Opinie o hotelu
Marriott Malta

9.2
Bardzo dobry
7 opinii

Polecam hotel, bardzo miła obsługa, sprzątnę chyba z 5 razy dziennie 😉 czyściutko, klimatyzacja łazienki wszystko super

Hotel bardzo fajny. Genialny widok z balkonu na zatokę. Śniadania ok. Jako baza wypadowa do zwiedzenia wyspy - super

Super hotel, czyściutko, przemiła obsługa, pyszne śniadania

Pobyt super; obsługa hotelowa bardzo pomocna i uśmiechnięta. Spełniła nasze prośbę odnośnie pokoju ponad wykupioną rezerwację - widok na miasto i morze, wysokie piętro, wcześniejsze zameldowanie.

To jeden z najbardziej luksusowych hoteli w jakich zdarzyło mi się przebywać. Potwierdzam opinię poprzednika - centrum fitness to rewelacja - szkoda, że czynne tylko do 22 :)

Hotel położony w niezwykle głosnym St. Julians - uwaga na fajerwerki wystrzeliwane z armat przy byle okazji, są "trochę" irytujące. Sam hotel to rewelacja, w sam raz na podróż poślubną :)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

900 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9054
Nazwa  Marriott Malta
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / St. Julian's
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, rowery, nurkowanie, parking

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.2
Bardzo dobry
7 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.7
Hotel
9.4
Położenie
8.4
Pokoje
9.9
Wyżywienie
9.3
Atrakcje dla dzieci
7.7
Sport i rozrywka
9.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 7 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.2
9.0
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Polecam hotel, bardzo miła obsługa, sprzątnę chyba z 5 razy dziennie 😉 czyściutko, klimatyzacja łazienki wszystko super

Zalety

Prawie wszystko 😉

Wady

Żelazko niestety niezbyt nowoczesne i ciężkie w użyciu do prasowania


9.2
Tomek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Para

Hotel bardzo fajny. Genialny widok z balkonu na zatokę. Śniadania ok. Jako baza wypadowa do zwiedzenia wyspy - super

Zalety

lokalizacja

Wady

wszystko było ok


10
ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Super hotel, czyściutko, przemiła obsługa, pyszne śniadania

Zalety

Czystość, dobre jakościowo jedzenia, duży fajny basen

Wady

wszystko było ok


8.4
Kamil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Para

Pobyt super; obsługa hotelowa bardzo pomocna i uśmiechnięta. Spełniła nasze prośbę odnośnie pokoju ponad wykupioną rezerwację - widok na miasto i morze, wysokie piętro, wcześniejsze zameldowanie.

Zalety

Super baza wypadowa, blisko morza, basen

Wady

Cześć hotelu tylko dla klubowiczów oraz monotonne śniadanie


9.6
Scintilla

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Para

To jeden z najbardziej luksusowych hoteli w jakich zdarzyło mi się przebywać. Potwierdzam opinię poprzednika - centrum fitness to rewelacja - szkoda, że czynne tylko do 22 :)

Hotel położony w niezwykle głosnym St. Julians - uwaga na fajerwerki wystrzeliwane z armat przy byle okazji, są "trochę" irytujące. Sam hotel to rewelacja, w sam raz na podróż poślubną :)


9.6
scintilla

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Para

To jeden z najbardziej luksusowych obiektów, w jakich zdarzyło mi się przebywać. Bez zastrzeżeń. Centrum fitness faktycznie bajeczne, aż szkoda, że czynne tylko do 22. Wspaniały hotel np. na podróż poślubną.

Ok - ma jedną 'wadę' - fajerwerki z aramaty w St. Julians. Jeśli ktos jest wrażliwy może miec lęki, bo odglosy jak na najprawdziwszej wojnie :( Ale słychać je praktycznie wszędzie...


8.5
saxon_gd

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Grupa znajomych

Byłem w tym hotelu w kwietniu 2006. Hotel dopiero zaczynał działać. Hotel bardzo duży i pięknie urządzony - pełen luksus. Supe centrum finess z basenem wewnętrznym + basen na dachu (jeszcze nie był wykończony). Generalnie bardzo dobry hotel w bardzo dobrym położeniu ale podejrzewam, że w ofercie wakacyjnej będzie dość drogi. Dla wymagających turystów.



Mapa

Marriott Malta

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.