4299 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Idealna lokalizacja dla wielbicieli nurkowania - rafa koralowa tuż przy brzegu, przy hotelowej plaży.
Infrastruktura przyjazna dzieciom: brodzik, plac i pokój zabaw, miniklub (4-12 lat), animacje.
Bezpośrednio przy hotelu piaszczysto-koralowa plaża z tarasowym zejściem do morza.
Dużo udogodnień dla dzieci: plac zabaw, miniklub, basen z małą zjeżdżalnią,
Hotel niestety czasy prawdziwego all inclusive miał już kilkanaście lat za sobą, teraz jest not all inclusive. Po przyjeździe i przed wyjazdem musieliśmy dodatkowo zapłacić za śniadanie oraz kolację bo nie były wliczone w cenę.. ciekawe podejście hotelu przy wielu grupach przyjeżdżających rano i wyjeżdżających wieczorem. Niestety tylko jeden bufet na tyle pokoi, stanie w kolejkach jak i brak miejsca żeby usiąść..
Hotel o bardzo slabym standardzie, jeden bufet, kolorowe drinki w barze maja zapach denaturatu, obsługa na recepcji bardzo nie miła, każdy na każdym kroku oczekuje napiwku za swoją pracę.
Rafa koralowa
Słaby standard, obsługa, mały wybór jedzenia
Rozczarowanie. To uczucie towarzyszyło najczęściej. Wyjazd organizowałam dla grupy 14+1. Po przyjeździe o 7 rano musieliśmy czekać do 10 żeby dostać opaskę. Niestety doba hotelowa zaczyna się o 14, wiec za śniadanie musieliśmy zapłacić dodatkowo. Tak samo było przy wyjeździe, lot mieliśmy wieczorem więc musieliśmy zapłacić za kolację dodatkowo. Panowie z recepcji bardzo niemili, z trudem udzielali odpowiedzi na jakiekolwiek pytania. W hotelu jest około 800 pokoi, czyli szacunkowo przy pełnym hotelu jest 1600 gości i jedna restauracja - bufet. Ciężko znaleźć miejsce żeby usiąść, kolejki są bardzo duże, dodatkowo nie można pozostawić jedzenia na stole bez opieki bo na sali są ptaszki które szukają przekąski. Sa restauracje do których można robić rezerwację ale tylko 2 razy podczas pobytu gdzie wcześniej usłyszeliśmy że 3 razy, mimo wszystko jedzenie bardzo średnie. Pokoje pozostawiają bardzo wiele do życzenia, w każdym pokoju inny materac, więc trzeba mieć szczęście na jaki się trafi. Trafiliśmy do prawego skrzydła od strony zewnętrznej, co noc obsługa hotelu pracując tłukła się i krzyczała niesamowicie do późnych godzin nocnych, zaczynając wcześnie nad ranem.. tydzień nieprzespany. Ręczniki i leżaki powinny być już wymienione dawno. Sama plaża bardzo fajna, płytko i czyściutka woda, rafa koralowa na końcu lewego skrzydła hotelu przepiękna. W spa skorzystaliśmy tylko z masaży ale kilkukrotnie każdy z nas i nikt nie wyszedł w pełni zadowolony, panie niestety nie przykładają się, często masują tak żeby czas zleciał, niestety nie rozumieją po angielsku. Wycieczki organizowane na miejscu bardzo fajne ale wszystko na szybko, niepotrzebnie zabierają do perfumerii i sklepów które są 3x droższe od sklepów przy hotelu. Ogólne wrażenia co do hotelu: nie polecam.
Rafa koralowa
Czystość, jeden bufet, niemiła obsługa, słabe spa
Hotel rzeczywiście lekko starej daty ale za niewielką cenę nie ma się do czego przyczepić:). Serwis sprzątający stara się jak może-pokoje sprzątane codziennie. Większość obsługi (hotelu, plaży) uśmiechnięta i bardzo życzliwa:) Jedzenie różnorodne i w dużych ilościach więc każdy nawet najbardziej wybredny, znajdzie coś dla Siebie.
Widok z pokoju hotelowego (od strony publicznej plaży) rekompensuje ewentualne mankamenty hotelu. Plaża i cały teren hotelu sprzątana codziennie. Chętnie wrócimy tam kiedyś:)
Obsługa recepcji średnio uprzejma. Większy nacisk na czystość pokoi.
Obiekt jest bardzo duży, ogromna ilość personelu, pokoje średnie (kilka usterek typu odpadająca suszarka), jeśli chodzi o jedzenie to jest bardzo duży wybór, nie są to do końca europejskie smaki ale każdy coś dla siebie znajdzie.
Piękne miejsce, zatoka, basenu, za budynkiem otwarte morze.
Obiekt jest duży przez co do lobby oraz stołówki można mieć koło 10 minut pieszo przy zakwaterowaniu w ostatnim budynku.
Kompleks trzech hoteli, miła obsługa, hotel nie jest nowy ale obsługa dba o czystość. W pobliżu sklepy, polecam basen w części Palma i bar u góry w recepcji. Pi
Możliwość korzystania z trzech hoteli, super basen w części Palma
Restauracja wloska
Hotel blisko lotniska (transfer około 20 minut). Super animacje dla dzieci. Obsługa miła. Jedzenie średnie, nie do końca pod Europejczyków ale zależy kto co lubi. Woda w basenach zimna (od kwietnia nie podgrzewana). Standard czystości pokojów nie zachwyca jednak jeśli się poprosi i da napiwek może być czyściej ;) W kompleksie hotelowym są sklepy więc można zrobić jakieś zakupy, nabyć pamiątki bez wychodzenia na miasto.
Super animacje dla dzieci Miła obsługa Hotel przy samej plaży. Plaża przy zatoce i z drugiej strony plaża na otwartym morzu. Blisko lotniska.
Jedzenie średnie. Czystość w pokojach. Zimna woda w basenach.
Hotel jak i wyposażenie stare, ale pokoje bardzo czyste w sensie codziennie sprzątane. Położenie hotelu rewelacja- z basenu można odrazu przejść do morza z którego jest utworzony wewnętrzny basen. Hotel z trzech stron otoczony morzem. Przy hotelu jeśli ktoś lubi można po snurkowac. Jedzenie monotonne ale raczej dobre. Obsługa poza recepcja bardzo miła i pomocna. Czy wrócę? Na szybki resecik napewno.
Położenie i obsługa.
Stare pokoje, klatki schodowe dość zniszczone
Pobyt w hotelu uważamy za bardzo udany. Najpierw skupię się na tym co najlepsze - otoczenie jak bajka, piękna zatoka, śliczny kolor wody - pokoje z widokiem na morze - jedzenie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie - teren hotelu bardza czysty i zadbany - obsługa mega miła, pomocna i uśmiechnięta Co do minusów - pokoje wysłużone, pozostawiają wiele do życzenia - małe kubeczki do napoi % Ale otoczenie hotelu wynagradza wszystko 🙂 Jeżeli dla kogoś tu minus... głównie rosjanie ale spokojni 😉
- położenie hotelu - widok z balkonu - obsługa - animacje
- pokoje wymagające remontu - małe pojemności kubków
Gdyby nie fakt że hotel dedykowany jest dla gości rosyjskojęzycznych było by bardzo miło. Turyści ze wschodu bez stylu obycia , z kulturą osobistą mieli do czynienia w epoce kamienia , głośni i bardzo roszczeniowi jednym słowem ........ !! Obsługa hotelu miła, uczynna, widać że zależy im na turystach. Pokoje hotelowe - typowy standard Egipski , czystość pokoju pozostawia wiele do życzenia , pokoje dawno nie odświeżane , łazienka jest i to tyle w temacie. Standard UE to jedna mała * O wodę do pokoju należy się prosić ( za 2 butelkę chcieli dodatkową opłatę - 1 USD) , wymian ręczników pozostawia wiele do życzenia ( zdarzał się, że po wymianie mieliśmy tylko 1 ręcznik do twarzy i do kąpieli . Czy wybiorę ten hotel jeszcze raz - NIE .
Zatoka należąca do hotelu ,
- standard pokoju styl wczesny Gierek - brudno na korytarzu - brak akustyki , poranne głośne rozmowy obsługi - meble w pokojach rozpadające się - lodówka mroziła nie chłodziła
Hotel spełnił moje oczekiwania. Nie było rozczarowania co do warunków. Restauracja również zdała egzamin pozytywnie. Zawsze coś znalazłam dla siebie co było smaczne. Personel zawsze uprzejmy, miły, sympatyczny w kontakcie. Jestem zadowolona i polecam jak najbardziej ten hotel. Hotel ma cztery gwiazdki i wpisuje się w te warunki dobrze.
Bliskość do morza. Rafa koralowa w zasięgu.
Jedynym problemem było przydzielenie pokoju i opasek po kilku godzinach od przyjazdu wcześnie rano do hotelu. Po nocnym locie, zmęczeniu i czekaniem na pokój, by móc odświeżyć się i odpocząć po podróży nie było dane. To jest irytujące jak na sam początek wakacji. Dodam, że nie był to czas pełnego obłożenia w hotelu. Wiele pokoi nie zamieszkałych przez turystow mijałam idąc korytarzem do swojego.
warto jechać. dobra lokalizacja smaczne posiłki ladny teren hotelu
Hotel bardzo pięknie położony z dostępem do nawet fajnej rafy jak na Hurgdade. Jedzenie dość monotone ale starcza dla wszystkich. Na stołówce bardzo czysto. Pokoje sparame codziennie ,uzupełniane o wodę. Bardzo blisko do centrum. Uberem lub boltem to wydatek 50 centów. Piwo lane z butelek- lokalna stella, bardzo dobra. Polecam zabrać swój alkohol zakupiony na bezcłówce- 35 złoty za.litr dobrego alkoholu. Możliwość korzystania z sąsiedniego aquaparku bez ograniczeń
Lokalizacja Zatoka Widok na morze
Monotonne jedzenie ale to egipt i w każdych hotelach brzydnie się po 3,4 dniach
Jesteśmy w sunny days el palacio, jutro wyjazd, 14 dni. Hotel spory kompleks bo trzy w jednym, faktycznie ma już swoje lata ale widac ze cos remontują. Nasz pokój jak w ofercie tylko 20 lat później… ale czysto w miarę jak to w Egipcie w tym standarcie. Jedzenie jest, słońce jest, plaza jest, baseny są, rafa nie widziałam;) plusy to animacje, cały dzień do późnego wieczora cos się dzieje i występy codziennie inne, obsługa uśmiechnięta i naprawdę są przyjaźni. Do miasta blisko, Taxi 5 dolarów. Nie wrócę tu, bo nigdy nie wracam. Czy poleciłabym chyba tak, za to ile kosztował dostaliśmy wszystko czego oczekiwaliśmy
Sameh ratownik pomiędzy basenami a laguna, cudowny i uśmiechnięty człowiek, masaz stop z rybkami, profeska, animacje i animayorzy
Bardzo duuuuzo Rosjan, Polaków raczej wcale. Trzeba pilnować ręczników plażowych, znajomym ukradli z balkonu i do wyjazdu mieli problem. Skończyło die oczywiscie na niczym ale niesmak pozostał
Przebywaliśmy w hotelu 7 dni. Po wejściu do pokoju od razu mieliśmy ochotę stamtąd uciec. Pokój i łazienka wymagają poważnego remontu. W pokoju bardzo stare i zniszczone meble. Szafa w korytarzu na tyle okropna, że przez cały pobyt wszystkie swoje ubrania trzymaliśmy w walizkach. W łazience stara wanna, nie chciało się nawet wejść i wziąć prysznic. Toaleta ... - widać na załączonym zdjęciu. Ponieważ zameldowaliśmy się w nocy - zaraz na drugi dzień poszliśmy z prośbą o zmianę pokoju. W recepcji dowiedzieliśmy się, że nie ma innego wolnego pokoju. Niemniej na prośbę naszej Pani rezydentki pokazano nam inny pokój - ale w zasadzie taki sam - więc nie miało sensu przeprowadzanie się. Pościel również bardzo zniszczona - bardzo ciężko było przykryć się kołdrą. Klimatyzacja bardzo, bardzo głośna. Nie można było przy niej zasnąć więc po schłodzeniu pokoju na noc - musieliśmy ją wyłączać. Oczywiście robiło się wtedy gorąco i trudno było zasnąć. Zamawiając wczasy dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze. W zasadzie trudno ocenić czy był to widok na morze, ponieważ z całą pewnością nie był to widok na otwarte morze ( o czym myśleliśmy dopłacając do widoku ) . Był to widok na wewnętrzna część hotelu czyli na tzw. zatokę w której generalnie woda wpływała/wypływała do morza. Nigdy w życiu nie wrócimy do tego hotelu. Robiliśmy wszystko żeby przebywać w nim jak najmniej.
Zapewne dużą zaletą był fakt że mając pokój na parterze - po wyjściu z niego przez otwarty balkon zaraz była plaża i woda ( ok. 2 metry od pokoju ). Głębokość ok 5 metrów. To dla tych co potrafią pływać. Natomiast po zewnętrznej stronie hotelu było wejście do otwartego morza , bardzo płytkiego gdzie można było nurkować i obserwować rafę koralową (to głównie dla dzieci). Piękne widoki na morze czerwone.
Pokój, łazienka, meble, klimatyzacja - wszystko opisane wyżej.
Hotel raczej do remontu. Pomimo ,że nie mam jakiś wymagań co do 4 gwiazdkowego hotelu to temu by się przydał chociaż remont łazienek. Ogólnie to kiepski. Następnym razem z pewnością bym go nie brał pod uwagę.
Położenie. Fajna rafa. Niedaleko lotnisko.
Stare, okropne łazienki. Mało leżaków. Jedzenie dobre ale wybór mały. Alkohole poza lobby to jakiś żart. Brudno.
Hotel jak na tyle gwiazdek to nie zachwyca. Zdecydowanie wymaga remontu pokoi jak i łazienek. Jak na tak duży resort, jedna restauracja gdzie codziennie to samo jedzenie, oraz jeden basen to zdecydowanie za mało. Wifi nie działa. Raczej nie wrócę tutaj, bo za tą cenę znajdę lepszy standard.
Dostęp do morza, blisko Centrum i lotniska. Czysto. Dobra lokalizacja, miła obsługa
Wymaga remontu, tylko 1 restauracja, brak wifi
W Sunny Days Resort nadstawialiśmy się na odpoczynek. Rzeczywiście go doswiadczyliśmy. Pokój z widokiem na morze, ogółem pokoje nadają się do renowacji lecz i tak nie ma co narzekać. W tym okresie było nie dużo ludzi, lecz domyślam się że w okresie wakacji może tu być tłoczno. Snack bar odkryliśmy dwa dni przed powrotem, był dość daleko od restauracji ale zawsze coś :). Bardzo ładne widoki i to czego się obawialiśmy to robaki w pokoju czy łazience, na szczęście czysto. Kelnerzy nie oczekują napiwków i nie narzucają się dość mocno. Jeśli jest się dla nich miłym to i oni są dla nas. Polaków bardzo lubią i mówią nam o tym otwarcie :) Natomiast cały hotel należy do renowacji. Internet w lobby działał jeśli nie było dużego oblężenia.. Jeśli wybieracie się akurat do tego hotelu, nastawcie sie na 90% turystów z Rosji które często niestety nie potrafi sie zachować ale także muzyka dla dzieci czy w klubie dla dorosłych jest typowo pasująca do nich. Zero dla Europy czy dla nas. Ogółem jedziecie tak jak na Egipt, w porządku zawsze można mieć jakieś ale, ale po za tym na pewno coś komuś wpadnie do gustu i znajdzie sobie coś dla siebie. Ogólnie oceniamy hotel jak na Egipt 8/10 ale drugi raz raczej do niego nie wrócimy..
Z największych zalet hotelu to obsługa, kelnerzy i barmani a także sami szefowie kuchni byli bardzo mili. Doradzali gdy się zapytało co polecają z podanych dań. Jak na ich kuchnie była w porządku. Dobre drinki oraz na plus można ocenić colę czy sprite z butelek które otwierali przy nas. Co prawda w restauracji już nalewali z dystrybutorów która była rozwodniona ale nadal na duży plus. Piękna plaża ,ale rafa zniszczona, czasem można było zobaczyć rzadkie okazy :). Na plus restauracje a la carte!
W skrócie jak na 4 gwiazdki nie ma co oczekiwać gruszek na wierzbie. Narzekaliśmy na początku na męczących nas sprzedających rożnego rodzaju wycieczki czy tatuaże shishe, cokolwiek. Później już zauważyli ze jesteśmy dłużej i przestali nas męczyć. Nie z przyczyn hotelu ale biura zapłaciliśmy więcej za wizę, od razu polecam podejść na lotnisku do stanowiska innego biura bo nasze biuro liczyło sobie 28, nie 25 dolarów. Brakowało owoców i lodów i więcej imprez, muzyki nie tylko dla turystów z Rosji..
Bardzo słabo, pokoje straszne, brak snack baru jak na tak duży obiekt, jedzenie slabe i co dzień to samo, jedna restauracja a raczej stołówka to za mało na tak duży hotel, nie polecam bo za tą cenę można spokojnie wybrać lepszy
Dobre położenie
JEDZENIE MASAKRA, POKOJE STRASZNE, HOTEL POWINIEN ZOSTAĆ WYREMONTOWANY,NIE POLECAM
Pobyt w hotelu oceniam jako dobry i obsługę kelnerską - za wyjątkiem osób, które odpowiedzialne są za sprzątanie pokoi . Przez okres tygodnia, który przebywaliśmy nikt z nich nie zmienił pościeli pomimo zwrócenia uwagi , w pokoju nie zmywana podłoga , na balkonie brudno.
Tripadvisor