Wczasy zgodne z opisem,jakość adekwatna do ceny,obsługa bez zastrzeżeń,polecam
Bardzo dobra organizacja, profesjonalizm rezydentów, godne polecenia
Dziekujemy za organizacje wakacji w Albani, było bardzo milo. Organizacja super. Pani rezydent Agnieszka to bardzo sympatyczna osoba. Najbardziej jednak przypadły nam o gustu animacje z fantastyczną panią Karolina, super energia i przeswietne układy taneczne. Najmilej wspominamy ćwiczenia na plaży hotelu california. Tak trzymać i życzymy więcej takich animatorow! Dzięki Rego bis!
Albania hotel Marina. Piszę.wlasnie z Albani. Hotel położony praktyczne na plaży i to tyle jeśli chodzi o pozytywne wrażenia. Jedzenie monotonne, śniadanie Jajecznica, jako sadzone, parówki niesmaczne, pomidor, ser, ogórek. Obok od maja zainstalowano lunapark który zaczyna działać od godziny 7 wieczorem do 1 w nocy, można zapomnieć o spania. Rano godzina 7 rozpoczynają się prace budowlane, obok budują hotel, można zapomnieć o spaniu. Pokoje sprzątane są co dziennie to plus, personel ok. Ale wszystko co metalowe jest w brudne, meble kiepskiej jakości, na ścianach lamperia jak na klatce schodowej, ale najlepszy jest smród z szamba, z łazienki po prostu nie da się korzystać. Rezydenci nastawieni na zbieranie kasy za wycieczki. Poza tym leżaki są w cenie, klimatyzacja działa, jest nawet telewizor z 2 programami albanskimi. Jeśli chodzi o obiad to jadłem poprawkę z kurczaka z kośćmi po prostu ktoś pokroić kurczaka tarasem i wrzucił do gara. Ryby z łuskami nie oskrobane, lody dodatkowo platne. Nigdy więcej na takie wakacje z tym biurem, ponieważ rezydenci wiedzieli od maja o hałasie i nie reagował, dodam że kupiłem wyjazd w lipcu i w biurze otrzymałem informację, że hotel jest cichy i kameralny, a ja czuję się jakbym spał na dworcu kolejowym.
Chyba najlepsze biuro z jakim miałem okazję spędzać urlop. Świetny rezydent (rezydentka) można wszystko załatwić, zawsze odbiera telefony i służy pomocą, od samego wejścia na lotnisko profesjonalna opieka. Niskie ceny, sprawdzone hotele w ofercie naprawdę nie ma się czego doczepić. Jeszcze nie raz skorzystam z ich usług. Polecam!
Jestem bardzo mile zaskoczona organizacją wypoczynku w Albanii przez biuro Rego-bis. Oferta zgodna z opisem. Konkretny rezydent pan Maciej dostępny na telefon o każdej porze. Dla mnie ważny był fakt, iż spotkanie z rezydentem odbyło się w pierwszym dniu, co ułatwiło zaplanowanie okresu wypoczynku, wycieczek fakultatywnych nie tracąc żadnego dnia. Bardzo sympatyczny, życzliwy, z poczuciem humoru a przede wszystkim pomocny. Wszystkie informacje przekazywał rzetelnie. Można było obejrzeć prezentację odnośnie wycieczek fakultatywnych, która pomogła w dokonaniu wyboru i podjęciu decyzji nas którą z nich się udać.Od powitania na lotnisku do pożegnania było czuć, że jest się pod czyjąś opieką. Doskonale zorganizowany wyjazd do Macedonii, dużo cennych informacji na temat kraju, kultury, tradycji, historii. Widać było duże zaangażowanie rezydenta i to,że kocha to co robi. Warunki hotelowe bardzo dobre. Codziennie sprzątane pokoje, wymieniane ręczniki. Przestrzenne pokoje.Do plaży blisko, zestawy plażowe w cenie.Pogoda murowana. Polecam wszystkim Albanię a zwłaszcza Macedonię można się w niej zakochać :)
Biuro REGO-bis żenada. Pierwszy raz all inclusive tak fatalnie nie egzekwowane przez rezydenta w osobie p. Macieja Sokalskiego, posiadającego jedynie dobrą wiedzę o Albanii, ale zero organizacji-egzekwowania od hotelu założeń umowy.Posiłki zimne-jajka na miękko,jajecznica,omlet,sadzone, parówki zimne! Obiad-mięsa,ryż dodatki na ogól zimne.Napoje jak piwo od południa ciepłe(roll bar służył jako atrapa-butelkowe napoje tylko z niewydajnej chłodziarki typu pepsi-cola.Kawa lura z automatu tylko w godzinach śniadań.Owoce nie dojrzałe-twarde.Pokój sprzątane na nos pokojowej-czy pościel śmierdzi by wymienić?! Animacji brak! WiFi bywało czasem tylko-zawsze problemy techniczne!Personel hotelu jak i rezydent w/w nie reagowali na uwagi wczasowiczów. Poza pogodą i plażą to ŻENADA! Reklamacje REGO-BIS odrzuca ich adwokat, nie czytając zarzutów!!!-pismo odpisane w ostatnim dniu tj.30 dni od daty złożenia reklamacji-wzór druku nr1, zmiana tylko adresu petenta! Będziemy się sądzić zbiorowo-mam kontakty ludzi będących z nami z Polski
Ogólnie nie było źle. Jedynym minusem jest Rezydent. Pan Maciej kompletnie nie wykazuje zainteresowania uczestnikami wyjazdu. Przychodzi do hotelu sporadycznie (3 razy po 30min w tygodniu) głownie to wypalić papierosa i znika. Nie pyta się czy wszystko OK, czy czegoś nie brakuje itp. Jeżeli mu się zgłasza problem i tak nie wie co z tym zrobić. W przypadku wycieczek fakultatywnych Przewodnik (Rezydent) wsiada ostatni. Dopiero wtedy liczy osoby i zaczynają się powroty po hotelach po uczestników wycieczki (rano podjeżdża autokar pod hotel i czeka. a na kogo?)
Ogólnie cala organizacja na lotnisku w porządku, hotel California Resort miała animatorkę która albo przychodziła albo i nie. Na plaży była prowadziła zajęcia ogólnie dużo dla dzieci więc okej. Ale żeby załatwić coś ponad programowego to nie ma szans. Trzeba chodzić upominać się o wszystko. Ocena 5/10
Biuro podróży rzetelne, oferta zgodna z opisem, pan rezydent Maciej Sokalski godny polecenia ????wysoka kultura osobista, duża wiedza o Albanii...
Polecam wszystkim tym którzy nie szukają dziury w całym! Byliśmy 8 dni w przepięknej Macedonii-hotel Tourist. Organizacja lotniska Katowice oceniam na 1. Natomiast same biuro otrzymuje ode mnie wysoka ocenę. Są dobrze zorganizowani, na miejscu otrzymaliśmy wszelkie potrzebne nam informacje. Hotel w starym stylu za to bardzo czysty z pięknym widokiem na jezioro(klimatyzacja w pokoju). Jedzenie różnorodne(nigdy niczego nie brakowało). Przewodniczka super babeczka wygadana, posiada dużą wiedzę na temat samej Macedonii. Polecam
Witam spędziłam z rodziną tydzień w Albanii w Hotelu Leonardo .Największe Plusy zasługuje pogoda wiecznie upał woda ciepła ,co do hotelu czysty jedzenie smaczne wifi praktycznie brak .Osoby lubiące poszaleć wieczorem to odradzam do Durres jest kawałek a dookoła nic nie ma.Pierwsze dni w hotelu odbywały się animacje dla dzieci i dorosłych z bardzo sympatycznym Panem.Dzieci zadowolone i zapewne odwiedzimy Albanie za rok ;)
Odnośnie opinii p. rezydent. Korzystając z usług innych biur podróży chciałam jedynie napomknąć iż piloci niektórych z nich opisują miejsca przez, które biegnie trasa. Nie jest to jednak istotny aspekt więc nie mam pretensji, chciałam zaznaczyć to dla osób, które nastawione są na taka formę. Nie mam pretensji do p. rezydent, celem tej strony internetowej jest opis biura podróży, wiec opinia tyczy się organizatora i do niego kierowane są zastrzeżenia. Zdolności ortograficzne wczasowiczów nie mają wpływu na przekazywanie rzetelnych informacji, chociaż osobiście uważam takie błędy za wręcz niedopuszczalne. Jednak nie jest to miejsce na wypisywanie takich uwag.
Wczasy Hiszpania - biuro Rego - Bis kompletna klapa organizacyjna. Rozumiem że droga zajmuje 30h, jednak autokar jakim podróżowaliśmy oraz podejscie organizatora to kompletna klapa. Nie mamy pretensji do p. Rezydent chodzi nam o biuro podróży!!! Podróż tym autokarem to koszmar !!! Wulgarne odzywki ze strony kierowców autokaru ! Hotel nastawiony na przyjmowanie grup młodzieży. Nie polecam !!! Nigdy więcej!
Odnośnie wycieczki do Hiszpanii, Hotel Samba, termin 20.07-30.07.2017. Jeśli biuro będzie korzystało z usług firmy przewozowej gLOBUS ( specjalni pisze z małej litery bo na duża literę nie zasługują) to ja dziękuję za takie wakacje. Tragedia!!!!!!!! stare autokary, kierowcy, oprócz sympatycznego Pana Andrzeja, to nie porozumienie, ziemniaki wozić a nie ludzi. Zero kultury osobistej, szczególnie zmiennik Pana Andrzeja.Kierowca zero kultury osobistej, dobrze , że trafił na spokojnych wczasowiczów bo należało mu się w przysłowiowy dziób. A przy okazji przydała by się mu wizyta u dentysty. To tyle jeśli chodzi o autokary i drogę tam i z powrotem. Co do hotelu to dla mnie było ok. Co prawda wymaga on generalnego remontu ale w pokoju było czysto, nie brakowało ciepłej wody. Bardzo dobre jedzenie, smacznie i dużo. Co do rezydentów. To po pierwsze Pani Agata przywitała nas po przyjeździe, zaprosiła od razu na obiad, potem było spotkanie, na którym poinformowała nas o podstawowych zasadach funkcjonowania hotelu, o wycieczkach min. do Barcelony i innych. Sympatyczna, uśmiechnięta,, i oczywiście nie może ponosić odpowiedzialności za to, że zepsuł się autokar. Co do dwójki pozostałych również sympatyczni ale dobrze by było Panu Patrykowi przypomnieć, że należy się kłaniać starszym a szczególnie kobieta z turnusu a nie udawać, że sie nie zna. Nie ładnie Panie Patryku. Ogólnie czas spędzony miło ale szczególnie dla młodych. A co do opinii to czy takie uwagi na temat przewoźnika coś dadzą, czy spowodują, że firma Rego Bis wyciągnie wnioski?
Drodzy Państwo, Cieszę się, że piszecie opinie, bo jest to bardzo ważne ale czasami warto posłuchać / przeczytać tez opinii z drugiej strony. 1.Dużo osób myli pojęcie pilot, a przewodnik - pilot odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo w autokarze jak również za ustalanie przerw w czasie podróży ( wiadomo, że jak ktoś wybiera się autokarem do Hiszpanii to musi liczyć się z tym, że podróż trwa 30 godzin, a czasami więcej jak są kiepskie warunki), pilot nie jest odpowiedzialny za zepsuty autokar, bo różne rzeczy mogą się zdarzyć. Natomiast przewodnik odpowiedzialny jest za opowiadanie w czasie drogi o miastach/ państwach przez które się przejeżdża i o danej kulturze itd. Wiec warto sobie przyswoić te dwa pojęcia. 2. Dużo osób pisze jak ktoś się zachowuje, a nikt nie napisze o tym ilu wczasowiczów kradnie szklanki z lobby baru lub ręczniki z hotelu jak również wulgarne się zachowuje, psują autokar i co niektórzy mają pretensje, że postoje są na darmowych toaletach bo młodzież nie ma pieniędzy w drodze powrotnej lub piszą Hiszpania przez " Ch" To taka moja uwaga, którą zauważyłam przez całe wakacje pracując z wczasowiczami. Co odnośnie obozów - młodzież, o ile się nie mylę była zadowolona i w przeciwieństwie do wczasowiczów tak się nie zachowuje. PODKREŚLAM, ZE NIE KAŻDY WCZASOWICZ TAK SIE ZACHOWUJE, NIEKTORZY TO NAPRAWDĘ MILI I KULTURALNI LUDZIE, KTÓRYCH PAMIĘTAM DO DNIA DZISIEJSZEGO! Owszem hotel Samba jest dużym hotelem i różne można spotkać tam nacje i nic na to nie mogę poradzić, że Niemcy czy Anglicy czują się " Panami Świata " i się głośno zachowują. Ps. A 3 funkcje zawsze można pogodzić, bo od momentu opuszczenia hotelu juz nie jestem rezydentem tylko pilotem ( wiec nie jestem 3w1). REGO BIS jest takim biurem, że dostosowuje się do potrzeb obozowiczów i nie zmusza młodzieży do czegoś czego nie chcą robić-a co będę pisać, proszę przeczytać opinię obozowiczów z Hiszpanii.
Cieszę się, że piszecie opinie, bo jest to bardzo ważne ale czasami warto posłuchać / przeczytać tez opinii z drugiej strony. 1.Dużo osób myli pojęcie pilot, a przewodnik - pilot odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo w autokarze jak również za ustalanie przerw w czasie podróży ( wiadomo, że jak ktoś wybiera się autokarem do Hiszpanii to musi liczyć się z tym, że podróż trwa 30 godzin, a czasami więcej jak są kiepskie warunki), pilot nie jest odpowiedzialny za zepsuty autokar, bo różne rzeczy mogą się zdarzyć. Natomiast przewodnik odpowiedzialny jest za opowiadanie w czasie drogi o miastach/ państwach przez które się przejeżdża i o danej kulturze itd. Wiec warto sobie przyswoić te dwa pojęcia. 2. Dużo osób pisze jak ktoś się zachowuje, a nikt nie napisze o tym ilu wczasowiczów kradnie szklanki z lobby baru lub ręczniki z hotelu jak również wulgarne się zachowuje, psują autokar i co niektórzy mają pretensje, że postoje są na darmowych toaletach bo młodzież nie ma pieniędzy w drodze powrotnej lub piszą Hiszpania przez " Ch" To taka moja uwaga, którą zauważyłam przez całe wakacje pracując z wczasowiczami. Co odnośnie obozów - młodzież, o ile się nie mylę była zadowolona i w przeciwieństwie do wczasowiczów tak się nie zachowuje. PODKREŚLAM, ZE NIE KAŻDY WCZASOWICZ TAK SIE ZACHOWUJE, NIEKTORZY TO NAPRAWDĘ MILI I KULTURALNI LUDZIE, KTÓRYCH PAMIĘTAM DO DNIA DZISIEJSZEGO! Owszem hotel Samba jest dużym hotelem i różne można spotkać tam nacje i nic na to nie mogę poradzić, że Niemcy czy Anglicy czują się " Panami Świata " i się głośno zachowują. Ps. A 3 funkcje zawsze można pogodzić, bo od momentu opuszczenia hotelu juz nie jestem rezydentem tylko pilotem ( wiec nie jestem 3w1). REGO BIS jest takim biurem, że dostosowuje się do potrzeb obozowiczów i nie zmusza młodzieży do czegoś czego nie chcą robić-a co będę pisać, proszę przeczytać opinię obozowiczów z Hiszpanii.
Witam. Polecielismy od 27 lipca do 3 sierpnia do Albani . Zaczne od tego ze na lotnisku w Tiranie nikt nie czekal na nas dopiero z kilkoma ludzmi szukalismy po autobusach zeby trafic do hotelu. Mel holiday . O ile hotel byl w porzadku to pojechalismy na wycieczke za 50 euro od osoby do Apolloni vlory I statkiem mielismy rejs statek to ruina dzieci pytaly sie rodzicow czy nic im nie grozi . doplynelismy na plaze mielismy 2 godziny I plynac dalej a Pani Olga Opiekunka wycieczki wyplynela przed czasem zostawiajac nas na plazy I jeszcze 2 osoby a bedac 20 met row od plazy powiedziala ze juz po nas nie wroci I zebysmy sobie ogarneli transport do vlory poptostu tragedia . udalo sie nam ogarnac miala byc po nas o 19 a przyjechala po nas 2 godziny pozniej I nie odbierala wogole telefonu od nas wogole dopiero przez rezydenta sie kontaktowalismy tyle stresu nerwow czy wrocimy do hotel nigdy nie przezylismy a do hotel bylo jeszcze 2 godziny jazdy autokarem . poprostu dramat doloze wszelkich staran I Bede staral sie o zwrot kosztow bo nawet slowa PRZEPRASZAM nie uslyszelismu ostatni raz te biuro . jak mozna nas zostawic nie do wiary
Wczasy Hiszpania hotel Samba. Zgadzam się w 100% z opinią Pani Ilony nic dodać nic ująć. Przestrzegam wszystkich przed tym biurem podróży. Koszmarny przewoźnik Globus chamskie odzywki ze strony kierowców nie do zaakceptowania. Autobus nie klasy lux tylko klasy grat! Strach było jechać. Okropnie niewygodny siedzenia nie chcialy się rozkładać, 30h w takich warunkach to szkoła przetrwania. HORROR KOSZMAR!!!
Plusy: Hotel Samba - miła obsługa, smaczne i urozmaicone jedzenie I TO BY BYŁO NA TYLE !!! Minusy: - Nie polecam tego biura, korzysta ono z usług przewoźnika Globus, który dysponuje starymi autokarami. Po 6 godzinach jazdy autokar zepsuł się i musieliśmy czekać kolejne 5 na następny bez słowa przepraszam !!! Autobusy w opłakanym stanie, zepsuta regulacja siedzeń, bardzo mała przestrzeń między siedzeniami - podróżując 30 h w takich warunkach to katorga. W opisie widnieje zapewnienie ze strony biura iż autokar posiada klasę LUX, co mija się z rzeczywistością. Wylewny kierowca powiedział że ten autokar wracał z trasy i zepsuł się we Włoszech tam go podreperowali i pościli na trasę do Zakopanego gdzie został wymyty i nawet nie sprawdzona stanu technicznego !!! zaznaczając również że autobusem tym podróżowały dzieci na kolonie !!! Kierowcy wulgarnie odnosili się do wczasowiczów, wyzywając niektórych od BYDŁA w sytuacji stresowej !!! Pani pilot/ rezydent pełniła również funkcję opiekuna dzieci chyba to za dużo jak na jedną osobę !!! W trakcje jazdy nie opisywała ciekawych miejsc przez, które przejeżdżamy. Nie była zorientowana na temat historii, czy kultury kraju. Nie interweniowała w trakcie podróży na nasze uwagi w stosunku do kierowców. Z ręką na sercu nie polecam tego biura !!!! a rodzicom radzę dobrze prześledzić program, żeby wiedzieli co ich dzieci robią na wakacjach. W hotelu mnóstwo grup młodzieży hałas i wrzaski w nocy, ale da się przeżyć.