6,5 / 10

Opinie o biurze Rainbow

Rainbow

Ocena na podstawie 2025 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,8
    Ocena
    Organizatora

  • 6,3
    Ocena
    rezydentów

  • 6,2
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,3
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Mal

    Pobyt: Marzec 2020

    Witam, również jestem w podobnej sytuacji. Miałam jechać na wakacje na Teneryfe pod koniec marca. Jednak z uwagi na to że w pobliskim kurorcie jest kwarantanna złożyłam wniosek o bezkosztową rezygnację na podstawie Art 47 ustawy o imprezach turystycznych. Rainbow nic sobie z tego nie robi, na wszystkie pytania odpowiedź negatywna. Nawet co do kwestii zamiany lub zmiany terminu. Z zaliczki potrącono mi 20 procent kosztów całej imprezy. W trakcie składania rezygnacji próbowano mi podłozyc dokument do podpisania, gdzie miałam sie zgodzić na automatyczne potrącenie. Gdybym to podpisała nie miałabym możliwosci walczyc o zwrot. Proszę uważać na nich. Dzwoniłam na infolinię UOKIK co robić? Otrzymałam informacje że jest to nietypowa sytuacja i jeszcze nie wiadomo jak będą orzekać sądy. Wszystkie biura odmawiają klientom bezkosztowych rezygnacji. Sprawa jest do wygrania w sadzie, jednak oficjalne nikt nie da pewności na 100 %. Wszystko zależy od indywidualnej sytuacji i miejsca do, którego miało się wyjechać. Jeśli ktoś jest w podobnej sytuacji i chciałby połaczyć siły i wspólnie walczyć o zwrot proszę o kontakt odwolane_wakacje@onet.pl

    Opinia dodana:
  • 1,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Mariusz

    Pobyt: Luty 2020

    Witam. Byliśmy z żoną w lutym 2020 w Gambii w hotelu Atlantic ponoć najlepszy w Gambii . Porażka brud i syf w pokojach , w całym hotelu , na plaży kupy plastików , miejscowi w morzu kąpali kozy mówiąc żeby nie złapały infekcji szookkk. Jak rozmawialiśmy z rezydentami ,że miało być inaczej za każdym razem tłumaczyli przecież to Afryka, nie wspomnę o animacjach jakie miały być 3 razy w tygodniu były tylko raz.Jedzenie koszmar brakowało talerzy , kubków , i często jedzenia ,śniadanie od 7.30- 9.30 jak przyszło się o 8.50 to wyboru nie było z kolacją to samo.Na plus jedynie pogoda 38 stopni słońce i ciepła woda .Największym plusem wszyscy turyści z Polski zintegrowani razem.Rainbow powinien zadbać wreszcie o klientów swoich póki jeszcze ich ma , a nie tylko o swoją kasę.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Eugeniusz Szyszka

    Pobyt: Luty 2020

    Podzielam opinie Pani Hanny, mamy podobną sytuację. Zarezerwowane wczasy na Teneryfie. Jako że w sąsiednim hotelu trawa właśnie kwarantanna ok. 1000 osób, chyba wszyscy słyszeli o lekarzu z Włoch, postanowiliśmy z wyjazdu zrezygnować. Złożyliśmy wniosek pisemny o rezygnacji z wyjazdu oraz zwrot wpłaconej zaliczki. Otrzymaliśmy odpowiedz odmowną z uzasadnieniem że dla Reinbow sytuacja zagrożenia korona wirusem nie stanowi żadnego zagrożenia.

    Opinia dodana:
  • 2,3 / 10

    Natalia

    Pobyt: Grudzień 2019

    Byliśmy z Rainbow na Kubie. Wycieczka była super tylko ze względu na ludzi których poznaliśmy i sama Kubę, bo biuro niewiele musiało się wysilać. Zostałam pogryziona przez pluskwy w hotelu i złożyłam reklamacje (załączając zdjęcia). Ponieważ byliśmy tam tydzień nie kontaktowałam się z rezydentka tylko z obsługa hotelu. Po wymianie materaca więcej ukąszeń nie miałam. Rainbow (tak jak sądziłam) wykpilo się z jakiejkolwiek odpowiedzialności bo przecież nie zgłosiłam tego rezydentowi ani nie jestem w stanie udowodnić ze zostałam pogryziona w hotelu. No nie wiem monitoring 24/h, pomiar temperatury ciała czy co jeszcze?!.. skoro zdecydowałam się napisać reklamacje to raczej nie dlatego ze coś mi się ubzdurało. Ale rainbow nie zaproponowało żadnej rekompensaty, bo wolą ukisić sobie pieniądze jakie zapłaciłam niż spowodować ze kiedykolwiek jeszcze skorzystam z ich usług. Nie polecam. No chyba ze chcecie całe wakacje się drapać a potem czytać żenujące wyjaśnienia, które pani skrobać musi bo tak nakazują przełożeni. Nie, nie skorzystam już z usług Rainbow bo nie maja po prostu klasy i zależy im tylko na zarobku a nie na komforcie i zadowoleniu klienta.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Hanna

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Rainbow nic sobie nie robi z epidemii koronawirusa. Zarezerwowałam wycieczkę objazdową do Włoch. Z uwagi na rekomendacje GIS i dynamiczny rozwój sytuacji epidemiologicznej we Włoszech chciałam zrezygnować z wycieczki. Tym bardziej, że niektóre miejscowości które mieliśmy zwiedzać zostały zamknięte. W punkcie na Targowej w Warszawie Pani powiedziała, że będę miała potrącenie 7% ceny wycieczki. Jednocześnie poinformowała mnie, że wykupione przezemnie ubezpieczenie bezkosztowej rezygnacji obejmuje nagłe wypadki a epidemia do takich nie należy. No cóż jak pokazuje historia największe fortuny robiono na wojnach. Rainbow też wykorzystuje sytuację żeby jak najwięcej ugrać dla siebie. A potem się dziwią, że epidemia się rozprzestrzenia.

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    rr

    Pobyt: Styczeń 2020

    Indie Goa - nie polecam - brak organizacji - żenujące podejście do reklamacji

    Opinia dodana:
  • 4,3 / 10

    Katarzyna

    Pobyt: Styczeń 2020

    Biuro wysyłając turystów na wczasy na Malediwy nie przywiązuje wagi do opłaconych opcji typu all czy full board. Cześć turystów jest zmuszona do dopłaty za te opcje nie małe pieniądze Przy wykupie wycieczki a cześć przy wykupie opcji HB dostaje opcje full board na miejscu za darmo ponieważ. Istnieje taki zapis w systemie. Także zanim dopłacicie do którejś opcji zastanówcie się czy warto...

    Opinia dodana:
  • 4,5 / 10

    Wera

    Pobyt: Styczeń 2020

    Wycieczka "Zamki w piasku" Jordania, organizator Rainbow. Ponieważ moja opinia negatywna nie pojawia się pod wycieczką, parę słów postanowiłam napisać tutaj. Pierwszy i ostatni dzień stracony na dojazd i wyjazd. Nic zwiedzania. Z 8 zrobiło się 6 dni faktycznego zwiedzania. Program zrealizowany, mniej czasu w różnych miejscach. Hotele jak na objazdówkę niezłe. Jedzenie do wytrzymania. Dodatkowo płatne różne wycieczki. Jeżeli ktoś na nie jedzie , traci bez sensu czas. W tych miejscach n ie ma co robić. Po przylocie trzeba czekać na drugą grupę z Warszawy. Po wylądowaniu- brak przewodnika mówiącego po polsku, mówi po angielsku, co wprawia w zakłopotanie klientów" bez języka". W Akabie, gdzie były 3 noce zostaliśmy OKRADZIENI. Po wyjściu na kolację lub śniadanie zginęło po 100 dolarów z naszych portfeli, a dodatkowo z mojego jeszcze 50 euro (co zobaczyłam dopiero na 2 dzień). Przeszukane zostało dokładnie 4 piętro. Jeszcze zabrali kasę Rosjance, też z tego piętra. Poszkodowane zostało 3 rodziny polskie, w tym i moja. Przewodnik Kinga zapewniała, że "tu nie kradną" i uśpiła naszą czujność. Kiedy wiadomość ta rozniosła się po hotelu, wśród znajomych, przewodnik Kinga zadzwoniła do mnie z pytaniem "Czy zakładam sprawę o kradzież?" Po wyjaśnieniu jej jak i kiedy u nas do tego doszło, powiedziałam, że nie, bo nie znam angielskiego i nie chcę się włóczyć po policji. Nigdy takiej sytuacji nie miałam, w różnych krajach na pewno rożnie wygląda"zakładnie sprawy o kradzież". Na tym sprawa moja się skończyła. Jak się wieczorem dowiedziałam, pozostałe 2 rodziny ponieważ umiały angielski, domagały się zwrotu kasy od hotelu. Przewodnik tamtejszy, nie chciał uwierzyć, że coś takiego miało miejsce. Wręcz był przeciwko. Skończyło się to tak, że po wielu próbach czynionych przez hotel odwiedzenia Polaków od roszczeń (okradziona Pani okazywała chęć kontaktu z odpowiednimi władzami polskimi), zwrócono dwom rodzinom skradzione pieniądze, a mnie nie, bo jak twierdziła przewodnik Kinga nie założyłam sprawy. Wiem, to był błąd. Mam żal do przewodniczki, że nie pomogła mi w tak trudnej sprawie, nie usłużyła językiem, nie zaproponowała nic. Stwierdziła tylko, że oni wiedzą , że nas okradli bo sprawdzali kamery (była nad naszym pokojem). Całe wyjaśnienia toczyły się na miejscu w hotelu, nie trzeba było nigdzie jeździć, a Kinga była przy wyjaśnianiu. Szkoda, że nie pomyślała o mojej rodzinie (bo widziała osobiście na kamerach, że nas też okradli), i nie podjęła żadnych kroków. Mogła nas przecież wezwać i zaproponować dołączenie do 2 pozostałych rodzin. Pieniędzy szkoda, fakt. Miały być one na nurkowanie w rafach koralowych dla córki. Ona to uwielbia. Przepłakałam całą noc. Wzięłam ją na statek za 8 euro. Trudno. Mam ogromny zal do przewodniczki Kingi za brak profesjonalizmu , w tym co robi. Wycieczka miał jeszcze więcej minusów. Może ktoś inny napisze, bo ludzie byli zbulwersowani paroma rzeczami. Dobry przewodnik to jest 80% zadowolenia. Tu tak nie było. Byłam na innych wycieczkach z tym biurem, i dało się wytrzymać. Wracałam zadowolona, bo mnie dużo do szczęścia nie potrzeba. Ta, pozostawiła niesmak. Nie zarzekam się, może jeszcze skorzystam z ich usług, ale bardziej będę przeglądać oferty i innych. Zapomniałam jeszcze napisać, że na prawie 3 tygodnie przed wylotem zmieniałam jadącą ze mną osobę, za co zapłaciłam dodatkowo 600 zł. Uważajcie - w Akabie kradną. Przewodniczka Kinga sama się później przyznała, że ją też tam okradziono. Szkoda, że nie powiedziała tego wcześniej. Mimo wszystko warto jechać do Jordanii.

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Grzegorz

    Pobyt: Luty 2020

    Jestem obecnie w Kenii,porazka oszukali wiekazosc ludzi zaplacilismy w biurach w pl za wycieczke a tutaj drugi raz ,z safarii 3 dni jest jeden bo 2 w drodze stare rozpadajace sie busy nigdy wiecej z tym biuremm

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Olena Ars

    Pobyt: Maj 2019

    Witam was wszystkich . Chcę podzielić się z Wami moim gorzkim doświadczeniem. Piszę tę opinie wołania duszy, wołania oszukańczego człowieka i okłamanego . Proszę o przemyślenie dwa razy, zanim przekażesz pieniądze temu biuru podróży. Chcę opowiedzieć historie i moje doświadczenia ze współpracy z tą firmą. nie jesteśmy bogatymi ludźmi, ale naprawdę chcieliśmy odpocząć za granicą, a wcześniej zaoszczędziliśmy pieniądze po raz pierwszy na wyjazd do ośrodka . Nie mając doświadczenia jak jechać na wakacje do Turcji, zwróciliśmy się do biura podróży. Po przyjeździe wybraliśmy jeden z najlepszych hoteli według opinii ludzi . konsultant tej firmy zaoferował nam ubezpieczenie zdrowotne po wyższej cenie i oczywiście się zgodziliśmy, warto było wydać takie pieniądze na podróż i nie warto było oszczędzać na takim drobiazgu , wszystko zapłaciliśmy, spakowaliśmy walizki, kupiliśmy stroje ... ale w dniu wyjazdu obudziłam się z ospą . Pobiegłam do lekarza, ale natychmiast dostałam zwolnienie lekarskie i zabroniono mie było wsiadać do lotu . nie możecie sobie wyobrazić mojej furii. Płakałem jak nigdy wcześniej. Przede wszystkim zadzwoniłem do biura podróży z prośbą o odroczenie lotu, ponieważ mam chorobę zaskarżalna . ale biuro podróży odmówiło mi i konsultant powiedziała : nic strasznego, może pani lecieć , mialismy sto raz takie sytuacji , na pytanie a co z tymi ludzi którzy mogą zrazić się , ona nic nie powiedziała . A przecież ta choroba dla dorosłych może być śmiertelna .Wyjaśniłem im, że nie mogę zagrażać życiu ludziom, którzy będą w samolocie, w hotelu i ogólnie. Byłam zaskoczona ,że biuro podróży nie martwiło się o swoich klientach i pracownikach , ponieważ jeden z konsultantów biura podróży miał lecieć samolotem ziemna . Dzwoniłam sto razy ze łzami i prosiłam o zmianę terminu mojej podróży. ale odmówili mi, i zabrali mi wszystkich pieniędzy. Miałam potem trudny okres , depresja . nie tylko ukradłi mi wszystkie pieniądze , Tak i po raz pierwszy spotkałam się z takim podejściem Nie polecam , oszustwo , ukradli mi 5000. Miałam chorobę zaskarżalna , a obi kazali mi jechać . Maja gdzieś swoich klientów . Jestem w szoku od takiego podejścia do klientów . Zastanów się przed tym jak oddać im swoją ciężko zarobioną kasę !!!!!!!!

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią