nigdy więcej tui chui fui żenada niech upadną bo nabierają ludzi anulują a potem każą dopłacać
Pamiętajcie bo to jest ważne- zwłaszcza dla osób korzystających z oferty LATO 2021: - korzystając z oferty TUI nie będzie w miejscu wakacyjnego wypoczynku już rezydenta - wszystkie sprawy i problemy, które wynikną w miejscu wakacyjnego wypoczynku musisz rozwiązać sam - możesz zadzwonić do Polski i dużo płacić za rozmowy- nie jest to łatwe i szybkie, a często nic nie załatwisz - musisz dzwonić nawet w przypadku gdy chcesz dowiedzieć się o godzinę powrotu do kraju i wyjazd z hotelu - może skorzystać z MYTui pod warunkiem, że: a) wiesz jak to obsłużyć ( dotyczy głównie starszych osób, które mogą mieć z tym problem ), b) w hotelu jest darmowe Wi-Fi dobrej jakości - jeżeli nie znasz języka, niestety na miejscu wiele spraw ciężko załatwić, a zwłaszcza gdy nie podjedzie autobus, który powinien zawieźć Ciebie na lotnisko. Dlatego zastanów się dobrze przed podjęciem decyzji o rezerwacji wczasów w tym biurze !!!
Dopłata za transport z lotniska do hotelu 100zł to już kpina.
Nie polecam, wprowadzają nowy regulamin do ofert sprzedanych w zeszłym roku tym samym przenoszą koszta testów na Covid 19 na klienta. Przy 3os rodzinie koszt wycieczki wzrasta o 1000zl. Dodatkowo nie można zrezygnować bo nie chcą oddać zaliczki. Odradzam
to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma
TUI gratuluje podejścia!!! Wakacje wykupione od półtora roku, przełożone z zeszłego roku na ten (czerwiec/lipiec) i co? Zmieniają lotnisko z Wrocławia na Katowice, a dlaczego? Bo jak chce Wrocław to mam dopłacić 700 zł. HIT! Gratuluje jeszcze raz, mam nadzieje, ze stracicie więcej klientów! Ciekawe ile będę czekać na zwrot zaliczki... Widać jak im zależy na klientach. Śmiechu warte!
Nie mam się do czego przyczepić. Hotel zgodny z tym, co było w ofercie, cena adekwatna do jakości. Rezydenta w hotelu nie ma na stałe, o czym była informacja z góry więc nie była to niespodzianka, nie było też tak naprawdę potrzeby korzystania z pomocy rezydenta. Lot w jedną i drugą stronę punktualnie, bez opóźnień. Transfer do i z hotelu wygodny i punktualny. Jak najbardziej jestem zadowolona z wyjazdu!
Powrót miał być do Wrocławia zgodnie z umową . W trakcie urlopu zmieniono lot na Katowice , wszystkie ciepłe rzeczy zostały w aucie na lotnisku Wrocław. Było nas 7 osób , bus kosztowal nas 600zl za które pieniędzy nie oddano . Złodzieje i tyle .
Oni są gorsi , niż opisują inni . Te dranie umieściły nas w REMONTOWANYM hotelu ! Bez basenu , w hałasie taczek i betoniarek . Tragedia .Tak niech wysyłają niemców , nie nas .
Bardzo dobry kontakt z obsługa przed wyjazdem na wycieczkę. Po przyjeździe żadnej opieki, kontakt zerowy nie licząc smsa na dzień przed wyjazdem. na lotnisku na Zanzibarze przez rezydentke, która mówiła wyłącznie w języku angielskim. Wskazała nr auta, następnie przez całe 2 tyg nie pokazała się nawet na chwile. Pomimo obostrzeń samolot był wypełniony na full. Podróż trwała ok. 9h a w cenie nie było drobnego posiłku, nie wspominając o butelce wody. Wycieczki w aplikacji TUI były min. 2 razy droższe jak wycieczki organizowane przez miejscowych. Bus powrotny z hotelu na lotnisko zabierał 6 osób a miejsc w nim było jedynie dla 5. Przed wejściem proszono a założenie maseczek a to totalnie nie miało sensu z uwagę, ze wszyscy siedzieliśmy na sobie.. Totalna kpina jest stosunek jakości hotelu do ceny za pobyt w ofercie allinclusive.
Katastrofa UNIKAĆ za wszelką cenę.Nie informują o zasadach pozostawania w pokoju hotelowym przez 24 godziny pomimo informacji udzielanym im przez hotel. Na stronie TUI pisze że na testy klient oczekuje w HOTELU. Antarktyczne siedzisz w pokoju z wywalonym jednym dniem na podróż i drugim w pokoju. Pytałem w recepcji powiedzieli że biuro ma tę informację. Więc w ok. 10 osób mieliśmy dzień wakacji na ...... balkonie. Jedzenie przynosili jacyś kosmici. Zero kontaktuje prób załatwienia czegokolwiek. Kłamię w korespondencji w aplikacji. Bez kontaktuje rezydentem. Masakra. Byliśmy dwa razy z nimi. Ten raz przelał czarę. Po prostu nigdy więcej. Reklamacja dzisiaj odrzucona bo ?informują że kraj docelowy może mieć przepisy inne od podanych na ich stronie?. Co za idioci. Masakra. Odpowiedzieć na reklamacje nie możesz. Musisz zaczynać od nowa. Każda korespondencja z kimś innym i każdy nie wie o co chodzi. Teraz rozumiem białą gorączkę tych którzy złożyli reklamacje. Poprzednim razem machnąłem ręką jak i za pierwszym bo to były ?drobiazgi?. Tym razem zapłaciliśmy za dwa dni kompletnie niczego. Nigdy więcej. Złodzieje i oszuści.
Błagam, nie latacie z tym biurem! Błędne informacje na stronie internetowej, nie aktualizują informacji o miejscach w których organizują wycieczki przykładowo błędne informacje o wymaganych testach, na infolinii niezorientowani, brak konsultanta opiekuna na lotnisku, nieodpowiedzialni nieprofesjonalni ludzie
Totalny brak poszanowania dla swoich klientów. Mam ogromne wątpliwości co do kompetencji zarówno pracowników infolinii jak i osób odpisujacych na reklamację, gdyż informacje jakie nam przekazano kompletnie mijają się z prawdą. Wakacje dzięki tui okazały się stresujące, totalnie zdezorganizowane, czujemy się oszukani, zlekceważeni - totalna żenada. Nigdy więcej nie skorzystamy z tego biura, płacisz za jedno a dostajesz drugie - i o tej niemiłej niespodziance dowiadujesz się już będąc w obcym kraju. Nikomu nie polecamy.
Najgorsze biuro , które może być , nawet nie mogą odpisać normalnie adwokatu a tylko umywają ręce . Nawet nie zwrócili pieniędzy za wycieczkę , chociaż nie wyleciałam z ich winy i mam na to świadków , ale biuro podróży to nie interesuje
Mój wyjazd od 22 czerwca do 29 czerwca 2020 odwołałam na podstawie art. 47 ust. 4 dnia 4 maja 2020. . Wcześniej wysłałam 2 maile do hotelu, który potwierdził mi ,ze hotel w czerwcu będzie zamknięty. TUI nie chce zwrócić mi zaliczki. Po interwencji Miejskiego Rzecznika Konsumentów oddał mi niewykorzystaną część ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. wcześniej nawet się nie zająknęli, że zwrot ubezpieczenia mi się należy. straciłam zaliczkę w wys.1119zł, ale dzieki Bogu nie dopłaciłam reszty pieniędzy. Ciekawa jestem, czy Tui zwraca pieniądze tym , którzy wpłacili całość ?
Wstyd. Wyjazd nie doszedł do skutku, a biuro twierdzi, że proponuje rozwiązanie korzystne dla wszystkich. Czyli zabiera mi pieniądze za wyjazd, który się nie odbył przez epidemię. Nie miałam opcji, musiałabym zapłacić 7 tysięcy za wycieczkę, gdzie granice były kolejno zamykane. Jestem pewna, że gdyby nie to, że zrezygnowałam z powodu epidemii to teraz bym się z TUI kłóciła o 7tysięcy a nie 700 złotych. Wstyd zostawiać dla siebie nie swoje pieniądze TUI!
Niestety biuro nie poradziło sobie z pandemią!!! I nie zdziwię się, jeśli będzie kolejnym, które podupadnie. Dla mnie to złodzieje. Nie oddają pieniędzy, odwołując się na ubezpieczenie, a wiem od znajomej agentki allianz, że firma oddaje wszystkie pieniądze. Gdybym to jeszcze ja zrezygnowała z wycieczki to bym zrozumiała. NIE POLECAM!!!! Nigdy już nie zakupię wycieczki w tym biurze,
Oszuści nie przestrzegający prawa i obowiązujacych regulacji. Całkowite lekceważenie konsumentów i skandaliczny poziom wiedzy konsultantów pokazuje całościowy obraz tego biura. Unikać jak ktoś nie chce mieć problemów.
Doskonała organizacja ! odbiór , przywóz itp . Hotel Star , faktycznie jesteś traktowany jak gwiazda niczego ci nie braknie . Rezydenci super operatywni , Wioletta - pełen profesjonalizm . Elzira - nieoceniona , wycieczki z nią to doskonała skarbnica wiedzy , dobrego smaku oraz profesjonalizmu ( piszcie się na każdą wycieczkę z tą wspaniałą osobą ) Dla mnie i mojej ekipy z którą pojechałem 10 na 10 !
Biuro powinno sprawdzic obekty hotelowe i nie narażać klientów na kradzież przez obsługę hotelu turystów mnie okradziono zero odp hotelu i biura ...:(