Cześć, właśnie zostaliśmy nabici w trąbę. Zamiast w opłaconym malym i cichym obiekcie na uboczu spędzamy wakacje w centrum Złotych Piasków. W hałasie, dudnieniu głośników z każdej strony, tłumie młodzieży balangującej. Rezydentów nie da się ocenić, bo ich nie ma. Biuro nie poinformowalo nas o zmianie, nie dało wyboru, za co bardzo duży minus. Kontakt przez aplikację Tui beznadziejny. Wszyscy rozkladają ręce. NIE POLECAM !!!!!!!!
Odradzam Tui. Bezszczelelni traktują klienta jakby dawali wszystko za darmo a w rzeczywistości płaci się niemałe pieniądze za wakacje. Dwa dni przed wylotem z hotelu przysłali smsa ze Lot został przeniesiony z Warszawy do Gdańska na 6 rano, a mieliśmy wracac do Warszawy o 20 i tam Samochód został zostawiony na parkingu. Na czacie odpowiadają z kilku godzinnymi opóźnieniami . Także dość ze odcięli nam 1 dzień to mieliśmy chyba przefrunąć do Warszawy.wychodzą chyba z założenia zapłaciłeś to radź sobie sam polaczku ???? oszuści nie kupujcie żadnych wakacji z tui.
Witam. Właśnie jestem na wakacjach zorganizowanych przez Tui. Po przelocie do Turcji i ponad 2 godzinnym transferze do hotelu Eftalia Ocean usłyszałem od szefa recepcji ze uzgodniono z Tui ze zostanę przeniesiony z innymi osobami do Hotelu Marine (Tui nie zająknęło się nawet w aplikacji na ten temat). Zapakowano nas wszystkich do busa bez klimatyzacji i wyrzucono z walizkami na parkingu innego hotelu ???? oczywiście poinformowałem Tui przez czat ze coś jest nie tak a oni odpisali ze następnego dnia będzie w hotelu ich przedstawiciel i odpowie na wszystkie pytania. Na drugi dzień rzeczywiście przyjechała kobieta Pani Anna w koszulce Tui i radośnie oświadczyła ze ona nie jest przedstawicielem biura, nie wie jak nam pomoc i nic nie może załatwić. Ona może jedyni opowiedzieć o wycieczkach fakultatywnych. Podziękowałem bardzo serdecznie i ponownie opisałem kontakt z przedstawicielem oraz otrzymaną pomoc na czacie wraz z żądaniem przeniesienia do właściwego hotelu albo zwrotu pieniędzy info tej pory na czacie Tui nastała cisza. Niestety biuro Tui, ich oferta, sposób traktowania klientów, czat który teoretycznie służy do komunikacji z firma to wszystko jedna wielka żenada. Sprawdziłem na szybko ze hotel do którego nas przeniesiono jest w ofercie Tui 30 % procent tańsza. Mam dowody na wszystko co napisałem dlatego nie boje sie żadnej konfrontacji z ta żenująca firma. Stanowczo nie polecam i odradzam wakacje z nimi.
Dajcie sobie spokój z tym biurem i niech zbankrutuje, im szybciej, tym lepiej. Na tydzień(!!!!!!) przed wykupionym wakacjami pani dzwoni do nas z informacja ze hotel który kupiliśmy jest zamknięty i możemy sobie wybrać inny, ewentualnie zwrot kasy z potrąceniem ubezpieczenia. Na stronie żadnego wyboru, to co zostało to klasyczne odpady których nikt nie chciał. Dwa lata czekania na wakacje za 17000 i takie coś serwują zanim się jeszcze zaczęły. Nie wybierajcie TUI, wybierzcie cokolwiek innego, bo to skończeni oszuści którzy za nic maja klienta.
Aktualnie najgorsze biuro turystyczne na rynku. Jak można tak kłamać prosto w oczy i naciągać klienta na dodatkowe ubezpieczenia, które są kompletnie niepotrzebne i bezużyteczne. Oczywiście po wpłacie pieniędzy klient przestaje dla nich istnieć, nikt nic nie może, zasłaniają się umową i koniec dyskusji. Nie polecam, unikać, omijać łukiem.
Zalety : dobre ceny, przejrzysta strona, na ogół choć nie zawsze dość konkretny opis hotelu Wady : brak rezydentów na miejscu, załatwianie wszystkiego online (dokumenty podróży, zakup wycieczek fakultatywnych) dla osób starszych to koszmar, nie ma szans aby dodzwonić się na infolinię, powtarzające się błędy na stronie, jak żaden inny organizator ciągła zmiana godzin przelotów, a raczej przerzucanie ludzi z jednego lotu na drugi. Szukają tylko sposobu na jaki dodatek cię naciągnąć. Stracili jak dla mnie już swoją wiarygodność.
Jeżeli myślisz że po wielu miesiącach braku możliwości wypoczywania za granicą biura podróży chcą odzyskać zaufanie klientow to napewno nie myślisz o Tui! Zmieniono nam godzinę wylotu na późniejszą i zabrano jeden dzień wakacji. Nie dodano młodszego dziecka do listy pasażerów. Bezpłatny aquapark okazał się częściowo płatny. Zmieniono dzień i godzinę powrotu na późniejszy i zmuszono do wykupienia późnego wymeldowania z własnych pieniędzy. Przy powrocie znów nie dodano młodszego dziecka do listy pasażerów. Godzinę wisiałem na telefonie i chacie Tiu gdyż na lotnisku nie było rezydenta. Odprawiliśmy się cudem na 4 minuty przed zamknięciem check in. Inaczej zostalibyśmy z dwojgiem małych dzieci na lotnisku o 1 w nocy! I to wszystko się działo w trakcie jednego pobytu. Z wyczekiwanych wakacji zrobiono nam koszmar. Zdecydowanie odradzam!
Kiedyś to było buro ,teraz to oszuści ,odwołują imprezę i nie rozliczają się z kasy. imprezę odwołuje TUI I potrąca kasę klientowi .Uwaga na TUI. Jest drogo a do tego obsługa hamstka.na ten moment tragedia .
Nie polecam biura TUI w Płońsku. Firma pobrała zaliczkę przed pandemią i nie zwróciła kasy za wycieczkę, która nie odbyła się w 2020 r.Część środków oddała przy organizacji wycieczki w kolejnym roku, ale większość klientów niestety straciła pieniądze. Umowa jest tak standardowa, że nie wiadomo o co chodzi. NIE POLECAM !!!
Wyjazd nie odbył się bo biuro go odwołało z racji na zbyt małą ilość osób w samolocie na 3 tygodnie przed. Porażka.
Jeżeli chodzi o obsługę klienta masakra. Wczoraj wróciłem z Turcji. Rezydent w hotelu nie był w stanie udzielić informacji. Żeby cokolwiek załatwić trzeba było samemu dzwonić do biura, także ostatni dzień wakacji spędziłem na dzwonieniu i probowaniu uzyskać informację, ktore po powrocie do Polski okazały sie błędne!! Nie polecę TUI nikomu. Sam tym bardziej nigdy wiecej nie skorzystam ! Gdybym chciał wszystko załatwiać sam nie korzystał bym z biura podróży. Jednym słowem ŻENADA.
Szanowni Państwo wszyscy się żalą na temat TUI i na tym koniec. Ten operator ma wszystko gdzieś. Traktuje swoich długoletnich Klientów jak intruzów. Z porządnego biura podróży zrobiło się dosłownie zero. Nie boje się użyć słów: złodzieje, chamy, oszuści, bezczelni ludzie!. Jestem byłym Klientem TUI, naprawdę zostawiłem u nich bardzo duże kwoty przez kilka lat. Mimo, że bardzo źle potraktowali mnie we wiosnę 2020 oraz wakacje 2020 postanowiłem im jeszcze raz zaufać- stwierdzam, że każdemu mogę zdarzyć się wpadki. Ale to co teraz wyprawiają to woła o pomstę do Nieba. Czyli wykupiłem lato 2021 w Meksyku. Opłaciłem zaliczkę i wiązała nas umowa. Niestety TUI jest tak bezczelne, że bez żadnej informacji usunęli moją rezerwacje z MY TUI- tak po prostu jakby nic się nie stało. Zarezerwowany urlop a oni stwierdzili, że nie mają jednak takiego obłożenia na te kierunki i skasowali co drugi lot. Zero telefonu , zero propozycji , jedynie informacja, że mogę skorzystać z nowej wycieczki oczywiście w obowiązujących obecnie cenach- 7000 tyś więcej! Wiąże ich umowa a oni zrywają nie dając nic w zamian!. Dlatego uważam , że sprawa powinna znaleźć finał w prokuraturze. Wygląda tak, że TUI kasuje zaliczki, następnie obraca sobie pieniędzmi Klientów i następnie jakby nic im bliżej wylotu zostawia Klienta na lodzie! Mail reklamacyjny nie działa, w ogóle nie odpowiadają, na telefon infolinii nie można się dodzwonić robią to zapewne celowo . Gdy się łączę jestem 120 Klientem czekającym na połączenie. Szanowni Państwo pora aby taki operator dostał milionowe kary! Działa z premedytacją i na szkodę Klientów. O procederze poinformowałem już Ministerstwo Turystki. Jednocześnie przekazuje temat do UOKiK. Jeżeli są osoby zainteresowane to proszę wysyłać swoje zdarzenia z TUI (najlepiej podając nr rezerwacji)na maila, który założyłem: poszkodowaniprzeztui@gmail.com , Ja to wszystko zbiorę i przekażę do UOKiK w celu wszczęcia prokuratorskiego dochodzenia. Prezes TUI powinien za to odpowiedzieć prawnie. W pełni rozumiem okres pandemii i problemy operatorów , ale czytając inne opinie TUI robi to z premedytacją. Dlatego rozważam proces zbiorowy, osób poszkodowanych przez TUI Szanowni Państwo nie bądźcie naiwni nie korzystajcie już z tego biura!
STANOWCZO ODRADZAM Kolejny rok, kolejna rezerwacja i kolejny problem. Wakacje zakupione w lutym tego roku na wrzesień 2021 (kierunek Teneryfa), po przeszło 3 miesiącach TUI informuje klientów, iż odwołuje wszystkie rezerwacje na 11 dni, pozostają tylko 7 i 14 dni, do tego zmieniają dni wylotów. Niestety klientów informują przez emial, podając lakoniczne informację o możliwościach, albo oddają po 700 zł (po starej cenie) za niewykorzystane 3 dni, albo każą dopłacić za kolejne 3 dni po 1100 zł za osobę. Kpina. Trzymali kasę przez 3 miesiące, ceny wszystkie wzrosły a teraz stawiają w takiej sytuacji klientów. Gdybym wiedział to kupiłbym sobie w lutym o wiele tańsze wakacje na inny kierunek, niż teraz kiedy zaczyna się sezon urlopowy i ceny poszybowały w górę. Bardzo nieuczciwa praktyka ze strony TUI, muszę niestety powiedzieć, że to jest moja kolejna przygoda z TUI, kiedy zmieniają lub odwołują loty po kilku miesiącach od rezerwacji. Nie wychodzą z żadną propozycją zmiany i dogadania oferty z klientem. Ich zasada ALBO BIERZESZ ALBO SPADAJ. Pozdrawiam
Niestety w moim przypadku potwierdzam negatywną opinię o tym biurze. W zeszłym roku zrezygnowałem z wyjazdu ze względu na pandemię, a hotel, który wybrałem był zamknięty. Zwróciłem się o zwrot wpłaconej zaliczki, ale TUI odrzuciło mój wniosek. Od roku prowadzę korespondencję, ale bez skutku. Na ostatnie wiadomości nawet nie odpowiedzieli. Zastanawiam się, czy przygarnęli nasze pieniądze, a później dodatkowe z tarczy, itp.? Nie chcę się tu rozwodzić nad tą sprawą, ale czuję się oszukany i okradziony. Najlepsze jest to, że dwie zaprzyjaźnione z nami rodziny, z którymi mieliśmy razem jechać otrzymały pełny zwrot zaliczki. Na bazie naszych doświadczeń nie polecam TUI. Proponuję unikać imprez organizowanych przez to biuro.
Opcja dodatkowa rezerwacja miejsc w samolocie to fikcja. Po aktualizacji lotu zarezerwowane miejsca znikają i TUI przydziela je według własnego widzimisię. Stanowczo odradzam to biuro podróży. Zapłaciłem za rezerwację konkretnych miejsc a dostałem te które wybrało TUI.
UWAGA ! TUI to złodziejska korporacja, która przywłaszczy Wasze pieniądze. TUI pokazuje środkowy palec i unika kontaktu od momentu kiedy przelejesz im całą sumę - nawet jeśli to oni nie są w stanie wywiązać się z umowy. Ja wykupiłem wczasy za duże pieniądze w luksusowym hotelu. 9 dni przed wylotem TUI poinformowało mnie, że nie mogą zrealizować wycieczki, gdyż hotel jest już niedostępny. W zamian zaproponowali zakwaterowanie w hotelu dużo gorszej klasy i sporo tańszym niż ten, za który zapłaciłem nie oferując żadnej rekompensaty z obniżenie klasy hotelu. Nie zgodziłem się na tą zamianę i na infolinii dowiedziałem się, że dostanę zwrot 100% pieniędzy. To było kłamstwo TUI, gdyż kiedy zażądałem tego zwrotu dostałem mailem informację, że zwrot mi nie przysługuje i otrzymam 10% zapłaconej kwoty ! Zaproponowałem, że skoro nie wywiązują się z umowy i unikają zwrotu pieniędzy mogą ewentualnie dać mi voucher lub zmienić termin w hotelu, za który zapłaciłem. Nie otrzymałem odpowiedzi - TUI przestało odpowiadać na moje wiadomości, a ja straciłem duże pieniądze. Teraz sprawa trafi do sądu i zamiast wakacji i odpoczynku czeka mnie kolejna dawka stresu, gdyż TUI ma dobrych adwokatów, którzy będą stawać na głowie, żeby odwrócić fakty.
Kpina. Wakacje przełożone z tamtego roku. Rezerwacja na dwie osoby. Jedna rezygnuję. Za zaliczka przepada A koszt drugiej osoby wzrasta z 4200 na 5800!!!! Ta sama oferta jest dostępna na stronie dla jednej osoby za 4423zl. Co to ma być? Kontakt z TUI zerowy. Nie polecam. Oszuści
Niestety biuro TUI oraz Tripadvisor działają wspólnie na szkodę klientów - podróżnych. Dlaczego? Jakiś czas temu zostawiłam swoja opinię (użytkownik KIguana opinia z 22/02/2021) zgodną z prawdą na Tripadvisor o hotelu z oferty TUI oraz o samym TUI i co się stało? Wchodzę w opinie o hotelu po jakimś czasie, aby sprawdzić czy nadal tam jest ( opinia o hotelu bardzo dobra natomiast o TUI już nie) i zniknęło część z mojej bardzo długiej opinii!! Dokładnie ta niepochlebna o TUI!!!! To jest oszukiwanie potencjalnych klientów, którzy mogą kierować się przy wyborze hotelu i biura taką zafałszowaną opinią. Na Tripadvisor widnieje tylko urywek mojej długiej opinii. Co do TUI rzeczywiście zmienia godziny wylotów na niekorzystne dla podróżnych, my dosłownie kilka dni po rezerwacji dostaliśmy zmianę z godziny wczesno porannej na właściwie nocną czyli strata dla nas całego dnia, dodatkowo wykupiliśmy w TUI pokój droższy ( czyli nie ekonomiczny! ) a otrzymaliśmy najgorszy w tym hotelu z najgorszą lokalizacją, na końcu kompleksu i między budynkami gospodarczymi, z okropnym widokiem na podwórko sąsiada z kurnikami. Więc zadaję pytanie: kto wziął nadwyżkę w cenie za pokój? Kto oszukał klienta czyli mnie i moją rodzinę? bo tak się czujemy- oszukani. Cała ta część wypowiedzi została usunięta przez Tripadvisor zapewne w porozumieniu z TUI. Można sprawdzić zarazem na stronie TUI jak i Tripadvisor, że jest urwana opinia o Hotelu Zeytinada Turcja Torba. Opinia była obszerna z opisem posiłków, basenów, serwisu sprzatajacego i pracowników hotelu oraz plaży i położenia hotelu. Tego nie ma. Nie polecam TUI dlatego, że są nieuczciwi w stosunku do klientów a Tripadvisor jest niemiarodajnym portalem turystycznym, który manipuluje opiniami czego dowodem jest to co stało się z moja opinią (zapewne teraz w ogóle zniknie ona z portalu Tripadvisor i strony TUI ) .
- TUI nigdy nie bierze pod uwagę zastrzeżeń zawartych w reklamacji, ponieważ stoi na stanowisku, że reklamacje są niezasadne, albo rozpatrywane są bez żadnych ściśle określonych zasad, pozostaje turyście gdy nie zgadza się z lakonicznym uzasadnieniem skierowanie sprawy do Sądu - brak szacunku do klientów, którzy korzystają usług TUI, - brak rezydentów w miejscu wakacyjnego wypoczynku odczuwalny jest gdy mamy problem z pokojem, ze zdrowiem czy z transferem na lotnisko - turystom wciskane są kosztowne ubezpieczenia,. - informacje katalogowe często nie mają pokrycia do rzeczywistości,. - wszystko jest fajnie tylko do momentu podpisania umowy, ponieważ dalej klient traktowany jest wyłącznie jako płatnik, bez żadnych praw,. - konkurencyjne biura oferują bezpłatne testy lub za niewielką cenę
Jestem bardzo rozczarowany biurem podróży TUI, wykupiłem wczasy w październiku 2019 z powodu COVID nie udało się poleciec. Także zmuszony byłem dopłacić i przesunąć wczasy o rok. Niestety w tym roku nie jestem w stanie poleciec na wykupione wczasy, chciałem wiec dogadać się z biurem podróży Tui, niestety brak możliwości kontaktu, na infolinii nie chcą ze mną rozmawiać bo wczas wykupione u pośrednika (choć stroną według umowy jest Tui). Także NIE POLECAM TUI. Proszę się zastanowić dwa razy za nim wykupicie wczasy w tym biurze podróży.