6,2 / 10

Dobry
Opinie o hotelu Mario
Albania / Wybrzeże Jońskie

Mario

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 6 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 5.0
    Hotel

    • 5,2 Basen
    • 5,8 Obsługa
    • 4,5 Rozrywka i animacje
    • 5,2 Sport
    • 4,5 Udogodnienia dla dzieci
  • 7.4
    Pokoje

    • 7,5 Czystość
    • 7,3 Łazienka
    • 7,3 Wielkość
    • 7,5 Wyposażenie
  • 6.9
    Położenie

    • 7,3 Atrakcje w okolicy
    • 7,2 Ciche i kameralne położenie
    • 7,3 Możliwości komunikacyjne
    • 5,8 Odległość od plaży
    • 7,0 Restauracje/bary w okolicy
  • 5.0
    Posiłki

    • 5,2 Ilość
    • 5,0 Jakość i smak
    • 5,0 Obsługa/serwis
    • 4,8 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Bliskość 2 plaż z łagodnym zejściem do morza: ok. 80 i ok. 500 m od hotelu.
  • Atrakcyjne położenie: ok. 1,5 km od centrum tętniącego życiem kurortu Saranda, na nadmorskim klifie nad plażą.
  • Do dyspozycji gości: taras z widokiem na Morze Jońskie i wyspę Korfu.
  • Komfortowo wyposażone pokoje
Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

Dodane przez          
 
  • 7,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    ALINA
    Seniorzy
    Pobyt: Czerwiec 2018

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Zalety Położenie i czystość
    • Wady brak basenu

    Przyjemny , spokojny wypoczynek , szkoda ,że hotel nie gwarantuje wstępu na plażę.

    Opinia dodana:
  • 4,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Iwona
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Lipiec 2018

    • Zalety Dosyć korzystne położenie.
    • Wady Hotel nie odpowiada swojemu opisowi. Tylko kilka pokoi ma okna wychodzące na morze, co jest zrozumiałe. Nie zrozumiałe jest natomiast to, ze pozostale okna wychodzą na śmietniki po obu stronach hotelu. Tragedia i żenada. Wyżywienie porcjowane. Nigdy więcej tam nie pojadę!

    Hotel trzygwiazdkowy, więc nie można się było spodziewać tego, co oferują hotele wyższej kategorii. Jednakże moim zdaniem w tym przypadku trzy gwiadki to za wiele. Zdecydowanie nie polecam.

    Opinia dodana:
  • 2,8 / 10

    Olga
    Para
    Pobyt: Sierpień 2018

    Podczas pobytu w hotelu Mario uwag nie mieliśmy jedynie do części sypialnej w pokoju - wygodne łóżko, czysto, spora szafa, działająca klimatyzacja, pościel zmieniana co trzeci dzień, ręczniki codziennie. Łazienka niestety zdecydowanie wymaga poprawek - sedes się rusza, jakby miał wywrócicić się razem z korzystającym, zerwana półka pod lustrem i zero miejsca na położenie czekogolwiek. Dodatkowo rano czas oczekiwania na to aż woda w prysznicu będzie ciepła czasem dochodził do 20 minut. Jedzenie to kolejny minus hotelu. Przed wyjazdem czytaliśmy, że posiłki będą monotonne, ale monotonne to mało powiedziane. Na śniadanie codziennie było to samo: ser biały, podejrzana wędlina, dżemy i jajka (akurat tu forma czasem się zmieniała). Co jakiś czas pojawiał się także ser żółty. Pozostałe posiłki to wariacje na temat kilku składników i przeróbki dań, które nie zeszły. Jeśli jednego dnia były faszerowane ryżem bakłażany, to kolejnego można było oczekiwać potrawki z ryżem i bakłażanem. Dodatkowo przeważnie wszystko było zimne, nawet jeśli podeszło się po jedzenie tuż po rozpoczęciu wydawania dań. Kolejna kwestia to kobieta, która wydzielała gościom porcje mięsa i często dawała po dwa małe kawałeczki na osobę i nie chciała dołożyć ani grama wiecej. Pierwszego wieczora po przyjeździe w ramach zapewnionego posiłku dostaliśmy kanapkę z mortadelą i serem, a do tego jedną nektarynkę. Nie dostaliśmy nawet niczego do picia. Właściciel hotelu o godzinie 22 wyprasza gości z tarasu, nawet jeśli nie zdążyli dopić napojów. Hotel znajduje się przy jednej z najbardziej ruchliwich ulic Sarandy - non stop jeździ po niej masa samochodów i skuterów, a kierowcy w Albanii lubią trąbić, przez co trudno zasnąć. Obok hotelu znajdują się dwie budowy, co nie stanowi ładnego widoku + czasem ktoś próbuje coś tam robić, co oczywiście generuje kolejny hałas. Rezydent pracujący dla Itaki zupełnie nie był pomocny, nawet nie próbował rozmawiać z właścicielem odnośnie zgłaszanych przez gości uwag. Dwa dni przed wylotem poinformował nas, że musimy zwolnić pokój o godzinie 12 i do 16 czekać na autokar, który zawiezie nas do portu na prom. Następnie kazano nam czekać na lotnisku przez 9 godzin na samolot, który odlatywał o 4:15 kolejnego dnia. Co więcej, w momencie opuszczenia pokoju traciliśmy wszystkie świadczenia, więc nie mieliśmy wyżywienia od 9 rano, kiedy kończyło się wydawanie śniadania. Dodatkowo o godzinie 24:00 w dniu przed wylotem kończyło nam się ubezpieczenie, co oznaczało, że kolejne 5 godzin nie byliśmy nim objęci i w razie gdyby cokolwiek nam się stało nikt by za to nie odpowiadał. Biorąc pod uwagę wszystkie te okoliczności nie chcielibyśmy więcej spędzić wakacji w hotelu Mario i nikomu go nie polecamy, jak również nie polecamy wczasów zorganizowanych przez biuro podróży Nowa Itaka.

    Opinia dodana:
  • 8,1 / 10

    Tadeusz
    Para
    Pobyt: Lipiec 2018

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój
    • Zalety Czyste i schludne pokoje. Sympatyczni właściciele.
    • Wady Brak

    Mili gospodarze obiektu. Pokoje czyste i dobrze wyposażone. Hotelik raczej dla tych, którzy wolą wypoczywać w spokoju, bez nocnych atrakcji.

    Opinia dodana:
  • 8,6 / 10

    Zuzanna
    Para
    Pobyt: Lipiec 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Zalety Hotel swiezo odnowiony, pokoje bardzo gustowne,nowoczesna aranzacja,troche gorzej z lazienkami /nie wszystkie odnowione/ ale i tak jak na 3 gwiazdki,mile zaskoczenie caloscia!Hotel czysty, zadbany, miła obsługa. Dobra lokalizacja, blisko plaża i kawałek od centrum .
    • Wady Brak basenu!

    Przebywalismy w tym milym hoteliku 10 dni na poczatku lipca 2018 ,placac za ten pobyt 1570 zl od osoby nie mielismy wygorowanych oczekiwan co do przedstawianej oferty Itaki!Juz na poczatku zostalismy serdecznie przywitani przez wlascicieli Mario, ktorzy przez caly pobyt dbali aby nam niczego nie zabraklo! Posilki serwowane /Soft all inclusive / byly smaczne i jak dla nas wystarczajace .Znalezli sie jednak polscy "janusze",ktorzy za ta cene chcieli sie "nazrec" do syta mylac oferte soft all inclusive z uginajacymi sie stolami szwedskimi.Glosno i w chamski sposob wszystko krytykowali a ,udajac sie po druga z kolei dokladke,byli zszokowani ,ze ktos im koryto odcina!!!Wlasciciele nie sa juz mlodymi ludzmi,ale bardzo troskliwymi,widac ze lezy im na sercu dobro goszczacych w ich hoteliku turystow! Podziwialismy z mezem ich opanowanie i cierpliwosc, kiedy nasi dumni rodacy zniesmaczeni i prawie na"czerech" wytaczali sie z baru, oburzeni ze o 22,00 odcina im sie dostep do "wodopoju" .Nawet " oni" nie byli w stanie zepsuc nam cudownego urlopu! Niebawem ich pobyt sie zakonczyl i w hoteliku nastal oczekiwany przez wiekszosc blogi spokoj!Pokoje byly codziennie sprzatane,reczniki wymieniane,posciel rowniez zmieniana,klimatyzacja dziala bez zarzutu,lodowka tez. Panie z obslugi mimo zmeczenia/sa przeciez w pracy/na kazdy usmiech i pozdrowienie w ich jezyku odpowiadaja usmiechem.Cudowna plaza/kamienista/,cudowne blekitne morze.Saranda urzeka przepieknymi widokami!!Rezydenci biura Itaka mili,pomocni,rowniez organizacja wyjazdu przez Itake godna polecenia!A wiec mili turysci ,gwarantujemy Wam, ze dla samych widokow i goscinnosci obslugi hoteliku Mario, warto sie pakowac i z Itaka wakacje realizowac.!

    Opinia dodana:
  • 5,2 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Kasia
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Czerwiec 2018

    • Zalety W 2018 wyremontowany, czysto, wszystko nowe.
    • Wady Przypomina raczej pensjonat niż hotel. Obsługa mało profesjonalna. Winda nie kursuje od strony wejścia, pierwsze piętro trzeba pokonać pieszo, dopiero mozna wsiąść. Sprzataczki jeżdzą windą, goście z braku przestrzeni w windzie - musza pieszo. Żona szefa opryskliwa, nie cierpi dzieci. Dla dzieci zero rozrywek, nawet kacika do zabawy. Zero deserów, posiłki nakładane w małych ilościach przez grubą kucharkę.

    1. Opinia na 25.06.2018r. -Pokoje czyściutkie i nowe, hotel wyremontowany to duży plus. 2. Widok od strony morza oszałamiający na plażę z pięknymi parasolami i przezroczysta woda widoczna nawet z 3-ciego pietra. 3. Balustrady na 3 pietrze na balkonie bardzo niskie- ryzyko wypadnięcia. 4. Winda dopiero od recepcji, która jest na 1 pietrze, a wejscie do hotelu przez garaż, trzeba pokonać schody codziennie. 5. Sprzataczki wymieniaja tylko ręczniki, trzeba im zapłącić zeby cos więcej sprzątnęły. 6. Oferta ITAKA oferuje all inclusive soft, ale w niedziele np. na obiad były kości kozy obrane z mięsa w sosie, super ale dla psów. Na kolację podali to mięso w potrawce. 7. Hotel dobry dla osób odchudzających się, na pewno się nie przejedzą jesli będą tylko korzystać z oferty hotelu , a przy okazji wspinaczki z plaży stracą sporo kalorii. W ofercie plaża jest 100m od hotelu , a w rzeczywistości 1 km, bo trzeba kluczyc serpentynami w dół, urwisko jest zagrodzone. 8. Racjonują porcje, żeby się nie przejeść, gość nie moze sobie nałozyć sam, za to wymagaja aby tace po sobie sprzatać ze stołów. 9. Nie ma wyboru co do mięsa, tylko jeden rodzaj lub kości z niego. 10. Brakuje filiżanek, sztućcy, które gość i tak sam musi wziąć, braknie kawy, soku. 11. Jajka na śniadanie są zimne, nie ma deserów z owoców tylko arbuz sporadycznie. 12. Napoje alkoholowe tylko do 22.00 następnie barman gasi światło i wszystkich wyprasza, nie można nawet posiedzieć bez alkoholu. 12. Rezydent Artur ignoruje wszystkie skargo gosci, twierdzi, że w Albanii to i tak najlepsza oferta. 13. Nie kupujcie tego wyjazdu w marcu- srogo przepłacicie nawet 2400 zł na 7 dni , poczekajcie na last minute jak spadnie na 1000zł 11. Czas w tym hotelu dla Polakow to jest dziwny czas.

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi