Pierwszy i ostatni nasz kontakt z Biurem Rainbow i jakim kolwiek innym polskim. Unia kazala NATYCHMIAST zwracac kase za loty ,ale Rainbow i inne maja to gdzies,zachecane przez piS.Rzad polski w ramach pomocy dal biourom az 180 dni na zwrot pieniedzy ale one doliczyly sobie do tego jeszcze regulaminowe 14 dni.!!!!!! A jesli sami zrezygnujecie z obawy przed wirusem i powtorka z powrotow,to urwa wam ejszcze czesc wplaty. NIKT nic nie wie,NIE MA zadnej strony,na ktorej mozna sprawdzic co z nasyzmi pieneidzmi. Sprawa nieslychana w skali swiata,zeby to klienci kredytowali wielka firme ,w dodatku BEZ odstek,bo rainbow odda czysta sume wplaty minut ew. potracenia,jesli zrezygnowales sam nawet na az 45 dni przed wylotem,bo wtedy urwa na dzien dobry 7 %. Zal mi neckermanna,bo oni oddawali be zproblemu calosc i natychmiast.
Brak
Brak
Profesjonalne biuro podróży. Oferta korzystna cenowo, ubezpieczenie Cocid-19 gratis. Wylot i powrót w godzinach podanych w ofercie. Na miejscu opieka rezydenta od lotniska do hotelu Ii odwrotnie podczas powrotu. Polecam.
Brak
Brak
Ja wplaciłam pieniadze w lutym przed całą sytłacja COV-19. Wylot miał byc koniec lipca.Ale cos mnie tkneło i zaczełam sie dopytywac w maju czy wogóle sie odbedzie.Pani mówila,że czekaja na informacje. W polowie czerwca to samo.I na koniec czerwca pani mówi żebym poczekała do polowy lipca . Powiedziałam,że nie i że rezygnuje z wylotu .Przyjeli moja rezygnacje ale juz 7% powiedzieli ,że potracą.Powiedziałam ok byle wrucili reszte ,a nie jest to mała kwota bo za 3m osoby.I co sie okazalo wylotu w moim terminie nie było i całe szczescie ,że zrezygnowałam bo bym pewnie nic nie dostała-co prawda czekam na pieniadze. Kiedy zapytałam sie kiedy bede miec zwrot to dostałam informacje ze za 180dni . Jak zaczełam dyskusje na ten temat to dostałam informacje ,że maja zgode od panstwa zwiazku z cod-19 To jak to jest ,ze dalej sprzedawali wycieczki a zaraz odwoływali ?Co by od ludzi kase wyciagnac?Dlaczego panstwo nie pomysli o nas ,ze kazdy znas ma teraz zamrozone pieniadze na 180 dni. Co zrobili wtakim razie z moja kasa jak wylot sie nie odbył. Przez to nie mogłam dziecka zabrac na wakacje bo kasa lezy nadal u nich i tak polezy sobie do grudnia.
Brak
Brak
Przyczyną upadku, bankructwa biura Rainbow za max 3,4 lata nie będzie brak koniunktury, tylko obecny stan traktowania klientów. Tysiące klientów rozgoryczonych brakiem informacji, zwrotu pieniędzy na czas. Nikt z nich nigdy więcej nie wybierze tego biura i każdy z tych klientów będzie odradzał to znajomym. Za kilka lat będzie lament że zagraniczne biura wykorzystują swoją pozycję. TUI oddało pieniądze wszystkim w ciągu 2 tygodni. Ja na swoje wpłacone w lipcu, więc czas zwrotu 2 tygodnie, upłynął 2 tygodnie temu i co najlepsze Rainbow NIE WIE czemu nie oddało mi pieniędzy. Nigdy więcej Rainbow, ale widzę że i klienci Itaki mają podobną sytuacje to nie widzę w internecie takich opinii o Coral Travel, TUI i Exim Tours. Nasi rodzimi przedsiębiorcy nas robią w d...
Brak
Brak
Sprawdz dokladnie hotel do ktorego chcialbys jechac. Stare zniszczone i zaniedbale obiekty a w katologach zdjecia z poczatku ich swietnosci. Nie informujo o istotnych sprawach takich jak np. wiejacy ciagle silny wiatr, nad hotelem znajduje sie trasa podejscia samolotow do lądowania ok 250-400 m nad hotelem.
Brak
Brak
Biuro w czasie pandemii naciąga klientów. Mimo złożonej rezygnacji ignorują wszelkie monity i nie udzielają żadnych informacji o sposobie załatwienia sprawy. Dla mnie banda złodziei wykorzystujących sytuację. Nawet jak kiedyś pandemia się uspokoi nie spojrzę na ofertę tego biura. Szczerze życzę im bankructwa i ostrzegam przed wpłacaniem jakichkolwiek pieniędzy.
Brak
Brak
Proszę aby wszyscy którzy chcą podróżować z tym biurem , mocno się zastanowili. W czasach kiedy światem rządzi COVID odstąpiliśmy od umowy z powodu NNO. Ustawa i umowa wyraźnie nakazują zwrot pieniędzy z zaliczki w całości. Niestety , rzeczone biuro zaproponowało nam przeksięgowanie zaliczki na inną imprezę turystyczną , tylko my na razie nigdzie się nie wybieramy. Rainbow zaś bezczelnie nagabuje nas do jak najszybszej rezerwacji nowej podróży , abyśmy mogli odzyskać swoją zaliczkę, nawet nam voucherów nie zaproponowali , tylko mamy jechać już teraz. Świadome działanie aby wydusić z klienta świeżą kasę , odwołać wycieczkę i nie oddać zaliczki. W związku z tym wszystkich jeszcze raz ostrzegam przed tym biurem !!!
Brak
Brak
Insrttucjonalne traktowanie klienta reszta brak słów 3 godzinyzmarnowanr na kontakcie z konsultantem rainbow i bankami -efekt nic nie załatwione i nerwy,które popsuły radość wyjazdu
Brak
Brak
Witam. Czy ktoś z Państwa zrobił ostatnio rezerwacje na którąkolwiek imprezę a ta następnego dnia została odwołana????????? Za wycieczkę która się nie odbyła dostałem w kwietniu voucher. Obawiając się upadłości biura zdecydowałem się na Norwegię, wylot 17 sierpnia. Ponieważ termin do imprezy krótki kazano mi wpłacić całą kwotę ( ponad 12 tyś ) Z chwila zaksiegowania kwoty w biurze Rainbow natychmiast dostałem wiadomość że impreza się nie odbędzie. Moim zdaniem firma sprzedaje wakacje których nie ma . Żeruje na wpłatach klientów żeby potem obrać naszymi pieniędzmi . Jeżeli ktoś z Państwa miał podobną sytuację proszę o wpis
Brak
Brak
Rozumiem, że jest covid, ale robienie łaski klientom, którzy mimo wszystko nie zabrali pieniędzy to już szczyt wszystkiego. Ofertę zmieniali nam 3 razy - pierwotną zarezerwowaliśmy w grudniu - dwa tygodnie na Gran Canarii. Zarówno na stronie, jak i w panelu klienta podane są numery kontaktowe - tylko, że panie, które odbierają telefony nie odpowiadają na żadne pytanie - odsyłają do sprzedawcy lub wprost mówią, że one tylko sprzedają. Tak więc z 15 dni, po przesunięciach terminów mogliśmy polecieć tylko na 11 dni i to idąc do pracy 10 godzin po przylocie. Za każdym razem wykupowaliśmy miejsca w samolocie, żeby na 6 i 3 dni przed wylotem dowiedzieć się, że nie ma rezerwacji miejsc, a biuro zwróci pieniądze, jeśli miejsca były opłacone - a niby jak mogły być nie opłacone. I teraz najlepsze - z Warszawy do Chani lot trwa ok. 2, 5 godziny. Polecieliśmy przez Katowice, najpierw czekając 30 minut na start, potem lot do Katowic, wszystkie procedury lądowania, zabranie pasażerów, procedury startu i już tylko 2,5 godziny na Kretę. Wylot był o 6,50, tak, jak w najbardziej gorącym sezonie. Oczywiście pasażerów z Katowic było znacznie mniej niż z Warszawy, ale może biuro uważa, że są lepsi i nie mogą dojechać do Warszawy, a ci z Warszawy są gorsi, więc mogą latać z dosiadkami. Na pieniądze związane z różnicą w cenie wczasów i rezerwacjami miejsc w samolocie oczywiście czekamy - na maila z pytaniem kiedy nastąpi zwrot biuro oczywiście nie odpowiedziało.
Brak
Brak
Niestety, mam problem z odzyskaniem zaliczki za wycieczkę do Maroka we wrześniu. Maroko nie przyjmuje turystów, jest tam stan wyjątkowy, a RT twierdzi, że wycieczka się odbędzie .
Brak
Brak
Wpuszczają turystów w maliny jeśli chodzi o hotel willas Plat w Plat. Kurwa Żenada
Brak
Brak
Dopóki wszystko idzie z planem biuro się sprawdzało. Przyszedł koronawirus, nie chcieliśmy jechać na wycieczkę, tym bardziej, że biuro skazało nas na 9 godzin czekania na przesiadkę w Rzymie, ale biuro się nie zgodziło (możemy zrezygnować tracać wpłacone pieniądze, czyli 28 tys zł), twierdząc że realizacja wycieczki nie jest zagrożona, a Rzym bezpiecznym portem przesiadki (mimo że GIS nie zalecał już wtedy podróży do Włoch). Więc polecieliśmy. Udało się zrealizować 4 dni z 14 dniowej wycieczki, resztę spędziliśmy na lotniskach. Po powrocie odpowiedź biura na reklamacje: nie nasza wina, nie mogliśmy tego przewidzieć. Ja mogłem skoro jeszcze kilka dni wcześniej prosiłem o odwołanie, ale oni nie mogli przewidzieć? Co ciekawe biuro nie zwróciło nawet gotówki zbieranej na napiwki i bilety wstępu, które nie zostały kupione, bo nigdy do tych miejsc nie dojechaliśmy...
Brak
Brak
Rainbow. Kiepska firma, do tego mało solidna. Hotele na objazdówkach to jakis koszmar. /byłem trzykrotnie/. niezłe programy. Kanciarze biora mase pieniedzy w euro, których nikt nie kwituje i nie rozlicza. Maja lewe dochody w miliony. kto na to pozwala. i jeszcze ich ratowac. kpina.
Brak
Brak
Oszukali mnie bandyci. Stanowczo nie polecam. Nie chcą mi oddać pieniędzy, bo mówią że zarazy nie ma ale przez zarazę chcą oddać kasę dopiero za 194 dni
Brak
Brak
Proszę uważać na tą firmę ! Nie oddaje pieniędzy za imprezy, które odwołała. Kolejny raz nie dam się nabrać.
Brak
Brak
Szanowni Państwo, mleko się rozlalo . Biuro Podróży Rainbow pokazało swoje prawdziwe oblicze. W związku z anulowaniem przez Rainbow imprezy turystycznej oczekiwałam profesjonalizmu i etyki zawodowej. BPR zachowalo się nagannie, wdrożyło strategię, która polegała na grze na zwłokę i dawaniu zludnej nadziei zamiast zwrotu zapłat 14 tyś złotych. Rozumiem ustawę 194 dni, ale nie rozumiem dlaczego kiedyś renomowane BP postanowiło stracić nieodwracalnie zaufanie klientów. Ich słowa już nic nie znaczą, są bez pokrycia. W morzu naszych pieniędzy utopii poprawne relacje ze swoimi klientami. Opluli rękę która ich karmi. Brak zwrotu przebolalam, ale nie mogę pogodzić się z faktem, że straciłam do BPR zaufanie i źle oceniam działanie zarządu firmy. Proponuję nazwę dla nowych ofert BPR ,, Brzydka plama w krajobrazie idealnym,,. PS. Honor nie pozwoli mi na korzystanie w przyszłości z oferty BPR. THE END
Brak
Brak
Nigdy nie miałem problemów z wyjazdami organizowanymi przez Rainbow. Wycieczki były zgodne z opisem. Na miejscu można było zawsze liczyć na pomoc rezydentów, którzy służyli pomocną radą.
Brak
Brak
Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz potwierdziła podczas konferencji prasowej, że w projekcie specustawy znajduje się dodanie 180 dni na zwrot pieniędzy wpłaconych na imprezę turystyczną Pozwólmy przetrwać naszej prężnej branży turystycznej ten trudny okres ? dodała Emilewicz. I podkreśliła, że takie rozwiązanie będzie ?dowodem solidarności, który powinniśmy zaoferować branży turystycznej?. "Przychody grupy Rainbow Tours w pierwszym kwartale 2020 roku wzrosły o 11,2 proc. rok do roku, do 274 mln zł - podała spółka w komunikacie." My dzielni klienci Rainbow Torus RATUJMY! spółkę notowaną na giełdzie bo ich firma jest lepsza od naszej. Dziękujemy minister emilewicz za ten cudny dar który pozwolił nam kosztem naszych opłat, kredytów, kosztem ratowania naszych firm ratować Rainbow Tours. Dziękujemy za możliwość finansowania tarczy dla branży turystycznej żeby minister mogła chwalić się jak to rząd wspiera za nasze pieniądze bogatą spółkę akcyjną. Dziękujemy za wprowadzenie ustawy niezgodnej z dyrektywą unijną która pozwala aby prawo działało wstecz. Firmie Rainbow Tours dziękujemy za rażące wprowadzanie w błąd, manipulację, kłamstwa i wyłudzanie pieniędzy za wycieczki które się nie odbyły. Dziękujemy branży turystycznej za postulat przedłużający zwrot pieniędzy klientom ze 180 dni na 365 dni. WAM SIĘ TO NALEŻAŁO. Żal że nie przeszło w ustawie, wówczas my klienci moglibyśmy dać dowód większej solidarności z branżą turystyczną. A tak wyszło jak wyszło i branża turystyczna znów płacze że im mało. sprzedajmy samochody, domy, mieszkania co kto ma jak nie ma już nic to może nerkę lub płuco odda niech rząd się chwali że uratował bogatą spółkę notowaną na giełdzie a Rainbow Tour ma dalej możliwość wykiwania kolejnych klientów w końcu nie możemy być takimi egoistami :)
Brak
Brak
Czytam tutaj wszystkie negatywne opinie, tymczasem my zostaliśmy potraktowani bardzo dobrze, za wycieczkę dostaliśmy voucher, udało nam się kupić wyjazd z pobytem w hotelu o klasę wyżej, a nasze wakacje na początku czerwca zdecydowaliśmy się zamienić na mazury w lipcu. Moim zdaniem Rainbow wykazało się naprawdę prokliencką postawą jak na tak trudny czas.
Brak
Brak