1136 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża.
Dla dzieci: brodzik, animacje, mini klub ,menu, plac zabaw.
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna: siatkówka plażowa, koszykówka, aerobik, animacje, rzutki, dyskoteka.
Obsługa to mocny punkt hotelu. Pozdrawiam barmanów na basenie i lobby oraz obsługę przy basenie odpowiedzialną za leżaki i ręczniki. Rafa koralowa bardzo ładna, widzieliśmy delfiny, mante i inne mniejsze stworzenia. Słabe jedzenie. Brak animacji. Zamknięta dyskoteka. Prośba do osoby odpowiedzialnej za nagłośnienie na basenie i w dyskotece, zainwestujcie w sprzęt grając dwoma wysłuzonymi głośnikami które są przenoszone z basenu do lobby i raz na dyskotekę to jakaś porażka. Klimatyzacja w restauracji i lobby włączana tylko na krótko w wybranych godzinach. W siłowni ponad 30 stopni więc po wizycie od razu zaliczona sauna. Mimo kilku wpadek jestem zadowolony z pobytu w hotelu, poznałem dużo ciekawych osób z którymi miło spędziłem czas. Jakość adekwatna do ceny.
Obsługa to mocny punkt hotelu. Rafa koralowa.
Słabe jedzenie. Brak animacji. Zamknięta dyskoteka. Klimatyzacja w restauracji i lobby włączana tylko na krótko w wybranych godzinach.
Spędziłem tam w 2013-stym roku wraz z synem (18) i córka (16) dwa fantastyczne tygodnie. Niezapomniane miejsce. Przy najbliższej sposobności odwiedzę Coral Hills z żoną i serdecznie wszystkim to miejsce polecam. Szczególnie amatorom nurkowania.
Holl recepcyjny - wysoki, marmury i imponująca przestrzeń. Wrażenie królewskiego przepychu. Życzliwy i pomocny personel. Smaczne i obfite posiłki. Bezpośrednia bliskość plaży, duży basen, niezadeptana rafa. Ustronne położenie z dala od tłumu ziomali.
Długo się zastanawiałem i jakoś nie mam żadnych złych wspomnień. Czytając negatywne opinie mam wrażenie, że ci ludzie byli w innym miejscu niż Coral Hills.
Zacznijmy od tego, że wybraliśmy najtańszą ofertę w Marsa pod kontem nurkowania (freediving) na lokalnej rafie. Szybko, tanio i głęboko. Reszta naszych oczekiwań, to nie umrzeć z głodu, pragnienia i nie przekręcić się w toalecie. Z takiego pułapu spotkały nas już jedynie bardzo pozytywne niespodzianki: - Świeże, smaczne potrawy (warzywa, owoce, biały ser itd.) - ko(s)miczna wręcz obsługa (głównie Animator) - brak smrodu gówna z okazji podlewania ogródka (zamiast węża z szamba - zraszacze) - brak zatruć - brak problemów z obsługą - wszystko do załatwienia lub załagodzenia. Pobyt nasz przebieg w sielskiej atmosferze z pierwiastkami ułańskiej fantazji podczas wieczornych zabaw i konkretnych nurkowań na wstrzymanym oddechu (+40m) oraz na bieganiu po pustyni. Oczywiście mieliśmy szczęście do super towarzystwa, ale nie bez zasług pozostał Super młody bystry i wesoły Animator. Jeżeli ktoś nie ma wygórowanych oczekiwań, wrodzonego focha i jest otwarty na nowe dośweiadczenia, to absolutnie polecam to miejsce. Nasz 5. pobyt w Egipcie i pierwszy zdecydowanie do powtórki!
Głęboka (50m+) rafa przy samym pomoście Dwie bazy nurkowe Delfiny Obsługa, z którą wszystko się da załatwić Higiena Smaczne potrawy Goście z całej Europy z lekką przewaga Polaków Odprężająca atmosfera
Położony w pobliżu hotelu Dreams Beach, przy piaszczystej plaży to propozycja dla osób szukających relaksu i ciszy. Jest to też dobra baza dla osób chcących nurkować, bliskość ciekawych raf koralowych. Pokoje przestronne i czyste, chociaż meble są dość staroświeckie i nie najnowsze. Animacje przy basenie, raczej skierowane do osób dorosłych. Dobra baza dla osób nurkujących, które nie będą spędzać całego czasu na terenie hotelu. 1 restauracja a?la carte. Wifi w lobby bezpłatne. Plac zabaw dla dzieci z boku hotelu. Kilka basenów w tym 1 podgrzewany.
Ładna plaża, cisza i spokój
Mało atrakcji dla dzieci, tylko 1 restauracja a\'la carte
Hotel ogólnie bardzo przyjazny mnie się podobało.najlepsze co w tym hotelu jest i super funkcjonuje to taxi star rewelacyjni ludzie to prowadza organizują naprawdę super i tanio wycieczki gdzie biuro tui za te wycieczki pobierało jeszcze raz taką sumę .taxi star to młodzi ludzie ale widzą co do nich należy gdy mają pod opieką wczasowiczów priorytet ich to opieka,bezpieczeństwo i zadowolenie klienta .z całego serca polecam.????????????????
Cisza blisko do morza czysto obsługa super pod każdym względem
Jedzenie dobre ale non stop to samo nie było urozmaicenia chodzi mi tu ogólnie o owoce morza było ich brak
Hotel dla ludzi szukajacych odpoczynku. Jesli ktos lubi muzyczke - jest przy basenie, jesli nie lubi jest osobny basen gdzie jest cisza. Wieczorem dyskoteka, jesli lubi ktos duze dyskoteki 2 x w tygodniu wyjazd na taka dyskoteke. Siłownia, dla dzieci kacik zabaw w budynku kolo silowni, na zewnatrz plac zabaw, SPA - super masuje Camelia polecam, masuje jak w Tjlandii a nie jakies ugniatanie. Ładna rafa przy hotelu, mozna korzystac takrze z pomostu hotelu obok. Nie ma sie czego doczepic przy tym hotelu, jak na Egipt calkiem fajna 4*. Mnustwo rodaków :) innych prawie nie widac. ps. nie ma kary w potrawach, tak ze wszystko jadalne :) w innych hotelach prawie do wszystkiego sypali kary....
kameralny, spokojny, animatorzy bardzo mili i nie nachalni, obsługa przyjemna.
Daleko wszedzie poza hotelem, drogo w sklepach hotelowych.
Hotel ogólnie nie najgorszy pierwsze wrażenie ok . Nie jestem czepialski ale nie schodząca do końca woda pod prysznicem napuchnięta w rogach ścian farba brudne podłogi na korytarzach itp wpływają niekorzystnie na całokształt. Jak zostawisz dolara pokój Ci lekko ogarną. Jedzenie monotonne. Dramat z tą mortadelą i kilkoma innymi daniami. Przeżyć się da ale dla średniowymagajacego gościa szału nie ma. Brak szklanek braki w barze bary i godziny ich otwarcia nie zgodne z opisem. Na płazy baru brak. Przy basenach tylko 1 i to do 17:00.Bar wewnątrz ponury z dziwnym zapachem. Barmani pracujący za karę.Natarczywi sprzedawcy wycieczek i masaży.Jeszcze bardziej natarczywy właściciel sklepiku.Pamiatki 10 razy droższe niż na lotnisku w Marsa Alam .Wifi w holu i to bardzo słabe.Pani z TUI niby przychodziła na dyżury ale i tak wszystko trzeba było załatwiać samemu. Miłe zaskoczenie na koniec odnośnie możliwości pozostania w pokoju na czas oczekiwania na autokar po zakończeniu doby hotelowej. Ale wyglądało to na jednorazowy incydent.
Rafa
Niezbyt czysto Brak szklanek Nie wszystko zgodne z opisem TUI
Witam serdecznie chciałbym się podzielić z wami ważnymi uwagami dotyczące tego hotelu jak i niestety biura podroży TUI, który był organizatorem tej wycieczki . Pisałem kilka tygodni temu o hotelu a także napisałem reklamacje do biura podróży i niestety biuro nie uwzględniło mi tejże reklamacji odnosząc się tylko części moich uwag . Niestety kwestie braku sztućców na stołówce oraz brak dyskoteki (która jest uważana za mocne strony hotelu) długie kolejki po posiłek już organizator nie odniósł się do tych zarzutów uważając iż hotel nie ma żadnych minusów, a kwestia posiłków jest kwestia indywidualną każdego klienta. Jest mnóstwo opinii niekoniecznie dobrych a jednak biuro twierdzi że turyści nie piszą reklamacji i że nie dotarły do nich żadne uwagi dot. hotelu. Dlatego bardzo proszę Was wszystkich piszcie reklamacje mówcie głośno o tym jak tam jest gdyż biuro chyba nie za bardzo wie co tam się dzieje. Wiele do życzenia także ma obsługa już na miejscu chodzi o rezydentkę, która na każde niedoskonałości hotelu miała zawsze odpowiedź . W moim odczuciu rezydentka wie co się dzieje w hotelu natomiast nie chce przyznać racje klientom gdyż liczyło by się to z odszkodowaniami. Pani Joanna-rezydentka jest tam chyba za karę, niemiła zero pomocy, która wie tylko jak wcisnąć wycieczki. Podsumowując zanim wybierzecie wycieczkę zastanówcie się czy chcecie jechać z biurem podróży TUI oraz czy chcecie jechać do tego hotelu ??? i na prawdę piszcie reklamacje zgłaszajcie uwagi gdyż biuro nigdy nie będzie uważało ze coś jest nie tak z tym hotelem , ja oczywiście odwołuje się od pisma a nawet jestem wstanie iść na drogę sądową.Jeśli natomiast znalazły by się osoby, które byłyby wstanie napisać grupową skargę na biuro podróży do sądu dajcie znać na adres e-mail: marekgolebiewski5@wp.pl.
TRAGEDIA OBÓZ PRZETRWANIA
Hotel położony na totalnym odludziu na lewo od lotniska jakieś 20km nie tak jak wszystkie pozostałe na prawo... leżaki stare i zdezelowane, cieki wodne ze zdjęć nieczynne... menu bardzo skromne i nie zaglądajcie za drzwi kuchni... syf syf jeszcze raz syf, byliśmy z 2 dzieci 2 i 3 latka na majówke 2018 - do wody trzeba było na barana bo dojście iście księżycowe, kawa w barze zalewana z czajnika - nescafe rozpuszczalna ze słoika, brak jakichkolwiek ekspresów, cole i fante mieszają w wiaderku i przelewają do oryginalnych butelek, za wode trzeba płacic 1$ za litr, piwo dobre butelkowe, pozostałych alkoholi brak!!! Jedzenie kiepskiej jakości stoły brudne tylko przecierane, połowa hotelu nieczynna z powybijanymi oknami... Mamy porównanie bo jeździmy do Egiptu od 15 lat po 2 - 3 razy w roku i takiej wtopy jeszcze nie mieliśmy!!!!! Hotel opanowany przez miejscowych i ich tam jest 70% a mało przyjemnie jak pływają w basenie w burkach.... Unikajcie tego miejsca są dużo lepsze Hotele za te same pieniądze...
przestronne pokoje
brudno, złe jedzenie,
Hotel typowo egipski czyli zawsze z jakimiś usterkami. Obsługa także typowa, bez napiwków nikt się tobą nie Interesuje. Jeżeli godzisz się na te drobne niedogodności to reszta jest ok. Piękne widoki wynagrodzą uciążliwości.
Widoki i baseny
Jedna restauracja, brak baru na plaży, brak pomostu.
Pobyt uważam za bardzo udany. Hotel robi pozytywne wrażenie. Obsługa zawsze uśmiechnięta.Goście to w 2/3 Egipcjanie, reszta Polacy. Wcześniejsze opinie o braku sztućców, talerzy, jedzenia trochę mnie niepokoiły, ale na miejscu okazało się, że niczego nie brakowało. Zawsze gdy tylko w naczyniu z jedzeniem pokazywało się dno kucharz przynosił nowe. Jedzenie bardzo dobre. Zawsze minimum dwa rodzaje mięs /ryba. Warzywa, makarony. Często była okra za która przepadam. Ze słodkości, kilka rodzajów ciast (w Egipcie zazwyczaj smakują tak samo różnią się polewą :)). Z owoców najczęściej pomarańcze i melon, rzadziej winogrona i guawa (pyszna!). Były tez daktyle, najlepsze jakie jadłem. Co do czystości. To mój kolejny pobyt w tym kraju. Egipski standard utrzymany, albo to akceptujesz, albo nie. Dla mnie ważniejsza jest pogoda, rafa, morze niż dokładnie starty kurz, równe fugi czy brak kamienia pod prysznicem. Pokoje duże z widokiem na morze. Polecam \"powalczyć\" ($) o te w głównym budynku, na lewo od recepcji. Im bliżej morza tym lepiej. Bardzo ładne baseny. Czystszy ten bez baru, ale i w drugim dramatu nie było. Nieco męczący byli animatorzy, po kilka razy zapraszający, wrzaskiem, na animacje, ale to ich praca. Teraz najważniejsze...Rafa fantastyczna. Ilość gatunków ryb imponująca, miałem szczęście zobaczyć żółwia oraz delfiny. Niestety przez cztery dni pobytu była czerwona flaga, oczywiście na pogodę hotel wpływu nie ma. Na dni z czerwoną flaga polecam wybrać się na spacer plażą w prawa stronę. Przed murem hotelu Mangrowe (spacerem ok 10 min) jest zatoka z której można korzystać. Woda pod kolana miejscami do pasa, trochę ryb. Osłodziło to trochę zamknięty pomost.
Rafa. Cisza i spokój. Dobre jedzenie.
Kilka by się znalazło, ale mało istotne
nie polecam tego hotelu zdecydowanie, standard bardzo niski, w tej cenie można znaleźć dużo lepszy hotel
jedynie plaża
brud, smród, obsługa,
jeśli mogę tak napisać to odradzam wszystkim ,tragicznie to mało powiedziane,cóż z tego że piękne słonko -baseny brudne-woda przez tydzień wcale nie uzupełniana -jeden syf i brud-po zwróceniu uwagi personelowi nie dało efektów,w hotelu bardzo dużo gości egipcjan z całymi rodzinami i oni niestety lepiej traktowani niż europejczycy -jedzenie otrzymywali wynoszone bokiem prosto z kuchni -piękne kawałki mięsa a my cała reszta jedliśmy kilka sztuk i soooooos(my przez 5 dni jedliśmy wątróbkę pod wszystkimi postaciami -smażoną ,z grilla,pieczoną,w sosie itd...) w ofercie miały być przekąski -których na oczy nie widziałam,woda do picia butelkowana ,niestety jak se nie kupiliśmy to jej nie widzieliśmy pomimo wykupienia wycieczki z najdroższą obcją jest tylko jedna restauracja pomimo że w ofercie piszą że są dwie-nie dajcie się naciąć jednym słowem gdyby nie rafa i wyjazdy na wycieczki fakultatywne ,na których też oszukują to było poprostu Tragicznie!! po zgłoszeniu reklamacji po powrocie do domu(14.08-21.08)niestety została odrzucona .ponieważ oczywiście tooroperator i hotel marsa alam coral hils do niczego się nie przyznaje i żadnych błędów nie popełnił nam wakacje poprostu spierdzielili-jak mogę to ostrzegam wszystkich!!!!!
piękna rafa koralowa
bród,wokoło bez dojścia do plaży ,jedzenie tragiczne-TRAGICZNE!!!pokoje sprzątane po łepkach ,sanitariaty całe w glonach -prowadzony remont hotelu i obok też,odpadające kafle zarówno w holach jak i na balkonach pokojowych,łazienkach
W hotelu obsługa miła ale bardzo powolna. Napoje tylko z automatu.
Położenie przy samym morzu.
Jak większość hoteli w Egipcie dużo bałaganu i tylko jedna restauracja. Nie działa bar na plaży.
nie adekwatny do opisu w ofercie, nie spełnił moich oczekiwań
Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie (04-18.08.2018).Hotel ogólnie robi dobre wrażenie .Przepiękna żywa rafa koralowa na wprost hotelu , własny nowo oddany pomost .Niezapomniane wrażenia ze snurkowania bezcenne. Dużo zieleni niestety sztuczna rzeka i fontanny nie działające. Dwa duże baseny .Jeden cichy z jakuzzi i drugi głośny z muzyką i animatorami ;TITO, FIFTY i MISHO którzy robili wszystko aby było wesoło i mile spędzić czas na basenie i wieczorem .Codziennie o godz. 21.00 prowadzili animacje dla dzieci a o 21.30 dla dorosłych ale po nich już tylko echo i szum morza słychać . Gdyby nie oni to całkiem nie było by co robić po kolacji ponieważ dyskoteka która widnieje w opisie hotelu nie istnieje.Lokal z napisem SUBMARINE DISCO zamknięty na kłódkę tak jak i restauracja a la carte i bilard.W ofercie oczywiście wszystko działa na 100%. Pool bar przy basenie kiepski notorycznie brak jak nie piwa to fanty ,coli, szklanek itp. Bar na plaży to już całkowita żenada .Obsługa przy basenie szczególnie MACHMED bardzo mili i uśmiechnięci.Ręczniki przy basenie i plaży gratis. Pokoje i ich czystość ok.Codziennie sprzątane ,wymieniane ręczniki jak czegoś brakowało np.papieru nie było z tym problemu.Sejf za darmo za to duży plus. Jedzenie bardzo monotonne.Po pierwszych pięciu dniach miałam już jadłowstręt ale po interwencji większości polaków odnośnie jedzenia z dnia na dzień nastąpiła lekka poprawa. Pobyt można urozmaicić ofertami wycieczek do Portu Gahlib i El Quseir w dobrych cenach (trzeba się targować) w biurach podroży mieszczących się w lobby recepcji. Oferta tych samych wycieczek z TUI 100% droższa. Podsumowując hotel ma bardzo duży niewykorzystany potencjał.Główny problem polega na złej organizacji na restauracji brak dobrego menadżera który pokierowałby załogą i zwykłe zainwestowanie w większą ilość naczyń typu szklanki, Mimo że oferta hotelu nie była zgodna z opisem pobyt wspominamy bardzo miło z uwagi na super towarzystwo. POZDROWIENIA I CAŁUSY DLA; KASI ,MAĆKA ,JULI i MATEUSZA z Poznania BEATY,MARKA ,KINGI i LENY z Olsztyna ILONY i TOMKA , OLI i BARTKA z Warszawy JOLI i KAZIKA ze Śląska Dzięki Wam przeżyliśmy dwa wspaniałe tygodnie.
piękna żywa rafa koralowa wprost z plaży hotelowej ,przestronne pokoje ,duże łazienki
notoryczny brak sztućców,talerzy, szklanek, monotonne jedzenie, talerze nie zawsze czyste, brak expresu do kawy
Hotel przywitał nas ciemnością i brakiem klimatyzacji. Pokój okazał się dość duży, czysty, z widokiem na morze. Był sprzątany codziennie, codziennie również wymieniano ręczniki. Na dzień dobry dostaliśmy 2 małe butelki wody i już, pozostałą wodę trzeba było sobie kupować ( my nie skorzystaliśmy z opcji ?....uzupełniania butelek wodą z dystrybutorów po 22). Posiłki monotonne, najgorszy jednak był brak kubków, talerzy i sztućców co w połączeniu z brakiem klimatyzacji w restauracji i kolejkami powodowało niesmak, który pogłębiony był arabskimi turystami o zupełnie innej kulturze ? jedzenia i zachowania. Czystość hotelu oceniam na dostateczny, animacje- dostateczny, obsługa - dostateczny. W wielu komentarzach zachwalano opiekę Polaków Oli i Kuby. Nie jest to jednak prawda, naszą obecność zauważyli po kilku dniach zajmując się swoimi rówieśnikami czyli turystami ok 30-dziestki . Jako że cenimy spokój pobyt był znośny ale drugi raz nie wybrałabym tego hotelu.
kameralny, piękna rafa, mili animatorzy (choć brak polskiego), duży pokój sprzątany codziennie
brak klimatyzacji w recepcji i restauracji, totalny brak kubków, talerzy i sztućców, BRAK DOBREJ KAWY ( nie pić kawy w restauracji !!!!!, a w barze rozpuszczalna), mało urozmaicone jedzenie (choć oczywiście z głodu nie umrzesz)
Pierwsze mało przyjemne zetknięcie z hotelem nastąpiło po przyjeździe. Brak klimatyzacji w lobby. Temperatura w środku wyższa niż na zewnątrz. Nie było klimy przez cały nasz pobyt od 7 do 14 sierpnia, a jedynie w tym miejscu był słaby internet. Pokoje przyzwoite z działającą klimatyzacją oraz z mrówkami na parterze. Stołówka dość duża ale, notoryczny brak talerzy, filiżanek, sztućców. Talerze i filiżanki poobtłukiwane i często niedomyte. Przy sporej ilości gości brakowało nawet gorącej wody w termosie!! A obsługa kazała iść po wodę do baru na przeciw!! Kawy z termosu nie da się pić! Nie ma w hotelu żadnego porządnego ekspresu do kawy. Jeśli robią w barze to zwykłą rozpuszczalną. Czystość stołów taka sobie. Jedzenie bardzo monotonne . Brak jakichkolwiek przypraw do suchych sałatek i warzyw. Z głodu się nie umrze ale i nie zasmakuje w czymś szczególnym. Bar kiepski, Nie pijcie ginu! Trucizna. Tradycyjnie brak szklanek czy to do drinków czy to do piwa. Wybór drinków minimalny. Jeśli ktoś lubi jakieś wyszukane kompozycje to nie tutaj. Nie ma z czego i w czym robić. W barze brak klimatyzacji. Sam hotel fajnie zaprojektowany ale nie działa sztuczna rzeka, fontanna. Widać braki. W ofertach jest dyskoteka. Zapomnijcie o niej!! Owszem jest \"Submarine disco\" ale zamknięta na 4 spusty! Dwie restauracja a la carte tylko i wyłącznie w ofertach. Nie ma czegoś takiego! są tylko pomieszczenia. Pool bar tylko jeden i to bardzo kiepski. Oczywiście brak szklanek!Coś takiego jak snack bar tylko i wyłącznie w ofercie! W ofertach pojawiają się korty tenisowe czy boisko do koszykówki - nie ma czegoś takiego i nie było! Jest jeden stół do tenisa stołowego. Tito, Misza i Fifty starają się robić animacje i chwała im za to bo chociaż coś się dzieje. Ale przychodzi 22 i nie ma zupełnie co robić. Sprzątanie budynku czy pokojów jest dość pobieżne. Do plaży odległość minimalna, plaża z lekka zaniedbana, piasek, żwir i trochę kamieni. Jeśli ktoś nie pływa a lubi stać w morzu np. do pasa i czekać na fale to nie tutaj. Albo płycizna albo od razu głębia. Dno twarde, rafowe. Koniecznie buty. Jeśli ktoś pływa to zobaczy piękną rafę. Ale żeby zobaczyć rafę musi przestać wiać. Jeśli wieje jest duża mocna fala i ratownik wiesza czerwoną flagę i nie wpuszcza do wody. Radzę im wierzyć bo widziałem osoby poturbowane solidnie przez rafę. Hotel jak \"złota klatka\" w której w zasadzie niewiele się dzieje za każdy wyjazd czy to do Port Ghalib czy to Al Qsaire trzeba zapłacić minimum 12-15 dolarów .od głowy. Ogólnie hotel ma 4 na trivago nawet 5 gwiazdek jest to bardzo wygórowane!! Zasługuje na 2 i to naciągane. Jeśli ktoś wybiera się do Marsa Alam to naprawdę nie polecam tego hotelu. Można wybrać lepiej! Ale podobno włączyli klimatyzację w lobby!! Plus to slońce i fajne towarzystwo. Pozdrawiam Anetę z Tomkiem, Ilonę i Tomka, Olę z Bartkiem i Dorotę z Danielem towarzyszy wyprawy do Luxoru!
Położenie tuż przy rafie
zaniedbany brak talerzy, szklanek, sztućców słabiutki internet monotonne jedzenie
Witam wszystkich bardzo serdecznie i pragnę przestrzec wszystkich przed wykupieniem wakacji w tym hotelu obojętnie z którego biura .Spędziłem w tym miejscu 2 tygodnie z rodziną od 24 07 18 do 08 08 18 .Byłem w Egipcie w różnych hotelach ale ten zasługuje na zamknięcie od zaraz lub zmianę menadżera .Hotel sam w sobie ma bardzo duże możliwości jest duży, położony przy pięknej rafie i wizerunek zewnętrzny jest Ok -TYLKO Menadżer nie radzi sobie z powierzonej mu funkcji nie potrafi zarządzać hotelem .Totalny bałagan i bród na stołówce i na terenie całego hotelu ,smród szamba którym podlewają trawę ,smród spalin z non stop hałasującego ogromnego agregatu prądotwórczego .Na stołówce brak wszystkiego zaczynając od talerz po kubki do herbaty ,wieczna wojna kto pierwszy na stołówce ten ma talerz i sztućce i może zacząć posiłek ,bo potem kolejka 30 m za wszystkim ,czekasz aż pierwsi się najedzą i oddadzą nakrycie .Jedzenie dramat non stop to samo ,ryż kurczak kurczak ryż Bar przy plaży nie istnieje w ogóle,nie ma go .Plaża koszmar dlatego prawie wszyscy tłoczą się przy basenie.Bar przy basenie to jedna wielka kpina wieczny brak kubków ,jak są kubki to brak alkoholu,jak jest alkohol to brak co2 do coli czy fanty,jak jest wszystko to brak prądu lub barmana ,a jak jest wszystko to na koniec dostajesz ciepłego drinka od którego aż mdli .Wody pitnej nie ujrzysz na terenie hotelu chyba że o 5 rano jeden baniak 20 l na każdym poziomie hotelu,na stołówce i lobby barze możesz nalać w butelkę jak nikt nie widzi. Kort do tenisa i boisko do kosza przypomina teren budowy marketu Baseny piękne duże ze zróżnicowaną głębokością tylko brak filtracji wody ponieważ brakuje poziomu wody (20cm)do tego żeby się przelewała i filtrowała.Animacje i animatorzy spoko ,wieczorne pokazy też ok,pokoje i łazienki czyste klima w pokoju bardzo dobra ,czasami w łazience śmierdzi ściekami i trzeba włączyć wentylacje najlepiej na całą dobę.Zapomniał bym o tym wszystkim i nie pisał złych opinii ale kuriozum tego wszystkiego miało na koniec pobytu kiedy zamówiłem lunch box na wylot i gdy na lotnisku wyjąłem z torby bułkę to buchnął taki smród że każdy patrzał się na mnie i całą moją rodzinę jakbym wyją jakiegoś zdechłego szczura z torby.Szczerze nie polecam tego hotelu
cudowna rafa ,super ratownik przy basenie Mustafa,Kuba który ma za zadanie pomóc wczasowiczom .Ola też super ,choć już nie pracuje dla tego hotelu i wcale się jej nie dziwię .Animatorzy OK
Totalny brak wszystkiego szklanek,kubków ,talerzy ,sztućców,BRAK WODY PITNEJ,bar przy morzu nie istnieje,bar przy basenie totalne zero ,brak klimy w recepcji i na stołówce i długo by jeszcze wymieniać
W Egipcie bylam juz 12 razy,odwiedzilam rozne hotele,mam spore rozeznanie w tym temacie.TEN HOTEL TO NAJGORSZY W ,KTÓRYM BYLAM.Przede wszystkim nie ma łagodnego zejscia do morza-juz na brzegu są rafy.Wejście jedynie z pomostu do głebokiej wody,ktory zreszta jest czesto zamkniety z powodu sztormów.Więc tak naprawdę nie ma mozliwosci skorzystania z kapieli w morzu.Baseny brudne, zresztą jak cały kompleks hotelowy.Bedąc w hotelach o podobnym standardzie nigdy nie mialam okazji zaznac tak malej roznrodnosci potraw-kilka dań (na palcach jednej reki mozna policzyc),brak szklanek.Zaznacze rowniez ,iz nie jestem bardzo wymagajacym klientem ,ale doznałam duuużego rozczarowania.Nie ma wody w pokojach ,jest jedynie na korytarzu w godzinach nocnych w dystrybutorach.Po prostu nie ma co pić w nocy.Suszarka w pokoju zepsuta ,w dodatku niebezpiecznie jej kable na wierzchu.Zimna woda pod prysznicem.W restauracji brakuje czesto szklanek,talerzykow i sztuccow.Mnostwo Egipcjan,sa oni traktowani lepiej niz inne narodowosci.Nie polecam.
Przestronny pokój
Wszystko w opisie
Tripadvisor