Mieliśmy wątpliwości czy wybrać to biuro po wszystkich opiniach w internecie. Chyba robiliśmy 3 razy podchody do wykupienia wycieczki. Zdecydowaliśmy się na Grecje Kos 12.09. 2020- 20.09.2020 Pani nam szczerze powiedziała co i jak będzie wygląda lot w czasach covid. Mowila o testach na lotnisku itp Wszystko się zgadzało z opisem. Wycieczka super. Jesteśmy bardzo zadwoleni.
Brak
Brak
CYKLON NAD ZAKHYNTOS 18.09.2020 .Już w dniu 17.09. otrzymałam od TUI sms z ostrzeżeniem o zbliżającym się nad Zakynthos cyklonie i zadbanie o własne bezpieczeństwo pozostając w hotelu, a następnego dnia - rano o godz. 5.50 miał odbyć się transfer na lotnisko,akurat w kulminacyjnym czasie huraganu, który siał spustoszenie całą noc. O godz.4-tej rano napisałam sms pod nr +48799448800 (bowiem rezydent nieosiągalny) z pytaniem,czy samolot w takich warunkach wystartuje, czy mamy pozostać w hotelu. Nie otrzymałam odpowiedzi, więc czekaliśmy w recepcji ( po ciemku,bo zerwało prąd, bez śniadania i czegoś ciepłego do wypicia-nie działały ekspresy) na autokar, który nie przyjechał, bo kierowca bał się,że duży autobus wiatr przewróci,O godz.6,30 podstawiono 2 mini busy, które wiozły nas na lotnisko w warunkach zagrażających życiu- na drodze leżały połamane drzewa, rozbite szklane reklamy, w powietrzu fruwały leżaki, parasole plażowe,krzesełka, kontenery na śmieci, kawałki blaszanych dachów, urwane talerze satelitek i strugi deszczu,że wycieraczki nie nadążały ściągać wodę z szyby.Kierowca miejscami jechał chodnikiem (i klął ze strachu, bo busem rzucał wiatr) - ulica była nieprzejezdna i było bardzo ślisko, a pasażerowie modlili się, żeby coś w busa nie trafiło i nas nie zabiło.Już po drodze było wiadomo,że dzisiaj(18.09) przy tym huraganie lot będzie odwołany, TUI o tym wiedziało już w dniu 17.09. śląc ostrzegawcze smsy, i bez skrupułów- nie dbając o nasze bezpieczeństwo i swój prestiż i dobrą markę TUI Poland- wywiozło nas z hotelu, narażając z premedytacją zdrowie ludzi na wielogodzinne siedzenie w tłumie na lotnisku w dobie Covid19. O godz. 10,30 przyszła odpowiedź na mój sms z godz... 4-tej rano z cynicznym tekstem : z przykrością informujemy,że na ten moment godzina lotu jest nieznana, a o godz. 19,20 następny sms informujący,że lot jest przeniesiony na następny dzień t.j. 19.09. na godz. 9,30. Wystarczyło podjąć mądrą decyzję o pozostawieniu turystów w swoich hotelach i
Brak
Brak
CYKLON NAD ZAKHYNTOS 18.09.2020 .Już w dniu 17.09. otrzymałam od TUI sms z ostrzeżeniem o zbliżającym się nad Zakynthos cyklonie i zadbanie o własne bezpieczeństwo pozostając w hotelu, a następnego dnia - rano o godz. 5.50 miał odbyć się transfer na lotnisko,akurat w kulminacyjnym czasie huraganu, który siał spustoszenie całą noc. O godz.4-tej rano napisałam sms pod nr +48799448800 (bowiem rezydent nieosiągalny) z pytaniem,czy samolot w takich warunkach wystartuje, czy mamy pozostać w hotelu. Nie otrzymałam odpowiedzi, więc czekaliśmy w recepcji ( po ciemku,bo zerwało prąd, bez śniadania i czegoś ciepłego do wypicia-nie działały ekspresy) na autokar, który nie przyjechał, bo kierowca bał się,że duży autobus wiatr przewróci,O godz.6,30 podstawiono 2 mini busy, które wiozły nas na lotnisko w warunkach zagrażających życiu- na drodze leżały połamane drzewa, rozbite szklane reklamy, w powietrzu fruwały leżaki, parasole plażowe,krzesełka, kontenery na śmieci, kawałki blaszanych dachów, urwane talerze satelitek i strugi deszczu,że wycieraczki nie nadążały ściągać wodę z szyby.Kierowca miejscami jechał chodnikiem (i klął ze strachu, bo busem rzucał wiatr) - ulica była nieprzejezdna i było bardzo ślisko, a pasażerowie modlili się, żeby coś w busa nie trafiło i nas nie zabiło.Już po drodze było wiadomo,że dzisiaj(18.09) przy tym huraganie lot będzie odwołany, TUI o tym wiedziało już w dniu 17.09. śląc ostrzegawcze smsy, i bez skrupułów- nie dbając o nasze bezpieczeństwo i swój prestiż i dobrą markę TUI Poland- wywiozło nas z hotelu, narażając z premedytacją zdrowie ludzi na wielogodzinne siedzenie w tłumie na lotnisku w dobie Covid19. O godz. 10,30 przyszła odpowiedź na mój sms z godz... 4-tej rano z cynicznym tekstem : z przykrością informujemy,że na ten moment godzina lotu jest nieznana, a o godz. 19,20 następny sms informujący,że lot jest przeniesiony na następny dzień t.j. 19.09. na godz. 9,30. Wystarczyło podjąć mądrą decyzję o pozostawieniu turystów w swoich hotelach i przeczekać ten koszmar- TUI zyskałoby zaufanie turystów,że w ekstremalnych sytuacjach mogą liczyć na opiekę i biuro dba o bezpieczeństwo klientów nie tylko w smsach. Osoba decyzyjna, która nakazała transfer na lotnisko strzeliła Firmie TUI w kolano i naraziła TUI Poland na utratę dobrego imienia i wizerunku jak również straty finansowe- reklamacje transferu, pozwy do sądów o odszkodowanie za celowe i z premedytacją narażenie ludzi na potencjalne zarażenie się Covidem, gdyż wiadomo było,że w takich ekstremalnych warunkach pogodowych samoloty NIE wystartują w dniu 18.09.2020 Przykre, że w okresie zapaści turystycznej spowodowanej Covidem-turysta traktowany jest jak zło konieczne . Ciekawe czy Prezesa Tui lub kogoś z zarządu- osoba decydująca o transferze na lotnisko w huraganie też by potraktowała jak... "pozbycie się kłopotu z hotelu".
Brak
Brak
Opieka rezydentów TUI na Djerbie była zerowa,. Pomimo informacji wcześniejszej o braku rezydenta na miejscu w hotelu brak rzetelnych informacji od TUI tj, zapłacenie dodatkowego podatku po przyjedzie ( z naszej grupy nie wiedział nikt), wymeldowanie o 12 ( lot o 3 w nocy), nikt nie informował co sie z nami bedzie przez ten czas działo. Sama wycieczka ok, adekwatna do ceny ,jednak nie czułam sie otoczona troska biura podrozy,które wybrałam.
Brak
Brak
Brak możliwości przełożenia wylotu na inny termin w sytuacji kryzysowej. Jedyna możliwość to przepisanie na innego uczestnika za opłatą 250zł inaczej pieniądze przepadają. Dziękuje nie skorzystam więcej z usług tego biura z takim podejściem w tych trudnych czasach.
Brak
Brak
Hahaha, tak tylko w TUI ! Każą wykupić ofertę w ciągu GODZINY . Widzą, że mają frajera więc jeżeli poczekasz chwilę dłużej, cena wzrasta, NIGDY NIE MALEJE ! Nie daj się wciągnąć w tę grę i poszukaj tego samego hotelu w innym biurze. Ja teraz zaoszczędziłem ponad 2000.00 pln . Mam z TUI niemiłe doświadczenia z tego powodu. Nigdy ale to nigdy z nimi nigdzie nie wyjadę.
Brak
Brak
To jest złodziejstwo biuro niepolecam sam się otym przekonałem
Brak
Brak
Jedyny kontakt podczas wakacji to spotkanie z rezydentką celem wykupienia wycieczek fakultatywnych . Niemiła ,odpychająca kobieta ,ktorej chyba zależy bardzo aby nic nie sprzedać.. Dzięki niej nie wykupiliśmy żadnej wycieczki przez biuro TUI... Ale nie ma tego złego.... Wycieczki poza hotelem były o ponad 50% tańsze, super zorganizowane i profesjonalnie poprowadzone... Tiu nie polecam
Brak
Brak
Totalny dramat! Wakacje wykupione rok wcześniej, a biuro je odwołuje ... Nie proponują pomocy, wyjścia z sytuacji, innego terminu z moją poprzednią cena - jedynie mogę zmienić termin i dopłacić 4500 zł :) Leciałem 3 razy z TUI, niestety ale kolejny nie polecę. Śmieszne jest to że w momencie gdybym to ja rezygnował to zabierają mi pieniądze i to ja jestem stratny, gdy Oni zawalają nie tracą nic...
Brak
Brak
Nie polecam , żenujacy poziom obsługi klienta, Prosze uwazac na ubezpieczenie od rezygnacji, W przypadku odwołania imprezy z winy biura, nie zwracają kosztow , Tojest złodziejstwo
Brak
Brak
Oszukali mnie właśnie. Zaznaczyłam jedna datę i postawili inna datę. Zadzwoniłam aby zmienić powiedzieli ze nie mam takiej możliwości i nie mogę odzyskać pieniędzy. Czuje się oszukana 1000 złoty zabrali. Czuję się okradziona i oszukana. Tak się nie robi.
Brak
Brak
Właśnie spędziliśmy tydzień w Nesebar. Podróż,pobyt wszystko na 10. Wszystko załatwione przez TUI super,zero problemów.
Brak
Brak
Wyjazd zorganizowany pośrednio przez biuro, jednak wakacje bardzo udane. Warunki mieszkalne na wysokim poziomie mimo pandemii. Kontakt telefoniczny z rezydentem w języku polskim. Aplikacja tui bardzo przydatna. Jedynie niezgodność oferty z opisem na stronie ograniczała się do braku klubu fitness i drobnych rzeczy takich jak suszarka. Mieliśmy także trudności z uczestnictwem w wycieczkach fakultatywnych.
Brak
Brak
Zarezerwowałam miejsca w samolocie w biurze podróży Tui, zapłaciłam 180zł. W dniu wylotu dostaje karty pokładowe, a tam inne miejsca niż te co rezrwowałam. Jestem na wakacjach i cały czas mi wpierają, że ja nie zarezerwowałam miejsc. Pieniądze magicznie mi zniknęły z konta. Nie polecam tego biura podróży.
Brak
Brak
Brak "fizycznej" opieki rezydentów w hotelach. Koszt wczasów z uwagi na powyższe winien być obniżony. On linę w Turcji to nieporozumienie i stres dla podróżnych, Ja dziękuję za taką obsługę.
Brak
Brak
Bardzo dobra ofera cenowa, hotel Evrika rewelacyjny zgodny z opisem, terminowość, punktualność lotów oraz transferów, stały kontakt za pomocą SMS i my Tui. Ogólnie obsługa wycieczki na wysokim poziomie.
Brak
Brak
Beznadziejne podejście do klienta, dno jeśli chodzi o rezerwację i zmianę terminu spowodowanego wirusem covid19, wpłaciliśmy zaliczkę, obiecano nam możliwość zmiany terminu, okazuje się że nie można mimo, że wcześniej w maju zapewniani nas ze będzie to możliwe, nikt nie kontaktowal sie z nami, namailu tez nie mamy żadnych informacji ack za tym idzie, po kontakcie z biurem obsługi klienta rozmowa z osobą tam pracującą nic nie dała, Pani arogancka, zadufana w sobie stwierdziła że jest osobą decyzyjną, a po pytaniu jakie pełni stanowisko odpowiedziala; młodszy specjalista, pytając o osobę przełożoną odmówiła podania informacji, poziom obsługi żenujący, wręcz odrażający, bezczelny, nie polecam !!! Bede wnosił o skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego oraz informował znajomych aby nigdy nie korzystali z usług tego biura turystycznego, rozczarowanie szczególnie w tych trudnym okresie powinno być priorytetem a okazuje się niemozliwe, traktowanie klientów ukazuje prawdziwe oblicze, z pochodzenia niemieckie biuro a poziom z trzeciego Świata i to po wojnie domowej... ogólnie przestrzegam wszystkich przed rezerwacjami imprez turystycznych u tego Tour operatorami, jeśli nie zależy Panstwu na zadowoleniu i wysokim poziomie obslugi klientów, to proszę najpierw sprawdzić kogo zatrudniacie, a poza tym polityka w okresie pandemii powinna być prokliencka, zatem rozczarowanie to mało powiedziane, jest wiele innych biur, Tui jest przeze mnie skreślone przez beznadziejne traktowanie swoich klientów, reasumujac szkoda czasu, zmarnowane pieniądze a można było tylko zmienic termin który sama na początku firma obiecała, niestety to były tylko słowa, a po rozmowie telefonicznej okazalo sie to nierealne, zatem kradzież w białych rękawiczkach, zostanie poinformowany urzad ochrony konsumentow i konkurencji oraz inne stosowne urzędy o przyjrzenie się działalności tego biura podróży.
Brak
Brak
Wszystko zgodnie z ofertą. Transfery, Hotel. Rewelacyjny kontakt z biurem za pośrednictwem czatu w trakcie wakacji. Polecam aplikację mytui. Pozdrawiam szczególnie obsługę TUI Pestka Poznań
Brak
Brak
Do wszystkich osób, które zastanawiają się czy wybrać to biuro. Nie polecam, szkoda nerwów i zniszczonego urlopu. Biuro sprzedaje wycieczki, których nie ma. Rozumiem ze sytuacja z Covid jest wyjątkowa, ale to jest jawne oszustwo. Pieniądze wpłacone, jednak nie ma miejsca w hotelu lub w samolocie. To w takim razie dlaczego wystawiają oferty na stronie? Po to żeby przetrzymać przez 14 dni pieniądze, ( czas na zwrot jest podany w regulaminie, pamiętajcie ze wpłacając kwote na konto podpisujecie z nimi automatycznie umowe, i nie ważne ze wycieczka po wpłaceniu kwoty nie istnieje, lub wystąpił błąd na stronie) Uważajcie i nie dajcie się nabrać na te oferty! Lepiej samemu wszystko zorganizować niż powierzyć swoje pieniądze TUI, nie wspomnę o zrujnowanym urlopie.
Brak
Brak
Niestety nie mogę dać oceny wyższej niż 1 gdyż moje wakacje się nie odbędą z winy biura. Sprzedają wycieczki, które nie są dostępne. Oszustwo i tyle
Brak
Brak