Opinie o TUI

4.7
Słaby
2258 opinii
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

Ocena

Zablokowanych opinii: 510

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi.

Wakacje.pl

4.7
Słaby
2258 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ocena rezydentów
3.9
Stosunek jakości do ceny
5.1
Zgodność ofetry z opisem
5.2

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2258 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.7
8.0
Bogumiła

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019

wszystko zorganizowane było na czas, opieka rezydenta na miejscu


10
Kamil Masin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019

Wszystko świetnie zorganizowane, trafił nam się wybitny hotel - Grifid Vistamar, którego już niestety nie widzę w polskiej ofercie na przyszły rok, natomiast na niemieckich stronach Tui można go znaleźć bez problemu. Dopracowana, praktyczna i przejrzysta aplikacja na telefon - akcesorium absolutnie niezbędne przy każdej wycieczce z Tui. Jedyna wada to wycieczki fakultatywne, które są dosłownie dwa razy droższe niż wycieczki u lokalnych przewodników.


3.7
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019

Przed wyjazdem na wakacje składaliśmy już reklamację, ponieważ podczas skąldania rezerwacji nie było mowy o łóżkach pietrowych a w dokuencie , który był potwierdzeniem godzin wylotu oraz zakwaterowania doczytalismy takową informację ( wcześniej kazdy dokument został przeze mnie przeczytany z uwagi na to , że podrózówałam w ciąży) Wakację zakupiliśmy prze internet a na złożoną reklamację dosłownie olano. Prosiliśmy o wyjaśnienie tego zapisu przez portal w którym zakupiliśmy wyjazd, po dwukrotnej próbie uzyskania obietnicy wyjasnienia zostaliśmy olani i odesłani właśńie do operstora , którym było TUI , tutaj grzeczna Pani na infilini również obiecała dać odpowiedź przed wylotem - oczywiście do dnia dzisiejszego brak kontaktu z strony biura. Podczas rozmowy natomiast dowiedziaąłm sie, że powinnam zapytać jakie są łóżka w pokojach a skoro tego nie zrobiłam to sprzedawca nie jest winien , zapytałam tylko dlaczego potrafią poinformwać ze w pokojach są wanny lub prysznice ale o tym , że w sypialni możliwe jest łóżko piętrowe już nikt nie wspomniał- dowiedziałąm sie ze nie maja takiego obowiązku i ze to ja powinnam o to zapytać. taka lekka dygresja- przecież powinm spodziewać się , że rezerwujac wyjazd w hotelu 5gwiazdkowym w opcji ultra all in. mam spodziewać się zakwaterowania w pokoju z łóżkiem pietrowym. brak słów... na szczęscie wyglada na to, że był to niepotrzebny wpis w dokuencie ponieważ hotel nie posiada wyłącznie łóżek pietrowych na wyposażeniu, o czym jednak musieliśmy przekonać sie już na miejscu. Rezydent dostępny- jesli mozna to tak nazwać - 2 razy podczas naszego pobytu. Bardzo nie uprzejmy- i jest to opinia równiez osoób z innych hotelii, z którymi rozmawialiśmy na wycieczkach fakultatywnych . Sprzedając wyjazdy z TUI rezydent naciąga dosłownie Klientów opowiadając nie prawdę. Naszym zdaniem ryzydent i turcy sa między soba dogadani...Aby zwiedzić ciekawe miejsc lepiej jest wypożyczyć samochód i kupić mapę. Następnym razem pewnie tak zrobimy ups następnego razu z tym biurem ju nie będzie. Kontakt z rezydenetem na miejscu poza sptkaniami oczywiście niemożliwy, także jeśli ktoś liczy na szybką pomoc to na pewno nie w tym biurze. Kontaktując się z inflinią też nie uzyska się informacji na czas . Próbowaliśmy dowiedzieć się jaka jest godzina zbiórki na wycieczkę , ponieważ zawieruszły nam sie jeden z biletów i gdyby nie to, że orientacyjnie ją pamiętaliśmy i udał nam się pojechać z grupą to do dziś odpowedzi nie usyskaliśmy. Ciekawa jest też ilość smsów , które TUI wysyła do Klienta z informacją wylotu i godziną odbioru z hotelu. Najlepszy chyba jest fakt otrzymywania takiej wiadomości będąc juz na lotnsku przy odprawie bagażowej ??????? Nie ważne , że za otrzymane wiadomości poza UE płaci Klient i sa one zbędne Pozytywne było to ,że cała reszta się zgadzała i szczęśliwie wróciliśmy do domów.


1.3
Mateusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019

Brak zgodności oferty z warunkami na miejscu. Pokoje zaniedbane, jak i miejsce.


3.3
Katarzyna Onifaciuk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019

Nie polecam Tui mnie oszukał i nawet nie dostałam odpowiedzi na reklamację która składałam. Porażka


10
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019

Byłam z TUI dwa razy w Turcji w Bodrum i w Kusadasi. Hotele tak jak w opisie a pokoje tak jak na zdjęciach. bardzo dobre wyżywienie, miły personel, problem z łóżkiem w hotelu w Kusadasi załatwiony w ciągu 20 min. Cena wyjazdu bardzo atrakcyjna, panie rezydentki kompetentne. Jeśli chodzi o informacje o lokalnym transporcie, zabytkach itd. sama dużo poszukałam i znalazłam w Internecie. Rezydenci to nie przewodnicy turystyczni i nie są również niańkami, jak to się niektórym turystom wydaje. Pracownicy Infolinii TUI zawsze pomocni. W przyszłym roku Albania, też z TUI.


9.0
Lidia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

TUI ok, natomiat pośrednik Wakacje. pl nie mam pozytywnej opinii. Nie otrzymałam odpowiedzi na 2 e-maile , które wysłałam do Pana K., zamówienie otrzymane od Wakacje .pl różniło się od oferty otrzymanej od TUI, Konsultanci niekompetentni, nie potrafili odpowiedzieć na proste pytanie: wylot do Polski 09.08.19 czy 10.08.19. Straciłam czas na połączenia z konsultantami i dopiero parę godzin przed wylotem dowiedziałam się, że obowiązuje mnie oferta z TUI. Nie wiedziałam prawie do końca czy noc spędzę na plaży czekając na samolot, czy pozostając w hotelu otrzymam informację, że mój samolot odleciał poprzedniego dnia. Nie polecam.


10
Maciej75

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Byliśmy z TUI w Turcji całą 4-osobową rodziną. Kapitalna organizacja, pełne bezpieczeństwo i opieka, najwyższa klasa usług. Polecam!


6.0
DOROTA GONTA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Nie polecam . Pierwszy raz byliśmy z biurem Tui .Po zakupie wycieczki do Turcji zmiana wylotu z 6 rano na 19 . Byliśmy w hotelu Natur Garden który miał mieć dostęp do plaży , bezpłatne leżaki i parasole na miejscu okazało się, że można korzystać z serwisu plażowego innych hoteli i barów ale za opłatą. Plaża nie była piaszczysta tylko żwirowa a woda mętna jak w jeziorze. Rezydentka nie widziała problemu w tym że opis oferty nie zgadzał się ze stanem faktycznym.


9.0
Tomek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Wszystko odbyło się płynnie i bardzo sprawnie . O wszystkim byłem informowany na bierząco .


5.3
Justyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Hotel Porto Kalamaki w Galatas na przedmieściach Chania (Kreta) naprawdę godny polecenia. Loty z Poznania (Ryanair Sun) też odbyły się bez problemów. Natomiast tzw. opieka rezydenta to czysta fikcja - dwukrotna obecność p. Gosi w hotelu miała na celu jedynie sprzedanie dodatkowych wycieczek po wyspie. Nie ma w tym nic złego gdyby równie aktywna była obecność rezydenta w przypadku problemów - a na to wpłaśnie liczyliśmy, wykupując wyjazd z Tui. Zostawiliśmy przez przypadek telefon w autobusie Tui, co zgłosiliśmy dosłownie 15 minut po opuszczeniu pojazdu na infolinię, podając nr autobusu i wszystkie możliwe dane. Okazało się, że z rezydentem nie ma żadnego kontaktu w przypadku problemów - tajny jest nr telefonu rezydenta i kierowcy, nazwisko rezydenta, tajne jest miejsce parkowania busów Tui, tajny jest adres biura rzeczy znalezionych itd itp. Po prawie dobie dzwonienia i proszenia o pomoc odezwała się wreszcie rezydentka mówiąc, że ma dzień wolny, a tak w ogóle to nie jest zobowiązana do pomocy... Gdyby nie uczynni Grecy w hotelu to pewnie odzyskanie telefonu nie byłoby możliwe. Telefon odzyskaliśmy na własną rękę. Nie muszę chyba dodawać, że brak telefonu, który dziś jest kartą płatniczą, notesem z danymi itd to prawdziwy problem


2.0
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Po dojeździe do hotelu (ok.5:30) okazało się, że na miejscu nie mamy pokoi.Gdzie wcześniej była podana informacja ze doba hotelowa zaczyna się od godz 10:00. Czekaliśmy do godz 14 na pokój. Dodatkowo w recepcji okazało się że obsługa hotelowa spodziewała się specjalnych voucherów , których nie otrzymaliśmy od organizatora wycieczki .Musieliśmy na własna rękę próbować dogadać się z obsługa hotelowa aby dostać pokój.


10
Tomek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Po raz kolejny leciałem z TUi i po taz kolejny nie zawiodłem się.


8.3
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Organizacja wyjazdu bez zarzutu, opieka rezydentów w porządku, stałe dyżury, kontakt bez problemów, transfer z i na lotnisko bez problemów. Dostęp do informacji na stronie internetowej oraz dokumenty wyjazdowe na czas, łatwe w obsłudze, zrozumiałe, opis hotelu prawie w zupełności zgodny ze stanem faktycznym. Polecam


9.3
Bogdan

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Bardzo dobre, ale nadal czekam na fakturę! Mysle.,ze jeszcze nieraz skorzystam z jego oferty


2.3
Sebastian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

nie polecam, na umowie wpisują godziny powrotu o 12 godzin później, żeby mydlić oczy ze zamiast 7 dni jesteśmy 8 i tak robią sobie przewagę konkurencyjną, my z wakacji zamiast o 19:50 ( na umowie) musieliśmy wracać o 7:50, takie przeoczenie zabrali nam jeden dzień pobytu. Potem łatwo zrzucać winę na przewoźnika. wyjazd z hotelu o 5 rano i brak lunch boxów, oczywiście też nie ich wina tylko hotelarza, a rezydent ma tylko leżeć i pachnieć. Odrzucona reklamacja dwukrotnie, sprawa trafia do UOKiK.


9.3
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019

Jestem zadowolony i z pewnością jeszcze skorzystam. POLECAM!


8.0
Irenus

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Po wykupieniu wycieczki i przeczytaniu komentarzy na temat TUI, miałam duże obawy czy dobrze zrobiłam lecz nie potrzebnie.wszystkie potrzebne dokumenty i informacje miałam na MyTUI.Żeby zorganizować sobie wspaniałe wakacje w miejscu docelowym trzeba tylko chcieć ,tam tez są ludzie którzy chętnie pomogą nawet bez znajomości języka.Nie mam żadnych obaw żeby wyjechać z TUI jeszcze raz


4.7
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

To nie był mój pierwszy raz z Tui,lecz napewno ostatni. Rezerwacji dokonywałam w 2020 roku,lecz z uwagi na sytuację pandemiczna byłam zmuszona przesunąć na kolejny rok. Zmieniłam również kierunek ( miałam wykupioną opcję bezkosztowej wieolrazowej zmiany rezerwacji w obrębie lata '21) Kierunek wybrany ostatecznie to Sycylia. W aplikacji były umieszczone wszystkie dane,rezerwacji oraz wykupiony transfer. Po przylocie na lotnisku zostaliśmy całkiem sami,brak jakiegokolwiek transferu. Oczywiście brak również rezydenta,bo takowych Tui nie posiada. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czat również porażka. Po mniej więcej 2 godzinach udało się dodzwonić,konsternacja co z nami zrobić. Kazano nam wziąć taxi , rachunek i jechać do hotelu (100 km od lotniska -140 euro). Tak też zrobiliśmy. I od tej pory były tylko schody jeśli chodzi o komunikację z biurem. Natychmiast wysłałam reklamację z rachunkiem na wskazany adres mailowy i cisza. Próbowano nam wcisnąć, że transfer nie był wykupiony. W aplikacji zniknęła opcja wykupionego transferu. O powrotny z hotelu na lotnisko oczywiście nie było mowy. Powrotny transfer zapewniła nam Itaka w gratisie!! Po powrocie z urlopu zaczęłam dalszą walkę o zwrot przynajmniej kosztów taxi. Po 3,5 miesiącu sukces! Jest zwrot!! Ale zero przeproszenia za zaistniałą sytuację,za ich błąd i za brak powrotnego transferu. Nie wspomnę ile to mnie nerwów kosztowało w trakcie urlopu. Tui- odradzam wszystkim znajomym,nie tak powinni być traktowani klienci!


2.0
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019

Beznadziejna obsługa niekompetentna pomoc telefoniczna, nie polecam!