
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią