1314 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Atrakcyjne położenie: ok. 10 km od słynnego parku rozrywki od Oasis Park - jednej z największych atrakcji na wyspie.
Udogodnienia dla dzieci: zajęcia w miniklubie, tańce w minidyskotece i własny basen, plac i pokój zabaw.
Publiczna, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza ok. 1300 m od hotelu (dojazd busem hotelowym).
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
Witam...zastanawiam się skąd hotel ma 4 gwiazdki patrząc ,że to Europa a nie Afryka. Na europejski standard hotel , powinien mieć 2,5-3 gwiazdki , dawno nieodnowiony z lat milenijnych...czas sie tu zatrzymał .. Natomiast należy przyznać ,ze jest w miarę czysto , pokoje codziennie sprzątane , ręczniki wymieniane , ale nie są najczystrze , prześcieradła (bo brak kołder są do przykrycia koce) nie wydają być pranę maglowane , są jakieś nijakie), brak w pokoju wody do picia (przy ALL clu). Sufit na korytarzu z odpadająca farbą i karaluch biegający korytarzem .. Jedzenie jak dla mnie ok , zgadzam się przedmówcami ,że każdy znajdzie coś dla siebie , najsłabsze są obiady , a najbogatsze kolacje . Menu przygotowane pod anglika . Woda w basenie podgrzewana tylko dziennym słońcem , wiec rzeżka . Przyznaje ,że hotel pełny gości nie było tłoku przy basenie i zawsze znależliśmy wolne leżaki .Codziennie rano personel sprzątał basen , lezaki , obszar przy basenowy . Atutem hotelu jest to ,że w hotelu jest w nocy cicho , nie ma imprez , mimo że codzienne wieczorne animacje do godz 00 . jak dla mnie smętne.. W hotelu gównie niemcy , anglicy i francuzi. Personel ok, uwijający się i dbający o gości....czego nie mogę powiedzieć o rezydentce TUI P. Lilianie. Na zebraniu z rezydentem biura podróży TUI rezydentka P. Liliana przedstawiła ofertę wycieczek . Zakupiliśmy dwie wycieczki na Cofete i druga po całej wyspie z P. Jarkiem) -na która najbardziej czekaliśmy . Niestety nie udało się z niej skorzystać , ponieważ rezydentka podała złą godz. zbórki. Stawiliśmy się zgodnie z przedstawioną godz . przez rezydentke P. Liliane przed hotelem Drago Park o godz. 8.55 , czekając od tej godziny przed hotelem w pełnym słońcu na kierowce polaka P. Jarka (kieruje białym Renault trafik) po 20 min próbowaliśmy skontaktować się z rezydentką P. Lilianą. Niestety wszystkie próby nawiązania kontaktu telefonicznego do rezydentki, okazało się nie udane. Czekając nadal na słońcu pojawił się kierowca P. Jarek (brak chęci podania nazwiska) o godz. 9.35. Po uwadze z naszej strony do P. Jarka o spóźnieniu 40 minutowym padły słowa \\\"albo wsiadacie albo rezygnujecie z wycieczki\\\". Chcąc wyjaśnić zaistniałą sytuację poprosiliśmy o wspólny telefon do rezydentki, ale P. Jarek stwierdził że nie ma takiego obowiązku i nigdzie nie będzie dzwonić. Po czym dodał że nie ma ochoty pokazywać nam już wyspy. . Zamknął drzwi i odjechał.... Po próbach udało sie skotaktować z rezydentem Adrianem Tui sms , potem pod następną wiadomością sms podpisał Piotr TUI , potem SMS podpisał Arek TUI (żaden nie podał nazwiska), wymieniając wiadomości , napisał że przekaże wiadomośc do rezydenki . Rezydentka odzwoniła po 5 h. Napisaliśmy reklamacje do biura TUI . Udało się odzyskać 5/6 kwoty za zakupiona wycieczkę . P. rezydenka stwierdziła że podała właściwą godz. odjazdu ,że to my sie zachowaliśmy niestosownie i zabraliśmy miejsce innych chetnym .Inna niejasnośc ..- na spotkaniu powiedziała ,że na dwa dni przed wylotem w informatorze będzie czekała wiadomość z godz odlotu , no i ? , również nie było tych informacji , pojawiły się na dzień prze wylotem po naszej interwencji. ...Szanowni turyści na spotkaniach z rezedentem nagrywajcie co do Was mówią lub niech podaja informacje z własnym ręczym podpisem.. Ogólnie wyspa mnie mnie zauroczyła jak innych .Ogólna ocenanaciagane 3 gwiazdki ...to za starania personelu .Polecamy hotel dla niewymagających turist
obsługa uśmiechnięta , szybka , pomocna ...
hotel do remontu ,(aranżacja z lat 90)woda w basenie nie podgrzewana , brak wody do picia w pokojach przy ALL
Pobyt super piwo all inclusiv z kia nawet ok wino ok ale wódka i drinku średnio. Cały pobyt ok, no i nocne karaoke kupa śmiechu.
codziennie posprzątane, czyściutko, pyszne jedzonko, nic do zarzucenia, busy darmowe na plaże tylko trzeba poprosić w recepcji no i ręczniki duże darmowe w recepcji 10e kaucji, szkoda, że na koniec o tym się dowiedzieliśmy.
dużo schodów
Byliśmy w lutym 2019 hotel bardzo pozytywnie nas zaskoczył .Dobre jedzenie ,czysto , ciepła woda w basenie, wszedzie luźno bez kolejek, miła atmosfera, pokoje standardowe czyste codziennie sprzątane. Polski kanał w tv tvp polonia.
Ciepła woda w basenie w lutym. Dobre jedzenie. Wypożyczalnia samochodów w hotelu. Bardzo zadbany. Pokój i łazienka ok .
Odległość do oceanu
Hotel położony daleko od miasta i plaży. W samym hotelu pełno schodów. Wyżywienie - śniadania i obiady monotonne i bez wyboru ale Kolacje super.
Czysto, miała obsługa, dobre kolacje, basen z podgrzewana wodą.
Daleko od wszystkiego. Hotel to komunikacyjny koszmar, wszędzie Schody.
Bardzo dobry Hotel, dużo animacji ,bardzo dobre posiłki, każdy znajdzie cos dla siebie. wyjazd w połowie listopada pogoda dopisała ,wyjątkowo ciepła woda w basenie.Nie wiem skąd biorą się negatywne opinie o tym hotelu
Praktycznie wszystko przemawia za tym hotelem
Troszkę daleko do Oceanu ok 800m
Wraz z żoną lecieliśmy za pośrednictwem biura podróży TUI. Hotel, obsługa, jedzenie, miejscowość to wszystko na plus dla wycieczki z jednym małym wyjątkiem. Pani Rezydent Aleksandra. Osoba niekompetentna, nie znająca się na wyspie oraz wycieczkach, które sprzedaje podczas wizyty. Pierwszy przykład. Objazdówka po Fuerteventura. Zostaliśmy poinformowani m.in. o tym, że podczas wycieczki będzie możliwość kompieli w oceanie jednak po zajeciu miejsca w autobusie Pani przewodnik Zosia wyjasniła nam dokladnie czemu do tej sytuacji nie dojdzie na zachodnim wybrzeżu wyspy. Przykład drugi. Wycieczka do OASIS PARK i sprzedaż atrakcji w parku. Pani Ola nie była w stanie poinformować o przeciwwskazaniach jazdy na wielbłądach czy pływaniu z lwami morskimi takich np. ciąża. Zwrot kosztów zakupionych wycieczek. Zobowiazanie się do stawienia się na lotnisku przez Panią Aleksandrę w celu zwrotu pieniędzy zakończyło się niepowodzeniem. Odnośnie jeszcze samego TUI to w dniu wylotu jedna osoba która jest odpowiedzialna za 4 autobusy ludzi wracających do kraju to trochę mało. Znaczna część osób nawet nie wiedziała, że ktoś z biura jest na lotnisku.
Bardzo miła obsługa, czystość,
Manualna klimatyzacja, zimny basen, brak poszewki(kołdry), panie sprzątające podchodzą lekceważąco do rzeczy osobistych gości podczas sprzątania.
Ogółem hotel Ok, wieki plus dla animatorów i obsługi. Jedzenie jednak na minus mimo tego ze nie jeżdżę na wakacje się najeść, to jednak jeść trzeba, ale ciężko było wybrać coś co smakowało, oprócz bardzo dobrego melona i pancake z nutella :)
Zorganizowana obsluga i animatorzy
Jedzenie jałowe
hotel czysty i ładny, jedzenie dobre, duży basen, niestety opieka rezydentów z biura TUI beznadziejna i bardzo niemiła, nie polecam wyjazdu z tym biurem podróży
czysty, dobre jedzenie
Za 2050 zł nie spodziewałem się luksusu ale Drago Park milo mnie zaskoczył. Do tego przelot czarterem z bagazami 20 kg. Hotel stary ale czysty. Uczynna obsługa. Dobre jedzenie. Do hotelu nie mozna sie przyczepić. Problemem jest sama Costa Calma- w tej miejscowości nawet rodziny z niemowlętami sie zanudzą. Zdecydowanie nie polecam "Kanarów" - bród i nic nadzwyczajnego tak samo jak w kontynentalnej Hiszpanii. Ocean piękny i tylko zwykła plaża.i ten uciążliwy wiatr. Codziennie do 11 bylo pochmurno.
Miła obsługa, full jedzenia- nie sposób wszystkiego spróbować. Pokoje sprzątane codziennie.
Basen "zamykany" o 18! A z racji tego, ze w miejscowości nie ma co robić to jest to problem.
Zapomniałam dopisać w swojej poprzedniej opinii, że mimo iż lot był popołudniowy i byliśmy w hotelu dopiero gdzieś około godz. 22 to zaraz po zakwaterowaniu czekała na nas kolacja, co uważam za ogromny plus, bo po tylu godzinach lotu wręcz marzy się dobry i ciepły posiłek :)
położenie blisko atrakcji (park, aleja spacerowa i plaża), jedzenie (zawsze spory wybór dań, deserów, owoców itd.), czyste pokoje z balkonem i widokiem na basen, tv z polskim kanałem, łazienka z suszarką do włosów i prysznicem, duża ilość wind w hotelu, basen z osobnym brodzikiem dla dzieci i sporą ilością leżaków
brak
jedzenie dobre każdy coś dla siebie znajdzie, basen ok, lokalizacja dalej od centrum ale sklep blisko, do plazy 15min piechota, obsluga mila, pokoje czyste i sprzatane codziennie,
wszystko ;)
rodacy
Hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie było dobre, zawsze desery i owoce, z napoi wina, soki, herbaty, kawa. Bary z drinkami przy basenach serwują dobry alkohol jak również drinki bezalkoholowe. W pokojach ani śladu karaluchów i mrówek, były codziennie sprzątane. Lokalizacja też w sam raz, blisko do plaży i centrum (aleją spacerową i parkiem z palmami) ok. 10 minut pieszo. Animacje w ciągu dnia na głównym basenie a wieczorem dyskoteka, dla tych co wolą trochę spokoju taras z widokiem na basen i palmy. Hotel obszerny, ale jest sporo wind (mieliśmy pokój w głównym budynku na czwartym piętrze, gdzie były aż 3 windy i schody na basen) także problemu z szybkim przemieszczaniem się nie było. Szczerze polecamy, to były nasze trzecie wakacje rezerwowane za pomocą tego portalu, które także zaliczamy do udanych :) Jedynie mam żal do TUI za rezydenta, który był niemiły zaraz po tym jak dowiedział się, że skorzystaliśmy z wycieczek innego biura a nie od niego (wypytywał natarczywie że dlaczego skorzystaliśmy z innej oferty). Uważam, że po złości nie zamówił dla nas pikników na dzień wyjazdu (wyjeżdżaliśmy rano o 5.15 na samolot powrotny), a kłamał w oczy że dla wszystkich to zrobił i wszyscy dostali oprócz naszej czwórki (na recepcji pokazali nam wykaz pokoi dla których zamówił pikniki i naszych dwóch nie było wpisanych). Byliśmy w terminie 11-18.06.2018 r.
położenie blisko atrakcji (park, aleja spacerowa i plaża), jedzenie (zawsze spory wybór dań, deserów, owoców itd.), czyste pokoje z balkonem i widokiem na basen, tv z polskim kanałem, łazienka z suszarką do włosów i prysznicem, duża ilość wind w hotelu, basen z osobnym brodzikiem dla dzieci i sporą ilością leżaków
brak
Osobiście z żoną jesteśmy bardzo zadowoleni. Jedzenie w formie bufetu. Nie było problemów z wyborem. Wypożyczalnia samochodów w hotelu.
Położenie w cichym, spokojnym miejscu. Hotel jest zamkniętym \\\"okręgiem\\\" z basenem wewnątrz . Bardzo jest to istotne przy wiejących wiatrach. Wszystkie pokoje mają widok na basen, leżaki przy basenie pozwalają na obserwację maluchów praktycznie z każdego miejsca.
Dość daleko od plaży. Brak w pobliżu sklepików a w hotelowym drogo.
ok.dobre jedzenie ładnie położony wygodne pokoje
miła obsługa
prowadzone remonty,i głośne prace ogrodnicze
Hotel bardzo przyjazny. Super pomocna obsługa w recepcji, w restauracji. Cały czas dostępne jakieś przekąski. Napoje można samemu sobie nalewać w restauracji jak i w barach. pokoje skromne ale wystarczające. Sejf za opłatą. Pokoje codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki jeśli się tego chciało. Odległość od plaży jednak spora. Byłam poza sezonem więc mi to nie przeszkadzało bo i tak na kąpiel w morzu nie liczyłam. Ale w sezonie pewnie to było by utrudnienie. Woda w basenie nie jest podgrzewana. Niektórzy śmiałkowie kąpali się ale ja tylko zamoczyłam palec. Warto wypożyczyć auto i objechać wyspę bo wokół hotelu tylko zabudowania turystyczne. Polecam wydmy przy Corralejo, a także Morjo Jable jeśli chcemy zrobić zakupy. Na wyspie cały czas wieje. Po tygodniu ma się już dość tego wiatru. Jednak wyjazd bardzo udany. Hotel polecam jeśli nie oczekuje się za 1700 hotelu na miarę 7* w Dubaju.
Bardzo dobre i bogate posiłki, nawet poza sezonem.
Daleko od plaży.
usytuowanie hotelu ok 1 km od plaży , pomimo autokaru , który był podstawiony i należało się dostosować do godz wyjazdu tam i z powrotem - było to dla mnie poważne utrudnienie , lunch słaby - mały wybór mięs , ryb , śniadania i kolacje na wysokim poziomie
wszystkie pokoje skierowane w kierunku basenu , który pomimo płytkiej wody był bardzo ładny
lokalizacja pokoi , nie wszędzie można było dojechać windą - to było utrudnienie, restauracja gdzie serwowano obiady były plastikowe kubki,
Hotel dość trudny do jednoznacznej oceny. Ciekawie zbudowany na lekkim zboczu w formie oazy - baseny w środku w otoczeniu palm, na około budynki o różnej wysokości, pokoje z widokiem na basen (na wyższych piętrach także na zewnętrze hotelu (ocean, wydmy) niestety nieodnawiany od czasu budowy co widać, szczególnie na antresolach łączących pokoje (odpadający tynk, zardzewiałe drzwi, poobtłukiwane ściany, zacieki). Dochodzą do tego niestety stare, czasem wyszczerbione talerze, filiżanki czy dzbanki, często niedomyte (co jest małym skandalem). Obsługa niby się stara, chociaż tak trochę na zwolnionych obrotach, może to już efekt zmęczenia sezonem. W restauracji na stolikach pozostawały czasami nieposprzątane brudne talerze, nie wiem czy w ogóle sprzątane były antresole. Najlepiej wypada sam pokój - przestronny, czysty, z ukwieconym balkonem, niestety z dość niewygodnym skrzypiącym łóżkiem. Ogólnie - hotel dla osób niewymagających, które nie przestraszą się występującego gdzieniegdzie brudu czy przemykających czasami po korytarzach wielonożnych żyjątek (w pokoju nie zauważyliśmy). Goście - najwięcej Polaków (ok. 30 lat i więcej, trochę z małymi dziećmi), sporo starszych Niemców, trochę Anglików, Francuzów, Hiszpanów, Rosjan. Hotel położony na skaju małej niezbyt atrakcyjnej miejscowości Costa Calma, gdzie nie ma prawie nic poza hotelami i sklepami oraz knajpami czy wypożyczalniami samochodów, W najbliżej okoli hotelu nie ma nic ciekawego poza lekko zaniedbanymi osiedlami domków - do \"centrum\" jest troszkę ponad kilometr. Do plaży w Costa Calma troszkę dalej, ale ta plaża nie jest godna polecenia, cudowna plaża (Risco del Paso zwana Laguną Sotavento) znajduje się kilka kilometrów na południe. Najbliższy sklep wraz z kilkoma barami znajduje się jakieś 500m od hotelu. Hotelowy bus podwozi gości do plaży koło hotelu Esmeralda (Playa Barca), Cena proponowana przez Itakę to jakiś kosmos, ale jak trafi się last minute to można ten hotel rozważać.
ciekawa architektura, przestronne, dość czyste pokoje, sporo zieleni wokół basenu, kilka km do przepięknej plaży Sotavento, niezła baza na zwiedzanie wyspy
Wymaga remontu, miejscami zaniedbany, niewygodne łóżko, dość słaba jakość posiłków jak na 4*, brudne naczynia, kiepska wentylacja w barze przy basenie (lunche), nieciekawa najbliższa okolica
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w tym hotelu. Spokojna okolica, blisko do centrum Costa Calma. Hotel duży, basen również, wiele i wystarczająca ilość leżaków na basenie. Pokoje duże z ogromnym łóżkiem, pokój z tarasem lub balkonem. Obsługa miła i pomocna - zawsze uśmiechnieta. Animatorzy dobrze urozmaicają czas. Jedzenie - duzy wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Kolacje z klimatem, panowie - długie spodnie musza założyć. Desery -duży wybór, codziennie inne, urozmaicone. Kolacje również - ryby, mięso, owoce morza itp.
posiłki obsługa basen
słabo działająca klimatyzacja - w naszym pokoju karaluchy wieczorem w łazience.
Hotel godny polecenia, okolica piekna, jedzenie smaczne i duzo, pokoje standardowe ale czysciutkie, basen, palmy, i całą wyspa rewelacja
Wlasnie wrocilismy z Fuerty z hotelu Drago. Jedyna opinia to 10/10, jedzenie pyszne, duzo, do plazy spacerkiem 10-15 min, okolica spokojna, piekna, malownicza, tydzien to za mało
Tripadvisor