Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Ras Mohammed zachwyca rafami koralowymi i nurkowaniem
SOHO Square oferuje promenadę z fontannami i restauracjami
Rejsy łodziami ze szklanym dnem po Morzu Czerwonym
Kolorowy Kanion zachwyca formacjami skalnymi i pustynnym krajobrazem
Jest to hotel z rodzaju tanie ze sporym obłożeniem społeczności arabskiej choć to oczywiście jest zależne od turnusu. Hotel pierw zarezerwowałem a dopiero później sprawdziłem opinie. Zdziwił mnie fakt rozbieżności - jedna opinie skrajnie słaba a potem dwie, trzy dobre. Nie wiedziałem więc czego się spodziewać. Zacznijmy od słabszych stron. Hotel rzeczywiście nie należy do najczystszych, pokoje nie posiadają balkonów, jedzenie na stołówce to niewielka ilość bemarów + zewnętrzny grill, napoje podawane w małych plastikowych kubeczkach, brak własnego molo a przy próbie korzystania z najbliższego wygania nas ochroniarz z hotelu obok. Teraz jednak proszę się zastanowić czy powyższe minusy mogą wam zepsuć wczasy i sprawić że opinia o hotelu będzie negatywna? Absolutnie!!! Problemy należy rozwiązywać a nie się obrażać ;) W sprawie balkonów nie pomogę ale czystość części wspólnych? Nie przejmujcie się, na napoje weźcie swój duży kubek (ja zanosiłem pół litrowy bidon na napoje i alkohole i nikt nie zrobił mi problemu, lali do końca), wejście na molo nie jest taką atrakcją i jeśli chcecie to wystarczy chwilę poczekać aż ochroniarz odejdzie dalej. Macie na plaży prywatne leżaki w cenie, materace, parasole, bar... czego więcej trzeba? Jest wyśmienicie. Do dyspozycji są dwa budynki hotelowe, w obu można jeść i korzystać ze wszystkich atrakcji. Polecam kupić na lotnisku kartę sim (5-10$) i nie męczyć się z wifi a w razie czego w budynku "STAR" internet działa lepiej. Dużo negatywnych opinii wynikało z faktu że przy wymeldowaniu obcinane są opaski klientom i dalsze korzystanie z jedzenia i napoi jest niemożliwe.... Ja do zdania pokoju wysłałem dziewczynę a sam oddaliłem się w kierunku plaży by jedna opaska nam została ale i tak ona wykorzystała zamieszanie przy zdawaniu karty i oddaliła się od lady nie pozwalając sobie uciąć opaski dzięki czemu 6 godzin jeszcze korzystaliśmy ze wszystkiego bo przedłużenie doby hotelowej to średnio 20$ od osoby. Ogromną zaletą hotelu jest personel. Serio!!! Świetni uśmiechnięci ludzie, którzy nie patrzą tylko na to czy dasz tipa. Każdy z nich był dla mnie w porządku. Rok temu byłem w dwa razy droższym hotelu sieciowym i mam o nim dużo gorsze zdanie ze względu na wymuszanie napiwków i nie fajne podejście personelu. W Amarinie załoga jest na tak ogromny plus że nadrabiają za pewne niedociągnięcia w innych kwestiach. Pragnę zaznaczyć że w hotelu obecnie widać mocną poprawę standardu z dnia na dzień ze względu na fakt że sezon dopiero się rozpoczyna. Byliśmy z dziewczyną tam 12 dni i pierwsze z nich a ostatnie to przepaść w kwestii czystości, żywności itd i to oczywiście na wielki plus bo z każdym dniem było coraz lepiej. Zwiedziłem już troszkę hoteli w ciepłych krajach i staram się być na prawdę obiektywny w ocenie a opinie innych gości zawszę "dzielę przez dwa". Dla mnie w skali 1-10 ten hotel ma takie 6.5. Pamiętajcie że jedziecie na wczasy i połowa sukcesu to wasze pozytywne urlopowe nastawienie, cieszcie się wolnym, pogodą, korzystajcie z morza i basenu (PS. z basenu jest piękny widok na morze a hotel ma kilka miejsc na świetne fotografie). Ja uczciwie polecam!
ładne widoki, na plaży prywatne leżaki, materace, parasolki, bar, ręczniki plażowe w cenie, w barze na plaży są od godziny 12 posiłki, możliwość korzystanie z infrastruktury dwóch hoteli (bary, jedzenie, atrakcje), 2 kuchnie ala carte, duży kompleks, sklepy na terenie hotelu, duża bliskość sklepów po prawej i lewej strony w okolicy hotelu, dobra lokalizacja hotelu - ciekawa okolica do zwiedzania, miły pomocny personel
brak balkonów, mały wybór jedzenia, brak własnego molo na plaży, wifi słabo działa w budynku "sun" lepiej w budynku "star"
Pobyt oceniam b. dobrze. Obsługa hotelowa b. miła i pomocna. Zaczynając od recepcji hotelu przez Pana który u Nas sprzątał po obsługę na jadalni gdzie byliśmy z trzylatkiem który albo coś rozlał albo pokruszył to odrazu z uśmiechem podchodzili, że nic się nie stalo
Blisko na plażę, basen podgrzewany, płytki, w zasadzie to kilka brodzików i kilka basenów głębszych 😊
Kawałek od centrum, ale zawsze można dojechać taxi lub wypożyczy. Samochód, więc tak naprawdę nie ma wad
Byłam w hotelu od 1.03-06.03 Zawsze z mężem wybieramy tanie hotele, ponieważ i tak większość czasu spędzamy poza, ale ten okazał się porażką. Nigdy nie spotkałam się z sytuacją gdzie po zdaniu pokoju (do godziny 12:00) została odcięta nam opaska!!!! i do godziny 18:00 (bo wylot mieliśmy o 21) nie mogliśmy korzystać z NICZEGO! Nie mogliśmy iść zjeść na stołówce, nie mogliśmy korzystać z leżaków, basenu itd. Mogliśmy jedynie siedzieć w lobby i korzystać z WiFi. ( tak nam powiedziano na recepcji). Rozumiem zdać pokój, ale nigdy nie odcinali nam opasek! Jeszcze zaznaczę, że byłam z rocznym dzieckiem, więc potraktowano nas jak śmieci. NIGDY WIĘCEJ DO TAKIEGO HOTELU Wyleczyłam się z Egiptu na długo…
Nawet jakby były to ostatni dzień przekreślił je wszystkie!
-Ciągle upominanie się o wodę butelkową -Sprzątanie pokoju na odwal -Brud na stołówce -Stary basen, strach przejść boso, bo cała „posadzka” odchodziła -POZBAWIENIE NAS WSZYSTKIEGO W OSTATNI DZIEŃ
Pobyt w hotelu to koszmar.podróżuje od kilku lat i czegoś podobnego nie spotkałam. Nie chodzi mi tutaj o standardy czystości czy wyposażane hotelu, bo te w Egipcie bywają różne, ale o podejście do klienta. Przyjechaliśmy do hotelu o godz. 8, dodam ,że obłożenie pokoi to 25%, i musieliśmy czekać na pokój do godz 14. Nie dostaliśmy opaski, za wszystko trzeba było zapłacić nawet kawę i wodę. Nawet bez opaski krzywo na nas patrzyli na plaży. A przy wymeldowaniu o godz. 12 (autobus na lotnislo dopiero o 18), kazali mam oddać bransoletki i znów koczowaliśmy w upale , oczywiście bez jedzenia i picia. Odwiedzając w swoim życiu trochę hoteli , nie spotkałam się z takim traktowaniem. Do tego obsługa na recepcji arogancka i chamska. Gorąco nie polecam
Morze i pogoda, ale to nie zaleta pokoju.
Omijajcie ten Hotel. Śmierdzi w całym hotelu. W Łazienkach pleśń. Lodówka brudna. Czajnik który się nie wyłączał. Płytki na podłodze w większości popękane i bez fug. Dzwi do łazienki z wyrwanym zawiasem. Ciągle problemy z niedziałającymi kartami do dzwi. Ściany brudne. Jedzenie bez nazwy. Codziennie 6 gorących dań bez smaku. Stół z ciastkami położeni w koszykach przykrytych folią przez 7 dni tak samo suche. Owoce: talerz pokrojonych pomarańczy, melona, i daktyle. Dodatkowo półmisek sałatki owocowej. Aqua Park tylko z nazwy. Basen z podgrzewaną wodą nie istnieje. Na serwisie. Dodatkowo remont fontanny znajdującej się pomiędzy stołówką a lobby dlatego posiłki były zawsze urozmaicone dźwiękami ciętych płytek, zapachem silikonu i dodatkowo czasami pyłem od dorabianej zaprawy.Hotel przedstawiony przez JoinUp na 5* w angielskich serwisach widnieje jako 3*. Można dużo pisać o brudzie który istnieje w tym hotelu. Możliwe że jako Resort SPA i Aqua Park ma już za sobą. Posadzka przy basenie popękana i niedomalowana. Podczas jedzenia w stołówce która jest przy słynnej fontannie nie brakuje wróbli, które jedzą z talerzy. Nie Polecam.
Największą zaletą hotelu jest dostęp do pięknej plaży.
Tak jak wyżej prawie wszystko.
Omijajcie ten hotel z daleka. To najgorszy w jakim byłam. Miało być 5* a okazało się że jest brudno, śmierdzi, hotel to ruina, nie można skorzystać z toalety, wanna obrzydza na sam widok, jest masakra. W środku nocy musiałam szukać innego hotelu na własną rękę bo biuro zwalało odpowiedzialność na rezydenta a z rezydentem brak kontaktu. Ostania podróż z wakacje.pl. Hotel powinien zostać usunięty ze wszystkich ofert.
Brak zalet.
Brud, smród, syf, hotel w opłakanym stanie, wszystko obrzydza.
Bardzo udany pobyt. W hotelu było więcej obsługi niż turystów, więc żadnych kolejek. Pokój przestronny, czysty, brak balkonu, ale przecież można posiedzieć na zewnątrz. Jedzenie urozmaicone, zawsze znalazłam coś pysznego. Dużo warzyw surowych i gotowanych, zawsze sałatka owocowa i pomarańcze, melony, daktyle. Słodycze smaczne. Lokalne alkohole wszystkie o zapachu bimbru, ale piwo i wino w miarę dobre i wszędzie dostępne. Baseny duże, pełno leżaków, na plaży również . leżaki, materace i parawany od razu przynoszone przez obsługę. Wejście do morza łagodne, daleko woda tylko po kolana, ale można wejść na molo i od razu wejść do głębokiej wody. Wokół dużo zadbanej zieleni. W pobliżu lokalne sklepy dla turystów, ale sprzedawcy nie byli zbyt nachalni. Ogólnie hotel może nie zasługuje na 5 gwiazdek, raczej 4, ale wakacje udane i niczego nam nie brakowało. Polecam
mega hotel, dobre jedzenie , cudowna obsługa, jesteśmy zauroczeni pobytem
bardzo pomocna obsługa, bliskość plaży, basen podgrzewany, super
brak
Kompletnie nie rozumiem niskich ocen oddanych na ten hotel! Zwiedziłam kawał świata (39 krajów) i nocowałam w różnych miejscach i śmiało mogę powiedzieć że ten hotel zasługuje na ocenę 9/10. Pragnę zauważyć, że 5* to kategoria lokalna - właśnie tak wyglądają 5* hotele w Egipcie.
Baseny, podgrzewany basen dla dzieci, blisko plaża, duże ręczniki plażowe, Przemiła obsługa, duży wybór jedzenia, 1 darmowa kolacja w restauracji włoskiej (wspaniała ! ) Siłownia Lekarz dostępny 24h Codziennie mini disco dla dzieci i wieczorne show dla wszystkich Zumba i inne atrakcje z animatorami Pokoje sprzątane codziennie Codziennie kilka butelek wody w pokoju
Pokoje mogłyby być wyremontowane, Łazienki również powinny być odświeżone, Mimo dużego wyboru jedzenia miałam wrażenie że codziennie jem to samo hehe Lokalne alkohole niezbyt nam przypadły do gustu a tylko te alkohole były w opcji all inclusive, jeśli ktoś chciał inne to należało dopłacić
(...) takiego gnoju to jeszcze nie widziałem. Jedzenie to świnie mają lepsze w chlewie!!! 14 dni i dzień w dzień to samo!!! Tu stołówka, a 5 metrów dalej bar gdzie siedzą i palą papierosy, no brało na wymioty. Dostaliśmy pokój, wchodzisz a tam nie posprzątane!!! Basen zimny! Max 1 gwiazdka.
Wszystko i wszyscy z obsługi!
Części wspólne hotelu tj. lobby, baseny, recepcja, bar bez zarzutów. Na pierwszy rzut oka robi bardzo ale to bardzo dobre wrażenie. Pokoje jak w hotelu 3 gwiazdkowym. Wymagają odświeżenia. Łazienki wymagają remontu. Szczególnie stare, żółte, z zaciekami wanny których nie da się do czyścić. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i pomocna. W skali 1 do 10 dajemy 9.9. Położenie hotelu widoki z plaży z nad basenów cudowne. Plaża kamienista ale to przyroda wiec nie będziemy się czepiać. A teraz przechodzimy do meritum. Wszystko inne poza wyżej wymienionymi rzeczami jest do d... Totalna porażka. Jedzenie - w skali 1 do 10 dajemy 1. Jedzenie jest smaczne ale rodzaj i ilości są porażające. Np. na śniadanie strugana marchewką i cebula, do tego 3 rodzaje kaszy, mamałygi ziemniaczane. Na obiad: jak wyżej 3 rodzaje kaszy, mamałygi ziemniaczane, sucha, gorzka ryba a właściwie kawałek ryby na jeden kęs gdyby nie było w nim ości, miska z miejscem na mięso tzn udeczka komara w ilości 10 szt na wszystkich gości hotelowych. Kolacja: codziennie grillowane mięso. Kolacja o 18.30, rozpalanie grilla rozpoczynało się o 18.15 o 19 rzucali kilka sztuk mięsa na ruszt które było gotowe ok 20 i rozchodziło się w tempie błyskawicy. Polacy mieli wydzielana ilość mięsa z grilla natomiast nasi sąsiedzi że wschodu dostawali ile chcieli. O ile było tyle mięsa przygotowanego. O jedzenie trzeba było walczyć a jak już zabrakło w misach to trzeba było czekać. Np na doniesienie pomidorów 15 minut. Jak były "pulpety" w sosie warzywnym wielkości czereśni to w misce było 12 sztuk. A że zostawały warzywa nie dokładali wczesniej niż nie został tylko sos. Drinki. W lobby barze dostawaliśmy bez problemu. Przy basenie i na plaży dopiero po pokazaniu kartki, która dostaliśmy przy zameldowaniu, że tam też mają być. Animacje - brak. Animatorzy rozmawiali tylko z młodymi dziewczynami, które przyjechały same lub tylko w damskim towarzystwie. Woda w basenie nie podgrzewana nawet zimniejsza niż w morzu. Tylko desperaci próbowali się kąpać. Oferowana cukiernia nie istnieje! Nawet rezydent nie wie co to takiego! Całkowity brak kontaktu z rezydentem. Próby nawiązania kontaktu przez Whatsapp o problemach a nawet o transferze z hotelu. Informacje tą uzyskaliśmy dopiero po 7 próbach połączenia telefonicznego. Brak tablicy czy segregatora z biura podróży z informacjami w lobby dla polskich turystów. To kolejny przykład że polscy turyści przez niektórych są traktowani jak gorszy sort. Dla turystów że wschodu wszystko było, było najpierw dla nich nawet dostawali z kuchni na talerzach jedzenie którego nie było na ladach. Oni dostawali drinki i napoje w szkle a my w cienkich plastikach. Ogólnie dajemy marne - 3 gwiazdki. Gdyby nie widoki, niektórzy z obsługi i części wspólne hotelu nie wiem czy byłyby 2. Muszą się wiele nauczyć. To jest pierwszy hotel w którym byliśmy w Egipcie i nie tylko którego nigdy w życiu byśmy nie polecili.
Jw
Jw
Kupiliśmy ten wyjazd 1,5 tygodnia przed wigilią czyli 10 dni przed dniem naszego przybycia. Trochę się obawialiśmy bo hotel nie miał żadnych opinii. Operator tour dostarczył naszą rodzinę do kotelu na 6:30 rano, zaraz po śniadaniu o godzinie 7 dostaliśmy pokój także mogliśmy skorzystać z prysznica i spokojnie odpocząć po nocnym locie.
Lokalizacja; plaża blisko hotelu, do marketu i apteki też blisko, jedzenie, atrakcje dla dzieci tj. animatorzy i mini dsco wieczorami, obsługa, obsługa i jeszcze raz obsługa :)
- Za taką cenę nie znalazłem zadnych :) - Za krótki pobyt, tydzień to zdecydowanie za mało, niezdążyłem ze wszystkiego skorzystać
Nie polecam tego hotelu proszę omijać szerokim łukiem ...bród smród...warunki koszmarne .
Miła obsługa na barze