Wycieczka kupiona jako 7 dniowa 7 noclegów, tui przed wyjazdem przedłużył wycieczkę na 8dni, ale nie przedłużył hotelu o godz 11 trzeba zdać pokój i do 1 w nocy czekać na autokar na lotnisko. Tui ma gdzieś co będziesz robił przez te 14 godzin do autokaru w egipcie 50 stopni upał. Po wymianie maili z tui zaproponowali przedłużenie pokoju uwaga za 2430zł za 14 godzin, cała wycieczka kosztowała 4500zł za 7dni. Ten sam pokój przedłużyliśmy przez portal typu booking.com za uwaga 414zł gdzie tui zaproponowało 2430zł, a nie powinniśmy płacić nic bo to organizator tui nawalił. Mieliśmy wracać 18 lipca o godz.11 tak jak było w umowie po kupnie wycieczki a tui zmienił datę na 19 lipca i nie widzi problemu w tym, że pokój nam opłacili do 18 lipca godz.11 a wylot jest 19 lipca 4 rano.
Drugi wyjazd z TUI. Wszystko bardzo dobrze zorganizowane, wszystko punktualnie, świetni kierowcy obsługujący transfer z i na lotnisko. Polecam.
BIURO SUPER. WSZYSTKO DOSKONALE DOGRANE . BYŁAM 2 X Z TYM BIUREM I SZCZERZE POLECAM.
Nic dodać nic ujać wszytko odbyło się super. Tui spisało się profesjonalnie , nawet byłam zaskoczona ich podejściem do klienta. Dostalismy rekompensatę za inny pokój niż w umowie w wysokości 136 euro i wymiane pokoju!!! Korzystalismy z 3 wycieczek fakultatywnych i wszystkie profesjonalnie zorganizowane dopięty każdy szczegół. Brawo byłam 2 razy z Tui i pojade za rok tez z nimi.
Jest ok dbają o turystów doradzą i pomogą w wyborze hotelu za rok znowu lecimy z tym biurem podróży tym razem na dłużej
Opis w katalogu biura w pewnych ważnych kwestiach się nie zgadzał ( plaża była lecz brudna, kamienista wejście do morza utrudniały duże kamienie), Na plaży wypożyczalnia skuterów wodnych ( hałas i zapach spalin ), leżaki brudne, połączone łańcuchami, płatne 5 euro za leżak za każdy dzień. Jedzenie przeciętne (mało warzyw ). Na pierwszym spotkaniu z Rezydentem brakowało informacji o regionie w którym spędzamy wakacje, co warto zwiedzić samemu, na co zwrócić uwagę, kuchnia,...Informacje przekazane przez Rezydenta dotyczyły tylko wycieczek i ewentualnych odpowiedzi na nasze pytania. W Costa Del Sol w Hotelu Sol Marbella Atalaya Park Rezydentką była Pani Patrycja ? osoba bardzo pomocna, uczynna, rozwiązująca problemy od razu, chętna do pomocy i współpracy. Wspaniałą osobą była Pani Przewodnik Pani Joanna z którą odbyliśmy 2 wycieczki do Maroka i na Gibraltar. Opowiadała bardzo interesująco o kulturze, historii, regionach przytaczając różne ciekawe historia czy legendy, otwarta, pogodna z przyjemnością się słuchało tego wszystkiego co miała nam do powiedzenia. W dniu odlotu ( 22 VII do Warszawy )na lotnisku był z nami Pan Rezydent ( niestety nie znam imienia ) bardzo sympatyczny, czuwający przy każdej odprawianej osobie, bardzo pomocny i potrzebny. Z wyżej wymienionych osób i ich zaangażowania w pracę jestem bardzo zadowolona (sądzę ,że większość z nas ).
Jestem bardzo rozczarowana organizacją, oraz opieką rezydenta z biura podróży Tui. Po pierwsze pokój który 0trzymałam miał składać się z dwóch pokoi. Jednak nikt nas nie uprzedził że jeden z nich to ciemnica bez okna w którym było tylko łóżko i szafa. W drugim była jednoosobowa kanapa telewizor i niedziałająca lodówka.Rezydentka powiedziała że wszelkie problemy mamy sami załatwiać w recepcji.Sami mieliśmy także dowiedzieć się u innych wczasowiczów o hasło do wi fi. Po powrocie do kraju w biurze nie usłyszałam nawet słowa przepraszam. Kazano napisać mi reklamację i jak na ironię życzono mi następnych miłych wycieczek z ich biurem. Napisałam więc reklamację i właśnie dostałam odpowiedż. Okazało się że wszystkiemu sama jestem sobie winna. Powinnam była zaraz po przyjeżdzie /była 1 w nocy/ zadzwonić do Polski do biura i złożyć reklamację. Rezydentka jest osobą odpowiednio wykształconą i według nich właściwie wypełnia obowiązki. NIKOMU NIE POLECAM WYJAZDU NA KRETĘ Z BIUREM TUI DO HOTELU CACTUS BAY.
Nieprofesjonalne podejście obsługi do klienta. W Plazie, Panie które powinny zachęcać do wakacji, zniechęcają i są niekompetentne- chciałam wykupić wakacje w Azji, Pani zlekceważyła mnie i swoim nagannym tonem zniechęciła. Poszłam do ITAKA, obsługa super 10/10, miła obsługa i profesjonalne podejście do klineta. TUI NIE POLECAM.
Według mnie organizacja była zerowa. Po wyjściu z lotniska trzeba było samemu szukać sobie autokaru do hotelu dodatkowo później trzeba było wysiadac po odpowiednie dokumenty. Rezydentka w hotelu była w hotelu kiedy chciała, nie dało się z nią skontaktować, dodatkowo wyglądało to tak jakby Pani zależało tylko na kupieniu dodatkowo płatnych wycieczek niż na pomocy.
Czasy kiedy to coś znaczyło bezpowrotnie minęły . Zależy im tylko żeby zapłacić za najdroższy hotel . Jesteśmy teraz na gran Canaria hotel gloria pałace royale. Oprócz ładnego widoku z hotelu, cena nieproporcjonalna do jakości. Pani Rezydent w odrapanych obgryzionych paznokciach nawet nie przyjęła reklamacji naszej ani nie przekazała jej dalej do centrali, zależało jej jedynie na sprzedaż jak najwięcej ilości wycieczek dodatkowych . Oczywiście jak zwykle wylot w nocy bez zapewnienia przedłużonego pokoju ani jedzenia i picia . Za wszystko musieliśmy dodatkowo płacić. Reklamacja oczywiście odrzucona, a koczowanie z dzieckiem 12 godzin do wylotu o 24.00 graniczyło z cudem. W każdym miejscu hotelu sprawdzali nasza kartę z jaka opcja wykupiliśmy hotel, jakbyśmy chcieli ich oszukać. Hotel na totalnym odludziu, wszędzie daleko, bez żadnych animacji dla dzieci czy zajęć dodatkowych. Nie wspomnę o koszmarnie wysokiej cenie za pobyt. Rezydentka pani Aniu niekompetentna, bała się nawet pisać swoje nazwisko. Lot Enter air to nieporozumienie: brudny samolot, zniszczone siedzenia- dobry jako tanie łunie lotnicze a nie na wakacje. Zawsze lecieliśmy do sieci riu gdzie szanowali na każdym kroku turystów.
Sprzedaje wycieczki i pozostawia klienta samemu sobie. Telefon który ma pomagać w problemach nie działa, odpowiedź na sma po 90 minutach. 14 godzin siedzenia w lobby hotelu bez możliwości posiłków. dokupiłem przedłużenie pobytu, walczę o odszkodowanie. NIE POLECAM
Pytanie: dlaczego Tui na dokumentach podróży pisze powrót z Antalya 06.07.19 godz.11.00 jak już od 3 tygodni wiadomo że 8.30 i wywalają ludzi o 4.20 z hotelu. Może warto zmienic godziny w systemie niż udawać "greka".
Wycieczka w czerwcu 2019 na Cypr (hotel Chrystalla) była naszą pierwszą wycieczką z biurem podróży Tui i jesteśmy zadowoleni. Godziny wylotu z Katowic były tak ułożone, że mieliśmy praktycznie 2 dni więcej na miejscu niż ludzie wylatujący z Warszawy. Do hotelu przybyliśmy o 9.00 i mimo, że pokój otrzymaliśmy dopiero ok 13.00 mogliśmy zjeść śniadanie i ogólnie korzystać z hotelu. Tak samo było w dniu wyjazdu - pokój musieliśmy zdać do 12.00 (transfer na lotnisko 20.00), ale mogliśmy jeszcze zjeść obiadokolację, skorzystać z przebieralni, prysznica itd. Te udogodnienia to akurat nie zasługa Tui tylko przesympatycznej załogi hotelu ale i tak duży plus za podejście do urlopowiczów. Transfery z /na lotnisko odbyły się bez problemów, klimatyzowanymi, czystymi autokarami. Również wycieczka fakultatywna po południowym Cyprze do Pafos jak najbardziej udana. Pani przewodniczka (chyba Ewa o ile dobrze pamiętam) mieszkająca na wyspie od 20 lat- sympatyczna, z dużą wiedzą o Cyprze, bardzo ciekawie opowiadała, bez przynudzania;) Hotel Chrystalla-fantastyczny! Kameralny, pyszne jedzenie, świetnie położony rzut kamieniem od pięknej, piaszczystej plaży Fig Tree Bay oraz centrum miejscowości Protaras (polecam dopłacić do pokojów z widokiem na morze). Jedynym, drobnym minusem wycieczki było to, że rezydentka po przylocie na Cypr nie jechała z nami autokarem do hoteli i nie pomagała podróżnym w zakwaterowaniu. Dla nas nie był to duży problem bo znamy angielski, ale nie wszyscy muszą i dla nich mogło to być kłopotliwe i stresujące. Rezydentka na szczęście była obecna na lotnisku przy wylocie, więc w razie jakichś kłopotów byłaby pomoc. Ogólnie organizacja wycieczki na plus i pewnie jeszcze nie raz skorzystamy z oferty biura.
Już drugie zmarnowane przez Tui wakacje. Wykupione tylko i wyłącznie ze względu na animacje dla dzieci a po przylocie okazuje się że animacji nie ma!!! Żenada.
Kpina , bezprawie, granda, oszustwo. Jakim prawem powtarzam jakim prawem reklamacja jest uznana tylko wtedy gdy problem jest zgłoszony rezydentowi (gdzie i tak to było nie możłiwe przez to 2 dniowe opoznienie lotu i nocleg w atenach nie mieliśmy spotkania z rezydentem!!!), a nie obsłudze hotelu która byłą przeze mnie informowana o tym i nie zrobiłą z tym nic, to jest poprostu kpina, czy nie wysłałem zdjęć potwierdzających moje słowa, prowopował bym pani z biura tui spędzenie wakacji z karaluchami w łazience żeby zobaczyć jak to jest, domagam się ponownego rozpatrzenia reklamacji w przeciwnym wyjsciu zgłąszam sprawę do sądu. Pozdrawiam
Pierwszy raz korzystałem z TUI i jestem pod wrażeniem. Muszę powiedzieć, że zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni. Pobyt Albania Hotel Brilliant. Fakt, że hotel nowy ale manager szybko reagował na wszystkie zalecenia rezydenta Mateusza, który dbał o gości jak o własną rodzinę. Szczególnie chce podziękować Panią z animacji Nadia i Marta. Uśmiech nie schodził z ust i w momencie gdy nasze dziecko miało założony gips wydawałoby się że dla rodziców to koniec wypoczynku, Panie tak organizowaly czas dziecią, że absolutnie nie czuliśmy się pominieci a nawet odnosilem wrażenie że jesteśmy indywidualnie traktowani. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Polecam
Sri Lanka luty 2019 Lot tragedia .enter air ,bez wyżywienia i napoi ,gdyz było międzylądowanie ,liczą to jako lot łączny. Zabrakło wody w samolocie ,nawet nie było tv żeby dzieciaki popatrzyły. Na miejscu jedyne co to super hotel ,ale braliśmy 5* Rezydenci nie maja czasu dla nikogo. My rezerwowaliśmy lot w grudniu więc mieliśmy pobyt do 18 ale znajomi ,rezerwacje robili we wrześniu i o 12 musieli oddac opaski i opuścić pokoje. Wyjazd z hotelu o 23. Nie polecam Polskiego TUI ,z niemieckiego nigdy nie było problemu
DRAMAT, SKANDAL, OSZUSTWO! Po zakupie wycieczki przez internet, po opłaceniu jej za pomocą BLIKa (płatność przeszła od razu), po otrzymaniu maila potwierdzającego zakup, po 5 minutach dzwoni do mnie konsultant z TUI. Informuje mnie on, że wycieczka którą właśnie zakupiłem jest nieaktualna (system zrobił overbooking) ponieważ ktoś mnie wyprzedził z płatnością. W jaki sposób, jeśli przechodzę przez wszystkie etapy transakcji, dokonuję wpłaty, otrzymuję maila zwrotnego, dostaję informację, że wycieczka którą kupiłem jest nieaktualna???!!! KPINA. Mało tego, zostały mi 3 dni na wykupienie innej wycieczki (określone długością urlopu) a zwrot pieniędzy dzisiaj zapłaconych, otrzymam do 14 dni roboczych!! KPINA I JESZCZE RAZ KPINA Z KLIENTÓW. Od konsultanta Arkadiusza Rauch nie usłyszałem nawet \\\"przepraszam\\\" - jedynie \\\"tak bywa, to błąd systemu\\\". GORĄCO NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG TEGO PSEUDO BIURA!
Rezydent w Konakli jest nieodpowiedzialny. Nie mieliśmy w ogóle informacji o godzinie wyjazdu z hotelu. Trzeba było na własną rękę dzwonić i wyjaśniać.
Kolejne udane wakacje z Tui. Wyjazd na Fuerteventure . Organizacja pierwsza klasa , wszystko zgodnie z opisem , perfekcyjnie .