271 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjne położenie: na malowniczym cyplu, w popularnej miejscowości turystycznej Colakli, 14 km na zachód od historycznego Sid
Bogata oferta rekreacyjna: 2 zjeżdżalnie wodne (otwarte w wyznaczonych godzinach), program animacyjny, siłownia, aerobik, sauna,
Tylko 300 m do prywatnej, piaszczystej plaży, wyróżnionej certyfikatem Błękitnej Flagi.
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
6. Jedzenie - dla nas rewelacja, smaczne, różnorodne, dużo słodkości i owoców, cały czas tak naprawdę można jeść. Dla nas było wszystkiego aż za dużo. 2 razy mieliśmy kolację tematyczną Turecką, dekoracja sali ładna, i kolacja na restauracji i połowie terenu basenu, wszystko robione na świeżo, mięso z grilla zawodowe, codzienne różne rodzaje, na śniadaniach jedzenie podobne (aczkolwiek co można jeść jeszcze na śniadania) według nas było wszystko co potrzebne. Kelnerzy w ogóle nie oglądają się na napiwki, wręcz jak chcieliśmy dać jednemu za obsługę to poprosił nas żebyśmy wrzucili do pudełeczka na stoliku bo oni dzielą się po równo- zdziwiło nas to. możliwość zapisania się jednorazowo na kolację a\\\'la carte - ale my nie byliśmy 7. recepcja - dość pomocna, aczkolwiek tylko część załogi mówi dobrze po angielsku, przy meldowaniu trzeba mieć voucher hotelowy bo robią problem i trzeba dłużej czekać na pokój, po przyjeździe czekaliśmy ok. 1 godziny na pokoje. 8. Okolica - blisko do Side, można jechać Dolmuszem na własną rękę, super ruiny w samym centrum, antyczne miasto, sporo do zwiedzania jednak polecamy jechać wieczorem, ponieważ w ciągu dnia jest okropnie gorąco od tych murów... 9. Sporo Polaków i Niemców, trochę Ruskich, ale raczej kulturalnych 10. ALL - jak dla nas wystarczający alkohole i napoje bardzo dobre, polecamy rewelacyjne wino i piwo Efes. Koniec wywodu :D - ogólnie wczasy uważamy za bardzo udane i chętnie polecimy ten obiekt innym znajomym (jedni są już na miejscu:)) jako godny uwagi. Uważamy że ocena 9,9/10 jest idealna. POLECAMY!!!!! Minus nie dotyczący Hotelu - emocje na koniec wakacji z powrotem samolotem, oczekiwanie na lot 9 godzin.. Nie spodziewaliśmy się że Neckermann lata jeszcze ze Small Planet.. :/
Postanowiłam opisać szczegółowo pobyt w Hotelu, ponieważ opinie nie dają pewności do do trafnego wyboru tego miejsca na wakacje, jednak moje zdanie i męża (oraz osób, które poznaliśmy w Hotelu) jest jednoznaczne - HOTEL SUPER! 1. Położenie - mała miejscowość, sporo sklepów z różnymi cenami (głównie w Euro- trzeba się targować, my płaciliśmy w dolarach i lepiej na tym wyszliśmy), w każdą stronę jak się pójdzie są restauracje, bary etc. od lotniska niedaleko jak na Turcję, autokarem jechaliśmy ok. 1 godziny 2. Plaża - faktycznie jest kawałek do przejścia ulicą, ok. 300 metrów, co godzinę jeżdżą busiki spod Hotelu i z powrotem. Piaszczysta i bardzo \\\"długa, duża\\\", leżaków nigdy nie brakowało, morze ciepłe ale woda bardzo słona (w końcu to morze.. :)), faktycznie może trochę przeszkadzać centrum sportów wodnych, ponieważ czuć benzynę i zasłaniają widok, ale wszystko zależy od miejsca, w którym się wybierze leżak, all na plaży ok - napoje, posiłki, przekąski - nie trzeba wracać na obiad do Hotelu, aczkolwiek do baru jest ok. 50 metrów 3. Pokoje - są czyste, nowoczesne, ładne, wyposażenie standardowe, w TV 1 działający polski kanał - Polonia, łazienka spora, minus - działająca wentylacja dość głośno, prysznic 2 osobowy, kosmetyki hotelowe, mini bar codziennie uzupełniany w napoje bezalkoholowe bezpłatnie, pościel czyta, pokojowe dokładne jak się zostawi $, a jeśli nie to wymieniają śmieci i odkurzają co 2 dzień, sejf płatny ale raczej nie konieczny, my trzymaliśmy kase i wszystkie sprzęty na wierzchu i nic nam nie zginęło 4. Basen - duży, sporo leżaków, byliśmy w połowie lipca i nie było potrzeby zajmowania leżaków rano. woda ciepła, czysta, chlorowana, ręczniki dostępne na kartę w SPA, leżaki bezpłatne na basenie i plaży 5. Animacje - codziennie coś się działo, w ciągu dnia na basenie przywitanie (fajny taniec), aqua aerobik, piłka wodna, zumba, lotki. Wieczorami różne pokazy, kabarety, codziennie coś innego, jednak poczucie humoru \\\"tureckie\\\" nie każdemu się podoba. Animatorzy bardzo sympatyczni, podchodzą pytają jak się czujemy etc.
głośna wentylacja w łazience (nie jest to jednak bardzo uciążliwe) zdarzają się nie domyte sztućce (efekt masowego mycia w zmywarce) oczekiwanie na dostępne pokoje po przyjeździe ok 1,5 godziny (ale już opcją all)
Generalnie polecam, można spędzić bardzo miło czas.
Bardzo ładny, nowoczesny, super pokoje, fajny basen, bardzo dobra obsługa, świetne drinki, ciekawe animacje, smaczne przekąski. Ogólnie Super.
Jedzenie mimo iż wyglądało fajnie mogło by być lepsze w smaku. Codziennie w nocy budziła mnie duchota spowodowana automatycznie wyłączającą się klimatyzacją którą musiałem ręcznie włączać. W łazience unosił się nieprzyjemny zapach.
niestety nie moge przemilczec tego co sie wydarzylo ze wzgledu na brak jakiejkolwiek empatii ze strony managmentu hotelu i obslugi biura z ktorym bylam. To biuro odpowiada za relacje z hotelem dla ktorego ewidentnie liczy sie tylko kasa a nie relacje z ludzmi. rozumiem procedury ale wystarczyla odrobina zyczliwosci. Turcje uwielbiam i nadal bede spedzac tam wiosenne wakacje ale nie z tym biurem i NIE W TYM HOTELU
nowy, ladne pokoje i restauracja
nie wiem jak to okreslic w jednym zdaniu ale : TOTALNY BRAK PROKLIENTOWSKIEJ POSTAWY ZE STRONY MANAGMENTU HOTELU. opisze sytuacje: W dniu wczorajszym wrocilam z wakacji, kt. spedzilam biurem X I pomimo ze bylam w Turcji szosty raz (z innymi operatorami) tym razem postanowilam opisac niemila sytuacje ktora mnie spotkala I niestety rzucila cien I na odbior biura oraz na opinie jaka wydam na temat hotelu (na wszystkich mozliwych portalach wakacyjnych). A mianowicie: pobyt w hotelu zakupilam przez posrednictwo biura Y w G - pomimo ze jestem z P.(zreszta jak zwykle, nigdy sie na nim nie zawiodlam) - Tour operatorem bylo Biuro X Po przylocie , przy meldowaniu sie w hotelu przy zamieszaniu przy recepcji - niestety potracilam torba ktora mialam na ramieniu - donice (wazon) kt. Stala przy recepcji, niestety byla ceramiczna, kawalek niestety odprysl, nie byla pobita I peknieta z drugiej strony). Oczywiscie grzecznie przeprosilam, podnioslam donice. Ale ze bylo I zamieszanie w zwiazku z tym upadkiem I pokojami kt. Nie byly gotowe- skierowano nas na obiad. Po powrocie pojawil sie jeden z managerow I pokazuje MI donice - podiosl I pokazal cene I spytal czy ja widze - 425 lirow (144 Euro), powiedzial ze mam za to zaplacic - jeszcze raz przeprosilam I poprosilam o czas abym mogla to zglosic rezydentce nastepnego dnia. W miedzyczasie rowniez zglosilam od razu ten problem p. M z S.(jedyna osoba kt. Chciala MI pomoc w tej sprawie - mimo ze tylko sprzedala MI wakacje) Nastepnego dnia poszlam chwile wczesniej aby porozmawiac na osobnosci z P. rezydentka - pan Menager juz jej wszystko pokazal (nawet dziure z tylu donicy kt. Jak wczesniej podnosil to nie jestem pewna czy byla), poinformowala mnie jedynie ze sfochowana Mina ze musze zaplacic I tyle. Zadalam pytanie czy tak Po prostu? Czy sprawdzila ubezpieczenie itp.? Nie obejmuje - mam zaplacic. Zero empatii ani zyczliwosci, jakiejkolwiek checi pomocy. Kolejnego dnia- miala byc inna rezydentka - poprosilam o przekazanie jej wszystkich informacji, I przelozenie ewentualnej zaplaty na kolejny dzien - czekalam na potwierdzenie I sprawdzenie wszelkich mozliwych lagodniejszych rozwiazan przez M. z S, kt. Dzialala w Polsce (notabene zadzwonila I do rezydentki I na infolinie x I uslyszala drwiaca odpowiedz: skoro przewrocila niech placi! Na dyzurze P. Alporozmawialam z nia - jeszcze raz tlumaczac ze to nie byl akt wandalizmu , wykonany w stanie nietrzezwym tylko niestety niemily przypadek I nie zrobilam tego specjalnie I prosze aby porozmawiala moze chociaz umniejszyc ta kwote? Przy mnie probowala cos zrobic - nietety bezskutecznie. Tu P. A przynajmniej probowala... Doszlo do zaplaty - posiadam rachunek, kt. Poprosilam na potwierdzenie -sklamalam ze dla ubezpieczyciela, aby miec jakiekolwiek pokwitowanie w rece- I zaproponowano MI ze moga wypisac w takim razie wyzsza kwote.... Niestety lub stety jestem z natury uczciwa osoba - poprosilam o prawdziwy powod I kwote. Po 2 kolejnych dniach spotkalam P. A. na sniadaniu - zwrocilam uwage - ze ta donica dalej tam stoi - I ze przydaloby sie odrobiny przyzwoitosci I ja sprzatnac skoro za nia zaplacilam. Uslyszalam ze to Turcja... Wiec ja na to ze mam wrazenie ze padlam kozlem ofiarnym I Po prostu dalam sie naciagnac przez hotel - ktos sobie znalazl na ekstra kasowanie - wzruszyla ramionami... Wyjezdzajac donica dalej tam stala.... Reasumujac: oczekiwalam od rezydentek jakiejkolwiek pomocy I wsparcia - nawet dobrego slowa I odrobiny zyczliwosci (nie mowiac o braku proklientowskiej postawy managementu hotelu) - takze UWAGA NA BIALE DONICE przy recepcji i jakiekolwiek uszkodzenia - wykasuja bez mrugniecia okiem nie zwazajac na okolicznosci. no albo sugeruje wykupienie dodatkowego ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia czegokolwiek.
Jestem zadowolona z wyjazdu, chetnie wroce do tego hotelu. Personel uprzejmy, pomocny, mowicy po angielsku, Nie polecam mlodym osobom szukajacym rozrywki , raczej slabe miejsce pod tym wzgledem, za daleko do Side. Animacja niemrawea, ale pewnie dla tego, ze sezon dopiero sie zaczynal. Bardzo dobre jedzenie , czysto, obsluga rewelacyjna, nienatretna. Goraco polecam. Wyjazd byl wart swojej ceny
Nowy, czysty , swietna obsluga
Slaba animacja, brak ogrodu, troszke za male terytorium
4* to chyba max dla tego hotelu stosunek jakości do ceny mocno przesadzony
Nowy budynek czyste pokje regularnie sprzątane , miła obsługa
HOTEL NA BARDZO MAŁEJ POWIERZCHNI , daleko do morza średnie jedzenie kiepskie animacje praktycznie ich brak generalnie w hotelu wieje nudą
Pokoje sprzątane codziennie! Czysto! (Nie zostawiać rozrzuconych rzeczy, bo pokojówka je poskłada). W pokojach indywidualne klimatyzacje, w każdym pokoju telewizor (cztery polskie programy). W hotelu dwie restauracje a\'la carte - w trakcie pobytu jeden wstęp darmowy - wymagana wcześniejsza rezerwacja. Trzy bary z alkoholami i przekąskami. Mnóstwo jedzenia, jeść można praktycznie cały dzień, np. o 4 rano można zejść na stołówkę, gdzie czekają posiłki dla osób wyjeżdżających na wycieczki, czy do domu. Posiłki dosyć zróżnicowane, dużo ciast, ichnich słodyczy, owoców i warzyw. Posiłki: śniadania, późne śniadania, obiad, kolacje. W międzyczasie przekąski w barach przy basenie i na plaży. Dwa razy dziennie darmowe lody. Posiłki można jeść także w barze na plaży, nie trzeba wracać do hotelu. Na plaży zimne napoje, piwo, drinki, kawa itp. Plaża około 0,5 km od hotelu, dowóz na każde żądanie samochodem w recepcji. Plaża piaszczysta, bez kamieni, nie trzeba butów do wody. Na plaży łóżka i baldachimy. Generalnie tłoczno, plaże hotelowe obok siebie, dzikich plaż w pobliżu nie uświadczysz.Alkohole lokalne, piwo Efes, drinki i wódka nienajgorsze. Barmani nie ograniczają alkoholu, ani nie leją jakichś rozcieńczanych świństw. W barze do palenia darmowa szisza. W hotelu SPA, darmowe sauny sucha, parowa i turecka, basen wewnątrz, siłownia, dodatkowe zabiegi płatne na życzenie. W hotelu sklepy z pamiątkami, ubraniowe, zegarki, fotograf, fryzjer, biżuteria i zegarki. Obsługa uczynna, nie wyciągają w ogóle rąk po napiwki! Rozmawiają po niemiecku, rosyjsku i angielsku. Klientela to głównie Niemcy i Rosjanie. Paru Holendrów i Słowaków. Z pod hotelu co 5, 10 minut odjeżdżają busy do pobliskich miejscowości (np. Side około 15 min. - 2 euro/os.). W pobliżu hotelu sklepy z podrabianą odzieżą, biżuterią, apteki i lokalne biura podróży. Ogólnie hotel polecam!
Hotel 5*, nowy, otwarty na wiosnę 2014 r. Bardzo ładny ze smakiem urządzony, nowoczesny, stylizowany tradycyjnymi orientalnymi detalami, czysty. Uwaga! Zdjęcia na portalu wakacje.pl (oprócz pierwszego robionego z lotu ptaka) nie są z tego hotelu! Na szczęście w rzeczywistości hotel jest o wiele ładniejszy niż na przedstawionych zdjęciach!
Położenie w miejscowości Colakli, typowo turystycznej, gdzie są praktycznie tylko hotele, to oczywiście nie dla każdego musi być wadą. Dosyć słabe i powtarzalne animacje. Mam nadzieję, że spowodowane jest to początkami hotelu i z czasem się rozkręci. Rosjanie, ale Ci raczej z górnych półek. Nie są strasznie uciążliwi, aczkolwiek człowiek czasami patrzy na nich z zażenowaniem. Niestety ich obecności praktycznie nigdzie w Turcji się nie uniknie.
Tripadvisor