6,4 / 10

Opinie o biurze Rainbow

Rainbow

Ocena na podstawie 2088 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,7
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,1
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,3
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Oszukany

    Pobyt: Marzec 2020

    Proszę uważać na tą firmę ! Nie oddaje pieniędzy za imprezy, które odwołała. Kolejny raz nie dam się nabrać.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Beata

    Pobyt: Marzec 2020

    Szanowni Państwo, mleko się rozlalo . Biuro Podróży Rainbow pokazało swoje prawdziwe oblicze. W związku z anulowaniem przez Rainbow imprezy turystycznej oczekiwałam profesjonalizmu i etyki zawodowej. BPR zachowalo się nagannie, wdrożyło strategię, która polegała na grze na zwłokę i dawaniu zludnej nadziei zamiast zwrotu zapłat 14 tyś złotych. Rozumiem ustawę 194 dni, ale nie rozumiem dlaczego kiedyś renomowane BP postanowiło stracić nieodwracalnie zaufanie klientów. Ich słowa już nic nie znaczą, są bez pokrycia. W morzu naszych pieniędzy utopii poprawne relacje ze swoimi klientami. Opluli rękę która ich karmi. Brak zwrotu przebolalam, ale nie mogę pogodzić się z faktem, że straciłam do BPR zaufanie i źle oceniam działanie zarządu firmy. Proponuję nazwę dla nowych ofert BPR ,, Brzydka plama w krajobrazie idealnym,,. PS. Honor nie pozwoli mi na korzystanie w przyszłości z oferty BPR. THE END

    Opinia dodana:
  • 9,0 / 10

    emil kosiewicz

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Nigdy nie miałem problemów z wyjazdami organizowanymi przez Rainbow. Wycieczki były zgodne z opisem. Na miejscu można było zawsze liczyć na pomoc rezydentów, którzy służyli pomocną radą.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    dzi kujemy za przes an wiadomo .

    Pobyt: Lipiec 2020

    Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz potwierdziła podczas konferencji prasowej, że w projekcie specustawy znajduje się dodanie 180 dni na zwrot pieniędzy wpłaconych na imprezę turystyczną Pozwólmy przetrwać naszej prężnej branży turystycznej ten trudny okres ? dodała Emilewicz. I podkreśliła, że takie rozwiązanie będzie ?dowodem solidarności, który powinniśmy zaoferować branży turystycznej?. "Przychody grupy Rainbow Tours w pierwszym kwartale 2020 roku wzrosły o 11,2 proc. rok do roku, do 274 mln zł - podała spółka w komunikacie." My dzielni klienci Rainbow Torus RATUJMY! spółkę notowaną na giełdzie bo ich firma jest lepsza od naszej. Dziękujemy minister emilewicz za ten cudny dar który pozwolił nam kosztem naszych opłat, kredytów, kosztem ratowania naszych firm ratować Rainbow Tours. Dziękujemy za możliwość finansowania tarczy dla branży turystycznej żeby minister mogła chwalić się jak to rząd wspiera za nasze pieniądze bogatą spółkę akcyjną. Dziękujemy za wprowadzenie ustawy niezgodnej z dyrektywą unijną która pozwala aby prawo działało wstecz. Firmie Rainbow Tours dziękujemy za rażące wprowadzanie w błąd, manipulację, kłamstwa i wyłudzanie pieniędzy za wycieczki które się nie odbyły. Dziękujemy branży turystycznej za postulat przedłużający zwrot pieniędzy klientom ze 180 dni na 365 dni. WAM SIĘ TO NALEŻAŁO. Żal że nie przeszło w ustawie, wówczas my klienci moglibyśmy dać dowód większej solidarności z branżą turystyczną. A tak wyszło jak wyszło i branża turystyczna znów płacze że im mało. sprzedajmy samochody, domy, mieszkania co kto ma jak nie ma już nic to może nerkę lub płuco odda niech rząd się chwali że uratował bogatą spółkę notowaną na giełdzie a Rainbow Tour ma dalej możliwość wykiwania kolejnych klientów w końcu nie możemy być takimi egoistami :)

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Franka

    Pobyt: Lipiec 2020

    Czytam tutaj wszystkie negatywne opinie, tymczasem my zostaliśmy potraktowani bardzo dobrze, za wycieczkę dostaliśmy voucher, udało nam się kupić wyjazd z pobytem w hotelu o klasę wyżej, a nasze wakacje na początku czerwca zdecydowaliśmy się zamienić na mazury w lipcu. Moim zdaniem Rainbow wykazało się naprawdę prokliencką postawą jak na tak trudny czas.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    to ja ratuję branżę turystyczną

    Pobyt: Czerwiec 2020

    RR piszący o rzeczniku praw konsumenta proszę o kontakt. chcę zrobić dokładnie to samo, tylko z powodu rażącego wprowadzenia w błąd. mój mail gajduro@wp.pl ludzie mówcie, piszcie wszędzie gdzie się da o tym co was spotkało ze strony tego biura podróży. przestrzegajcie innych. przez takie Rainbow cierpią inne biura, które uczciwie pracują.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    to ja ratuję branżę turystyczną

    Pobyt: Czerwiec 2020

    "Przychody grupy Rainbow Tours w pierwszym kwartale 2020 roku wzrosły o 11,2 proc. rok do roku, do 274 mln zł - podała spółka w komunikacie." Jakim prawem więc przetrzymujecie moje pieniądze?! Żądam natychmiastowego zwrotu za odwołaną przez Was wycieczkę. Nie ma żadnego powodu żebyście korzystali z moich pieniędzy w formie nieoprocentowanego kredytu. Pomoc się mnie należy a nie wam! czerpiecie zyski z cudzego nieszczęścia i karma wróci do was.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Potem

    Pobyt: Luty 2020

    A co sądzić o procederze stosowanym w tym biurze polegającym na dopłacie np. 270 $ pilotowi w Indiach na tzw koszty napiwków i wstępów ? Ani razu nie dostałem rozliczenia. Wstępy kosztowały niewiele ,nawet dla turystów . Napiwki pilotka dawała marniutkie - byłem świadkiem. Taka kwota w Indiach to dużo pieniędzy. Bez rozliczenia (jak w innych biurach). Czy to nie jest przypadkiem nieopodatkowane wynagrodzenie dla pilotów , którym rainbow elegancko i bez podatku obciąża dodatkowo klientów?? chyba poproszę biuro o rozliczenie ????

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    agatens

    Pobyt: Luty 2020

    Moje ulubione biuro, zawsze znajde u nich wycieczkę dopasowaną pod siebie i opiekę pilotów pasjonatów!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Piotr

    Pobyt: Październik 2020

    Firma która myśli głównie o zarobku. Klient liczy się tylko do momentu podpisania umowy i wpłaty. Później w razie problemów zostaje sam sobie. Jak jest niewygodny zostaje blokowany w.mediach społecznościowych by nie psuć wizerunku Firmy. Celowo opóźniaja decyzje o wylotach by Klient jak najwięcej stracił na korzyść firmy. Nie polecam bo jak jest problem. R dla Klienta nie istnieje.

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią