Opinie o hotelu
Phaselis Princess

3.7
Słaby
3 opinie

3.2

373 opinie

Nie polecam. Obsługa nie zna angielskiego, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania. Np: gdzie dostanę cafe latte (w sensie przy którym drink barze), odpowiedź zawsze robią:"yes" dopiero w ostatnich dzień pobytu dowiedziałem się o której i gdzie można dostać przekąski w ciągu dnia. Masakra! Nie polecam. Pokoje brudne stare, pokojówki udają że sprzątają. Jedzenie monotonne i słabej jakości. Za taką cenę można znaleźć duuuzo lepszy hotel. Aha i oczywiście 95% gości to chamscy Rosjanie, wpychajacy się w kolejki. Mający za nic obostrzenia związane z Covid 19. Nie polecam!!!

Witam serdecznie, miałem wątpliwą przyjemność pobytu w tym hotelu chciałbym państwa przestrzec przed błędem,który popełniłem ale zacznę od początku. Dotarliśmy do hotelu ok 1.30 w nocy na zakwaterowanie czekałem z żoną i dwójką dzieci przez dwie godziny kompletnie bez zinteresowania ze strony obsługi,po dwóch godzinach doprosilem się managera, który oznajmił mi że nie ma dla mnie pokoju powiedział \\\"sorry\\\" i na tym koniec, przed 4 rano zaproponowano mi nocleg w \\\"APARTAMENCIE ORANGE\\\" celowo podkreślam wywieziono mnie kilka kilometrów od hotelu ,gdzie zastałem norę z jednym łóżkiem podwójnym i dostawką /przypomnę tylko że jest nas czworo /,zostałem poinformowany ,że pokój dla mnie jest sprzątany i postawiony w sytuacji, że albo nocuję, albo wracam do lobby zostałem ze względu na dzieciaki.Rano dojechałem do hotelu busem i o dziwo nadal nie było dla mnie pokoju wnioskuję więc, że hotel jak zwykle przyjął za dużo rezerwacji i musiał czekać ,aż klienci się wymeldują/jest to stała praktyka w tym hotelu ale tego dowiedziałemsie później /. Pozostali klienci,którzy przyjechali razem z nami nie przyjęli noclegu w \\\"apartamencie \\\"i spedzili noc w loby.Miałem i tak jak się okazało sporo szczęścia, ponieważ niektórzy klienci walczyli trzy dni o pokój za który zapłacili zanim zostali uwolnieni z APARTAMENTÓW ,kwestia posiłków jeszcze brak klimatyzacji w restauracji głównej naprawdę jest przy tych temperaturach męczący w pokoju standard nie ma nawet łóżek tylko położone jeden na drugim materace . Nawiasem mówiąc jeżeli nie chcecie wyrzucić pieniędzy w błoto to poważnie zastanówcie się bo na zdjeciach wszystko wygląda świetnie niestety tak nie jest nie piszę tego żeby panstwa zniechęcić do wyjazdów ale żeby już nikt nie zapłacił za hotel 5* a spędził urlop w 3 gwiazdkach i to naciąganych nabity w butelkę \\\"Ultra all inclusive \\\" klient z rodziną pozdrawiam MARIUSZ.

Wycieczka maj 2015, Ogólnie 4-, Hotel główny jako taki, mieszkania w niższej zabudowie trochę \"zalatują\". Jedzenie może być ale jak na 5* to w Tunezji czy Egipcie 4 * wymiatają. Rezydent .......... Tyle w temacie. Plaża blisko hotelu, dużo leżaków, małe miłe miasteczko, fajne knajpki i bazar (chyba w środę jak się nie mylę, ale można mnie poprawić - następny plus mocne drinki, głowę urywają, pierwszy raz po 2 dniach nie brałem double). Blisko do zwiedzenia Starożytne Miasto Phaselis, no i Góra Olimp - rewelacja. Pozdrawiam

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT19441
Nazwa  Phaselis Princess
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Kemer
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark

Nasi klienci docenili

check

Plaże z widokiem na góry Taurus i czyste morze

check

Rejsy łodzią do zatok i wodospadu w Phaselis

check

Tętniące życie nocne i bazary z pamiątkami

check

Park księżycowy z lunaparkiem i plażą

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.7
Słaby
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.0
Hotel
3.0
Położenie
4.3
Pokoje
3.3
Wyżywienie
4.7

Tripadvisor

3.2

Jakość noclegu

Obsługa

Jakość do ceny

Lokalizacja

Pokoje

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.7
1.8
Lukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2020
Rodzina z dziećmi

Nie polecam. Obsługa nie zna angielskiego, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania. Np: gdzie dostanę cafe latte (w sensie przy którym drink barze), odpowiedź zawsze robią:"yes" dopiero w ostatnich dzień pobytu dowiedziałem się o której i gdzie można dostać przekąski w ciągu dnia. Masakra! Nie polecam. Pokoje brudne stare, pokojówki udają że sprzątają. Jedzenie monotonne i słabej jakości. Za taką cenę można znaleźć duuuzo lepszy hotel. Aha i oczywiście 95% gości to chamscy Rosjanie, wpychajacy się w kolejki. Mający za nic obostrzenia związane z Covid 19. Nie polecam!!!

Zalety

Bliskość do morza

Wady

Wszystko!!!, Brud, grzyb, karaluchy, stare łazienki z lat 90', brak znajomości języka angielskiego przez personel.


1.6
Mariusz Stępień.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Rodzina z dziećmi

Witam serdecznie, miałem wątpliwą przyjemność pobytu w tym hotelu chciałbym państwa przestrzec przed błędem,który popełniłem ale zacznę od początku. Dotarliśmy do hotelu ok 1.30 w nocy na zakwaterowanie czekałem z żoną i dwójką dzieci przez dwie godziny kompletnie bez zinteresowania ze strony obsługi,po dwóch godzinach doprosilem się managera, który oznajmił mi że nie ma dla mnie pokoju powiedział \\\"sorry\\\" i na tym koniec, przed 4 rano zaproponowano mi nocleg w \\\"APARTAMENCIE ORANGE\\\" celowo podkreślam wywieziono mnie kilka kilometrów od hotelu ,gdzie zastałem norę z jednym łóżkiem podwójnym i dostawką /przypomnę tylko że jest nas czworo /,zostałem poinformowany ,że pokój dla mnie jest sprzątany i postawiony w sytuacji, że albo nocuję, albo wracam do lobby zostałem ze względu na dzieciaki.Rano dojechałem do hotelu busem i o dziwo nadal nie było dla mnie pokoju wnioskuję więc, że hotel jak zwykle przyjął za dużo rezerwacji i musiał czekać ,aż klienci się wymeldują/jest to stała praktyka w tym hotelu ale tego dowiedziałemsie później /. Pozostali klienci,którzy przyjechali razem z nami nie przyjęli noclegu w \\\"apartamencie \\\"i spedzili noc w loby.Miałem i tak jak się okazało sporo szczęścia, ponieważ niektórzy klienci walczyli trzy dni o pokój za który zapłacili zanim zostali uwolnieni z APARTAMENTÓW ,kwestia posiłków jeszcze brak klimatyzacji w restauracji głównej naprawdę jest przy tych temperaturach męczący w pokoju standard nie ma nawet łóżek tylko położone jeden na drugim materace . Nawiasem mówiąc jeżeli nie chcecie wyrzucić pieniędzy w błoto to poważnie zastanówcie się bo na zdjeciach wszystko wygląda świetnie niestety tak nie jest nie piszę tego żeby panstwa zniechęcić do wyjazdów ale żeby już nikt nie zapłacił za hotel 5* a spędził urlop w 3 gwiazdkach i to naciąganych nabity w butelkę \\\"Ultra all inclusive \\\" klient z rodziną pozdrawiam MARIUSZ.

Zalety

Położenie.

Wady

Stara infrastruktura,klimatyzacja centralna, która nie działa, brak klimatyzacji w restauracji,stare łazienki rodem z lat siedemdziesiątych, basen główny w którym pękające fugi kaleczą stopy, drugi basen ze slizgawkami /na zdjęciach ogromne /w realu ok 4 m niech żyje fotoshop, obsługa głównie w języku rosyjskim nawet w recepcji/jakaś paranoja hotel ma w opisie 5*/,brak pokoi za które hotel otrzymał zapłatę, animacje dla dzieci tylko po rosyjsku /a co z tymi którzy nie są z Rosji /, animacje dla dorosłych od 9.30 do 10 rano, pakiet \\\"ultra all inclusive \\\"w tym hotelu polega na wymianie pustej butelki po wodzie na pełną,standard 5* to kompletna fikcja bo pokoje stare a remont tylko na pierwszym piętrze,totalny bałagan przy zakwaterowaniu,brak łóżek w pokojach dwa materace jeden na drugim /taki Turecki patent może/,restauracja. \\\"a la carte \\\" darmowa pod warunkiem że zapłacisz 10 usd od osoby co zdziwiło nawet panią rezydent.


7.6
Zenga - Zenon

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2015
Grupa znajomych

Wycieczka maj 2015, Ogólnie 4-, Hotel główny jako taki, mieszkania w niższej zabudowie trochę \"zalatują\". Jedzenie może być ale jak na 5* to w Tunezji czy Egipcie 4 * wymiatają. Rezydent .......... Tyle w temacie. Plaża blisko hotelu, dużo leżaków, małe miłe miasteczko, fajne knajpki i bazar (chyba w środę jak się nie mylę, ale można mnie poprawić - następny plus mocne drinki, głowę urywają, pierwszy raz po 2 dniach nie brałem double). Blisko do zwiedzenia Starożytne Miasto Phaselis, no i Góra Olimp - rewelacja. Pozdrawiam

Zalety

Blisko plaży, spokojna okolica, dobra baza wypadkowa na wycieczki, świetny animator na grę w Petanque.

Wady

Jedzenie takie sobie, pokoje takie sobie,


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Phaselis Princess

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.