Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dobra baza wypadowa do Izraela
Rafa koralowa
Rozrywkowa miejscowość
Rezerwat Ras Mohamed
piękny hotel, w pięknym ogrodzie z bardzo skromnym jak na 5* standard wyżywieniem, które uległo znacznej poprawie w momencie zmiany turnusu ( przewagę gości stanowili wówczas turyści zachodni a nie wschodni )
Hotel położony w przepięknym ogrodzie, widok zapierał dech. mieszkaliśmy w dwurodzinnych bungalowach - ładnych, i komfortowych. W dniu przyjazdu zawieziono nasze bagaże do do domku a nam wręczono klucze i plan hotelu.Na miejscu zdębieliśmy- nigdy nie widziałam takiego brudu w hotelu. Wszędzie pył, kurz, czarne kłaki w brudnej pościeli, wanna z zaciekami.Dookoła tarasu leżały stare niedopałki-oczywiście wśród pięknej zieleni. Gdy tylko się otrząsnęłam popędziłam do recepcji i stanowczo odmówiłam mieszkania w takich warunkach. Bardzo szybko przybyła \\\"brygada uderzeniowa\\\" w postaci managera i dwóch sprzątaczy i wszyscy trzej zabrali się za gruntowne porządki- poodsuwali meble, umyli wszystko, zmienili pościel, wyczyścili meble w pokojach i na tarasie.Już po 3 godzinach od przyjazdu mogliśmy się rozpakować. Hotel zaniedbany i niedoczyszczony.Plac zabaw stary. zdewastowany, otoczony wyleniałą fosą obłażącą z farby która na folderze miała być basenem z wodą. Lobby piękne i czyste. ale bez klimatyzacji. jedzenie dobre- mało owoców i brudna podłoga w stołówkach, stoliki byle jak przecierane. Barmani w barach przy basenach i na plaży sympatyczni ale plastikowe szklanki wielorazowego użytku niedomyte i stare. Wszyscy czworo zapadliśmy na \\\"zemstę faraonów\\\",na szczęście szybko wyleczoną dzięki lekom z tutejszej apteki. 70 procent gości to Arabowie- inna mentalność zaczepiali nasze córeczki blondyneczki( 6 i 9 l.) i chcieli z nimi robić fotki, co na dłuższą metę było strasznie upierdliwe. Poza tym są strasznie głośni i kąpią się w ubraniach- OK, rozumiem taka kultura, tylko gdzieś z tyłu głowy pytanie- kąpią się czy robią przepierkę? Zjeżdżalnie wodne nie działają, animatorom nic się nie chce,sprzątacze się nie przykładają, kelnerzy mają gdzieś. Ogólnie nie polecam, zwłaszcza dla dzieci.
piękny ogród
brud,zaniedbanie,brud
Do Blue Style Sp z.o.o. ul Pruszkowska 29 lok U1 02-119 Warszawa Składam reklamację co do jakości wykonania usługi turystycznej, wynikającej z zawartej umowy poprzez internet, nr 01050216 , sprzedający Fly.pl 1. Stan Hotelu oraz ifrastruktury i atrakcji: 5* Hotel brud wszędzie , okna na klatkach schodowych nie myte chyba z 5lat drzwi wejściowe do jadalni to strach było dotykać tak uklejone brudem stoły i podłoga również nie myta , pety po papierosach na schodach leżały po kilka dni, odpadające fugi w łazience , cięknąca toaleta , zepsuty bidet ,zgłaszane było pięć razy i nie zrobili przysyłali jakich pseudofachowców z silikonem , w końcu rozkładali nam dodatkowy ręcznik po toaleta, który po chwili był mokry i na jedno wychodziło , sejf rozwalony sklejony na taśmę klejącą , był zablokowany i nikt tego nie zrobił , klimatyzacja padła po czterech dniach , czekałem 8godzin żeby ktoś przyszedł , stwierdzili że klimatyzacja zamarza i trzeba co 12 godzin włączać ja na opcje grzania (w pokoju 38 stopni C) na pół godziny i to pomogło ale czy w 5* hotelu tak ma to działać? Sprzątanie to jakaś farsa przetarcie tzw rynku i uzupełnienie papieru toaletowego, pościel nie była wymieniona przez 10 dni tylko prześcielana, raz prześcieradło bo zwróciłem uwagę. 2. Atrakcje które był opisane i oferowane przy zakupie wycieczki: Siłownia-- w której przez cały masz pobyt nie działała klimatyzacja, w środku jakie 40stopni Celcjusza. ( atrakcja dla samobójców) Zjeżdżalnie basenowe-- nie działały żadna. Pomost ? nie dla naszego Hotelu, Pan proponował że po 16ej jak nie będzie szefa to za 5 dolarów nas wpuści. Wolna rzeka ? nie działała Fontany ? nie działały Baseny ? zaglonione , rozpadające się części basenu wystające druty, no i ilość chloru ponad normę. 5* Hotel 3. Formuła All inclusive: miała być 24h, a było nawet nie do północy. Jadalnia główna: takiego brudu , syfu i niechlujstwa to jeszcze w życiu nie widziałem , no ale nie na darmo były osoby które chodziły i zamiatały na specjalne szufelki jedzenie z podłogi , sprzedaliście wakacje w Hotelu gdzie 85% to miejscowi. Przez 10 dni do jedzenia na obiad!!! i kolację!!! było do wyboru kurczak, ryba 3-ej kategorii, i wołowina, ryż , ziemniaki nie do zjedzenia , i makaron robiony na bieżąco nie do zjedzenia , oraz zupa dnia , bez komentarza, przypominam kupiłem pobyt w 5* Hotelu. Owoce to jedna tacka codziennie i jeden rodzaj albo daktyle , albo wyschnięte pomarańcze , melon, raz banany. No po prostu ?wybór? jak na 5* Hotel. Desery jeden rodzaj biszkoptu polany różnymi polewami , lodów brak 5* Hotel Na śniadanie do wyboru dwa rodzaje mielonki nie wiadomo z czego, i biały ser i koniec , na ciepło jajka gotowane i omlety, o masło trzeba było się bić i dopominać a kilka razy w ogóle nie było bo po prostu nie było. Kawa wystawiona w termosie jakość 5 kategoria syf nie do wypicia. Notoryczny brak ,talerzy, talerzyków ,filiżanek łyżeczek itp. Restauracja: a la carte , miały być dwie była jedna , i to bez możliwości wyboru dań tylko z góry podana przystawka z pomidorów i bazylii i polane oliwą , na główne pizza margeritta nie do zjedzenia, nie smakowało nikomu kto tam był. Po prostu kpina. 5* Hotel Drinki ,piwo i obsługa w barach: Przy basenie trzeba było czekać po kilka kilkanaście minut żeby dostać piwo w czymkolwiek bo mieli (jeśli mieli) cuda nie widy, różnorodne naczynia od starych pojemników plastikowych wielokrotnego użytku poprzez szklane miniaturowe miarki , i albo nie było piwa , albo nie było w co nalać a pieniądze dostawali , w barze przy plaży było lepiej ale co drugi dzień 5 dolarów , i przy lobby też płaciliśmy. Zgłaszane do rezydenta uwagi były kwitowane żartem, załatwię Panu drugą żonę i odsyłanie do recepcji. W zawiązku z kompletną, niezgodnością opisu sprzedanej, imprezy turystycznej a stanem rzeczywistym zastanym na miejscu w Egipcie , wysłaliście nas na wakacje które okazały się najgorszym czasem z pośród wszystkich naszych wakacji.
Może były 10 lat temu
Wszystko
Z Laguny wróciłam 28.08 - NIESTETY - NIE POLECAM WYPOCZYNKU W TYM HOTELU !!! Opcja AL nędzna, wi-fi dodatkowo płatne (opłaca się kupić kartę egipską - taniej), koszmarnie brudne łazienki w pokojach o podwyższonym standardzie, kluczem od swojego pokoju można otworzyć pokój obok !!!, pokoje zaniedbane, brudne poduszki, potargane okrycia, połamane krzesła na tarasie, w restauracji głównej brak ciepłych napojów do obiadu i kolacji, jedna łyżeczka przy barze i to do zwrotu, napoje podawane w kubeczkach plastikowych (tylko przepłukanych), a w razie ich braku i kubkach jednorazowych, zalana toaleta w lobby, obłędnie brudna toaleta przy basenie w cichej strefie (przez dwa tygodnie nie była sprzątana nawet jeden raz, brak papieru toaletowego). Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek - co najwyżej 2 za położenie. Nie rozumiem jak biuro mogło dopuścić ten hotel do sprzedaży i to za tak ogromne pieniądze !!! Rezydent, i owszem, bardzo miły, ale co z tego gdy rozmawia w swoim ojczystym języku z obsługą hotelu i \\\"rozstąp się ziemio\\\" człowiek nie ma pojęcia co tak na prawdę mówi !!! W tak nędznym hotelu jeszcze nie byłam. Zupełna ignorancja turysty. Zanim Państwo zdecydujecie się na wypoczynek w hotelu Laguna proszę się zastanowić !!!!
położenie, przyroda
brak wi-fi, nędzna opcja AL, brud, brak ciepłych napojów do obiadu i kolacji, jednym kluczem można otworzyć inny (cudzy) pokój,
Byłam w tym hotelu od 14 do 28.08. 2018 - ODRADZAM !!!! Brudne pokoje, łazienki, nędzna !!! opcja AL, brak ciepłych napojów do obiadu i kolacji ( w ofercie tylko pepsi, fanta i spirte, woda - jeżeli są kubeczki), łyżeczka jedna - pomieszać i oddać !!!, brak ciepłej wody w łazience, wieszaków w szafie, połamane fotele na tarasie, w lobby brak klimatyzacji, brudna pościel, brudne łazienki, odpadające baterie łazienkowe, woda po kostki w toalecie przy lobby, mrówki w pokoju (wszędzie - w umywalce, w łóżku, w szafie), tragiczne animacje, brak szklanek - oceniam ten hotel na 1 gwiazdkę za położenie. Zanim zdecydowałam się na ten hotel sprawdziłam w biurze - otrzymałam zapewnienie, że jest super !!!! NIE JEST SUPER - JEST TRAGICZNIE !!!
Położenie i piękna przyroda.
Posiłki, nędzne AL, brak wszystkiego !!!!
Byłem z rodziną od 18 do 25 sierpnia 2018 r. rodakom odradzam ten hotel! Firmą, które mają ten hotel w ofercie, radzę sprawdzać co jakiś czas warunki jakie panują w obiekcie, ale przez pracowników polskich a w szczególności w kuchni, restauracji i czystość ubiorów obsługi, niektórzy nie wiedzą co to jest pranie tego w czym się chodzi, brudni i przepoceni obsługują gości.
Architektura do przyjęcia, ale zaniedbana.
Wadą jest to, że rezydentem jest obywatel Egiptu i nie przekazuje rzetelnych informacji na temat czystości szczególnie w restauracji. On nie widzi tego co widzą Europejczycy. Hotel wyłącznie dla arabów, specyficznego sposobu ich jedzenia i pozostawienia po sobie \"chlewu\" Europejczyk nie jest w stanie tolerować. według mojej oceny hotel zasługuje na max. 2 gwiazdki a ma ich 5, nie wiem gdzie je sobie kupili. dla ciekawostki dodam, że napoje podawane są w kubkach plastikowych wielorazowego użytku, po każdym poprzedniku płukane są wodą z kranu, dokładnie jak saturatory za głębokiej komuny, obrzydzenie!!!
Hotel w folderze robi wrażenie. Nie nastawiałem się na wiele znając warunki panujące w Egipcie. Niestety hotel poniżej oczekiwań nawet osoby z doświadczeniem. 1. Ogólny brud i niedoróbki na całym terenie. 2. Baseny zniszczone i niebezpieczne w użytkowaniu. Nie działające zjeżdżalnie dla dzieci. 3. Pokoje przestronne. Niestety wszędzie widać zacieki po imprezach. Meble mocno zniszczone nie mówiąc o czystości materacy. 4. Jedzenia nie brakuje. Niestety zostaliśmy dwukrotnie wyproszenie z głównej restauracji i przekierowani do mniejszej ( tzw. szklarni gdzie brakowało wszystkiego). Powód był jeden. Europejskie pochodzenie gości. W 90% goście są pochodzenia arabskiego. 5. Plaża. Bardzo zaniedbana infrastruktura. Brak prawdziwego kąpieliska. Hotele obok posiadają własne pomosty z wyczyszczonym dnem i ratownikiem. Oczywiście goście Hotelu Laguna nie mogą z nich korzystać. 6. Opcja All oczywiście jest chyba standardowo niska ( to chyba wiedzą wszyscy). 7. Jedyny plus to obsługa, która jest miła i stara się. Odradzam animacje. Zapraszają kobiety z Europy i prowadzą \\\"przedstawienia\\\" często w połowie w języku arabskim mając przy tym ubaw wraz z \\\"Ich\\\" publicznością. Animacje podszyte seksitowskimi zadaniami.
Hotel dla gości na poziomie/ ci którzy chcą nocnego życia niech w biurach podroży mówią po co chcą jechać a nie narzekają ,że około hotelu nic nie m a.Jak chce się imprezować to należy wybierać hotele w centrum miasta gam..ie/i tyle.
Dużo basenów , wygląd jak karaibska wioska,naprzeciw wyjścia z hotelu ulica z centrum handlowym.Super plaża z piaskiem w oddali rafa koralowa dobrze zachowana.
Brak klimatyzacji w holu głównym
Srednio, srednio i jeszcze raz srednio...:-\\ My juz wiecej do niego nie powrocimy- lubimy jak cos sie dzieje, a w hotelu niewiele sie dzialo :-(
Bliskosc plazy Duzo basenów Mila obsługa Estetyczne pokoje
90% procent rosjan Only russian speak... :-( 0% alkohole lokalne z wyjatkiem piwa ktore mialo okolo 0,5% ;-)
Bardzo ładny hotel, obsługa hotelowa na bardzo wysokim poziomie jedynie jedzenie mało urozmaicone praktycznie codziennie to samo czyli kurczak jakieś mięso, ryż, ziemniaki i sałatki. Na kolację dodatkowo dwie potrawy z grilla.
Przepięknie zaprojektowany hotel,z ładnymi basenami i super zielenią,pokoje w miarę czyste sprzątane codziennie.Jedzenie jak na Egipt dobre i sporo owoców,zawsze można było wybrać coś dla siebie,bardzo mili Panowie w recepcji, i to na tyle plusów.Minus, Lobby Bar brak klimatyzacji szczególnie latem jest tam strasznie duszno, niemożna dłużej posiedzieć zrelaksować się,jeżeli ktoś był w okresie zimowym może mu to nie przeszkadzało,ale w miesiącu lipcu nie było czym oddychać no chyba że wieczorem jak wiał lekki wiaterek i ktoś usiadł na zewnątrz oczywiście jak znalazło się miejsce bo z tym był problem,wyglądało to tak w lobby pusto a na zewnątrz tłum ,może ktoś powie że się wymyślam ale naprawdę było to uciążliwe i myślę że nie tylko dla mnie,byłam już w kilku hotelach w Egipcie ,zawsze w lobby po upalnym dniu można było usiąść i ochłodzić się a tu dosłownie sauna, sam lobby bar jest okazały ale nic poza tym .Brak rozrywek jakichkolwiek ,animatorzy owszem byli ale miałam wrażenie że są na wakacjach,wieczorem odstawili przedstawienie i to wszystko,była też dyskoteka na plaży która zaczynała się od 23,wchodząc tam okazało się że jesteśmy jedynymi gośćmi,wiało pustką.Hotel dla ludzi szukających ciszy i spokoju,coś w rodzaju sanatorium.
Hotel bardzo fajnie urządzony tak jak piszą w folderach-w stylu indonezyjskiej wioski.Dużo zieleni,spoko baseny i cały wizualny efekt jak najbardziej na duży plus.Sporo Włochów tak 50%,Rosjan 30%(oni nie powinni nigdzie wyjeżdżać,zachowanie na -)i 20% reszta gości w tym Polacy których jest mało w hotelu.Dziwiła mnie obsługa w restauracji,gdzie pomimo początkowych napiwków i tak olewali klientów(mam porównanie co do innych hoteli).Co do jedzenia to nastawione na Włochów-sporo makaronów itp.,ale myślę że każdy coś dla siebie znajdzie.Pomimo paru niedociągnięć mogę ten hotel śmiało polecić.
Hotel SUPER!! Jedyny minus to brak rafy, ale mala piesza wycieczka i jest ok. Pokoje, obsługa, czystość na najwyższym poziomie, a jedzenie poprostu pycha. Polecam.
dwukrotny pobyt w tym hotelu.2006 i 2010 ,tylko pozytywne doświadczenia.polecam pokoje superior z bezpośrednim zejściem do basenu.niezależnie od tego,że doba hotelowa kończy się o 12 do czasu odjazdu na lotnisko można bezpłatnie korzystać z restauracji,barow i całej infrastruktury hotelu.
Wróciłam z hotelu Laguna Vista Beach ogólne wrażenie mam pozytywne. Architektura świetna - wioska domków glinianych pokrytych strzecha ;) Boskie baseny, blisko plaża, po za hotelem jest co robić - mnóstwo sklepików, restauracji, knajp i barów. w pobliżu również super market - płatność tylko w funtach egipskich - obok sklepu kantor i apteka :)Jest więc gdzie spacerować. Minusy - jedzenie - duzo, smacznie ale średnio urozmaicone - codziennie to samo. Czysto, ale widać już zniszczenia szczególnie w łazienkach. kolejny minus - odpływy i \"brak\" morza ;) aby sobie popływać trzeba iść pomostem i jeszcze kawałek w głąb. Brak raf - jeżeli ktoś twierdzi inaczej nie widział pięknych raf ;) Animacje po włosku, mało rozrywek dla dzieci.
02.06.2010 wróciliśmy z Hotelu Nubian Island. Z szóstego już naszego wyjazdu z przykrością dla innych hoteli jako jeden z najlepszych polecam tylko Lagunę Vistę !!!! Hotel ogólnie niezły. Pokoje ładne. dokupiliśmy pokój superior z zejściem do Basenu i w lepszym jeszcze nie spaliśmy. |dzieci miały frajdę z pływania a my prawie prywatny basen dla dwóch rodzin. Jak po paru dniach znudzi się już miejscowe jedzenie to polecam płatną pizzerię przy plaży...warto wydać te 20 $ i smacznie zjeść. Kolejny raz pojedziemy już tylko do Laguny Visty Beach POLECAM !!!
Piękny hotel, tylko jedzenie było monotonne. Cicho i spokojnie. Nie polecam rodzinom z dziećmi-brak atrakcji.
Rewelacycjny hotel , doskonałe jedzenie , blisko morze , bardzo bezpieczne (długo płytka woda). Piękna rafa ( zejście z pomostu do rafy ) , świetne baseny , blisko do sklepików , obok hotelu duży market , restauracje w tym mc donalds . Polecam z całego serca ! Idealny dla dzieci !
Przepiekny hotel,uważany za jeden z lepszych w okolicach Sharm-Polecam!
Przepiekny ogrod i ciekawa arcitektura hotelowa to plusy tego miejsca Do 5* bardzo daleko jak na europejskie standarty lecz jestesmy w Egipcie 4* to bedzie adekwatna ocena za calosc!!! Jesli ktos jedzie do Egiptu z rurka i maska do nurkowania to niech szybko zmienia hotel poniewaz w Lagunie do najblizszej rafy okolo 700 m w jedna strone a na pomost z Grand Azura nie ma wejscia dla gosci Laguna , wiec niezla zabawa 1,5 km w wodzie po kolona lub biodra !!! Kolacje bardzo OK , reszta Egipski standard , na plazy brak baru gdzie mozna byloby przekasic jakiegos grila np. program AL slaby jak na cene za 2 tyg no i 5* Ogolnie jest OK i polozenie super OK reszta napewno troszke rozczarowuje jesli ktos nastawia sie na wiekszy luksus stosowny do ilosci gwiazdek hotelowych