3077 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Ok. 300 m od hotelu, prywatna, długa, piaszczysta plaża.
Hotel położony ok. 1 km od centrum Agadiru.
Dzieci: 2 zintegrowane brodziki, miniklub, mały basen przy miniklubie, plac zabaw.
Doskonała infrastruktura sportowa: aerobik, gimnastyka w wodzie, 4 korty tenisowe, siatkówka, minigolf, tenis stołowy.
Tragedia! Hotel z potencjałem, ale wybitnie zaniedbany. Toaleta przy basenie delikatnie mówiąc śmierdzi że strach wejść. Pokoje właściwie się rozpadają, kran trzeba trzymać dwiema rękoma żeby go nie urwać przy odkręcaniu, a prysznic z wywaloną uszczelką leje gdzie chce do tego mrówki na podłodze czy łóżku. Co się rozpadło naprawione zostało wkrętem, śrubą albo wcale. Szok.
Dobre słodkości do posiłków. Dużo basenów, nawet głębokie, można popływać, animacje też były w miarę ok. Własne boiska i korty, można pograć w ping ponga, tenisa czy mini golfa, bardzo przydatne zważywszy na fakt wyglądu pokoi w których nie chciało się przebywać.
Śmierdząca toaleta przy basenie, uszkodzone zlewy i prysznic, powierzchowne sprzątanie, mało potraw mięsnych, drinki ze śladową ilością alkoholu.
Jak na 3 gwiazdki hotel całkiem spoko, Pokoje przestronne ale standard niski. Jedzenie dobre i urozmaicone, słabsze śniadania. Miła i pomocna obsługa, dobre animacje, wszędzie blisko. Plaża szeroka i piaszczysta.
Lokalizacja , jedzenie, obsługa.
Standard pokoi.
Bardzo trzeba zwrócić uwagę na to że jest to hotel 3 gwiazdkowy
Wszędzie blisko
Zdecydowanie wymaga remontu z dużym naciskiem na zdecydowanie Zdjęcia super realnie słabo
Otoczenie hotelu ładne. Baseny czyste, woda w basenie jak na październik ciepła. Minigolf, bule, rzutki, tenis stołowy. Internet Wi Fi dobry w recepcji i przy basenach. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Pościel i ręczniki; stan delikatnie mówiąc nienajlepszy. Woda ciepła w naszym pokoju była (nawet gorąca). Jedzenie oparte na kuchni marokańskiej, dużo sałatek warzywnych. Obsługa miła. Czystość taka sobie. Codzienne animacje.
Otoczenie hotelu. Blisko plaża i sklepy.
Blisko budowa, zaniedbana infrastruktura.
Syf kiła i mogiła,brud smród i szkoda słów. Wszystko się klei od brudu.
0 zalet tylko minusy.
To nie jest hotel tylko schronisko.
Generalnie całość wakacji oceniamy 3/5. Jesteśmy osobami tolerancyjnymi, ale warto wiedzieć co spotka turystów w tym hotelu, aby nie było rozczarowania i żalu z wyboru. Byliśmy w różnych hotelach w Europie i w różnych standardach: 3-5 gwiazdek. Ten hotel jako obiekt niestety najsłabszy w naszym odczuciu, brakuje przede wszystkim remontu i inwestycji. Ale jeśli potraktować z dystansem stan tego obiektu i nastawic się na zwiedzanie Maroko i poznanie kultury miłych mieszkańców to da się, szczególnie, że cenowo wychodzi korzystnie. Ważne, żeby ulokować się w pokoju od strony boisk, bo 1 wszą noc spędziliśmy przy budowie gdzie w dzień halas, a w nocy głośno od ulicy plus smrodek z ogniska mieszkańców (bez większego problemu zmieniono nam i rodzinie towarzyszącej po rozmowie w recepcji).
miła obsługa, robiła co mogła, aby było milej... animacje od wieczora, rozrywki nocne, do 2 dyskoteka przy basenie głównym to wyglądało fajnie dla chętnych. położenie w stosunku do centrum (Carrefour 15 minut), bardzo szeroka plaża 10 minut z leżakami w cenie. jedzenie w miarę spoko, polecam chodzić na otwarcie stołówki, wtedy jest czyściej wokół ;)
zdjęcia w ofercie zupełnie nie oddają rzeczywistości, bardzo stary hotel, słabiutkie sprzęty wewnątrz, brak klimatyzacji, gdzie nie gdzie zardzewiałe agregaty sprzed 20 lat(na szczęście w budynku nie było gorąco i nie była w sierpniu potrzebna). Zszarzałe ręczniki i pościel, tynk odpadał ze ścian, momentami zauważalny grzyb na elewacji. Hotel nie powinien być w ofercie Wakacji.pl jako polecany i TOP10-bo to zwiększy reklamacje bardziej wymagających klientów. Uwaga na opłatę CityTax-2 x wyższa!
Zawsze uważałam, że na wakacjach nie sam hotel jest najważniejszy.Natomiast ważne jest żeby było czysta łazienka i żeby było gdzie głowę położyć. Tu zabrakło wszystkiego. To że hotel jest stary nie ma znaczenia. Jest bardzo brudno. Nie mogliśmy się doprosić o 3 ręcznik ( na 3 osoby) nie mogliśmy się doprosić o pilota do klimatyzacji. Nie było cieplej wody 3 dni! Pościel i ręczniki w odcieniach szarości poplamione, okropne🥺 Jedzenie w wersji all skutecznie zniechęciło do skorzystania z tej wersji na przyszłość. Leżaki przy basenie brudne nie z dnia poprzedniego tylko z poprzednich lat.... Krzesełka stoliki zardzewiałe. Na plaży miał być bar z napojami- nie bylo. Niestety nie polecam
Basen przyzwoity. Na zdjęciach hotel dobrze wychodzi. Tyle.
Niestety wszystko.
Moja opinia o wakacjach w hotelu – mieszane odczucia Ogólnie pobyt mogę określić jako przeciętny, z kilkoma mocnymi plusami, ale też wieloma rozczarowaniami. Na pewno na plus zasługuje lokalizacja hotelu – świetna, blisko pięknej plaży z darmowymi leżakami, co w dzisiejszych czasach nie jest już takie oczywiste. Dodatkowo, podczas obiadów i kolacji można było zjeść naprawdę dobre słodycze i ciasta, które pozytywnie mnie zaskoczyły. Niestety, poza tym pojawiło się sporo minusów. Obsługa hotelowa praktycznie na każdym kroku oczekiwała napiwków – za zaprowadzenie do pokoju, za włożenie walizki do busa, za najdrobniejszą rzecz. Zrobiło się to po prostu męczące i pozostawiało nieprzyjemne wrażenie naciągania. Jedzenie pozostawiało wiele do życzenia – codziennie na obiad i kolację było praktycznie to samo, co po kilku dniach zaczęło męczyć. Śniadania były wyjątkowo słabe – codziennie ten sam jeden rodzaj sera, bardzo ograniczony wybór. Przekąski między posiłkami? W opisie oferty były, ale w rzeczywistości snack bar przez cały pobyt był zamknięty, więc żadnych frytek, lodów czy przekąsek nie było. To spore rozczarowanie, szczególnie że hotel reklamował się jako oferujący “przekąski między posiłkami”. Podobnie z pizzą – poza sezonem pizza jak i lody czy frytki byly dostępne. codziennie, a teraz w sezonie wakacyjnym można było zapisać się na pizze tylko raz na cały pobyt. Dodatkowo, hotel informował o 6 restauracjach tematycznych – otwarte były tylko dwie, więc kolejne rozczarowanie. Na duży minus zasługuje też zamknięty bar w basenie, który w sezonie letnim powinien być otwarty. Wieczorne animacje również były bardzo słabe i praktycznie nic się nie działo, co było kolejnym minusem, zwłaszcza dla osób liczących na aktywniejsze wieczory.
Podsumowując – lokalizacja, plaża i baseny to główne atuty tego miejsca, ale cała reszta, szczególnie w zakresie gastronomii i atrakcji, pozostawia wiele do życzenia. Dużo obiecywano w ofercie, ale sporo z tego się nie sprawdziło. Raczej nie wróciłbym drugi raz.
-jedzenie -animacje -plastikowe łyżeczki do obiadu czy herbaty i kawy -brak przekąsek mimo opisu w ofercie - brak pizzy która jest dostępna poza sezonem -plastikowe małe kubki na napoje
Hotel na czwórkę. Hotel ma już swoje lata i wiedzieliśmy gdzie jedziemy. Jest w nim wiele niedoróbek - ciężko zamykające się drzwi od łazienki, wolno opadająca woda pod prysznicem, brak klimatyzacji w pokoju Family, brak klimy w restauracji włoskiej. Ale jest też wiele fajny, które u nas zdecydowanie przeważały - dobre jedzenie, czyste baseny, fajne animacje, sympatyczni animatorzy, dobrze sprzątane pokoje. Na terenie hotelu kilka sklepików - ceny różne, jak się potargujesz kupisz jak na souku. Do pięknej plaży około 10 minut drogi. Blisko sklepy po wyjściu z hotelu. Wycieczki na terenie hotelu drogie, jak kupowałam online.
- położenie - czyste pokoje - animacje - sklepiki - animacje - jedzenie
- brak klimy - stare wyposażenie pokoju - głośni Anglicy, wałęsający się po nocy, zdecydowanie ktoś powinien pilnować ciszy po północy
Jedzenie gorsze chyba by już nie mogło być, po stołówce lata więcej much niż ludzi, wiecznie brakuje sztućców, brudno, jednym słowem - tragedia. W ciastku znalazłam robaka, kelner był obrażony, że mu je przyniosłam. Obsługa nie zbyt mówi po angielsku, nie chcieli nawet wydrukować karty pokładowej na lot powrotny, która jest wymagana na lotnisku. Pokoje jak na 3* w Afryce nie najgorsze, trochę brudno i słabe ciśnienie wody, ale do przeżycia. Leżaki również brudne, cały hotel zaniedbany, animatorzy nachalni i nie zbyt przygotowani do pracy. Polecam pobyt w tym hotelu jeśli chcecie odliczać do check outu.
Ogólne wrażenia pozytywne. Dobra lokalizacja, miłe otoczenie, dobra obsługa. Jedyna uwaga, hotel wymaga „odświeżenia”.
Miła obsługa, dobre wyżywienie , dużo zieleni wokół , ładne baseny.
Można mieć uwagi co do stanu (przydałby się remont)
Czysty, zadbany, codziennie sprzątany, zieleń pielęgnowana,obsługa miła, codziennie animacje, jedzenie dobra.
Duży kompleks zadbany.
Nie w każdym pokoju jest klimatyzacja.
Hotel 3* ale dbają bardzo o gości, pokoje sprzątane codziennie - bardzo się starają, jedzenie w formie bufetu - bardzo smaczne, po prostu super, doskonali animatorzy, którzy zabawiają gości cały dzień (wieczorami zorganizowano pokazy w teatrze, zorganizowano też wieczór berberyjski, nauki tańca, konkursy, pokazy i mnóstwo innych atrakcji). Organizowano zabawy dla dorosłych oraz dzieci. Każdego dnia jest co robić, chodziliśmy spać codziennie o 12 w nocy. Moim zdaniem było o niebo lepiej jak w niejednym hotelu 5*.
Perfekcyjna praca animatorów, sprzedawcy nie są nachalni, można było pojeździć na wielbłądzie, doskonałe posiłki w formie bufetu, drinki super. W hotelu każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam ten hotel w 100%.
To nie jest wada hotelu - przyjeżdża tam mnóstwo Angoli - zachowują się okropnie, często najarani, głośni, panoszą się wszędzie, także w barze. Traktują to miejsce jakby byli u siebie w pubie. Nie da się niestety nic z tym zrobić bo to też są klienci i są tak samo dobrze traktowani jak inne narodowości. Żal tylko miejscowych, którzy muszą wokół takich skakać, bo trzeba zarobić na chleb a Maroko to kraj w którym ciężko żyć, mimo to ludzie są zawsze uśmiechnięci i skorzy do pomocy.
Niezapomniany pobyt w Caribbean Village Agador – hotel, który przekroczył moje oczekiwania. Spędziliśmy z rodziną tydzień w hotelu Caribbean Village Agador w Agadirze i już po pierwszych godzinach wiedziałam, że będzie to urlop, który zapamiętamy na całe życie. Od momentu przyjazdu do ostatniego dnia wszystko było zorganizowane z dbałością o szczegóły, a atmosfera tego miejsca sprawiła, że naprawdę poczuliśmy się jak w małym wakacyjnym raju. 1. Pierwsze wrażenie i zameldowanie: Hotel znajduje się zaledwie kilkanaście minut jazdy od lotniska. Już samo wejście na teren obiektu zrobiło na nas wrażenie – egzotyczna zieleń, palmy, kwiaty i tradycyjna marokańska architektura sprawiają, że człowiek od razu czuje się jak w innej rzeczywistości. Recepcja była doskonale przygotowana na nasz przyjazd – zameldowanie przebiegło bardzo sprawnie, a pracownicy byli niezwykle uprzejmi i uśmiechnięci. Dostaliśmy wyczerpujące informacje na temat obiektu, restauracji, atrakcji i rozkładu dnia. 2. Pokój: Zamieszkaliśmy w przestronnym, zadbanym pokoju z dwoma balkonami wychodzącymi na ogród. Pokój był codziennie sprzątany, ręczniki wymieniane, a łóżka starannie pościelone. Styl wnętrza był prosty, ale przyjemny – utrzymany w ciepłych barwach, pasujących do otaczającej przyrody. Klimatyzacja działała bez zarzutu, co przy 30-stopniowych temperaturach było ogromnym plusem. Lodówka była dobrze schłodzona co było miłe. Bardzo miłym akcentem były ułożone z ręczników dekoracje i świeże kwiaty, które codziennie czekały na nas po powrocie z plaży. 3. Ogród i teren hotelu: Caribbean Village Agador to ogromny, zielony kompleks, który przypomina tropikalny ogród botaniczny. Przez teren hotelu wiją się alejki, przy których rosną palmy, bugenwille i kaktusy. Codziennie spotykaliśmy ogrodników, którzy z wielką troską dbali o każdy krzew. Wieczorne spacery po ogrodzie, przy świetle lampek i śpiewie ptaków, były magicznym przeżyciem. 4. Baseny: Na terenie hotelu znajduje się kilka basenów – każdy z nich ma inny charakter. Największy basen był sercem hotelowego życia w ciągu dnia – odbywały się tam animacje, aqua aerobik, gry i zabawy. Był też basen relaksacyjny, przy którym panowała cisza i spokój, idealna dla osób chcących odpocząć w ciszy. Basen dziecięcy był płytki, bezpieczny i sprawiał ogromną radość najmłodszym. Leżaki były dostępne przez cały dzień – nie było potrzeby rezerwowania ich o świcie. Ręczniki kąpielowe można było wypożyczyć za kaucją. 5. Plaża: Hotel dzieli zaledwie kilka minut spaceru od pięknej, szerokiej, piaszczystej plaży. Przejście prowadzi przez urokliwą promenadę, a na plaży dostępna była hotelowa strefa z leżakami i parasolami. Morze było ciepłe, fale łagodne, a dno piaszczyste – idealne warunki do kąpieli, także dla dzieci. 6. Wyżywienie – all inclusive: Jedzenie to prawdziwa uczta! Główna restauracja serwowała śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu – ogromny wybór dań, zarówno międzynarodowych, jak i typowo marokańskich. Codziennie można było spróbować innych smaków: tajine z jagnięciną, kuskus z warzywami, świeże ryby, aromatyczne zupy, a także makarony, pizza, mięsa z grilla i ogromny wybór sałatek. Nie brakowało także owoców, deserów, ciast i lokalnych słodyczy. Napoje bezalkoholowe i alkoholowe (lokalne piwo, wino, rum, gin, whisky) dostępne były bez ograniczeń. Hotel posiadał również restauracje tematyczne (rezerwacja była prosta i szybka), w tym marokańską, włoską czy japońska – każda z nich oferowała kolację w kameralnej atmosferze i dania przygotowywane na świeżo. Skorzystaliśmy z restauracji marokańskiej – prawdziwe święto zmysłów! 7. Animacje i atrakcje: Zespół animatorów był fantastyczny – pełni energii, serdeczni i kreatywni. Organizowali animacje od rana do wieczora: rzutki, gry zespołowe, turnieje, naukę tańców, zabawy w basenie, quizy. Wieczorem odbywały się występy – pokazy tańca, muzyki na żywo, karaoke. Były też tematyczne wieczory, np. marokański wieczór z pokazem tańca brzucha. Dla dzieci działał mini club z wieloma zajęciami, grami i warsztatami. Rodzice mogli spokojnie odpoczywać, wiedząc, że ich pociechy są w dobrych rękach. 8. Obsługa i personel: To, co wyróżnia ten hotel najbardziej, to ludzie, którzy w nim pracują. Kelnerzy, barmani, sprzątaczki, animatorzy, recepcjoniści – wszyscy byli niezwykle uprzejmi, serdeczni i pomocni. Obsługa mówiła w kilku językach (francuski, angielski, trochę niemieckiego i nawet pojedyncze słowa po polsku!). Zawsze można było liczyć na ich uśmiech, poradę i dobre słowo. Czuliśmy się jak mile widziani goście, nie jak "kolejny turysta". 9. Lokalizacja Hotel jest doskonale położony – blisko plaży i promenady, ale także niedaleko centrum Agadiru. Można było spokojnie spacerem dojść na bazar (Souk El Had), do portu czy na wzgórze z napisem „Allah, Ojczyzna, Król”. W pobliżu są sklepy, apteki, bankomaty i wypożyczalnie samochodów. 10. Dodatkowe udogodnienia Na terenie hotelu dostępne były sklepy z pamiątkami, pralnia, korty tenisowe i boiska oraz minigolf.
-lokalizacja -smaczne jedzenie -różnorodność atrakcji -wifi działające nawet przy basenach
Brak jakichkolwiek wad.
Jedzenie w hotelu jak dla mnie bardzo dobre. Do plaży spacerkiem koło 10min. Piwko też bardzo dobre. Fajnie że hotel ma swoje leżaki i parasole na plaży w cenie. Pokój jak i cały hotel to taki PRl, ale wiedziałam na ci się pisze. Niemniej jednak panie sprzątające bardzo miłe. Budynek hotelu wymaga remontu, ale mi to nie przeszkadzało bo nie spędzanie czasu w pokoju czy hotelu było moim celem. Dlatego uważam urlop za bardzo udany. Minusem jest to że nie drukują biletów powrotnych w hotelu, ale za 5 euro za trzy osoby ,w sklepiku po lewej stronie schodząc po schodach w lewo, można je wydrukować.
Jedzenie wybór rozmaitych mięs np .jagnięcina wołowina Dobre piwo Mile panie sprzątające Odległość hotelu od centrum Duża ilość basenów
Budynek Wymaga remontu
Typowy hotel 3 gwiazdkowy z przecudną atmosferą. Oczywiście mioglby być lepszy ale jest ok
Personel cały od kucharzy kelnerów barmanów panie sprzątające techników ogrodników aż po oczywiście super animatorow
Pokoje do odświeżenia można by popracować nad jedzeniem mocno doskwiera punktowy internet i poza sezonem brak chociażby jednego podgrzewanego basenu
Bardzo słaby wybór posiłków, limity drinków do 2 , stoisz w kolejce przy basenie w barze bardzo długo ,, jest to przemyska e aby płacić obsłudze która chidzi między leżakami za to aby przynieśli , daleko do pla,y,
Agadir Sam w sobie pięknyudzue bardzo życzliwi
Obiekt hotelowy ma swoje lata ale jak na Afrykę i 3* ok. Na recepcji obsługa jakby za kare do pracy przychodziła... Kobiety tam pracujące żadnej decyzji bez "szefa" nie podejmą. Żeby wydrukować bilety powrotne na samolot trzeba korzystać z usług koło hotelu bo hotel nie ma drukarki:) i oczywiście za dwie osoby wydruk 200 dirhamow
Obiady i kolacje duży wybór i pyszne... Fajne głębokie baseny nawet na 4 m. Sprzątanie pokoi codziennie
Wyposażenie pokoi na minus, łazienka słaba, brak klamki... Pokoje niczym ośrodki kolonijne w latach 80- tych w Polsce
Stosunek ceny do jakości -super.Duze baseny,pyszne jedzenie.piekna zieleń n sobiekcie.
Położenie,ogród,animacje,i pyszne jedzenie!
Przy tej cenie nie ma wad.
Pobyt w hotelu był bardzo udany, bardzo duży hotel, wymaga remontu, ale było czysto, codziennie sprzątali, wymieniali ręczniki itp, duży wybór jeśli chodzi o jedzenie, obsługa bardzo miła, dużo atrakcji
blisko plaży, dobre jedzenie, czysto
wi-fi dramat , w pokojach które mieliśmy daleko od restauracji czy baru nie łapało wogóle, a i przy restauracji też czasem było słabe, serwetki i sztućce nie dostępne ogólnie dawali jak sie siadało przy stoliku
Tripadvisor