Opinie o hotelu
Domina Parco dello Stelvio

8.4
Bardzo dobry
8 opinii

nie dało się prawie wogóle korzystać z centrum wellness, gdyż czynne było tylko do godz. 18.45
hotel znacznie oddalony od miejsc rozrywki, a miał być blisko
obsługa nie reagowała na prośby, np. o świeże ręczniki, trzeba było prosić kilkakrotnie, etc.

Gorąco polecam hotel dla wszystkich. Przyzwoite 3 polskie gwiazdki. Centrum wellness bardzo przyjemne i czyściutkie. Basen mały z ciepłą wodą i 3 saunami. Krótko otwarty codziennie ale o tym wiadomo od samego początku. Pyszne i urozmaicone jedzenie, kolacje przepyszne. Obsługa hotelu bardzo uprzejma i pomocna, w odróżnieniu od rezydentki biura podróży. Nie było żadnych problemów z zamówieniem busa hotelowego z dowozem lub odbiorem z nart, mając na uwadze problemy z korzystaniem ze ski busa w drodze powrotnej (straszny tłok). Do ski busa - 5 min z hotelu, w butach narciarskich i z nartami. Pod oknami hotelu, łagodny stok z orczykiem, z którego goście hotelowi mogą korzystać bezpłatnie. Profesjonalna narciarnia z suszarkami dla butów.

Hotel zdecydowanie polecam. Wspaniala obsluga, swietne jedzenie. Wspaniale miejsce na wypoczynek. Jedynym mankamentem jest pozna pora kolacji, gdyz rozpoczynala sie dopiero o godz 19:30. Ale mozna wytrzymac :) Nadrobili jakością posiłków i obsługa.

Autobus nie podjeżdża pod hotel. Uciążliwe szczególnie po nartach.

Miałam okazję być w tym hotelu w tym roku. Hotel super. Pokoje ogromne. Jedzenie bardzo dobre-szczególnie obiadokolacje.Śniadania lekko monotematyczne. Obsługa super. Jedynym mankamentem hotelu jest jego położenie. Autokar,który transportował nas do wyciągów nie podjeżdzał pod sam hotel bo było to niemożliwe. Trzeba było schodzić i podchodzić z całym sprzętem co było dość uciążliwe. Niestety byliśmy z biurem Sopol -tragedia. Nie mieliśmy nawet rezydenta na miejscu. Wszystko musieliśmy załatwiać sami. Sam hotel super ale miejscowść mało ciekawa jednak dobrze położona jeśli chodzi o dojazd do stacji narciarskich.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 820 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8413
Miejsce  Włochy / Val di Sole / Cogolo di Pejo
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, sprzęt zimowy, fitness, rowery, nordic walking, bez paszportu, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.4
Bardzo dobry
8 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
7.5
Położenie
6.1
Pokoje
9.5
Wyżywienie
9.6

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 8 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.4
6.8
Karolina Tymczenko

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

nie dało się prawie wogóle korzystać z centrum wellness, gdyż czynne było tylko do godz. 18.45
hotel znacznie oddalony od miejsc rozrywki, a miał być blisko
obsługa nie reagowała na prośby, np. o świeże ręczniki, trzeba było prosić kilkakrotnie, etc.


9.0
syriusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Gorąco polecam hotel dla wszystkich. Przyzwoite 3 polskie gwiazdki. Centrum wellness bardzo przyjemne i czyściutkie. Basen mały z ciepłą wodą i 3 saunami. Krótko otwarty codziennie ale o tym wiadomo od samego początku. Pyszne i urozmaicone jedzenie, kolacje przepyszne. Obsługa hotelu bardzo uprzejma i pomocna, w odróżnieniu od rezydentki biura podróży. Nie było żadnych problemów z zamówieniem busa hotelowego z dowozem lub odbiorem z nart, mając na uwadze problemy z korzystaniem ze ski busa w drodze powrotnej (straszny tłok). Do ski busa - 5 min z hotelu, w butach narciarskich i z nartami. Pod oknami hotelu, łagodny stok z orczykiem, z którego goście hotelowi mogą korzystać bezpłatnie. Profesjonalna narciarnia z suszarkami dla butów.


9.0
beatek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel zdecydowanie polecam. Wspaniala obsluga, swietne jedzenie. Wspaniale miejsce na wypoczynek. Jedynym mankamentem jest pozna pora kolacji, gdyz rozpoczynala sie dopiero o godz 19:30. Ale mozna wytrzymac :) Nadrobili jakością posiłków i obsługa.


7.4
Ryszard

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009
Para

Autobus nie podjeżdża pod hotel. Uciążliwe szczególnie po nartach.


9.0
EWA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Para

Miałam okazję być w tym hotelu w tym roku. Hotel super. Pokoje ogromne. Jedzenie bardzo dobre-szczególnie obiadokolacje.Śniadania lekko monotematyczne. Obsługa super. Jedynym mankamentem hotelu jest jego położenie. Autokar,który transportował nas do wyciągów nie podjeżdzał pod sam hotel bo było to niemożliwe. Trzeba było schodzić i podchodzić z całym sprzętem co było dość uciążliwe. Niestety byliśmy z biurem Sopol -tragedia. Nie mieliśmy nawet rezydenta na miejscu. Wszystko musieliśmy załatwiać sami. Sam hotel super ale miejscowść mało ciekawa jednak dobrze położona jeśli chodzi o dojazd do stacji narciarskich.


8.0
Jolanta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Hotel Super naprawdę polecam! Do jeżdżenia na nartach trochę daleko, ale w ofercie się o tym mówi. Obsługa miła, wszędzie czysto. Byłam w pokoju rodzinnym (4 osoby) i moim zdaniem był fantastyczny. Fajna okolica (słonecznie). W miasteczku nudy i nic tam się nie dzieje, nie ma żadnej rozrywki, ale z tym można sobie poradzić. Hotel bardzo oblegany przez turystów z Polski jak również cały region. Polecam!


8.8
paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2006
Para

jedyny mankament obiadokolacja o 19.30 dość póżno ,ale do niczego innego cieżko się przyczepić przedewszystkim jedzenie jest naprawde wyborne!!!polecam


8.8
SEBASTIAN MAZGAJ

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2006
Para

WITAM.JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z HOTELU.BYLEM W CZESCI O WYZSZEJJ KATGORII (WYREMONOWANA Z WEJSCIAMI NA KARTY CHIPOWE) POKOJ BARDZO PRZYJEMNY, CZYSTE LAZIENKI SPRZATANE CODZIENNIE ZE WSZYSTKIMI NOWYMI RECZNIKAMI. BASENY PIEKNE LECZ JEDYNA WADA OTWARTE W GODZIENACH WIECZORNYCH PRZED KOLACJA WIEC TRZEBA SIE SPIESZYC ABY ZDAZYC PO NARTACH A PRZED KOLACJA. WADA ZE DOJEZDZAC TRZEBA SKIBUSAMI LUB JAK W MOIM PRZYPADKU AUTOBUSEM BIURA PODROZY.
ALE POLECAM BARDZOOO. MAM TEZ PARE ZDJEC POKOI I BASENOW WIEC POSLAC MOGE:)



Mapa

Domina Parco dello Stelvio

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.