6,4 / 10

Opinie o biurze Rainbow

Rainbow

Ocena na podstawie 2088 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,7
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,1
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,3
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Grzeg

    Pobyt: Wrzesień 2020

    Biuro w czasie pandemii naciąga klientów. Mimo złożonej rezygnacji ignorują wszelkie monity i nie udzielają żadnych informacji o sposobie załatwienia sprawy. Dla mnie banda złodziei wykorzystujących sytuację. Nawet jak kiedyś pandemia się uspokoi nie spojrzę na ofertę tego biura. Szczerze życzę im bankructwa i ostrzegam przed wpłacaniem jakichkolwiek pieniędzy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Sławomir Kwaskiewicz

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Proszę aby wszyscy którzy chcą podróżować z tym biurem , mocno się zastanowili. W czasach kiedy światem rządzi COVID odstąpiliśmy od umowy z powodu NNO. Ustawa i umowa wyraźnie nakazują zwrot pieniędzy z zaliczki w całości. Niestety , rzeczone biuro zaproponowało nam przeksięgowanie zaliczki na inną imprezę turystyczną , tylko my na razie nigdzie się nie wybieramy. Rainbow zaś bezczelnie nagabuje nas do jak najszybszej rezerwacji nowej podróży , abyśmy mogli odzyskać swoją zaliczkę, nawet nam voucherów nie zaproponowali , tylko mamy jechać już teraz. Świadome działanie aby wydusić z klienta świeżą kasę , odwołać wycieczkę i nie oddać zaliczki. W związku z tym wszystkich jeszcze raz ostrzegam przed tym biurem !!!

    Opinia dodana:
  • 4,5 / 10

    Tomek

    Pobyt: Sierpień 2020

    Insrttucjonalne traktowanie klienta reszta brak słów 3 godzinyzmarnowanr na kontakcie z konsultantem rainbow i bankami -efekt nic nie załatwione i nerwy,które popsuły radość wyjazdu

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Jarek

    Pobyt: Sierpień 2020

    Witam. Czy ktoś z Państwa zrobił ostatnio rezerwacje na którąkolwiek imprezę a ta następnego dnia została odwołana????????? Za wycieczkę która się nie odbyła dostałem w kwietniu voucher. Obawiając się upadłości biura zdecydowałem się na Norwegię, wylot 17 sierpnia. Ponieważ termin do imprezy krótki kazano mi wpłacić całą kwotę ( ponad 12 tyś ) Z chwila zaksiegowania kwoty w biurze Rainbow natychmiast dostałem wiadomość że impreza się nie odbędzie. Moim zdaniem firma sprzedaje wakacje których nie ma . Żeruje na wpłatach klientów żeby potem obrać naszymi pieniędzmi . Jeżeli ktoś z Państwa miał podobną sytuację proszę o wpis

    Opinia dodana:
  • 4,8 / 10

    Małgosia

    Pobyt: Lipiec 2020

    Rozumiem, że jest covid, ale robienie łaski klientom, którzy mimo wszystko nie zabrali pieniędzy to już szczyt wszystkiego. Ofertę zmieniali nam 3 razy - pierwotną zarezerwowaliśmy w grudniu - dwa tygodnie na Gran Canarii. Zarówno na stronie, jak i w panelu klienta podane są numery kontaktowe - tylko, że panie, które odbierają telefony nie odpowiadają na żadne pytanie - odsyłają do sprzedawcy lub wprost mówią, że one tylko sprzedają. Tak więc z 15 dni, po przesunięciach terminów mogliśmy polecieć tylko na 11 dni i to idąc do pracy 10 godzin po przylocie. Za każdym razem wykupowaliśmy miejsca w samolocie, żeby na 6 i 3 dni przed wylotem dowiedzieć się, że nie ma rezerwacji miejsc, a biuro zwróci pieniądze, jeśli miejsca były opłacone - a niby jak mogły być nie opłacone. I teraz najlepsze - z Warszawy do Chani lot trwa ok. 2, 5 godziny. Polecieliśmy przez Katowice, najpierw czekając 30 minut na start, potem lot do Katowic, wszystkie procedury lądowania, zabranie pasażerów, procedury startu i już tylko 2,5 godziny na Kretę. Wylot był o 6,50, tak, jak w najbardziej gorącym sezonie. Oczywiście pasażerów z Katowic było znacznie mniej niż z Warszawy, ale może biuro uważa, że są lepsi i nie mogą dojechać do Warszawy, a ci z Warszawy są gorsi, więc mogą latać z dosiadkami. Na pieniądze związane z różnicą w cenie wczasów i rezerwacjami miejsc w samolocie oczywiście czekamy - na maila z pytaniem kiedy nastąpi zwrot biuro oczywiście nie odpowiedziało.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Gabi

    Pobyt: Wrzesień 2020

    Niestety, mam problem z odzyskaniem zaliczki za wycieczkę do Maroka we wrześniu. Maroko nie przyjmuje turystów, jest tam stan wyjątkowy, a RT twierdzi, że wycieczka się odbędzie .

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Rafi

    Pobyt: Lipiec 2020

    Wpuszczają turystów w maliny jeśli chodzi o hotel willas Plat w Plat. Kurwa Żenada

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Sebastian

    Pobyt: Marzec 2020

    Dopóki wszystko idzie z planem biuro się sprawdzało. Przyszedł koronawirus, nie chcieliśmy jechać na wycieczkę, tym bardziej, że biuro skazało nas na 9 godzin czekania na przesiadkę w Rzymie, ale biuro się nie zgodziło (możemy zrezygnować tracać wpłacone pieniądze, czyli 28 tys zł), twierdząc że realizacja wycieczki nie jest zagrożona, a Rzym bezpiecznym portem przesiadki (mimo że GIS nie zalecał już wtedy podróży do Włoch). Więc polecieliśmy. Udało się zrealizować 4 dni z 14 dniowej wycieczki, resztę spędziliśmy na lotniskach. Po powrocie odpowiedź biura na reklamacje: nie nasza wina, nie mogliśmy tego przewidzieć. Ja mogłem skoro jeszcze kilka dni wcześniej prosiłem o odwołanie, ale oni nie mogli przewidzieć? Co ciekawe biuro nie zwróciło nawet gotówki zbieranej na napiwki i bilety wstępu, które nie zostały kupione, bo nigdy do tych miejsc nie dojechaliśmy...

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Janek

    Pobyt: Lipiec 2020

    Rainbow. Kiepska firma, do tego mało solidna. Hotele na objazdówkach to jakis koszmar. /byłem trzykrotnie/. niezłe programy. Kanciarze biora mase pieniedzy w euro, których nikt nie kwituje i nie rozlicza. Maja lewe dochody w miliony. kto na to pozwala. i jeszcze ich ratowac. kpina.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Gostyn

    Pobyt: Wrzesień 2020

    Oszukali mnie bandyci. Stanowczo nie polecam. Nie chcą mi oddać pieniędzy, bo mówią że zarazy nie ma ale przez zarazę chcą oddać kasę dopiero za 194 dni

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią