6,7 / 10

Dobry
Opinie o hotelu Euphoria Batumi
Gruzja / Adżaria

Euphoria Batumi

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 3 opinii

Stosunek jakości do ceny: PONIŻEJ OCZEKIWAŃ

Szczegółowe oceny
  • 5.1
    Hotel

    • 7,3 Basen
    • 5,0 Obsługa
    • 3,0 Rozrywka i animacje
    • 4,7 Sport
    • 5,7 Udogodnienia dla dzieci
  • 9.1
    Pokoje

    • 9,3 Czystość
    • 8,3 Łazienka
    • 9,3 Wielkość
    • 9,3 Wyposażenie
  • 6.8
    Położenie

    • 5,7 Atrakcje w okolicy
    • 7,0 Ciche i kameralne położenie
    • 8,0 Możliwości komunikacyjne
    • 8,3 Odległość od plaży
    • 5,0 Restauracje/bary w okolicy
  • 6.0
    Posiłki

    • 6,7 Ilość
    • 6,0 Jakość i smak
    • 5,3 Obsługa/serwis
    • 6,0 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Komfortowo wyposażone pokoje
  • Czyste i przyjemne pokoje
  • Przestronne pokoje
  • Ładna łazienka

Opinie

Dodane przez      
 
  • 6,8 / 10

    Grzegorz
    Para
    Pobyt: Lipiec 2017

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Ceniących spokój
    • Zalety - jest nowy - całkiem niezły standard (chociaż nie jest to europejskie *****) - hotel położony jest poza ścisłym centrum Batumi. Co też ma swoje plusy i minusy. W 20-25 min można dostać się autobusem do centrum miasta i wszystkich jego atrakcji. Przystanek znajduje się niedaleko hotelu, bilety kupuje się u pani konduktor w autobusie, koszt jest śmiesznie niski (0,80GEL za bilet dla 2 osób w 1 stronę, to ok 1,20 zł) - niedaleko hotelu znajduje się również wypożyczalnia rowerów
    • Wady - brak hotelowej zagospodarowanej plaży! - all inclusive z ograniczeniami - W zasadzie NIE są serwowane w ogóle potrawy kuchni gruzińskiej. (Jest tu typowa kuchnia międzynarodowa.) Jeżeli ktoś chce nacieszyć podniebienie WSPANIAŁĄ kuchnią gruzińską - musi to zrobić na własną rękę, w centrum Batumi jest mnóstwo niedrogich knajpek i restauracji. Koniecznie! - obsługa - w większości sprawia wrażenie zmęczonych (gośćmi?). Jest mało sympatyczna, chwilami wręcz gburowata. Do tego stopnia, że chwilami czuliśmy się jak intruzi przeszkadzający im w pracy. Dotyczy to zarówno (części!) obsługi recepcji, barmanów w lobby barze i barze przy basenie, jak i obsługi podczas posiłków głównych

    Największym rozczarowaniem był nie sam hotel, a rozbieżności między ofertą (w momencie zakupu wyjazdu), a stanem faktycznym. Hotel jest nowy, co jest zarówno jego zaletą (wszystko jest nowe i całkiem nowoczesne) jak i wadą (pewne niedoróbki, kasyno jest ciągle w budowie, plaża jest niezagospodarowana, a część obsługi hotelowej także wymaga jeszcze szkolenia) Pokój był odpowiedniej wielkości, nowocześnie wyposażony (tv, lodówka, indywidualnie sterowana klimatyzacja, nawet czajnik elektryczny wraz z kawą i herbatą, z którego nie korzystaliśmy). Łóżko duże i wygodne. Łazienka ok, jedynie trochę ciemna (jest suszarka, są hotelowe kosmetyki: szampon, żel pod prysznic i balsam do ciała). Małym minusem jest brak balkonu/tarasu. Rekompensowane to jest poniekąd rewelacyjnym widokiem na Morze Czarne (zachody słońca!) Pokój sprzątany był codziennie (wraz z wymianą ręczników). Największym minusem jest to, że hotel - wbrew temu, co nadal znajduje się w opisie oferty - NIE POSIADA własnej plaży. Plaża (żwirkowo-kamienista) jest dzika, niezagospodarowana, częściowo jest placem budowy, częściowo odgrodzona metalowym płotem. Wejście na plażę jest miejscami dosyć niebezpieczne, z uskokami. Chcąc korzystać z zagospodarowanej plaży, z leżakami, parasolami (odpłatnymi) trzeba udać się ok. 800 m w kierunku centrum Batumi (krótki kilkuminutowy spacerek). Przy plaży na wysokości hotelu można położyć się jedynie albo na żwirku/kamieniach albo na ręczniku Wyżywienie w formule all inclusive generalnie jest ok. Śniadania dość monotonne (+spore kolejki po robione przez kucharzy jajecznice i omlety). Obiady i kolacje smaczne. Codziennie pojawiało się coś nowego (mięso, dodatek, ciasto). Soki i woda mineralna z dystrybutorów. Ewentualnie kawa/herbata na życzenie. Uwaga! W zasadzie NIE są serwowane w ogóle potrawy kuchni gruzińskiej! w ramach all inclusive) serwowane są alkohole lokalne (gruzińskie wino, piwo, wódka) oraz napoje bezalkoholowe. Drinki (nawet z lokalnych alkoholi) nie są zawarte.

    Opinia dodana:
  • 5,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Jacek
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Lipiec 2017

    • Zalety Hotel czysty, położony 200 metrów od morza.
    • Wady Brudna państwowa plaża ,leżaki i parasole zniszczone i odpłatne. Brak animacji dla dorosłych i dla dzieci.

    W ofercie all inclusive o wszystko trzeba się upominać, brak przekąsek , brak gruzińskich potraw jedzenie średnie brak urozmaicenia. Cena nie adekwatna do usługi. Hotel nowy oddany do użytku w 2017 roku. Małe lobby i kiepski wybór w wersji all inclusive. Hotel jest poza centrum ,plus za niskie ceny taxi i autobusów. Baseny są dwa a nie trzy jeden wewnętrzny i jeden na zewnątrz mały.

    Opinia dodana:
  • 7,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    podróżniczka
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Lipiec 2017

    • Zalety blisko morza
    • Wady dyskoteka na 9 piętrze, a muzykę słychać nawet na 1 piętrze tzn. dudnienie; brak na plaży leżaków, parasoli, ręczników czy sprzętów wodnych

    Hotel turecki, jedzenie europejskie i tureckie - smaczne, ale brak gruzińskich dań. Czysto, obsługa raczej przyjemna, mniej przyjemna jak chce się korzystać z opcji all inclusive. Blisko do morza, ale plaża nadal należy do państwa a nie do hotelu, kamienista, nie ma na niej leżaków, parasoli, sprzętów wodnych, które są wymienione w ofercie tego hotelu. Brak animacji dla dorosłych, muzyki na żywo, dj-ów. Hotel nie jest położony w centrum, na razie to ostatni hotel przy linii brzegowej (20 min autobusem od samego centrum centrum Batumi).

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi