max 2 gwiazdki (zapłaciłem za 4), brak rezydenta, tylko aplikacja i call center. wykwaterowanie z hotelu o 12, wylot 23 = dramat
Brak
Brak
NIE CHCEILI NAS ODEBRAC Z LOTISKA DO HOTELU GDYZ NIE ZAPLACILISMY DODATKOWO!! OSZUSCI!!
Brak
Brak
Odwołano nam wycieczkę fakultatywną z dnia na dzień, 3 miesiąc czekam na podanie powodu jak mi obiecano. Dopłacaliśmy za pokój z balkonem, był bez balkonu, chcąc zmienić pokój okazało się że mamy do wyboru jedynie pokój w piwnicy z małym okienkiem piwnicznym. W łazience na suficie znajdowała się pleśń.
Brak
Brak
Biuro odwolalo mi wycieczke z powodu Covida Nie chca zwrocic kosztow za ubezpieczenie od kosztow rezygnacji -pomimo ze 400zl skasowali a nie z mojej winy wyceiczka sie nie odbyla-UWAZAJCIE zanim wykupicie takie ubezpieczenie bo potem nie mozna sie doprosic zwrotu srodkow -czekam od marca
Brak
Brak
TUI OPOLE Karolinka .Nie polecam nikomu, naciagaja na drogie ubezpieczenie, szczegolnie starsza pani blondynka w okularach nie posiadajaca za grosz etyki zawodowej !!! Tui wypowiedzialo nam impreze , i nie chce oddac zaliczki !!!! Wyjazdu nie ma i nie bylo , jestesmy stratni prawie 400zl . Nigdy wiecej nie skorzystam, ani moja cala rodzina plus znajomi z Tui.pl , bo to poproszu oszusci!!!
Brak
Brak
TUI działa na zasadzie kupiłeś i nie zawracaj nam d... Rezydent nie istnieje na miejscu - oficjalna informacja od TUI po przylocie. Opieka podczas podróży nie istnieje. Informacja o odlocie tylko na sms lub jeśli uda się zalogować w ich aplikacji. Jeśli będziesz miał problem z telefonem możesz utknąć na miejscu bo nie dowiesz się o odlocie z tablicy informacyjnej w hotelu. Tłumaczą, że to Covid, ale to kłamstwo inne biura informują o odlotach na tablicach a rezydenci sa dostępni. Jeśli się rozchorujesz to płać za czat jeśli WIFI hotelowe nie działa, a jak wiemy często działa słabo. Terminy odlotów zmieniają wieloktotnie. Niestety obecne TUI NIE MA NIC WSPÓŁNEGO ZE STARYM TUI, z którego latałem wielokrotnie. Odradzam wyjazdy z TUI i sam już nie kupię u nich wycieczki bo loteria uda się czy się nie uda to nie dla mnie na wakacjach. Gratuluję jednocześnie, geniusza, który postanowił digitalizować klientów za granicą i uzależniać kontakt od dostępności do aplikacji. Mi to nie pasuje więc rezygnuję. Inna kwestia to kłamstwa przy Covid. Jedną wycieczkę nam odwołali twierdząc, że nie ma chętnych a gdy dzwoniłem do TUI to powiedzieli, że termin nie jest już widoczny bo wszystkie miejsca są sprzedane :) :) Mogli by przynajmniej mieć jedną wersję...
Brak
Brak
Uwaga oszuści. Biuro niemieckie,Polaków ma za psy. Gorsze pokoje,hotele i traktowanie. Arogancko odnoszą się do klientów. Latałem 2 razy z Tui za każdym razem wszędzie jesteś obywatelem D kategorii. W czasie Covid oszukali mnóstwo klientów. Porażka.
Brak
Brak
Nie polecam. W czasie wyjazdu na Kretę (Hersonissos, Hotel City Green) dowiedzieliśmy się, że wracamy jeden dzień później. Zamiast wrócić w niedzielę o 16:00, wróciliśmy w poniedziałek o 7:00. Urlop na żądanie w pracy. Stres. Oczywiście dobę hotelową kolejną wykupić mieliśmy sobie sami, bo to nasza wina, że w czasie 3 dnia pobytu dowiadujemy się, że wrócimy później. ŻENADA i nigdy więcej z tym pseudobiurem. PRzestrzegam: nawet jak kupujecie wyjazd tydzień przed, jakakolwiek data wyjazdu i powrotu jest orientacyjna xDDD jesteśmy profesjonalnym biurem, ta...
Brak
Brak
Wyjazd na Kretę. Dramat. Hotel sprzedawany jako czterogwiazdkowy jest faktycznie dwugwiazdkowy, ale cóż, to Grecja. Brak ogrodzenia ochrony, monitoringu. Na 40 godzin przed wylotem zostaliśmy okradzeni w naszym pokoju w nocy, w trakcie snu (uśpiono nas), obrabowano nasz sejf, skradziono dokumenty, pieniądze, karty i telefony. Nie było żadnej możliwości skontatkowania się z rezydentką, aby pomogła nam dostać się na pokład samoloitu bez dokumentów tożsamości, wprost odmówiła pomocy, choć pojawiała się w hotelu dwukrotnie by sprzedawać wycieczki. Wszystko trzeba załatwiać przez aplikację myTUI, ale niestety, ukradziono nam telefony, a w hotelu nie było kafejki internetowej. Na szczęście, dobrzy ludzie udostępnili nam swoje telefony, ale musieliśmy odbyć wiele rozmów z call centre, TUI , gdzie tylko 1 z 3 kolejnych osób okazała się kompetentna, a jedna skrajnie nieuprzejma. Na szczęście znamy angielski, mieliśmy do dyspozycji wynajęty samochód, dzięki czemu mogliśmy pojechać sami na posterunek policji, bo ta odmówiła przyjazdu do hotelu. Zorganizowanie powrotu zajęło nam 2 dni, bo nikt na myTUI nie czytał korespondencji od nas. a na lotnisku okazało się, że załatwiono sprawę mojego przelotu, ale żony już nie., bo w końcu wysłany email przez TUI dotyczył tylko mnie. Nie wyobrażam sobie, jak ktoś nie znający języka obcego, jadący m. in. dlatego na wyjazd zorganizowany, aby mieć opiekę polskojęzycznego rezydenta i nie mający życzliwych osób wokół siebie w hotelu poradziłby sobie w odobnej sytuacji (np. wypadek, choroba, śmierć...). Tragedia. Nigdy więcej!
Brak
Brak
Rodos 2-9.10.2020, pierwszy raz wybraliśmy Tui (oddział Kraków), wyjazd bardzo udany, wszystko zgodnie z opisem w ofercie, wylot i przylot też bez zastrzeżeń, jestem pozytywnie zaskoczona bo czytając opinie miałam obawy.
Brak
Brak
Stanowczo odradzam i przestrzegam. Niekompetencja i chaos biura, zadnej pomocy. Brak rezydenta. SMS zostaliśmy powiadomieni na dzien przed o skróceniu wyjazdu o kilka dni z argumentacja o "zmieniających się okolicznościach".(Granice nie są zamykane, wszystkie hotele otwarte, a goście z innych krajów, tłumnie przyjeżdżają.A na lotnisku przeprowadzane testy na covid.)Zamiast do Warszawy (skąd wylatywaliśmy) firma tui oznajmiła,że wracamy do Pyrzowic pod Katowicami. Nie zorganizowali żadnego transportu zastępczego a jedynie zaproponowali zwrot kosztów na autobus lub pociąg 2 klasy. Przylatując o 1ej, pociąg z Katowic byl o 2 rano a kolejny o 6. .. więc licząc odprawę,znalezienie transportu do Katowic można z biurem Tui podróżować ponad 12 godzin na własną rękę, nie spac, nie jeść i podziękować za "udane wakacje"
Brak
Brak
Swoja opinię przedstawię od chwili wykupowania pobytu. W cztery osoby zdecydowaliśmy się na pobyt na Krecie. Poprosiłam o hotel znajdujący się w mieście - zaoferowano nam hotel SplashWorld Atlantica Acti Zeus .Hotel może i w mieście ale, ok 3 km od centrum. Zapytana o dopłatę do rezerwacji miejsca w samolocie , zrezygnowałam.I tu niespodzianka- niestety nie doczytałam w umowie i wbrew swojej woli , zapłaciłam. Sprzedawca poinformował mnie, że 24 godz. przed wylotem otrzymam drogą elektroniczną do wypełnienia druk w celu otrzymania kodu QR. 24 godz. minęły i nic. Okazało się, że dokument powinien być wysłany do 24 godzin przed wylotem. W związku z tym , że jest to nowość, uważam ,że wzorem chociażby innego dużego biura turystycznego, informacja na ten temat powinna być udzielana dokładnie i rzetelnie. Niestety w tym przypadku, gdy nie mogłam sobie poradzić , prośba o interwencję u sprzedawcy (zarówno telefoniczna jak i osobista) zakończyła się wzruszeniem ramion. Następna sprawa, to prośba o pokoje obok siebie (lecieliśmy w czwórkę). Ja dostałam na trzecim pietrze, znajomi na drugim.Dodam, że wbrew informacji sprzedawcy twierdzącego, że w hotelu nie ma pokoi z widokiem na morze, ja miałam piękny duży pokój właśnie z widokiem na morze. Przechodząc do opisu hotelu , chciałabym zaznaczyć,że biorąc pod uwagę brak rezydenta na Krecie, to informacje w hotelu w języku polskim byłyby bardzo przydatne. Podróżują nie tylko młodzi, znający język angielski ludzie , więc można by zadbać też o tych bez znajomości języka angielskiego.Jedyną informacją w języku polskim było "Proszę brać tylko dwa drinki na osobę" .Sam hotel jest czysty , zadbany ze wspaniałą obsługą. Sprzątany, wymieniana pościel i ręczniki, sprawni i życzliwi kelnerzy. Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie.Ale , niestety jest też minus - pobliska elektrownia i jej dymiące kominy . Wieczorne animacje, zresztą bardzo udane, odbywały się w oparach drażniącego nos dymu. Biorąc jednak pod uwagę kompetencje pracownika biura TUI (sprzedawcy)raczej był to mój i moich znajomych ostatni zakup wyjazdu z tego biura.
Brak
Brak
W CZASIE COWID 19 ODMAWIAJĄ ZMIANY TERMINU REZERWACJI,NIE ZWRACAJĄ ZALICZKI !!!!!
Brak
Brak
Dwukrotnie korzystaliśmy z oferty TUI i były to dobre decyzje. Sprawnie przesłane dokumenty podróży, hotele przewyższające standardem nasze oczekiwania, bardzo dobrze zorganizowany transfer do hotelu - i powrót na lotnisko Rezydenci - niańki nie są nam do niczego na miejscu potrzebni(ewentualne wycieczki umiemy sobie sami zorganizować. W recepcjach służą pomocą. Myślę ,że znaleźliśmy biuro które nam w zupełności odpowiada .Będziemy korzystać
Brak
Brak
Podróż z TUI na Kretę niezwykle udana. Wczasy lepsze niż w katalogu biura. Obsługa jak i w biurze TUI tak jak i w hotelu bardzo sympatyczna. Bardzo Bardzo Polecam wakacje z TUI. 03.10.2020 TUI wysłało po wczasowiczów pusty samolot. Bardzo Bardzo dziękuję za wakacje z TUI. Tomasz i Iwona.
Brak
Brak
dziś tj 03.10 zostałem wydymany przez TUI ,mianowicie chodzi o zwrot kosztów od rezygnacji które wykupiłem 190 zł ,wycieczka która miała odbyć się w terminie 11.10-18.10 została odwołana przez biuro ,a nie z mojej winy. uważam że jest to nie uczciwe , będę składał odwołanie ponieważ ja nie zrezygnowałem tylko biuro odwołało wycieczkę -także proszę uważać przy zawieraniu owego ubezpieczenia. osoby które nie wykupiły takiego ubezpieczenia nic nie straciły i dostaną zwrot w całości za wycieczkę.
Brak
Brak
Jeśli chodzi o wyjazdy z TUI nie mam nic do zarzucenia. Zastanawia mnie jedynie podejście do potencjalnego klienta... Przeglądając kolejny raz ta samą ofertę, jej cena powoli wzrasta.. Pojawia się informacja, "pospiesz się" albo że 1456 osób ogląda właśnie tą ofertę. Ok klient kupuje szybko, po czym na drugi dzień cena oferty ponownie jest dużo niższa. Uważam to za nieuczciwe praktyki konsumenckie., które zostaną zgłoszone.
Brak
Brak
Wyjazd we wrzesniu 2020 do Bułgarii. Przelot i transfery na miejscu szybko i bezproblemowo. Przy kwaterownaiu w hotelu mały haczyk, bo nie było nas na liście, co zapewne wynika z niezgłoszenia przez TUI, jednak problem rozwiązano w mgnieniu oka, otrzymalismy w sumie pokój o lepszym standarcie. Brak rezydenta był wiadomy od początku, w zupelnosci nam nie przeszkadzał. kontakkt z TUI na czacie w ciagu kilku minut, wszystkie informacje dostepne po zalogowaniu. organizache oceniam jako bardzo dobrą. relacja cena jakość dla mnie bomba. jeśli ktos nie ma wygórowanychrzyczeń za małą kasę, to w zupełnosci polecam, bo naprawdę niczego nie brakowało nam na tym wyjezdzie co miało zapewnić TUI. nie wiem kto pisze te negatywne komentarze w olbrzymich ilościach, bo jak do nich zajrzałam to miałam ochotę zrezygnować...
Brak
Brak
Drugi raz w tym roku leciałam z Tui, w lipcu Bułgaria, wrzesień Kreta. Obydwa wyjazdy mega udane, wszystko zgodne z opisem, bardzo fajne hotele. Rezydentów na miejscu brak ale też nie odczuwaliśmy tego bo po prostu wszystko było zupelnie ok od początku do końca. Swietne wakacje
Brak
Brak
Ostrzegam, że w Turcji (Side), w hotelu Febeach wychodząc z basenu należy uważać na kafelki. Będąc po kąpieli upadłam mocno uderzają się w głowę. Nie było tam żadnych mat antypoślizgowych ani znaków odnośnie śliskich kafelek. Jako, że mocno bolała mnie głowa zgłosiłam to rezydentowi, który powiedział, że należy skontaktować się z ubezpieczycielem, co było w praktyce niemożliwe. Nasuwa mi się również pytanie dlaczego uczestnicy tego samego biura Tui będący obywatelami Niemiec mają większą opiekę niż my? Pierwszy raz jechałam z tego biura i chyba ostatni. Zawsze był rezydent, który zajmował się ludźmi albo dał numer telefonu w razie potrzeby. Chcę równierz zaznaczyć, że nie tylko ja upadłam lecz co chwilę ktoś upadał na ziemię na tym właśnie basenie.
Brak
Brak