Opinie o TUI

4.7
Słaby
2259 opinii
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

Ocena

Zablokowanych opinii: 483

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi.

Wakacje.pl

4.7
Słaby
2259 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ocena rezydentów
3.9
Stosunek jakości do ceny
5.1
Zgodność ofetry z opisem
5.2

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2259 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.7
2.0
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Beznadziejna obsługa niekompetentna pomoc telefoniczna, nie polecam!


6.0
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

CYKLON NAD ZAKHYNTOS 18.09.2020 .Już w dniu 17.09. otrzymałam od TUI sms z ostrzeżeniem o zbliżającym się nad Zakynthos cyklonie i zadbanie o własne bezpieczeństwo pozostając w hotelu, a następnego dnia - rano o godz. 5.50 miał odbyć się transfer na lotnisko,akurat w kulminacyjnym czasie huraganu, który siał spustoszenie całą noc. O godz.4-tej rano napisałam sms pod nr +48799448800 (bowiem rezydent nieosiągalny) z pytaniem,czy samolot w takich warunkach wystartuje, czy mamy pozostać w hotelu. Nie otrzymałam odpowiedzi, więc czekaliśmy w recepcji ( po ciemku,bo zerwało prąd, bez śniadania i czegoś ciepłego do wypicia-nie działały ekspresy) na autokar, który nie przyjechał, bo kierowca bał się,że duży autobus wiatr przewróci,O godz.6,30 podstawiono 2 mini busy, które wiozły nas na lotnisko w warunkach zagrażających życiu- na drodze leżały połamane drzewa, rozbite szklane reklamy, w powietrzu fruwały leżaki, parasole plażowe,krzesełka, kontenery na śmieci, kawałki blaszanych dachów, urwane talerze satelitek i strugi deszczu,że wycieraczki nie nadążały ściągać wodę z szyby.Kierowca miejscami jechał chodnikiem (i klął ze strachu, bo busem rzucał wiatr) - ulica była nieprzejezdna i było bardzo ślisko, a pasażerowie modlili się, żeby coś w busa nie trafiło i nas nie zabiło.Już po drodze było wiadomo,że dzisiaj(18.09) przy tym huraganie lot będzie odwołany, TUI o tym wiedziało już w dniu 17.09. śląc ostrzegawcze smsy, i bez skrupułów- nie dbając o nasze bezpieczeństwo i swój prestiż i dobrą markę TUI Poland- wywiozło nas z hotelu, narażając z premedytacją zdrowie ludzi na wielogodzinne siedzenie w tłumie na lotnisku w dobie Covid19. O godz. 10,30 przyszła odpowiedź na mój sms z godz... 4-tej rano z cynicznym tekstem : z przykrością informujemy,że na ten moment godzina lotu jest nieznana, a o godz. 19,20 następny sms informujący,że lot jest przeniesiony na następny dzień t.j. 19.09. na godz. 9,30. Wystarczyło podjąć mądrą decyzję o pozostawieniu turystów w swoich hotelach i


6.0
Leszek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Witam. W czerwcu 2019r wraz ze znajomymi za pośrednictwem biura TUI wybraliśmy się do Bodrum Turcja hotel Imperial. Hotel, położenie itp w stopniu zadawalającym. Natomiast opieka rezydentów a zwłaszcza pani Karoliny w hotelu Imperial to porażka!!! zero pomocy, zainteresowania, dla niej ważne aby wycieczki sprzedać i na tym koniec. W drugim dniu pobytu sie pokazała, wycieczki sprzedała i koniec!! zero pomocy przy zameldowaniu czy też przy wymeldowaniu lub przy wyjazdach na wycieczki. Nie wszyscy biegle np. po angielsku mówią. Wycieczki te, strata pieniędzy, czasu, to przede wszystkim zabranie turystów przez przewodników do ich sympatyzujących sklepów i nagabywanie aby dużo robić zakupów lub knajp, gdzie niby w nich wszystko najlepsze. szkoda, że dwa razy droższe niż w innych. Omijać to biuro takie jest moje zdanie co doświadczyłem.


6.7
jela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

W terminie 17.09.2021 - 24.09.2021 byliśmy z TUI na wczasach w hotelu Globales Mediterrani na Minorce. Warunki w hotelu ok, obsługa hotelowa również ok ale obsługa rezydenta to jakaś pomyłka i tak naprawdę ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Sprzedając wycieczki pani rezydent zapomniała nadmienić, że przewodnik jest anglojęzyczny. W hotelu nie było segregatora z informacjami nt. hotelu, okolicy i wycieczek w języku polskim (podobno ze względu na covid ale inne narodowości miały takie informatory). Kontakt z TUI mieliśmy tylko przez aplikację, nie mieliśmy kontaktu do bardzo śpieszącej się pani rezydent. W aplikacji odpowiedzi na pytania spływały z kilkugodzinnym opóźnieniem. Często zdani byliśmy tylko na siebie.


4.7
Patrycja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Treść: Jeśli wybierają Państwo wakacje to z całego serca odradzam TUI. Potrzebowaliśmy pilnie konsultacji z lekarzem ( oczywiście mieliśmy wykupione pełne ubezpieczenie Allianz) Dzwoniąc na infolinię TUI jak najbardziej dostałam nr telefonu do firmy ubezpieczeniowej gdzie Pani poinformowała mnie, że czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje to do 2 godzin- totalny absurd.. Postanowiłam więc raz jeszcze zadzwonić na infolinię żeby dowiedzieć się gdzie są najbliższe przychodnie i co usłyszałam? Że Pani nie może w żadnym wypadku poinformować Rezydenta o zaistniałej sytuacji. Po czym zaczęła krzyczeć na mnie, że pani rezydent nie jest stomatologiem ani żadnym innym lekarzem i nie ma obowiązku informowania o tej sytuacji rezydenta. Na drugi dzień prosiłam Panią rezydent o adres mailowy w celu poinformowania jak się mają sprawy, czy dalej potrzebujemy pomocy lekarza. Po czym powiedziała, że ani telefonów ani adresów mailowych nie podają, ponieważ byłby to dla nich krok w tył. - Wygląda to, że pani rezydent nie jest tam w pracy a na wakacjach i przyjeżdża sobie do hotelu na godzinkę i ma wolne. Jestem zażenowana tym biurem podróży. Była to moja pierwsza i z pewnością ostatnia podróż z tym biurem podróży. Oczywiście samo biuro TUI również zostanie poinformowane o całej sytuacji


2.0
Anna Mar

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

nigdy więcej tui chui fui żenada niech upadną bo nabierają ludzi anulują a potem każą dopłacać


2.0
BWK

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Miałem wykupiona wycieczkę na czerwiec, którą kupiłem z gwarancją niezmienności ceny. Po czym anulowali wycieczkę i wrzucili nowe oferty na ten sam termin 40% drożej na osobie. Nie polecam !!!


4.0
Anita

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Beznadziejne biuro, jeździłam z nimi wielokrotnie ale po ostatnim pobycie na Rodos w hotelu Orion, kiedy dostaliśmy pokoj z widokiem na ulicę i śmietnik zamiast na basen i ogród a po dwukrotnym złożeniu reklamacji na piśmie i również w trakcie pobytu telefonicznie olali nas odpisując nie na temat z błędami ortograficznymi i łamaną polszczyzną, zrezygnowałam z ich usług, kazałam wykreślić nasze dane osobowe i adres mailowy, Acha, ja sobie radzę na wyjazdach, znam języki, mam opanowany internet, ale były też starsze osoby a tui od jakiegoś czasu działa bez rezydentów, w hotelu brak było nawet kartki z godziną i transferem powrotnym, tui bardzo obniżyło jakość, nie polecam


3.3
Denis

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura. Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio.


4.7
KK

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

NIGDY WIĘCEJ! negatywy: 1.transport. Jeżeli wynajęty przez nich Ryanair nie lata dla niech za darmo, to ma w d... warunki umowy. Do tego Tui oczekuje, ze to uczestnik wycieczki będzie sądził się z firma transportową. Zapomina, że to obowiązek organizatora dotrzymać warunków umowy ze strony firm podwykonawczych. 2. kontakt z firmą w przypadku reklamacji.Unikają, że pewnie będę zmuszona zaskarżyć. 3. zdalny rezydent. Przy pomocy w kontaktach np z lekarzem (drobna dolegliwość) nie angielski a rosyjski był w Bułgarii potrzebny.Dwie godz czekałam na wskazanie placówki medycznej. I sama miałam się dogadać. Czyli: 4.stawiają na samodzielność językową turysty. A co jak ktoś nie zna języków obcych? Podsumowanie: nie panują nad zorganizowaną przez siebie wycieczką. Zero pomocy. Czuję sie jakbym zapłaciła za rezerwacje i pobyt w hotelu( na to nie narzekam:) ale równocześnie ryzykowała życiem podczas transportu.


4.7
Mateusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Byliśmy na wakacjach w Albanii między 16 a 23 sierpnia, Przebywaliśmy w hotelu Empire w Durres. Niestety, ale podczas naszego pobytu wystąpiły bardzo silne trzęsienia ziemi. Przeżyliśmy wtedy horror, większość osób dwie noce spała na ulicy i na plaży, ponieważ baliśmy się wracać do hotelu, który był popękany i nie wiedzieliśmy czy konstrukcja budynku nie została naruszona. Dodamy tylko, że wśród osób wypoczywających były rodziny z malutkimi dziećmi, którzy podobnie jak my nocowali na dworze. Grupowo próbowaliśmy skontaktować się z rezydentką, jednak bezskutecznie. Nie wiedzieliśmy co z naszym lotem, czy trzęsienia będą się jeszcze utrzymywać i czy możemy czuć się tam bezpiecznie. Właściwie to nasze wakacje zakończyły się w sobotę po południu, kiedy nastąpiło trzęsienie. Infolinia TUI zapewniła nas, że rezydentka na pewno się z nami skontaktuje, jednak nikt nie doświadczył z nią kontaktu w tych traumatycznych dla nas chwilach. Jedynie obsługa hotelu wykazała się pełnym profesjonalizmem, uspokajając nas i zapewniając wszystko co niezbędne poza hotelem, w którym nie czuliśmy się już bezpiecznie podczas wstrząsów.


4.7
Irena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Oszukują i okłamują. Oferta niespójna z rzeczywistością. Wyjazd do Limassol na Cyprze to porażka. Po powrocie poszłam do biura i mówię, żeby w dobie wojny nie wysyłali tam Polaków, bo tam jest ogromna ilość ruskich (w hotelu my 3 Polaków i reszta to ruscy) przez tydzień była polską bladzią - czułam się jak w Rosji. Reakcja TUI - pani dobie chyba żartuje, miałabym wstrzymać sprzedaż, bo tam ruscy. No przecież nie straci zarobku - a klienta mamy w du.... nie dajcie się oszukać.


4.7
Angela

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

TUI-ostrożnie, niestety wygląda to tak jakby się zawijali. Nie mają rezydentów tylko jakiś sprzedawca sie pojawia na chwilę. Nie mają infolinii, kontaktu, oczywiście pozory są, jakiś czat w apce 24/7 czyli możemy odpiszemy za 24 może za 7h. Nie wiesz kiedy cie odbiorą z hotelu aby zawieźć na lotnisko, nie ma jak uzyskać informacji wiec kupujesz przez biura ale pilnujesz wszystkiego sam.


4.0
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

W lipcu 2019 roku wraz z biurem turystycznym TUI wybrałem się na wakacje do hotelu Deplhin Palace w Turcji. Sam hotel 10/10. Niestety oprócz dogodności w hotelu, o których wyczytałem z opinii innych uczestników, wszystko inne na minus. Pierwsza rzecz, to taka, że zapłaciłem więcej za pokój z widokiem na morze.. Niestety dostałem pokój na 1 pietrze i co najwyżej widziałem dach restauracji, palmy oraz codziennie w pokoju miałem zapach grilla. Zgłaszałem ten problem w recepcji, niestety powiedziano mi, że nie ma innych wolnych pokoi. Oczywiście, skarga którą napisałem na minus ze strony biura. Druga rzecz, brak rezydentów. Na lotnisku po otrzymaniu dokumentów, wszyscy zdani na siebie.. Szukaj busa sam, jedź do hotelu sam, zakwateruj się sam, wyjedź z hotelu na lotnisko sam.. Jedynie co to kierowca przekręcający naziwska i nie wiesz czy to nawet Ty. Jednym zdaniem odradzam biuro turystyczne TUI, nigdy więcej z tym organizatorem.


2.0
Klient

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Najgorsze biuro w Polsce, jedyne co potrafią to oszukiwać klientów. Opis hotelu w Egipcie w ogóle nie równa się z tym co zastaliśmy na miejscu. Brak rozpatrzone reklamacji, pomimo samych oszustw. Jest tyle innych biur i ostatni raz polecieliśmy gdziekolwiek z tui. Dno.


2.0
Sebastian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

nie polecam, na umowie wpisują godziny powrotu o 12 godzin później, żeby mydlić oczy ze zamiast 7 dni jesteśmy 8 i tak robią sobie przewagę konkurencyjną, my z wakacji zamiast o 19:50 ( na umowie) musieliśmy wracać o 7:50, takie przeoczenie zabrali nam jeden dzień pobytu. Potem łatwo zrzucać winę na przewoźnika. wyjazd z hotelu o 5 rano i brak lunch boxów, oczywiście też nie ich wina tylko hotelarza, a rezydent ma tylko leżeć i pachnieć. Odrzucona reklamacja dwukrotnie, sprawa trafia do UOKiK.


2.0
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Najgorsze biuro podróży, sprzedano nam wakacje rodzina 2+2 , w umowie mamy zawarte iż pokoj będzie na 4 os. Po przyjeździe do Maroka okazało się że hotel talich pokoi nie posiada .Biuro Tui reklamacji nie uwzględniło ponieważ nie widzą potrzeby a jawnie wprowadzili nas w błąd sprzedając nam pok.4 os. Obsługą rezydenta na poziomie 0.


6.0
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

TUI traktuje swoich klientów jak przedmioty - fabryka wycieczek, gdzie klient jest taśmowo obsługiwany. Klient ma prawa i obowiązki określone w regulaminie i niech zapomni o jakimkolwiek korzystnym dla niego rozwiązaniu problemu, który wystąpi po drodze. Taktyka TUI to wziąć pieniądze, zapakować klienta w samolot, wyładować w miejscu docelowym, tam wziąć od klienta jeszcze trochę kasy, za dodatkowe usługi i przywieźć z powrotem mając gdzieś, czy jest zadowolony.Zmiana zaplanowanych godzin wylotu czy powrotu, to standard w tym biurze. Natomiast zmiana miejsca wylotu, do której doszło w mojej podróży i z tego, co czytam, było takich zmian dużo więcej, gdzie TUI po uzyskaniu od klientow pełnej płatności za usługę, likwiduje połączenie z Poznania i proponuje połączenie z Warszawy, miesiąc przed wylotem, bez podania przyczyny, jest posunięciem niedopuszczalnym. Postawili w ten sposób wielu klientów przed wyborem wyrażenia zgody na taką zmianę lub rezygnacji z wczasów. Wiedząc dobrze, że miesiąc przed wyjazdem człowiek nie znajdzie już wycieczki w korzystnej cenie i w wybranym hotelu. Złożyłem reklamację, otrzymałem krótką negatywną odpowiedź. Odwołanie się od negatywnej odpowiedzi, skutkowało, że ta sama pani specjalistka ds. wsparcia sprzedaży ponownie odpowiedziała krótko, że TUI podtrzymuje swoją decyzję. Klient może sobie pisać i pisać. Jak chcesz cokolwiek w TUI uzyskać, to kieruj od razu sprawę do sądu, bo system jednoosobowego rozpatrywania reklamacji to kpina.Do tej pory byłem na 6 wczasach organizowanych przez TUI i po ostatnim, wyżej opisanym incydencie zmieniam sposób planowania swoich urlopów, tak żeby w tych planach nie było TUI. Tomasz.


5.3
Mirka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Pierwszy i ostatni raz! TUI!! Hotel sam w sobie bez zastrzeżeń, ale opieka rezydenta TUI to istne nieporozumienie. Człowiek nie ma możliwości skontaktować się z rezydentem ponieważ nie udostępniają swoich nr telefonów. Pierwszy raz się z tym spotykam. Lecąc zawsze na wakacje z innym biurem podróży, na miejscu otrzymywaliśmy informacje i kontakt do rezydenta. Rezydent był dostępny praktycznie w każdej chwili gdy była taka potrzeba. Rezydenci TUI niestety nie służą pomocą, a wręcz przeciwnie. Nie informują o wielu rzeczach jak np możliwość zrezygnowania z wykupionej na miejscu wycieczki objazdowej. Najpierw ?cudowna? Pani rezydent się pomyliła i sprzedała nam dwie różne wycieczki na ten sam dzień, próbowała zwalić winę na nas, że mogliśmy sprawdzić i dać znać to by zmieniła wszystko, tyle że próbując się do niej dodzwonić dzień wcześniej przed planowaną wycieczką by poinformować o błędzie, ona zwyczajnie nie odbierała. Dzwoniliśmy nawet do centrali TUI w Polsce i oni również nie mogli się z nią skontaktować. Następnego dnia nas przeprosiła i powiedziała, że po 21.00 to ona już śpi. Kpina jakaś. Zła data wycieczki to jedno ale gdyby stało się coś poważniejszego?! Rezydent powinien być dostępny! Zaproponowała nam mały upust i wycieczkę w innym dniu, ale już bez polskiego przewodnika. Początkowo się zgodziliśmy. I tu UWAGA - rezydenci kompletnie nie informują o prawie do rezygnacji z takiej wycieczki i jak taka rezygnacja powinna wyglądać. Gdy wróciliśmy z innej wycieczki po godzinie 19.00 do hotelu i poprosiliśmy na recepcji by nas połączono z rezydentką próbowaliśmy zrezygnować z tamtej. Okazało się, że rezygnować można do godziny 17.00. Oczywiście gdyby łaskawie udzielali nr telefonu zrobilibyśmy to ale będąc w trakcie innej wycieczki poza hotelem jest to niemożliwe. Pani rezydent kazała nam coś jeszcze sprawdzić na bilecie i mieliśmy po chwili jeszcze raz zadzwonić. Dzwoniliśmy 10 razy i już nie odbierała telefonów. REZYDENCI TUI I CENTRALA TUI ŻENADA!!!!


2.0
Ola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Tragedia . Wykupiony transfer lotnisko - hotel - lotnisko. Nikt nie przyjechał po nas żeby zabrać nas na lotnisko. Tui przeprasza i proponuje żeby zamówić taksówkę na lotnisko a po powrocie do kraju złożyć reklamację. Reklamacja złożona a tui nie chce wypłacić pieniędzy. Oszuści i naciągacze. Nigdy więcej z tui. A rezydenci tylko sprzedają wycieczki o co by nie spytać to odpowiadają wszystko jest na stronie tui.