Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel w którym spędziliśmy wakacje niestety najlepsze lata ma już za sobą. Pokój do którego trafiliśmy od dawna nie przeszedł żadnego większego remontu co niestety miało wpływ na to jak w nim funkcjonowaliśmy. Zacznijmy od początku czyli pierwsze wrażenie po przybyciu do hotelu. Recepcja czysta i schludna, ale z jakimś dziwnym, nieprzyjemnym zapachem, który utrzymywał się przez cały pobyt. Co prawda jest to miejsce, które odwiedza się sporadycznie, ale dokładnie to samo zastaliśmy w pokoju. Wywietrzenie pokoju jest o tyle trudne, że na zewnątrz cały czas panowało ok. 40 stopni więc otwieranie drzwi balkonowych miało się z celem. To tylko potęgowało zaduch i intensywność zapachów. Pokój zdecydowanie odbiegał standardem od tego co pokazywano na zdjęciach w ogłoszeniu. Łazienka stara z uszkodzonym tynkiem i silikonem. Toaleta i wanna zdecydowanie odstraszały i nie zachęcały do korzystania z nich zbyt często. Meble obdrapane w wielu miejscach. Zasłony i firany koszmarnie brudne. Przy zameldowaniu otrzymaliśmy informację, że jest to pokój: "the best of the best". Strach pomyśleć co można było zastać w innych ;) Pościel i ręczniki czyste. Tutaj nie ma zarzutów. Obsługa miła i pomocna. Zewnętrzna część hotelu czyli basen/plaża/restauracje- tutaj również czysto i schludnie. Rośliny zadbane. Brak problemów z leżakami/ ręcznikami, które były w cenie pobytu. Każdy turysta mógł skorzystać z 1 ręcznika na dobę. Jedzenie- tutaj niestety kolejny minus. Bardzo monotonne, bez smaku. Często w postaci dań jednogarnkowych co byłoby ok gdyby nie fakt, że jedzenie było zazwyczaj rozgotowane lub lekko przypalone. Ryż/makaron zawsze w postaci papki. Mięsa twarde. W zasadzie bez przypraw. owoce i warzywa- zawsze świeże i tutaj na + Słodkości- bardzo duży wybór ciast (chociaż większość była dość sucha lub ewidentnie z poprzedniego dnia). Dodatkowo w trakcie każdej kolacji pojawiał się jeden deser "ekstra", zazwyczaj lokalny. Fajne urozmaicenie. I ten deser zawsze był ok. W opisie posiłków mieliśmy informację o lodach dostępnych każdego dnia w restauracji- ostatecznie pojawiły się tylko raz. W pozostałe dni dodatkowo płatne (korzystaliśmy z pobytu All Inclusive). Kolejny punkt- w opisie posiłków pojawia się informacja o możliwości rezerwacji kolacji w restauracji gdzie dania podawane są a'la carte. Z tej opcji można było skorzystać po dokonaniu rezerwacji z 24h wyprzedzeniem. Ku naszemu zaskoczeniu taka rezerwacja była możliwa tylko 1 raz na pobyt (oczywiście tej informacji w opisie zabrakło). Dodam, że dania w tej restauracji były naprawdę dobre. Doprawione, smaczne, ładnie wyglądające. Szkoda tylko, że nie było nam dane cieszyć się tym częściej. Napoje bezalkoholowe- jedyny minus za kawę. Fatalna, po prostu nie dało się jej pić :) pozostałe ok. Całkiem spory wybór, zawsze schłodzone. Napoje alkoholowe- słabe. Wino podawane z kartonu co raczej jest standardem w takich miejscach i to ok, ale fatalne w smaku. Piwo lokalne-ok. Mocniejsze alkohole- czuć, że mocno rozcieńczone, ale my nie jesteśmy fanami alkoholu więc nie był to dla nas duży problem. Być może dla innych będzie ;) Animacje-byliśmy w hotelu przez tydzień i niestety pod koniec animacje zaczęły się powtarzać (dokładnie te same występy dwa razy w tygodniu). Trochę słabe jeśli ktoś planuje pobyt 2 tygodniowy. W naszym przypadku nie był to jakiś wielki minus, ale niektórzy szukają wrażań i tutaj na pewno jest pole do poprawy. Sporo zajęć dodatkowych w ciągu dnia- np. joga, aqua aerobik. Obsługa zaangażowana i miła. Tutaj nie można narzekać.
Miła obsługa
Zgodnie z powyższym- bardzo słabe jedzenie. Miejsce wymagające sporego remontu.
Pobyt w tym hotelu uważam jak najbardziej za udany. Zostawiłam w nim kawałek swojego serduszka ❤️ dla mnie było cudownie... Super baseny i plaża a ludzie w nim pracujący ciągle uśmiechnięci
Plaża baseny i ludzie którzy tam pracują i poświęcają całe serca
Nie pojechałam do tego hotelu aby patrzeć na wady
Hotel bez złotych klamek ale bardzo przyzwoity, pokoje czyściutkie , obsługa przemiła . W swojej cenie hotel godny polecenia .
Czystość, jakość obsługi
Jedzenie trochę dziwnie przyprawiane , ale jak szczyt sezonu ok
Pobyt bardzo udany, hotel ma swoje lata, ale czysty i zadbany. Wszystko dobrze zagospodarowane.
Największą zaletą jest personel, super przydatny, uczynny, grzeczny. Poza tym na wyróżnienie zasługuje plaża. Większość gości czas spędzała właśnie na plaży a nie na basenach. Super wejscia do wody; rafa dalej. Bardzo dobre jedzenie.
Miejscami przydałoby się odświeżenie.
Hotel czysty wyremontowany nad samym morzem. Świetna plaża i morze do kąpania. Obsługa super dba o gości kontaktowa pomocna. Managerowie sprawdzają pytając gości czy wszystko ok. Pokoje czyste jedzenie dobre. Polecam
Czystość usytuowanie nad możemy plaża.
Brak
To były wakacje last minute. Chciałem zrobić niespodziankę moim małym córkom. Pobyt w MG Alexander przerósł wszelkie oczekiwania. Personel począwszy od pokojówek, poprzez obsługę basenu i plaży, panów wydających ręczniki, barmanów, kelnerów - wszystko na najwyższym poziomie. Jedzenie pierwsza klasa, duży wybór mięs, warzyw, sałatek, dodatków, ciast, deserów, napojów, alkoholi. Szef kuchni jest szalony! Główny menadżer Ali - człowiek, który dba o KAŻDY SZCZEGÓŁ ministerstwa. Odbiór medalu. Polecam i będę wracać! Pozdrowienia od Emi, Ami i Bibi It was a last minute vacation. I wanted to surprise my little daughters. The stay at MG Alexander exceeded all expectations. Staff ranging from maids, through pool and beach service, towels dispensing guys, bartenders, waiters - all at the highest level. First class food, a large selection of meat, vegetables, salads, side dishes, cakes, desserts, drinks, alcohol. The chef is insane! Ali's main manager - a man who cares about every DETAIL of the ministry. Reception for a medal. I recommend and I will come back! Regards from Emi ,Ami &Bibi
Bliska plaża, świetne jedzenie i animacje, czystość, obsługa na medal !
Brak
Hotel czysty i zadbany ; bardzo ładna plaża ; bar na plazy ; jeśli chodzi o pokoje sprzątane codziennie wiadomo ze zawsze ktoś znajdzie jakieś mankamenty ale generalnie nie ma co się czepiać nie po to tam się leci tylko po słońce jedzenie ; nikt głodny nie chodził śmiało można polecić
Plaża , obsługa bardzo miła i pomocna
Brak
Pokój duży, codziennie serwis sprzątający, niestety obsługa w recepcji nie wręczyła nam voucherów na ręczniki plażowe, które przy wymeldowaniu należy oddać, a ich brak skutkuje karą 15 dolarów za każdy (?)
Przestrzeń, różnorodność miejsc w których można się relaksować .
Na śniadanie i kolację do wyboru te same potrawy, brak serwetek .
Wspaniałe miejsce. Fakt że nie wygląda luksusowo ale atmosfera jest wspaniała. Czysto, smacznie, miło. Niczego nie brakowało.
Cudowna obsługa. Pomocna, miła, uśmiechnięta.
Po co szukać wad skoro było tak super.
Hotel przeszedł - w/g słów pracowników - gruntowny remont w trakcie ostatnich dwóch lat. Oczywiście są małe niedociągnięcia ale to tylko osobista. Gdzieś ściana niedomalowana itp. Drobnostki. Specjalnie wróciłem do portalu gdzie znalazłem ofertę z tym hotelem żeby pochwalić miejscówkę. Baseny, plaża, klimatyzacja w hotelu brak zastrzeżeń. Jedzenie brak monotonii. Zdziwiony byłem ponieważ spodziewałem się każdego dnia tego samego. Część potraf powtarzała się co drugi dzień ale każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Super zadowolony byłem z potraw. Obsługa stara się i jest bardzo miła i pomocna. Każdego dnia zajęcia animatorów dla dzieci i starszych - taniec brzuch, tancerze z ogniami. oraz tancerz ( ze spódnicą regionalną - nie wiem jak się nazywa). Bar na plaży i przy basenie. Dodatkowo można było w klimatyzowanej stołówce też zamówić browara czy wino. Jednym słowem klient zadowolony więc klient pisze tą recenzje.
Jedzenie, obsługa, atrakcje w hotelu, dwie restauracje, czystość.
Od Marsa Alam 20 km więc nie widzieliśmy miasta. Prawdopodobnie mało co do zobaczenia ale.... Brak sklepów w hotelu oraz najbliższym pobliżu.
Hotel całkiem przyzwoity, pokoje w porządku, codzienne sprzątanie, uzupełniane o wodę mineralną. Czajnik elektryczny, lodówka. Słabo spływała woda pod prysznicem. Jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Napoje bez ograniczeń, kawy z ekspresu. Obsługa bardzo miła, zwłaszcza jak się wręczy jakiś napiwek, ale nie wymuszają. Słabym punktem jest recepcja- dwa razy rezerwowaliśmy kolację we włoskiej restauracji, bo za pierwszym razem nie przekazali. To samo było z rezerwacją na Grill restaurant. Też nie przekazali, w recepcji twierdzili, że można iść na kolację, a tam skierowali nas do zwykłej. W standardowej restauracji duży wybór, ale pizza tylko w postaci małych zimnych kawałeczków. Wśród gości tylko Polacy i rodziny arabskie. Nie było żadnych gier typu tenis stołowy, czy badminton. Morze bardzo płytkie, a pomost do rafy nie działa - obiekt niedawno otwarty po upadku Cataract, więc mają naprawić. Brak jakichkolwiek sklepów, ale mają coś wkrótce otworzyć. Na plaży spokojnie, przy basenie momentami za głośno. Ogólnie sympatyczny hotel, choć z pewnymi niedociągnięciami.
Różne napoje bez ograniczeń, miła obsługa. Dostępność lezaków- zawsze dużo wolnych. Dosyć duży wybór jedzenia. Nowe, porządne ręczniki, zarówno w pokojach, jak i plażowe.
Brak dostępu do rafy, brak choćby najmniejszego sklepiku. Słaba recepcja, brak jakichkolwiek sportów. Mają to poprawić i wtedy będzie super.
Hotel wspominam bardo dobrze. Brak animacji po polsku, jednak animatorzy bardzo mili, zachęcali ludzi do zabawy. Codziennie przedstawienia w amfiteatrze do 23, a później imprezy tematyczne na plaży, (sisha party, muzyka z lat 80 itp) W formie all inclusive, cola, mirinda, sprite, gin, wodka, piwo, rum, whisky, woda i soki bez ograniczeń od 10.00 do 23.00. Naprzeciwko hotelu wypożyczalnia quadów 50$ od pary za 3 godzinną przejażdżkę po pustyni 8 quadami(odwiedzenie wioski beduińskiej i wypicie herbatki, zachód słońca, wielbłądy. Odradzam wykupienie tej wycieczki z biura 70$ i ścisk. W hotelu super wygodne leżaki. Obsługa bardzo przyjazna i pomocna.Jedzenie urozmaicone. Polecam ten hotel.
Cz. 2 Animacje są głównie w języku włoskim. Dzieci mają co robić - można zostawić pod opieką animatora nawet w dzień. Alkohole ok, piwo z butelek lane do kubeczków plastikowych przy basenie i plaży.Okolicy brak :) ale jeśli ktoś wybiera Marsa Alam to powinien wiedzieć takie rzeczy. Ładna rafa blisko plaży - zejście z pomostu do którego trzeba dojść w specjalnym obuwiu. minusy - za mało leżaków na plaży, obecność narzekających rodaków, którzy wszędzie już byli, wszystko widzieli i mieli zawsze lepiej i taniej. w razie pytań służę pomocą
Cz.1 Jak czytam negatywne opinie to mi się scyzoryk otwiera:) Hotel średniej wielkości, dość rozległy, dobrze zagospodarowany. Pokoje duże, przestronne (większość z balkonami lub tarasami) w pokojach bezpłatne sejfy co uważam za duży . Łazienki duże, czyste choć nadgryzione zębem czasu - w łazience wanny z prysznicami. Serwis plażowy i basenowy - w praktyce nie trzeba zabierać ze sobą ani ręczników ani przyborów toaletowych (za wyjątkiem szczoteczki i pasty). Kawa expresso, late, amaretto serwowana w barze przy basenie bezpłatnie.
Hotel Cataract zaskoczył nas bardzo pozytywnie. Mimo, iż pokoje na pierwszy rzut oka nie wyglądały ekskluzywnie, bardzo dobrze się w nich mieszkało. Codziennie bardzo dobrze wysprzątane jakieś miłe dodatki w postaci łabędzie, serc, kwiatów, słoni z ręczników. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. W hotelu było wielu Włochów, dlatego oprócz owoców morza, wołowiny, ryżu i wielu innych dań, pizza, makarony i lasagne były normą,. Kompleks basenowy oceniam 10/10. Bardzo wygodne drewniane leżaki, bar przy basenie, miła obsługa. Plaży również nie można nic zarzucić, czysto i przyjemnie mimo wysokich temperatur, dzięki parasolom i wietrzykowi.
Polecam wszystkim.
super standard.
Polecam tylko dla snurkujących.Ładna rafa 250m od brzegu.Dojście po kamieniach ok.200m oraz dziwny pomost na szczycie rafy.Dużo normalnych \"ruskich\".Fatalne ,bardzo ,bardzo głośne i bardzo kiepskie animacje serwowane przez rosyjski zespół animatorów.Brak kieliszków do wina serwowanego do posiłków.Jedzenie monotonne i nie ciekawe.W hotelu rodziny wielopokoleniowe i wielodzietne ,arabskie ,ale z Włoch.Kucharz ,łysa pała też z Włoch,pasty w trzech odsłonach również.Byłem w ok. 10 hotelach w Egipcie,ten wyróżnia się bardzo mizerną,\"kurczakową\" kuchnią.Miła nienachalna obsługa.
Do hotelu trafiliśmy w opcji FORTUNA**** AI = przypadkiem. Nasze oczekiwania związane były z wodą.: Freediving, ew. nurkowanie. Za płotem znajduje sie polska baza nurkowa AVALON, w której - mimo nietypowych oczekiwań - zostaliśmy niezwykle ciepło przyjęci. Plany zrealizowaliśmy w ponad 100%. Hotel położony idealnie. Długa, szeroka plaża - woda po kolana, 300m w głąb ściana rafy opada na 12m, wolniej do 17 i ściana poniżej 40m. Na rafie było wszystko czego można oczekiwać dla cierpliwych żółwie. Sam hotel bez rewelacji, ale atmosfera bardzo przyjazna. Całość = niesamowity odpoczynek dla tych, którzy choćby odważą się wejść do wody. Polecam Cataract, AVALON, wyjazdy na pobliskie miejsca nurkowe (obowiązkowo Abu Dabab) i całą okolicę
Negatywy: - Zakwaterowanie Polaków w segmentach 3xxx (dla Włochów zdecydowanie lepsze lokalizacje), - Recepcja i restauracja główna - porażka!!! - Drożyzna w okolicy; - Życie hotelu nastawione na Włochów (animacje, jadłospis, ogłoszenia, itp.) - Zajmowanie lezaków przy basenie (ok. 50 szt.)i plaży (ok. 300 szt.). - Jadłospis - mało zróżnicowany, głównie \"włoski\". Pozytywy: - Rozległa plaża (długie spacery) i dość ładna rafa ciągnąca się kilometrami!); - okresowo (co 2-3 dni) kolacje w restauracji Belvedere (obok głównej) - Zwykle pusty basen i spokojna atmosfera - Możliwość wielu wycieczek fakultatywnych