Opinie o hotelu
Best Western Premier Batumi

1.4
Słaby
1 opinia

Hotel dno, na starcie dostaliśmy pokój na 12 piętrze nr. 1214 w którym nic nie działało. Smród kanalizacyjny z łazienki rozprzestrzeniał się na cały pokój, zapach do wymiotów . Wykładzina , meble, balkon są w takim stanie, że obawiałam się żeby nie przywieść ze sobą jakiegoś gratisa w postaci pluskiew. Widok z balkonu od strony budowy, hałas przez cały dzień, nie słychać co się do siebie mówi. Jak tylko się wyszło z pokoju to nie było szans żeby wejść z powrotem , karta nie działała 🤦 było latanie do rejestracji i z powrotem 🤦żenada. Już następnego dnia przeprowadziłam nie miłą rozmowę z obsługą w temacie pokoju i zmienili nam pokój na 10 piętrze nr. 1014 . Dużo lepiej nie było ale przynajmniej sprzęty działały. Dotarło do mnie , że ten hotel po prostu ma taki standard. Brud, smród i ubóstwo. (...)

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT37364
Nazwa  Best Western Premier Batumi
Miejsce  Gruzja / Adżaria / Batumi
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, parking

Nasi klienci docenili

check

Nowoczesna promenada z rzeźbą Ali i Nino

check

Wieża alfabetu gruzińskiego z tarasem widokowym

check

Ogród botaniczny z egzotyczną roślinnością i widokiem

check

Stare miasto z architekturą w stylu europejskim

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

1.4
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
3.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
1.4
1.4
Inna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Hotel dno, na starcie dostaliśmy pokój na 12 piętrze nr. 1214 w którym nic nie działało. Smród kanalizacyjny z łazienki rozprzestrzeniał się na cały pokój, zapach do wymiotów . Wykładzina , meble, balkon są w takim stanie, że obawiałam się żeby nie przywieść ze sobą jakiegoś gratisa w postaci pluskiew. Widok z balkonu od strony budowy, hałas przez cały dzień, nie słychać co się do siebie mówi. Jak tylko się wyszło z pokoju to nie było szans żeby wejść z powrotem , karta nie działała 🤦 było latanie do rejestracji i z powrotem 🤦żenada. Już następnego dnia przeprowadziłam nie miłą rozmowę z obsługą w temacie pokoju i zmienili nam pokój na 10 piętrze nr. 1014 . Dużo lepiej nie było ale przynajmniej sprzęty działały. Dotarło do mnie , że ten hotel po prostu ma taki standard. Brud, smród i ubóstwo. (...)

Zalety

Brak zalet.. Nawet lokalizacja nie jest zaletą, dlatego, że obok są lepsze hotele. (...) Brud smród i ubóstwo.

Wady

Powyżej opisane w opinii o hotelu, dno dna. Nie polecam !!!



Mapa

Best Western Premier Batumi

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.