269 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjne położenie: na malowniczym cyplu, w popularnej miejscowości turystycznej Colakli, 14 km na zachód od historycznego Sid
Bogata oferta rekreacyjna: 2 zjeżdżalnie wodne (otwarte w wyznaczonych godzinach), program animacyjny, siłownia, aerobik, sauna,
Tylko 300 m do prywatnej, piaszczystej plaży, wyróżnionej certyfikatem Błękitnej Flagi.
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
Super lokalizacja , do przystanku ok. 50 m- można się wybrac do SIDE lub MANAVGAT..Plaża w nie dalekiej odleglości ok. 10 min. spacerkiem lub hotelowym busem ok.4min.Jedzonko urozmaicone,pyszne ciasta. Obsługa miła i pomocna. Pokoje czyste ,nie ma problemu z wymianą ręczników czy uzupełnianiem lodówki. POLECAM ,POLECAM i pozytyw za 16+.
Super lokalizacja , do przystanku ok. 50 m- .Plaża blisko. .Jedzonko urozmaicone. Obsługa miła i pomocna.
Jedynie może to ,że w recepcji brak osoby mówiącej w j. polskim.Dla osób słabo mówiących po angielsku, czasem to problem.
Bardzo miła i pomocna obsługa, czysto, doskonałe, urozmaicone jedzenie, fajne baseny, dużo leżaków i parasoli. Do plaży kilka minut piechotą ale kursuje bus, plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza,leżaki dostępne o każdej porze.
Ładny i spokojny hotel (16+)
Bardzo cichy i spokojny hotel. W promieniu kilkuset metrów dwa duże bazary. Bardzo smaczne i różnorodne jedzenie. Nigdy (pomimo, że byliśmy na początku lipca czyli w ścisłym sezonie) nie było problemów z leżakami przy basenie lub na plaży. Fajni animatorzy. Gorąco polecamy
Fajny basen z ciepłą wodą. Brak problemów z leżakami na plaży i przy basenie. Bardzo dobre jedzenie
Odległość od plaży Średnio miła obsługa w barze przy basenie
Polecam dla par chcących spokojnie spędzic urlop.Dogodna lokalizacja na wypady na wycieczki, blisko \'\'bazarek\'\', mała odleglośc od lotniska... Duży pozytyw za 16+. Spokój, animacje na dobrym poziomie.
Położenie,dobra baza wypadowa,spokój dzięki 16+.
Spora odległośc do plaży a bus hotelowy kursuje jak chce, nie zawsze zgodnie z rozkładem.
Hotel ani nas nie rozczarował ani nie zachwycił. Normalny 5 gwiazdkowy resort. Początek sezonu więc i gości mało. Spokój, cisza ale też chyba to było powodem że animacje wieczorne oprócz 15 minutowego tańca brzucha nie istniały. Brak dzieci i śladowa ilość gości ze Wschodu to duża zaleta tego hotelu. Obsługa rewelacja - uśmiechnięci, zadowoleni, nad wyraz uprzejmi - i to wszystko bez względu czy dajesz napiwki czy nie. Wyżywienie bez zachwytu ale w sumie to nie ma się do czego przyczepić. Barmani nie żałują alkoholu. Do plaży busem hotelowym lub całkiem sympatyczne dojście - plaża piękna. Woda czysta, morze mimo że to początek maja - ciepłe. Polecam ten hotel choć przy pełnym obłożeniu pewnie już tak pięknie nie ma.
Czysty, super obsługa, hotel bez dzieci, bardzo mało rosyjskojęzycznych, piękna plaża.
Bardzo słabe a w zasadzie brak animacji wieczornych, zimny basen.
Lokalizacja hotelu jest O.K. Niezbyt daleka odległość od lotniska, transfer trwa ok .50 min. Dobra baza wypadowa na wycieczki fakultatywne. W niedalekiej odległości BAZAR na którym można kupić dosłownie wszystkie możliwe \\\'\\\'marki\\\'\\\' ubrań.
Nieskomplikowany, wszystko na wyciągnięcie ręki. Obsługa dosyć życzliwa.Pokoje sprzątane jak to w Turcji czyli raz lepiej a raz akurat. Ogólne wrażenie dobre.
Odległość do plaży, jednak można pokonać spacerkiem ok. 15 min. Animacje słabe.
Położy trochę na obrzeżach, jest plaża z leżakami ale dojście jest deptakiem lub busem około 3 min jazdy (bus hotelowy). Hotel ma łaźnie i wszystkie kosmetyczne gabinety, salon odnowy i masaże. Plusem jest obsługa i elegancki wystrój który jest w odcieniach bieli a nie złota jak w innych hotelach. Na dużym trasie są stoliki i można sobie wypić kawkę z widokiem na basen i okolicę. Brak póki na morze bo to druga linia zabudowy. Hotel nie przyjmuje dzieci do 2016 roku, tylko powyżej 16 lat. Brak tłumów i Rosjan to duże atuty tego miejsca.
- niezbyt duży, elegancki - super obsługa, - animacje i atrakcje dla dorosłych
- troszkę ciasne pokoje
odległość z hotelu do plaży nie 300m tylko 500m, bar przy plaży był w odległości 100m pod górkę .Leżaków nie brakowało jak na sierpień.Brak animacji przy basenie i na plaży ,nawet na plaży nie było muzyki .Polacy byli dla siebie bardzo pomocni i mili czuliśmy się jak jedna rodzina co rzadko się zdarza .Pozdrawiam przyjaciół z Warszawy /Anię i Robercika/Poznań ,Śląsk, Wrocław Obsługa Wezyra do D..... na lotnisku
jakbym miała taką możliwość to dziś ponownie bym tam wróciła :)
rewelacyjni ludzie ,smaczne jedzienie dobre alkohole
brak
Hotel godny polecenia,chetnie tam wrócę.Do plaży kursują busiki,ale też dojście zajmuje 5-10 mniut,plaża bardzo ładna,dobre jedzenie w barze hotelowym przy plaży.
Bardzo dobre jedzenie.Miła pomocna obsługa.Pokoje codziennie sprzatane.
Słabo działający internet,szczególnie wieczorem kiedy wszyscy schodzili się do lobby.
Hotel stary, odnowiony kilka lat temu - choć w ofertach piszą, że nowy. Za \"świeżo wyciskane soki\" trzeba płacić 1 Euro, choć w ofertach piszą, że mają być za darmo. Na recepcji trzeba dać kasę w paszport, bo dają pokój w piwnicy bez okien. Recepcjoniści bezczelnie domagają się pieniędzy (bierzcie pokoje od basen). Wi-Fi zawirusowane - telefony dostają fałszywe informacje o wirusach, czy przekierowania na zainfekowane strony - uważajcie! Animacje - masakra!!! Nigdy nie widziałem czegoś takiego!!! Animatorzy snują się po hotelu i nawet nie próbują niczego zorganizować - choćby puścić muzyki, by można było potańczyć. W hotelu Polacy, emeryci z Niemiec i kilku Szwedów. Plaża dość blisko, dość mało leżaków. Ładna. Basen niewielki - walka o leżaki od 7 rano. W pobliżu trochę sklepów, ale wszędzie ten samo towar. Dobre jedzenie - zero problemów z żołądkiem. Ogólnie polecam, jeżeli nie szukacie nie wiadomo czego i nie chcecie pobawić się wieczorem.
Dobre jedzenie, ładna okolica, w miarę blisko plaży.
Hotel stary, odnowiony kilka lat temu, animacje - masakra, Wi-Fi zawirusowane, ledwo chodzi, często wysiada.
Bardzo czysty i porządny hotelik z miła obsługą i leniwymi animatorami.Polecam i wrócił bym tu jeszcze raz
Porządna i bogata kuchnia.Kelnerzy przyjaźni.Bardzo fajny sklepik w hotelu ,prowadzi go Tania z Białorusi i zna się świetnie nie tylko na towarze ale jest bardzo konkurencyjna cenowo.Bazary w okolicy to tylko chłam i podróbki, nic ciekawego
Troche daleko do plaży. Brak animacji tego hotelu na plaży, ale obok świetni animatorzy \"serwują piłkę plażową\". Przerwy we WiFi szczególnie po burzy.
Nowy ,czysty dobre posiłki ,w przyszłym sezonie hotel od 16+
Nowy ,czysty dobre posiłki
Słaba infrastruktura,brak zieleni na terenie hotelu.
Pojechaliśmy w październiku dla nas pogoda wtedy jest najlepsza w dzień 35 stopni w słońcu w nocy 18-21 stopni. Hotel nowy wybudowany w zeszłym roku, jakość wykończenia typowo turecka czyli sporo mankamentów, ale ogólne wrażenie dosyć pozytywne, nienachalna architektura czerpiąca z tradycji. Pokój przestronny 28m2, duży balkon, łazienka spora z dużą kabiną prysznicową i deszczownicą, kosmetyki do mycia i pielęgnacji uzupełniane na bieżąco. Wyposażenie pokoju nie pozostawia pola do krytyki, jest telewizor co prawda z tylko jednym programem po polsku (TVP Polonia), lodówka codziennie uzupełniana w wodę gazowaną i niegazowaną oraz napoje cytrynowy i pomarańczowy (lokalne), czajnik i herbata oraz cukier, klimatyzacja centralna działa dobrze i nie hałasuje zbytnio, łóżka bardzo wygodne, bardzo dobre zasłony świetnie zaciemniają można dobrze się wyspać. Basen przy hotelu nie za duży ale woda kryształ, leżaki w ilości wystarczającej. Posiłki różnorodne i duży wybór, codziennie na kolację dodatkowo dania z grilla, pomiędzy posiłkami głównymi lody dwa razy dziennie, gofry i przekąski i owoce. W barach alkohole lokalne wódka, gin, brandy, whisky, rakija,piwo Efes, napoje coca coli, sok pomidorowy. Na nas spore wrażenie zrobiła pani , która piekła placki tureckie z nadzieniem na słodko lub z mięsem albo serowo warzywnym nadzieniem, smakowały genialnie. Animacje na średnim poziomie ale obsługa miła i wesoła. Ogólnie pobyt uważamy za bardzo udany i polecamy hotel.
-położenie w spokojnej okolicy -blisko bazarek -wielkość hotelu, nie ma tłoku, sporo przestrzeni w budynku -ciche pokoje sąsiedzi niesłyszalni -wyposażenie pokoju -łóżka bardzo wygodne -pokoje czyste i sprzątane codziennie -klimatyzacja centralna działała sprawnie i była cicha -duże balkony, polecam z widokiem na basen -smaczne i urozmaicone jedzenie, spory wybór , każdy powinien znaleźć coś dla siebie -codziennie potrawy z grilla -wybór alkoholi w barach ok -klimatyzacja centralna działała sprawnie i była cicha -obsługa miła i pomocna (obejrzeliśmy oba mecze polskiej reprezentacji w internecie na monitorze w recepcji,mimo braku kanału w TV) -animacja jak dla mnie wystarczające, animatorzy bardzo mili -wystarczająca ilość leżaków przy hotelowym basenie -genialne Tureckie placki z nadzieniem pieczone przez uśmiechniętą panią
-jakość wykończenia typowo turecka -internet tylko w holu, jakość połączenia akceptowalna -czasami nieprzyjemny zapach w łazience -plaża hotelowa trochę mała, często brakowało wolnych leżaków -bar przy plaży trochę daleko ok 50m pod górę -obsługa nie mówi po Polsku ;-) trochę na siłę ten minus, po niemiecku i angielsku oraz rosyjsku da się dogadać -
Ogolnie hotel czysty,posilki smaczne i roznorodne, drinki slabe. Animacje srednie ale animatorzy sympatyczni. Obsluga chyba lepiej obsluguje niemcow. Daleko do plazy chociaz co godzine jezdza busy tam i z powrotem. Miejscowosc cicha,bez imprez i atrakcji.
Kameralne polozeie
Maly basen,daleko od morza
Byliśmy w tym hotelu już drugi raz w tym roku. Bardzo Polecam.Gdyż naprawdę warto. Nowy hotel, Czysty zadbany, Dobre posiłki, miła obsługa, Piekna pogoda
Czysto,Smacznie, Wszędzie Blisko
Brak
Hotel godny polecenia.Duże nowocześnie urządzone pokoje bardzo dobre posiłki miła obsługa.
wysoki standart
brak
6. Jedzenie - dla nas rewelacja, smaczne, różnorodne, dużo słodkości i owoców, cały czas tak naprawdę można jeść. Dla nas było wszystkiego aż za dużo. 2 razy mieliśmy kolację tematyczną Turecką, dekoracja sali ładna, i kolacja na restauracji i połowie terenu basenu, wszystko robione na świeżo, mięso z grilla zawodowe, codzienne różne rodzaje, na śniadaniach jedzenie podobne (aczkolwiek co można jeść jeszcze na śniadania) według nas było wszystko co potrzebne. Kelnerzy w ogóle nie oglądają się na napiwki, wręcz jak chcieliśmy dać jednemu za obsługę to poprosił nas żebyśmy wrzucili do pudełeczka na stoliku bo oni dzielą się po równo- zdziwiło nas to. możliwość zapisania się jednorazowo na kolację a\\\'la carte - ale my nie byliśmy 7. recepcja - dość pomocna, aczkolwiek tylko część załogi mówi dobrze po angielsku, przy meldowaniu trzeba mieć voucher hotelowy bo robią problem i trzeba dłużej czekać na pokój, po przyjeździe czekaliśmy ok. 1 godziny na pokoje. 8. Okolica - blisko do Side, można jechać Dolmuszem na własną rękę, super ruiny w samym centrum, antyczne miasto, sporo do zwiedzania jednak polecamy jechać wieczorem, ponieważ w ciągu dnia jest okropnie gorąco od tych murów... 9. Sporo Polaków i Niemców, trochę Ruskich, ale raczej kulturalnych 10. ALL - jak dla nas wystarczający alkohole i napoje bardzo dobre, polecamy rewelacyjne wino i piwo Efes. Koniec wywodu :D - ogólnie wczasy uważamy za bardzo udane i chętnie polecimy ten obiekt innym znajomym (jedni są już na miejscu:)) jako godny uwagi. Uważamy że ocena 9,9/10 jest idealna. POLECAMY!!!!! Minus nie dotyczący Hotelu - emocje na koniec wakacji z powrotem samolotem, oczekiwanie na lot 9 godzin.. Nie spodziewaliśmy się że Neckermann lata jeszcze ze Small Planet.. :/
Postanowiłam opisać szczegółowo pobyt w Hotelu, ponieważ opinie nie dają pewności do do trafnego wyboru tego miejsca na wakacje, jednak moje zdanie i męża (oraz osób, które poznaliśmy w Hotelu) jest jednoznaczne - HOTEL SUPER! 1. Położenie - mała miejscowość, sporo sklepów z różnymi cenami (głównie w Euro- trzeba się targować, my płaciliśmy w dolarach i lepiej na tym wyszliśmy), w każdą stronę jak się pójdzie są restauracje, bary etc. od lotniska niedaleko jak na Turcję, autokarem jechaliśmy ok. 1 godziny 2. Plaża - faktycznie jest kawałek do przejścia ulicą, ok. 300 metrów, co godzinę jeżdżą busiki spod Hotelu i z powrotem. Piaszczysta i bardzo \\\"długa, duża\\\", leżaków nigdy nie brakowało, morze ciepłe ale woda bardzo słona (w końcu to morze.. :)), faktycznie może trochę przeszkadzać centrum sportów wodnych, ponieważ czuć benzynę i zasłaniają widok, ale wszystko zależy od miejsca, w którym się wybierze leżak, all na plaży ok - napoje, posiłki, przekąski - nie trzeba wracać na obiad do Hotelu, aczkolwiek do baru jest ok. 50 metrów 3. Pokoje - są czyste, nowoczesne, ładne, wyposażenie standardowe, w TV 1 działający polski kanał - Polonia, łazienka spora, minus - działająca wentylacja dość głośno, prysznic 2 osobowy, kosmetyki hotelowe, mini bar codziennie uzupełniany w napoje bezalkoholowe bezpłatnie, pościel czyta, pokojowe dokładne jak się zostawi $, a jeśli nie to wymieniają śmieci i odkurzają co 2 dzień, sejf płatny ale raczej nie konieczny, my trzymaliśmy kase i wszystkie sprzęty na wierzchu i nic nam nie zginęło 4. Basen - duży, sporo leżaków, byliśmy w połowie lipca i nie było potrzeby zajmowania leżaków rano. woda ciepła, czysta, chlorowana, ręczniki dostępne na kartę w SPA, leżaki bezpłatne na basenie i plaży 5. Animacje - codziennie coś się działo, w ciągu dnia na basenie przywitanie (fajny taniec), aqua aerobik, piłka wodna, zumba, lotki. Wieczorami różne pokazy, kabarety, codziennie coś innego, jednak poczucie humoru \\\"tureckie\\\" nie każdemu się podoba. Animatorzy bardzo sympatyczni, podchodzą pytają jak się czujemy etc.
głośna wentylacja w łazience (nie jest to jednak bardzo uciążliwe) zdarzają się nie domyte sztućce (efekt masowego mycia w zmywarce) oczekiwanie na dostępne pokoje po przyjeździe ok 1,5 godziny (ale już opcją all)
Generalnie polecam, można spędzić bardzo miło czas.
Bardzo ładny, nowoczesny, super pokoje, fajny basen, bardzo dobra obsługa, świetne drinki, ciekawe animacje, smaczne przekąski. Ogólnie Super.
Jedzenie mimo iż wyglądało fajnie mogło by być lepsze w smaku. Codziennie w nocy budziła mnie duchota spowodowana automatycznie wyłączającą się klimatyzacją którą musiałem ręcznie włączać. W łazience unosił się nieprzyjemny zapach.
niestety nie moge przemilczec tego co sie wydarzylo ze wzgledu na brak jakiejkolwiek empatii ze strony managmentu hotelu i obslugi biura z ktorym bylam. To biuro odpowiada za relacje z hotelem dla ktorego ewidentnie liczy sie tylko kasa a nie relacje z ludzmi. rozumiem procedury ale wystarczyla odrobina zyczliwosci. Turcje uwielbiam i nadal bede spedzac tam wiosenne wakacje ale nie z tym biurem i NIE W TYM HOTELU
nowy, ladne pokoje i restauracja
nie wiem jak to okreslic w jednym zdaniu ale : TOTALNY BRAK PROKLIENTOWSKIEJ POSTAWY ZE STRONY MANAGMENTU HOTELU. opisze sytuacje: W dniu wczorajszym wrocilam z wakacji, kt. spedzilam biurem X I pomimo ze bylam w Turcji szosty raz (z innymi operatorami) tym razem postanowilam opisac niemila sytuacje ktora mnie spotkala I niestety rzucila cien I na odbior biura oraz na opinie jaka wydam na temat hotelu (na wszystkich mozliwych portalach wakacyjnych). A mianowicie: pobyt w hotelu zakupilam przez posrednictwo biura Y w G - pomimo ze jestem z P.(zreszta jak zwykle, nigdy sie na nim nie zawiodlam) - Tour operatorem bylo Biuro X Po przylocie , przy meldowaniu sie w hotelu przy zamieszaniu przy recepcji - niestety potracilam torba ktora mialam na ramieniu - donice (wazon) kt. Stala przy recepcji, niestety byla ceramiczna, kawalek niestety odprysl, nie byla pobita I peknieta z drugiej strony). Oczywiscie grzecznie przeprosilam, podnioslam donice. Ale ze bylo I zamieszanie w zwiazku z tym upadkiem I pokojami kt. Nie byly gotowe- skierowano nas na obiad. Po powrocie pojawil sie jeden z managerow I pokazuje MI donice - podiosl I pokazal cene I spytal czy ja widze - 425 lirow (144 Euro), powiedzial ze mam za to zaplacic - jeszcze raz przeprosilam I poprosilam o czas abym mogla to zglosic rezydentce nastepnego dnia. W miedzyczasie rowniez zglosilam od razu ten problem p. M z S.(jedyna osoba kt. Chciala MI pomoc w tej sprawie - mimo ze tylko sprzedala MI wakacje) Nastepnego dnia poszlam chwile wczesniej aby porozmawiac na osobnosci z P. rezydentka - pan Menager juz jej wszystko pokazal (nawet dziure z tylu donicy kt. Jak wczesniej podnosil to nie jestem pewna czy byla), poinformowala mnie jedynie ze sfochowana Mina ze musze zaplacic I tyle. Zadalam pytanie czy tak Po prostu? Czy sprawdzila ubezpieczenie itp.? Nie obejmuje - mam zaplacic. Zero empatii ani zyczliwosci, jakiejkolwiek checi pomocy. Kolejnego dnia- miala byc inna rezydentka - poprosilam o przekazanie jej wszystkich informacji, I przelozenie ewentualnej zaplaty na kolejny dzien - czekalam na potwierdzenie I sprawdzenie wszelkich mozliwych lagodniejszych rozwiazan przez M. z S, kt. Dzialala w Polsce (notabene zadzwonila I do rezydentki I na infolinie x I uslyszala drwiaca odpowiedz: skoro przewrocila niech placi! Na dyzurze P. Alporozmawialam z nia - jeszcze raz tlumaczac ze to nie byl akt wandalizmu , wykonany w stanie nietrzezwym tylko niestety niemily przypadek I nie zrobilam tego specjalnie I prosze aby porozmawiala moze chociaz umniejszyc ta kwote? Przy mnie probowala cos zrobic - nietety bezskutecznie. Tu P. A przynajmniej probowala... Doszlo do zaplaty - posiadam rachunek, kt. Poprosilam na potwierdzenie -sklamalam ze dla ubezpieczyciela, aby miec jakiekolwiek pokwitowanie w rece- I zaproponowano MI ze moga wypisac w takim razie wyzsza kwote.... Niestety lub stety jestem z natury uczciwa osoba - poprosilam o prawdziwy powod I kwote. Po 2 kolejnych dniach spotkalam P. A. na sniadaniu - zwrocilam uwage - ze ta donica dalej tam stoi - I ze przydaloby sie odrobiny przyzwoitosci I ja sprzatnac skoro za nia zaplacilam. Uslyszalam ze to Turcja... Wiec ja na to ze mam wrazenie ze padlam kozlem ofiarnym I Po prostu dalam sie naciagnac przez hotel - ktos sobie znalazl na ekstra kasowanie - wzruszyla ramionami... Wyjezdzajac donica dalej tam stala.... Reasumujac: oczekiwalam od rezydentek jakiejkolwiek pomocy I wsparcia - nawet dobrego slowa I odrobiny zyczliwosci (nie mowiac o braku proklientowskiej postawy managementu hotelu) - takze UWAGA NA BIALE DONICE przy recepcji i jakiekolwiek uszkodzenia - wykasuja bez mrugniecia okiem nie zwazajac na okolicznosci. no albo sugeruje wykupienie dodatkowego ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia czegokolwiek.
Tripadvisor