1807 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Plaża przy hotelu, prywatna, piaszczysto-kamienista, 220 m długości
Przyjemny basen hotelowy i 2 zjeżdżalnie wodne
Dużo udogodnień dla dzieci: brodzik, plac zabaw, animacje, miniklub (4-14 lat), posiłki dla dzieci
Plaże z widokiem na góry Taurus i czyste morze
Małe rozczarowanie. Hotel raczej 4 gwiazdki i to takie lekko naciągane. All Ultra to nie jest napewno. Zaczynając od pokoi: w garden standard dużo do życzenia, kabina zepsuta, prysznic z przed dekad. Pokoje sprzątane regularnie, wymieniane ręczniki, pościel. Klimatyzacji nie dało się w nocy włączyć, jej czas dawno minął i strasznie szumiała. Jedzenie monotonne i nie dobre, brak kolacji Ala karte, pomiędzy godziną 16, a 19 dziura bez jakiegokolwiek posiłku. Bary przy basenie zamykane o 16, czasami pizza do 17. Można być głodnym. Kolejki do bufetów oraz baru o każdej porze. Alkohol marnej jakości, brak karty drinków, czy napoi. Obsługa rosyjskojęzyczna, nawet w recepcji trudno dogadać się po angielsku. Animacje również prowadzone w języku rosyjskim, więc wieczorami raczej nie ma co robić. Plusem jest odległość od miasta, spokojnie można na piechotkę wyskoczyć na zakupy lub do pobliskiego Carrefoura po jedzenie. Plaża owszem blisko, bardzo mała, zastawiona leżakami, kamienista. Są małe zjeżdżalnie - dają radę. Miejsce zachwyca widokami, słońcem i ciepłem i to na tyle.
Blisko od miasta, widoki,.
Nastawiony na Rosjan, zaniedbany, monotonne jedzenie, bardzo monotonne jedzenie, brak karty drinków.
Góry to tylko jedyny atut , reszta to porażka sami rosjanie cala obsługa mówiąca po rosyjsku jakby byli u siebie. 5 gwiazdek to nie wiem kto im przyznał ledwo 3 to tak. Odradzam po 2 dniach masz dość, jedzenie jakiś koszmar a byłem w innych .
Hotel w pięknej lokalizacji otoczony morzem i górami.Blisko do centrum i do różnych sklepików
Piękne widoki, cudownie czysta woda w morzu,bardzo miłe panie z ekipy sprzątającej, dobre jedzenie chociaż trochę powtarzalne.
Nigdy nie pisze o wadach ale niestety teraz muszę. Na duży minus wszystko po rosyjsku ,każda informacja po rosyjsku ,animacje po rosyjsku, wieczorami nic się nie dzieje a jak już się dzieje to oczywiście po rosyjsku.Jest to bardzo irytujące.Brak dostępnej listy drinkow na każdym barze.Ciagle gdzieś czegoś brakowało.hoyel nie na 5 gwiazdek lecz takie słabe 3
Pokój rodzinny w miarę ok, brak internetu, miasto Kemer bardzo ładne, jedzenie w hotelu dobre, choć trzeba było stać w długich kolejkach, animacje słabe, wiekszosć po rosyjsku
hotel nastawiony na gości z Rosji
Hotel przestronny, świetnie położony. Bary serwują bardzo dobre drinki, duży wybór jedzenia.
Bliziutko morze, piękny pomost na plaży, bardzo ładne baseny.
Zjeżdżanie dla dzieci w basenach zdecydowanie za krótko otwarte, tylko 4 godziny w ciągu doby. Napisane, że basen czynny w godzinach 7.00-20.00, a o godzinie 17.00 przychodzi pan sprzątający i wszystkich leje wodą, bo on już musi sprzątać.
Szanowi Państwo, był to nasz trzeci pobyt w Turcji ale mogę śmiało powiedzieć, że najlepszy. Hotel godny polecenia 100% mało tego nie było jednej rzeczy do której mogliśmy się przyczepić.Jedzenia dużo pyszne warzywa i owoce i oczywiście grill serwowany na kolację nikt głodny nie będzie a dodatkowo bardzo smaczne, napoje dobre zarówno te alkoholowe jak i bezalkoholowe. Hotel jest duży ma bardzo dużo zieleni w ogrodzie rosną limonki, banany i granaty dodatkowa atrakcja dla najmłodszych:) baseny duże czyste jeżeli chodzi o dzieci nawet zadaszone co jest dodatkowym plusem. Animacje super:) obsługa hotelowa bardzo uprzejma i pomocna.Polecam z czystym sumieniem.
Dobre jedzenie, dużo atrakcji dla dzieci i hotel nastawiony na dzieci, uprzejma obsługa,dobre jedzenie i napoje.
Brak
Wszystko było wyśmienite , obsługa bardzo miła , blisko do morza zaledwie 5 min spacerem naprawdę top
Wszystko
Nie odczułem
Hotel słaby jak na 5 gwiazdek. Dwa duże karaluchy w pokoju w czasie tygodniowego pobytu. Po zapytaniu w recepcji czy- to normalne - recepcjoniści w milczeniu tylko spojrzeli się na siebie. Stad wniosek, ze pewnie to nie bylo pierwsze takie zgłoszenie . Nieładny zapach szamba, przy pokojach bungalowach. Brak jakichkolwiek animacji. Molo, leżaki i pokrowce na nich, w złym stanie, brudno. Po nocy nikt nie wyciera stolików, materacy, nie czyści koszy. Obsługa w barach burcząca, chyba zmęczona sezonem. Za to w głównej stołówce obsługa uprzejma i uśmiechnięta. W hotelu sami Rosjanie, ale idąc brzegiem morza, wszędzie słyszy się tylko ten język. Zdominowali Riwierę. Restauracje A la cart - tylko dwie - włoska i azjatycka. Jedzenie dobre, wybór duży. Piękne widoki z molo na góry, cudne palmy, ciepła woda i niebieskie niebo.
Ładna recepcja. Czyste baseny.
Karaluchy w pokoju, smród przy pokoju od strony kanalizacji . Zaniedbane molo, leżaki, brudno.
Bardzo średni. Obsługa jest w pracy i to okazuje. Paskudna kawa, brak widelców i filiżanek... Sporo zieleni, cudowna woda w morzu.
Spory obszar, zieleń, koty (słodziaki), czysta woda w basenach i morzu. Leżaków nie brakowało na plaży i basenie.
5 gwiazdek, zdecydowanie na wyrost. Raz wystarczy...
Hotel słaby jak na 5*,jedzenie zimne , przez 7dni na okrągło to samo ,porażka,brak sztućców, talerzy itp. hotel ewidentnie nastawiony na Rosjan, niepoleciłabym tego hotelu
Co do pokoi ok,w basenie czysta woda,toalety również, hotel położony przy plaży
Mało animacji dla dzieci, obsługa miałam wrażenie że lepiej traktuje Rosjan niż Polaków
Hotel średni. 5 gwiazdek na wyrost. Nie chodzi o budynek, raczej organizacja obsługi
Piękna plaża hotelowa, sporo zieleni, czysta woda w morzu. Dość blisko centrum Kemer.
No tak... paskudna kawa (w tym hotelu). Talerze do posiłków niedomyte tzn. zacieki po zmywarce. To robi przykre wrażenie. Często brak sztućców do posiłków, oraz filiżanek. W porównaniu z innymi hotelami, obsługa smutna, widać że są w pracy.
Hotel fantastyczny, bardzo ładne pokoje sprzątane codziennie, jedzenie bardzo dobre z dużą różnorodnością każdy znajdzie coś dla siebie, ultra all inclusive 24 godziny dostępne jedzenie, picie, drinki, cudne położenie hotelu z niesamowitym widokiem na góry Taurus i szmaragdowe morze, wszystko blisko hotel, duży basen, plaża, bary z piciem i różnorodnycm jedzeniem, obsluga SUPER I PRZEMIŁA! POLECAM TEN HOTEL!
Połozenie, widoki, obsługa, jedzenie wszystko super!
Za dużo języka rosyjskiego!!!!! To jakis horror!!!!
Hotel porażka. Stanie po jedzenie .Braki w jedzeniu . Zero animacji. Obsługa nie miła nie rozume lub udaje że nie rozumie po angielsku. Nasz 7 pobyt w Turcji i najgorsze wakacje jakie mogły na spotkać. Hotel ledwo powinien mieć 4. naprawdę nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem. Byłem Seven Seas Blue w Side i skusiłem się marka. A ten hotel psuje markę Seven Seas.
Ładny widok blisko gór i morza
Wszystko!!!!!
Byłam w maju 2023 gościem hotelu .Bardzo się rozczarowałam ...W Turcji spędzam wakacje od kilku lat .Jestem bardzo rozczarowana hotelem.Miałam wrażenie oszczędności i to dużej .Hotel 5 gwiazdek powinien spełniać pewne standardy .A tu tego nie było .Jeśli kelner podaje mi wino w restauracji w tgz musztardówce...to co mam powiedzieć .A to tylko jedna z licznych sytuacji .Inni goście mieli podobne odczucia .Skromne posiłki nic takiego dla smaku i oka .Tak tylko żeby nie czuć głodu .Jak pytałam o arbuzy ....Nie ma i nie będzie .Ja pytałam o kebab czy grill dlaczego tego nie ma...taka sama odpowiedź .A grill murowany i kebab był i stał nie ruszony .A byłam 10 dni .To takie Tureckie a tu zero...Tak że hotel drogi a standard słaby. ....
W hotelu najbardziej podobała mi się plaża.Pomost.Widok z pomostu na góry .Basen główny i w ogrodzie . Obsługa w recepcji.Bardzo mile barmanki i barmani .Czystość w hotelu .Panie sprzątające na plus.
Wady są i to dużo Jest to hotel 5 gwiazdek .Spędzając w hotelu wakacje miałam wrażenie że kierownictwo oszczędza na czym się da .W hotelu 5 gw brak standartów jak na taki hotel .Posiłki zwykle żadnych rarytasów małe ilości .Oprócz jabłek i gruszek brak innych owoców .Wszystko w małych ilościach .W restauracji brak szkła do herbaty.Brudne ekspresy do kawy bo za małe filiżanki i kawa się przelewa i wszystko jest brudne .Za mało kelnerów do obsługi .Miałam wrażenie że pracuje tam młodzież
Bardzo polecam ten hotel. Byliśmy tam na przełomie sierpnia i września. Jesteśmy bardzo zadowoleni, był to najlepszy hotel w jakim spędziliśmy wakacje, a co roku wyjeżdżamy zagranice do hoteli o podobnym standardzie, jednak ten spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Basen bardzo duży, czyszczony codziennie wieczorem, pokoje ładne, przestronne z balkonami wychodzącymi na góry lub morze i basen. Warto dopłacić kilka dolarów (my dopłaciliśmy 20$ na osobę za cały pobyt)do pokoju o lepszym widoku, bo wrażenia są niesamowite. Przy samym hotelu jest kamienista plaża.
Wrażenia z wyjazdu pozytywne, budynek raczej średnio zadbany, ogród bardzo ładny. Wycieczki lokalne niezgodne z ofertą.
Bardzo dobre I urozmaicone jedzenie. Ładny ogród z miejscem dla osób, które chcą się schować przed słońcem.
Brzydkie, male, brudne pokoje, słaby room service.
Urlop w Kemer i pobyt w Hotelu Maxim Resort wspominamy dobrze, wystarczył nam tydzień żeby nacieszyć się słońcem, odpocząć, zregenerować siły i zatęsknić za ukochaną Polską :) - polecam ten hotel dla rodzin z dziećmi!
UKRADLI MI 2 TELEFONY !!! Samsung Galaxy Mini 2 i Galaxy Advance 2 !! Nie Polecam okradają i nawet kamer w pokoju nie mają i kasy nie chcieli oddać !! Nie moja wina> Sprzątaczka nie zamknęła pokoju po sprzątaniu i ktoś sięwłamał !!!
UWAGA!!w tym hotelu kradną w pokojach. Nie przestrzegają żadnych procedur bezpieczeństwa. Z trzech kart otrzymanych do drzwi wejściowych w pokoju, po tygodniu znaleźliśmy 7 kart. Ktoś wchodził podczas naszej nieobecności zginęły mi pieniądze i 5 dni ostatnich spędziłam na policji i użeraniu się w hotelu. Pokojówka podczas sprzątania otwiera hurtem kilka pokoi i nic nie widzi, co dzieje się w tych otwartych pokojach. Po 15 latach naszych wyjazdów pierwszy raz trafiłam na taki dziwny i nieodpowiedzialny hotel. Byliśmy tylko jedną rodziną z POLSKI,pozostali 99,9% to Rosja. Animacje ,muzyka tylko w j.rosyjskim. Jedzenie monotonne.
Byliśmy w końcu kwietnia 2013. Kiepska obsługa w barach, przeciętna w restauracji. Tylko porządek w obiekcie na 5 gwiazdek. Wielka pomyłka z wyborem tego hotelu. Menadżerowie nie reagują na uwagi. Poprawna obsługa dla Rosjan i gości tureckich. Obsługa rezydenta z WEZYRA -żadna. Brak zainteresowania . Dla porównania były biura z Niemiec i Rosji-codziennie do dyspozycji. Odradzam ten Hotel gł. ze wzgl. na obsługę , przecietne jedzenie , słaby serwis. Jeżdzimy od 7 lat 2-krotnie w roku na tygodniowe wakacje, mamy porównanie wielu hoteli. W Turcji byliśmy 3-krotnie .
Tripadvisor