6,6 / 10

Opinie o biurze Rainbow

Rainbow

Ocena na podstawie 1853 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,9
    Ocena
    Organizatora

  • 6,4
    Ocena
    rezydentów

  • 6,3
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,4
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Rainbow
  • Czarnogóra Śniadania i obiadokolacje Plus
    1 846 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Portugalia All Inclusive
    2 564 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • LIBAN Śniadania
    2 918 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Rainbow

Opinie

 
  • 2,5 / 10

    Jachu

    Pobyt: Sierpień 2019

    Porażka, tydzień spędziłem w autokarze skręcony w paragraf. Odstęp między siedzeniami to 11 cm. Przy wzroście 184 cm. to tragedia. Po trzech dniach bóle kręgosłupa i psychiczny dyskomfort. Ponadto w autokarze ok 60 osób, połączyli 3 grupy. Siedzenie z żoną na jednym siedzeniu niemożliwe. Dyskryminacja pasażerów. A upominając się o podstawowe prawa ukazywały jestem jako awanturny turysta. Nie polecam. Firma typowo nastawiona na zysk. Drożyzna i amatorszczyzna.

    Opinia dodana:
  • 5,5 / 10

    .

    Pobyt: Sierpień 2019

    Moim zdaniem biuro Rainbow jest do kitu. Mieliśmy lecieć na Gran Canarie dnia 18.8.2019. Niestety nie udało się nam wylecieć na wakacje ponieważ ich strona jest tak świetnie zrobiona (mówiąc sarkazmem), że pod koniec zakupu automatycznie wybrała nam zamiast 18 sierpnia, 18 PAŹDZIERNIKA. Byliśmy na 100% pewni że wybrana jest właściwa data lecz jak wynika z mojej opinii zrobili nas w bambuko. Podsumowując nie polecam tego biura podróży. I jeszcze jedna ważna rada dla klientów Rainbow patrzcie sto razy zanim zapłacicie czy jest poprawna data bo będziecie tylko przyprawieni o nerwy i złość.

    Opinia dodana:
  • 7,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Zosia

    Pobyt: Sierpień 2019

    Rainbow wkleja zdjęcia pokoi 5* w hotelu 5* a wynajmuje pokoje w tym samym hotelu niewyremontowane, w standardzie 3*

    Opinia dodana:
  • 8,8 / 10

    Natalia

    Pobyt: Lipiec 2019

    Witam,byliśmy w hotelu Garden resort Calabria lipiec-sierpień 2019 .Wszystko było zgodnie z opisem i tak się zawsze zastanawiam ,co jest potrzeba do szczęścia na urlopie ???Dla naszej rodziny słońce ,ciepła woda ,gdzie można naprawdę popływać ,czysty pokój i dobre jedzenie.Po przeczytaniu niektórych opinii o tym hotelu szczerze miałam obawy ,ale bez potrzeby .Bylo fantastycznie i nawet po 2 tygodniach pobytu nie chciało nam się wyjeżdżać ,jedyne co nas naprawdę zdziwiło i to bardzo przy opcji all inclusive brak lodów dla dzieci (tylko za dodatkową opłatę).Szczególne podziękowania dla Pana rezydenta do którego można było zawsze dodzwonić i zapytać o wszystko,starał się pomoc w każdej kwestii .Panie Łukaszu dzięki wielkie !!Podziękowania dla P.Sylwii ,która zawsze z nami porozmawiała.Uwazam,ze jest to hotel typowo włoski i niema co oczekiwać cudów ,a jeśli ktoś jest bardzo wymagający to nie 4 włoskie *.Staram się zawsze być obiektywna w swoich opiniach.Polecam ten hotel i biuro podróży Rainbow

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Teresa

    Pobyt: Lipiec 2019

    Jesteśmy ultra zadowoleni i z pobytu w hotelu Sealight Family Club, do którego wysłało nas biuro Rainbow. Byliśmy pełni obaw, był to nasz pierwszy tak odległy wyjazd, a do tego z dzieckiem, jednak obsługa i pomoc rezydentki były na najwyższym poziomie, hotel był świetnie skomunikowany z ważnymi dla nas miejscami więc daliśmy sobie radę bez problemu. Sam hotel ma w sobie wszystko co jest potrzebne do wypoczynku. Dodatkowo są animacje dla dzieci w języku polskim, które specjalnie dla swoich klientów prowadzi Rainbow. Ogólnie hotel jest mocno rodzinny dlatego szczególnie rodziny z dziećmi będą bardzo zadowolone.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Aleksandra Klosinska

    Pobyt: Lipiec 2019

    Biuro Rainbow Tours to jest jedna wielka masakra . Wykupiłam w hotelu u pani rezydent wycieczkę która w ogóle nie powinna się odbyć ponieważ w dniu wycieczki rejs Careta Careta bardzo padał deszcz a trakcie rejsu rozszalała się burza co związku z. tym musieliśmy zawrócić nic nie zwiedzając . Właśnie dostałam odpowiedź odmowną z działu kontroli jakości i reklamacji że Rainbow nie ma najmniejszego wpływu na realizację wycieczki fakultatywnej których nie jest organizatorem przecież wpłacałam u rezydentki z biura koszmar po prostu koszmar jak podchodzą do klienta .To jest skandal lekceważą sobie klientów liczy się tylko kasa . Planuję wyjazd na przyszły. rok na pewno już nie z tym biurem po tym jak zostałam potraktowana tym bardziej że byłam. stałą klientką.Ponadto muszę jeszcze nadmienić że byłam w ich nowych hotelu podobno perełka WHITE OLIVE ELITE LAGANAZ 5 gwiazdek daję tylko 3 gwiazdki ponieważ nie ma kuchni jest catering co za tym idzie zimne posiłki nie smaczne mało urozmaicone powtarzające się z obiadu na kolację jajecznica z proszku .Brak animacji po 23 cisza grobowa. brak wody mineralnej w butelkach słabe drinki ewentualnie 5 euro coś lepszego . Miasto LAGANAZ brudne same śmieci.Dojscie do morza przy śmierdzącej wysychającej rzece a sama plaża nic ciekawego . Ja szczerze nie polecam Biura Rainbow Tours..

    Opinia dodana:
  • 6,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Michał

    Pobyt: Sierpień 2019

    bez przykrych niespodzianek i dodatkowych kosztów, dobry kontakt i obsługa, polecam

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Rollina

    Pobyt: Lipiec 2019

    Bardzo dobrze wspominam nasz wyjazd do Hiszpanii do hotelu Playasol, który miał miejsce miesiąc temu, a to głównie dzięki fajnej atmosferze i wspaniałym rezydentom, którzy opiekowali sie nami już od przyjazdu do Hiszpanii. Dużym udogodnieniem były też figlokluby z małpką, będące cyklem zabaw dla dzieci, prowadzonymi tylko dla nas - osób które kupiły wycieczkę od Rainbow. Bardzo miły ukłon w stronę klienta.

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Tom

    Pobyt: Lipiec 2019

    Singapur i Malezja - Azjatyckie Tygrysy z wypoczynkiem na Tioman Organizator: Rainbow Data: 13-27.07.2019 Po raz kolejny zaufałem Rainbow wybierając z oferty wyjazd Singapur i Malezja Azjatyckie tygrysy z wypoczynkiem na Tioman. Miałem sporo obiekcji, ale wspólnie z rodziną podjęliśmy decyzję, że jedziemy 13.07.2019. Program imprezy uległ zmianie o czym Rainbow poinformował w emailu z dnia 01.07.2019. Zmiany wydawały się na lepsze, zatem nikt nie protestował. Zgodnie z wytycznymi stawiliśmy się na lotnisku w Warszawie ponad 3h przed odlotem i tutaj był pierwszy jak się potem okazało bardzo poważny zgrzyt. Pracownik biura na lotnisku (13.07.2019 godz 19:40) przekazał nam tylko jedną informację - numery stanowiska odpraw bagażowych - nie otrzymaliśmy informacji o tym co wolno a czego nie wwozić do Singapuru, nie otrzymaliśmy bezwzględnie koniecznych informacji o miejscu zakwaterowania, gdyby nie dobrzy ludzie w samolocie prawdopodobnie nie zostalibyśmy wpuszczeni do Singapuru. (wspomnę jeszcze, że 3 dni przed wyjazdem próbowałem otrzymać takie informację przez email - otrzymałem odpowiedź: "Nazwy hoteli, w których jest przewidziany nocleg podaje pilot wycieczki już na miejscu." - informację o nazwie i adresie hotelu należy wpisać na karcie wjazdowej). Wieczorne wyjście w Singapurze okazało się droższe o 10 USD (cena 45USD), no cóż to się podobno zdarza, ale dlaczego zakupiono nam zbyt tanie bilety na metro i nie starczyło na kolejny odcinek podczas powrotu i musieliśmy iść pieszo, tego nie rozumiem. Kolejne problemy to zmiana w programie brak sanktuarium słoni, teoretycznie zrekompensowany wjazdem na Petronas Towers. Podobno trasa wypadła inaczej, ale to duża strata. To wszystko można uznać za drobnostki w porównaniu z tym co zafundowano nam przy powrocie. Po przypłynięciu promem do Mersing okazało się, że bagaże nie mieszczą się w luku autobusu i trzeba część zabrać do środka. Ponadto była godz. około 14:20 - Pani pilot zarządziła przerwę na obiad do 15:30. Niestety zeszło nieco dłużej, ale o 19:00 mieliśmy być na lotnisku i zobaczyć zgodnie z programem najładniejsze lotnisko świata w Singapurze w ogromnym wodospadem i innymi bajerami. Okazało się jednak, że są korki i musimy przejść odprawy graniczne, które zakończyły się około godz. 21:15 i tutaj nastąpiło najgorsze, byliśmy już po stronie singapurskiej i musieliśmy tylko odebrać singapurską przewodniczkę, niby prosta sprawa, udało się mieliśmy również singapurską przewodniczkę. Ruszyliśmy na lotnisko z ostatkiem nadziei, ze jeszcze coś zobaczymy. Po kilku minutach jazdy, mój syn - 16 lat stwierdził, że źle jedziemy, nikt mimo uwag nie zwrócił na to uwagi, upływały kolejne minuty i po kolejnych około 15 zorientowano się, że faktycznie źle jedziemy. I tu pytanie po co pilot polski, pilot singapurski, kierowca i pomocnik kierowcy skoro nikt nie wie gdzie jechać, taka sytuacja jest po prostu niedopuszczalna. Po co GPS, telefony, nawigacje itp.? Ostatecznie na lotnisku byliśmy 22:25, czyli godzinę prze wejściem do samolotu, o zwiedzaniu nie było mowy, a miało być tak pięknie. Żal pozostanie raczej na zawsze z powodu totalnej niekompetencji pilota polskiego i singapurskiego oraz kierowcy i jego pomocnika. Podczas całego wyjazdu można było odnieść wrażenie, że testujemy czas i drogi przejazdu, nie wiemy gdzie można się zatrzymać na postój z toaletą itp. Wyjazd bardzo rozczarował, zmiany w programie należy uznać, za niepoważne podejście do klienta, a koniec uznajemy zgodnie za totalną porażkę organizacyjną. Mimo zainteresowaniem światem jeżdżenie z Rainbow raczej już nigdy nie nastąpi, eksperymenty za ponad 30 tysięcy złotych to gruba przesada.

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Krystyna

    Pobyt: Lipiec 2019

    Bardzo niejasna polityka finansowa. Przewodnik pobiera opłaty na poczet tzw napiwków. W Norwegii ? Kto otrzymuje te napiwki.? Brak pokwitowań na pobrane kwoty. Niejasny ich rozchód. Czy jest to gaża przewodnika? Przewodnik w kajucie z oknem, z widokiem, cała grupa - kajuty z oknem na szalupy ratunkowe. To nie przypadek, tak jest na wszystkich turnusach. Obietnice niezgodne z rzeczywistością. Oszczędzają na wszystkim. Na transporcie, na kajutach. Silne nagabywanie na zakup wycieczek fakultatywnych, które można zakupić znacznie taniej na miejscu. Z komentarzem , że raczej indywidualnych możliwości nie ma. Poza tym na udział we wszystkich wycieczkach trzeba się zadeklarować pierwszego dnia, w sytuacji kiedy nie ma się żadnej wiedzy i polega tylko na zdaniu przewodnika. Nie polecam.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 186
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią